Atmosféra vs. downsizing motory
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12848
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: atmosfera vs. turbo
Myslis preteky prisne regulovane pravidlami, delene do kategorii a aj najmensia odchylka od vymedzenej normy je nepovolena
To su specialne motory. Hlavne tie v F1. Donedavna aj tak jazdili velkoobjemove vysokootackove atmosfery. Teraz to pravidlami zmenili.
Inak, aj ty pred startom vycucnes olej z motora, zohrejes ho, napustis naspat a potom startujes uxternym starterom? Ked sem pleties F1.
To su specialne motory. Hlavne tie v F1. Donedavna aj tak jazdili velkoobjemove vysokootackove atmosfery. Teraz to pravidlami zmenili.
Inak, aj ty pred startom vycucnes olej z motora, zohrejes ho, napustis naspat a potom startujes uxternym starterom? Ked sem pleties F1.
- nomis
- Junior
- Příspěvky: 205
- Registrován: 26.04.2014 22:58
- Bydliště: SN - SR
Re: atmosfera vs. turbo
ano preteky prisne regulovane pravidlami, kde teraz pouzivaju turbomotory s nizsim obejemom pri rovnakych vykonoch - t.z. ze to funguje, nie?
co je specialne na dieslovych motoroch?
aj ty by si radsej pouzival hladky diesel, lebo turbo je zle?
co je specialne na dieslovych motoroch?
aj ty by si radsej pouzival hladky diesel, lebo turbo je zle?
Ford Focus II Turnier 1,6 Trend 2006 LPG
Daewoo Nexia 1,5 1999
ex Mazda 323F 1,5 1998
ex Skoda Favorit 136L 1988
Daewoo Nexia 1,5 1999
ex Mazda 323F 1,5 1998
ex Skoda Favorit 136L 1988
- hunger
- Pokročilý
- Příspěvky: 966
- Registrován: 02.03.2013 18:08
- Bydliště: Praha
Re: atmosfera vs. turbo
Jo to je fakt, taky proto resej jeden pruser za druhým, například nejnižší sledovanost díky těm motorům bez zvuku
Focus mk2 1.6 Zetec-S
Ford Mondeo MK3 1.8
Ford Mondeo MK3 1.8
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: atmosfera vs. turbo
nomis píše:ano preteky prisne regulovane pravidlami, kde teraz pouzivaju turbomotory s nizsim obejemom pri rovnakych vykonoch - t.z. ze to funguje, nie?
co je specialne na dieslovych motoroch?
aj ty by si radsej pouzival hladky diesel, lebo turbo je zle?
o ten "hladký" diesel se výrobci celou dobu snaží, maximální výkon se posouvá nahoru, nárůst výkonu je plynulejší, líp se vytáčí...
- nomis
- Junior
- Příspěvky: 205
- Registrován: 26.04.2014 22:58
- Bydliště: SN - SR
Re: atmosfera vs. turbo
ono cela ta tema je postavena zle. zahri chcel len vyvolat flame
ja som len chcel povedat/napisat, ze turbo nie je zle; uz roky sa pouziva v beznych autach (diesloch) aj v motorsporte.
nerozmiem celkom placu nad turbomotormi; este tak na bmw fore, kde vsetci spominaju na R6 3.0, ale tu? ak by som mal na vyber 1.6 alebo 1.6EB, tak bez vahania beriem EB.
Inac novy S-Max bude mat zaklad 1.5EB
ja som len chcel povedat/napisat, ze turbo nie je zle; uz roky sa pouziva v beznych autach (diesloch) aj v motorsporte.
nerozmiem celkom placu nad turbomotormi; este tak na bmw fore, kde vsetci spominaju na R6 3.0, ale tu? ak by som mal na vyber 1.6 alebo 1.6EB, tak bez vahania beriem EB.
Inac novy S-Max bude mat zaklad 1.5EB
Ford Focus II Turnier 1,6 Trend 2006 LPG
Daewoo Nexia 1,5 1999
ex Mazda 323F 1,5 1998
ex Skoda Favorit 136L 1988
Daewoo Nexia 1,5 1999
ex Mazda 323F 1,5 1998
ex Skoda Favorit 136L 1988
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: atmosfera vs. turbo
nomis: non-turbo motor bude mít vždycky lepší odezvy na plyn než turbo-motor. Pokud chce někdo jet dýku, tka vždycky lepší a rychlejší bude s non-turbo motorem. Může přesně dávkovat množství plynu, které zrovna potřebuje
- nomis
- Junior
- Příspěvky: 205
- Registrován: 26.04.2014 22:58
- Bydliště: SN - SR
Re: atmosfera vs. turbo
smoula: chudaci v STckach, RSach, STIckach, M3kach....
este lepsiu odozvu ma lanko a karburator.
este lepsiu odozvu ma lanko a karburator.
