Tohle je ale jen tvoje domněnka, ne? Opravdu jsou nějaké dokumentované případy 132 kw verzí s propálenými písty? Tahle vada se u 110 kw nevyskytuje?Jožko2018 píše: 21.11.2025 06:11 Chceš kľudne spávať, ber 110, chceš sa "lepšie" voziť ber 132. Všetko je o Tvojich prioritách.
rozdíl mezi 110 a 132 kW
- Otomar
- Člen klubu

- Příspěvky: 542
- Registrován: 26.10.2013 10:47
- Bydliště: JMK
Re: rozdíl mezi 110 a 132 kW
Ford EDGE ST line sport,2.0/132kW*2017*White
ex_Ford Focus 1.6 Ti-VCT/92kW*LPG*2015*White
ex:Ford Focus 1.6 Ti-VCT*LPG*2010*Chill
ex:Ford Focus 1.6 *2004*Moondust
family car: Fusion 1.4 2011, C-max 1.6 2011
ex_Ford Focus 1.6 Ti-VCT/92kW*LPG*2015*White
ex:Ford Focus 1.6 Ti-VCT*LPG*2010*Chill
ex:Ford Focus 1.6 *2004*Moondust
family car: Fusion 1.4 2011, C-max 1.6 2011
-
stano.
- Člen klubu

- Příspěvky: 13620
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: rozdíl mezi 110 a 132 kW
Ci to nie je domotane z 1.6Ecoboostu. Tam su 110kW a 134kW myslim. (Vseobecne Ecoboost, konkretne Mondeo to takto nemalo).Achiler píše: 20.11.2025 17:46 Ahoj, je pravda, že se té 132kw propalují písty?
....
To o propalování pístu u 132 kw říkal pán, který mi nabízel právě tu 110 kw, což může zkreslovat. Na druhou stranu ten pán provozuje servis se zaměřením pouze na Fordy a je v okolí vcelku vyhlášený, takže mě ta informace o několika autech se 132 kw s propaleným pístem vylekala...
-
Jožko2018
- Nováček

- Příspěvky: 86
- Registrován: 18.06.2020 00:52
Re: rozdíl mezi 110 a 132 kW
Chalan tu má osem strán o tom "probléme". Čo viac mu poradiť, o problémoch s piestom tu nič nieje...
-
Jožko2018
- Nováček

- Příspěvky: 86
- Registrován: 18.06.2020 00:52
Re: rozdíl mezi 110 a 132 kW
Snáď vie že v tomto vlákne sa rieši diesel..?stano. píše: 21.11.2025 14:42 Ci to nie je domotane z 1.6Ecoboostu. Tam su 110kW a 134kW myslim. (Vseobecne Ecoboost, konkretne Mondeo to takto nemalo).
-
stano.
- Člen klubu

- Příspěvky: 13620
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: rozdíl mezi 110 a 132 kW
Ci to ten pan odbornik nedomotal...
- crocodile028
- Nováček

- Příspěvky: 101
- Registrován: 02.07.2022 19:30
- Bydliště: 725 27
Re: rozdíl mezi 110 a 132 kW
Treba by se eventuelne dala prehrat mapa na 110 kW?
- Martin89
- Pokročilý

- Příspěvky: 501
- Registrován: 21.06.2020 17:03
- Bydliště: ČB
Re: rozdíl mezi 110 a 132 kW
Jako že si koupí 132kw a sníží si výkon, aby neměl diravé písty?
Pokud máš možnost, vem 132ku, pač výkon na bezpečné předjetí loudala se vždy hodí. Navíc má dvě koncovky výfuku, což je dalších 30 koní
Pokud máš možnost, vem 132ku, pač výkon na bezpečné předjetí loudala se vždy hodí. Navíc má dvě koncovky výfuku, což je dalších 30 koní
M MK5 132kW AWD PowerShift 2017
-
pecuch
- Nováček

- Příspěvky: 136
- Registrován: 30.01.2020 21:32
- Bydliště: Modřice
Re: rozdíl mezi 110 a 132 kW
Dvě koncovky má i 110 kW, akorát jsou zahnutý dolů. Mám 110, přepnutou na 132, najeto přes 260 tisíc a písty drží. 
Ford Mondeo Combi, 2.0 TDCi/110-132 kW, Powershift, 2016, Titanium
Ford Focus C-MAX, 1.6 TDCi/80 kW, 2005
ex. Ford Mondeo Combi, 1.6 TDCi/85 kW, 2012
Ford Focus C-MAX, 1.6 TDCi/80 kW, 2005
ex. Ford Mondeo Combi, 1.6 TDCi/85 kW, 2012
- Achiler
- Nováček

- Příspěvky: 150
- Registrován: 26.02.2012 14:08
- Bydliště: Mírovice, Praha-východ
Re: rozdíl mezi 110 a 132 kW
Díky všem kromě Jožka za užitečné info. Škoda, že Jožko ani napotřetí nepochopil můj dotaz...
Je tu 8 stran o rozdílu v jízdě, že jsou to stejné motory, jak přepnout soft, ale o pístech jsem se nic nedočetl, proto mi nepřišlo hloupé se zeptat, zda se s tím někdo nesetkal.
O propálení pístu u 2.0 TDCi 132 kw (nafta!) mluvil pan Čáp z Vinoře, který je dost vychvalován lidmi z širokého okolí Prahy 9, ikdyž já s ním ale osobní zkušenost nemám. Prý ty 110 kw verze jsou úplně v pohodě, ale tu 132 kw tam kvůli pístu měli už několikrát. Je možné, že si to popletl s 1.6 EB.
Každopádně už jsem v zásadě rozhodnutý pro tu 132kw verzi, ta 110 kw verze co jsem dnes vyzkoušel skoro vůbec nejela.
Jen nevím, zda si chci teď nechat udělat u Čapa rozvody...
Je tu 8 stran o rozdílu v jízdě, že jsou to stejné motory, jak přepnout soft, ale o pístech jsem se nic nedočetl, proto mi nepřišlo hloupé se zeptat, zda se s tím někdo nesetkal.
O propálení pístu u 2.0 TDCi 132 kw (nafta!) mluvil pan Čáp z Vinoře, který je dost vychvalován lidmi z širokého okolí Prahy 9, ikdyž já s ním ale osobní zkušenost nemám. Prý ty 110 kw verze jsou úplně v pohodě, ale tu 132 kw tam kvůli pístu měli už několikrát. Je možné, že si to popletl s 1.6 EB.
Každopádně už jsem v zásadě rozhodnutý pro tu 132kw verzi, ta 110 kw verze co jsem dnes vyzkoušel skoro vůbec nejela.
Jen nevím, zda si chci teď nechat udělat u Čapa rozvody...
Ford Focus (1999) 1.6 74kw, Aquamarine Frost, Ghia
- mikki
- Pokročilý

- Příspěvky: 923
- Registrován: 10.01.2012 09:07
- Bydliště: Praha 10, Karlovy Vary.
Re: rozdíl mezi 110 a 132 kW
Vozil jsem k němu do Vinoře služební auta ale svoje bych si k němu nedal. Stále něco nebylo hotovo a na něco zapomněli a ani napodruhé to nebyl schopen udělat dobře. Tak vžy záleží jaké má zrovna zaměstnance.
Ford focus 2016 1.5 Titanium 134kw automat
Ford S-max 2016 Titanium 2.0 132kw
Byl Ford Focus kombi 2005 II Ghia 2,0 107 kW
Byl Ford Focus kombi 1,8 16v 1999
Byl Ford Escort kombi 1,8 16v 1996 ghia
Byl Ford Escort kombi 1,4 1993
Ford S-max 2016 Titanium 2.0 132kw
Byl Ford Focus kombi 2005 II Ghia 2,0 107 kW
Byl Ford Focus kombi 1,8 16v 1999
Byl Ford Escort kombi 1,8 16v 1996 ghia
Byl Ford Escort kombi 1,4 1993
-
Jožko2018
- Nováček

- Příspěvky: 86
- Registrován: 18.06.2020 00:52
Re: rozdíl mezi 110 a 132 kW
Jaký máš problém s mojou radou?? Niekto Ti "nakukal", že je to problémový motor a Ty si zneistel. Teraz Ti 20 ľudí napíše že je to ok. A čo ak práve Ty budeš mať ten prepálený piest?? Na koho budeš nadávať?? Preto som Ti napísal, že je to na Tebe, čo si vyberieš. Ja som Ťa pochopil hneď.. pekný deň a veľa šťastia pri výbere
- Raada
- Test driver

- Příspěvky: 2775
- Registrován: 07.09.2008 00:35
- Bydliště: Exit 10 na D10
Re: rozdíl mezi 110 a 132 kW
Mel jsem 4 roky Mondeo V. se 110kW a ted mam 5 let S-Maxe II. se 132kW. Ani s jednim motorem jsem nemel zadny problem. Pocitove jedou obe auta podobne - S-max je totiz o 200kg tezsi nez Mondas. Oboji poweshift. Kazdopadne na nedostatek dynamiky jsem si nestezoval ani v jednom aute. Zamerne jsem u S-Maxe vybiral tento motor oproti novejsimu Ecoblue 140kW. Obecne jsem na tyto motory neslysel zadnej problem (na rozdil od novejsi 140kW). Takze pokud bych ti mel poradit tak ber klidne tu 132kW verzi. Pokud je to manual tak budes uplne v pohode, u automatu zalezi, co to ma servisne za sebou, jaky je najezd (u najezdu nad 200tis. km bych byl teda sakra opatrnej).
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host