Ford Focus II Turnier 1,6 Trend 2006 LPG
Daewoo Nexia 1,5 1999
ex Mazda 323F 1,5 1998
ex Skoda Favorit 136L 1988
Daewoo Nexia 1,5 1999
ex Mazda 323F 1,5 1998
ex Skoda Favorit 136L 1988
- hunger
- Pokročilý
- Příspěvky: 966
- Registrován: 02.03.2013 18:08
- Bydliště: Praha
Re: atmosfera vs. turbo
Nomisi a teď si z náš děláš srandu? Vždycky jo? Tak ok dám ti na výběr Focus 6 let starý najeto kolem 260 000 kilometrů, opravdu by si radši vzal EB, než klasickou 1.6? Samozřejmě že by byl EB o hodě dražší, poněvadž je to výkonější motor a první co můžeš udělat je za těžký prachy je vyměnit to zbytečný turbo... Hlavní důvod proč si lidi kupojou benzínový motory je absence turba, pokud chci oturbovanej motor tak si rovnou koupim dísla a mám ještě nižší náklady než s oturbovanym benzínem...
Focus mk2 1.6 Zetec-S
Ford Mondeo MK3 1.8
Ford Mondeo MK3 1.8
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: atmosfera vs. turbo
nomis: M3 a turbo? Prosím, poděl se se mnou o zdroj. Děkuji
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: atmosfera vs. turbo
I sám walter rohl povídal, že pokud by si měl vybrat na okruhy auto, tak je to auto, bez oturbeného motoru. Na běžné ježdění, okresky a pod, klidně i oturbenej motor.
- nomis
- Junior
- Příspěvky: 205
- Registrován: 26.04.2014 22:58
- Bydliště: SN - SR
Re: atmosfera vs. turbo
no ved hovorim, ze nazov temy je zly nie, EB s 260tkm by som nekupil, ani TDCi so 150tkm.
Doteraz sme sa bavili o zlych vlastnostiach, zbytocnosti vytacania - strate charakteru a slabsej odozve.
Ale samozrejme, verim viac vo vydrz atmosfery ako motora s turbom.
Doteraz sme sa bavili o zlych vlastnostiach, zbytocnosti vytacania - strate charakteru a slabsej odozve.
Ale samozrejme, verim viac vo vydrz atmosfery ako motora s turbom.
Ford Focus II Turnier 1,6 Trend 2006 LPG
Daewoo Nexia 1,5 1999
ex Mazda 323F 1,5 1998
ex Skoda Favorit 136L 1988
Daewoo Nexia 1,5 1999
ex Mazda 323F 1,5 1998
ex Skoda Favorit 136L 1988
- nomis
- Junior
- Příspěvky: 205
- Registrován: 26.04.2014 22:58
- Bydliště: SN - SR
Re: atmosfera vs. turbo
smoula: dufal som, ze si tu M3 nevsimnes, som to zbadal az ked som to poslal
takze s tymi nasimi 1,6kami by sme sa mali zdrziavat viac-menej na okruhu
takze s tymi nasimi 1,6kami by sme sa mali zdrziavat viac-menej na okruhu
Ford Focus II Turnier 1,6 Trend 2006 LPG
Daewoo Nexia 1,5 1999
ex Mazda 323F 1,5 1998
ex Skoda Favorit 136L 1988
Daewoo Nexia 1,5 1999
ex Mazda 323F 1,5 1998
ex Skoda Favorit 136L 1988
- fleguso
- .
- Příspěvky: 2146
- Registrován: 19.07.2010 08:12
- Bydliště: Blansko
Re: atmosfera vs. turbo
Ono u toho STčka taky opatrně. V Mondeu turbo taky není, ani v ST200 a ani v ST220. (to jen pro upřesnění)
Nyní:Mondeo ST220 V6 3.0 sedan blue performance
Bylo:Mondeo ST200 V6 2.5 kombi
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 54&t=27828
Bylo:Mondeo MKI 1.8 HB
Bylo:Mondeo MKI 1.6 HB
Bylo:Sierra 2.0
Bylo:Mondeo ST200 V6 2.5 kombi
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 54&t=27828
Bylo:Mondeo MKI 1.8 HB
Bylo:Mondeo MKI 1.6 HB
Bylo:Sierra 2.0
- r0mik
- .
- Příspěvky: 9356
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: atmosfera vs. turbo
s turbem jde byt rychly, jen to chce umet. A napriklad takovy focus mk1 RS chyby neodpousti na vyjezdech ze zatacek. Spatne otacky, kvalt a za zatackou se to tezko sbira s turbo lagem. Kdyz to prezenes s plynem tak pro zmenu jde jen dym od kol a letis rovne ze zatacky ven i kdyz mas samosvor. V tom je zlata atmosfera, bez turbo diry a vic pratelska pro pitomce s drevenyma nohama jako jsem ja
Focus 2002 RS "WRC Ášín"-track car
Focus 2002 RS #1121-radost
Focus 2002 ST170 "BO!!!"-track car
Focus 2002 ST170
Focus 2003 ST170 kombi s tažným
Transit 2004 2.4tddi odtahovka
Smax 2006 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T
Focus 2002 RS #1121-radost
Focus 2002 ST170 "BO!!!"-track car
Focus 2002 ST170
Focus 2003 ST170 kombi s tažným
Transit 2004 2.4tddi odtahovka
Smax 2006 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T
- Nonid
- Člen klubu
- Příspěvky: 5279
- Registrován: 05.12.2012 21:07
- Bydliště: Práááha - Vyšehrad!
Re: atmosfera vs. turbo
Jojoo, turbo je dost o umeni zvladnout prave turbolag. Zas a znova: Kdo nevyzkousel, nepochopi Pokud se clovek trefi presne, odmenou je mu luxusni zrychleni. Kdyz se netrefi... r0mik to dost presne popsal
Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů