Ostřikovače předního skla (vč. US)

Odpovědět
Uživatelský avatar
Nepér
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1500
Registrován: 09.12.2009 08:35
Bydliště: Praha 8

Re: Ostřikovače př.skla

Příspěvek od Nepér » 31.10.2013 09:06

1W je málo, to ti rovnou můžu říct :)
Mondeo mk4, 2.0i, 2010

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13496
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Ostřikovače př.skla

Příspěvek od stano. » 31.10.2013 12:06

Vtedy neodmrzaju? Alebo preco je to malo?

Uživatelský avatar
Nepér
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1500
Registrován: 09.12.2009 08:35
Bydliště: Praha 8

Re: Ostřikovače př.skla

Příspěvek od Nepér » 31.10.2013 13:21

Hřeje to málo, měl jsem strach, aby se to netavilo. Takže víc, než 180 Ohmů tam určitě nedávej. Dal bych tak 100, to při napětí 14 V vychází na 1,96 W. Blbý, že v originálních tryskách jsou PTC, takže to v létě zbytečně netaví trysky a při -20°C to hřeje větším příkonem.
Mondeo mk4, 2.0i, 2010

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 24589
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Ostřikovače př.skla

Příspěvek od ZaQik » 22.01.2014 16:09

Vitut me upozornil na ostriky-rozpracovace z mondea mkIV, DrRomca je dodal a ... a na FF2 nic moc. Rozprasuji v uzkem pruhu asi do 2/3 skla.
Plusem pro ne je, ze maji gumovou podlozku a jsou vyhrivane.
Zkusim tu gumovou podlozku nejak seriznout / vypodlozit, jestli se to zlepsi.
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8449
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: Ostřikovače př.skla

Příspěvek od lucky.jack » 22.01.2014 17:45

Stejný jako na FF3, ty jsem měl a žádná sláva(o ceně nemluvě :roll: ). US to prostě jistí :nixw:
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 24589
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Ostřikovače př.skla

Příspěvek od ZaQik » 23.01.2014 00:02

urcite? kody jsou jine :nixw:
a trysky z FF3 na porovnani uz nemam
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8449
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: Ostřikovače př.skla

Příspěvek od lucky.jack » 23.01.2014 17:19

Tak jsem na to ještě jednou koukal a jsou tam nějaký rozdíly s ohledem na datum výroby. Nicméně některý modely měly stejné finisy :nixw:
Přílohy
mondeo.jpg
ff3.jpg
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

Uživatelský avatar
venca.mar.
Junior
Junior
Příspěvky: 477
Registrován: 03.05.2011 14:10
Bydliště: Plzeň

Re: Ostřikovače př.skla

Příspěvek od venca.mar. » 27.01.2014 19:16

Musí být ty zpětný ventílky i na těch US ostřikách?Mám tam normální ostřiky s vyhříváním a bez ventílků a furt poblitá kapota.Asi objednám ty US a předělám do nich to vyhřívání.
Je Ford Focus ST MK4 Performance 2019,2,3 EB,206Kw (Revo Stage1),performance blue. Byl Ford Focus Titanium 2008, 1.6L Duratec 16V PFI (100PS) Sigma, Šedá Sea Grey. Galerie - Můj šedivák

Uživatelský avatar
rh1980
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 794
Registrován: 06.10.2012 09:39
Bydliště: Vysočina

Re: Ostřikovače př.skla

Příspěvek od rh1980 » 27.01.2014 19:33

Mám doblitou kapotu i s US a ventilkama :nixw:
Ford Focus II kombi 1,6TDCi, 80kW (chip 96kW), 08/2007, Panther Black, DPF OFF, GALERIE

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8449
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: Ostřikovače př.skla

Příspěvek od lucky.jack » 27.01.2014 19:39

Jj vždycky něco ukápne. I s ventilkama - a to tam mám dva :mrgreen:
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

Klvys
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2561
Registrován: 20.01.2011 18:14
Bydliště: Opatovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Ostřikovače př.skla

Příspěvek od Klvys » 27.01.2014 21:47

Chci se zeptat ty kabliky co vedou k ostřikovačum to je jejich vyhřívaní proti zamrzaní?Včera minus 13 cca a vubec nešlo a napln je na minus 30.. ani jsem nestřikl tak jak to ma fungovat?Když to zamrzne venku jako na kapotě tak to mam smulu tak i tak ne?

Uživatelský avatar
vitut
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 3029
Registrován: 25.06.2008 13:03
Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: Ostřikovače př.skla

Příspěvek od vitut » 27.01.2014 21:55

Vyhrivany ostrik Ti nepomuze, kdyz mas zamrzlou vodu v nadrzce a v hadickach. V podstate lze rict, ze vyhrivany ostrik zabranuje zamrzani samotnych trysek. Otazkou je, kdo vyrabi tu kapalinu, jejiz obal se chvasta odolnosti do -30 °C. Ja pouzivam zasadne Sonax Xtreme Nano Pro a neznam lepsi zpusob myti celniho okna.

lucky.jack, ZaQik: Jinak jeste k tem ostrikum na FF3/Mondeo. Lucky postnul seznam dilu pro FF3 a Mondeo. V pripade Mondea vidim polozku navic, a to jsou ostrikovace s finis 1767660. To jsou ty, ktere jsem objednaval. Ja za sebe muzu rict, ze jsem spokojen. Strika to cca do 2/3 celniho okna a to pri jakekoli rychlosti. Myti okna neni problem ...
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004

byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

Obrázek

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 24589
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Ostřikovače př.skla

Příspěvek od ZaQik » 29.01.2014 21:12

jo, mam 1767660 pred spolujezdcem a FF2 USA s dodelanym vyhrevem pred ridicem ... za tyden najeto 800km a uz jsem si na ten novy zvykl:
- nesmi se strikat pri male rychlosti (i stani), je-li auto cumakem z kopce ... to je nejhorsi vysledek (nechapu proc)
- vyhrev u 1767660 je pomalejsi (podle odroseni plastu), ale diky gumove izolaci nerozehriva i kapotu a netece tak pod nej
- 1767660 ma uzsi cast ostriku okna, ale vysledek neni o tolik horsi ... prijde mi, ze spotrebuje vic vody, ale mozna je to jen zdani
- 1767660 pri stani nestrika do pulky strechy :palec_nahoru:

zitra dam 1767660 i pred ridice :cooler:
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

vbery
Junior
Junior
Příspěvky: 261
Registrován: 25.01.2012 21:03
Bydliště: Vejprnice

Re: Ostřikovače př.skla

Příspěvek od vbery » 22.02.2014 00:35

Ahoj
Namontoval jsem rozprašovače z FoFo III na c-maxe I a funguje to docela dobře :wink:
je Ford S-Max 2,0TDCI 120kw Titanium
byl Ford Focus Titanium 1,6 ecoboost 134kw
je Ford Focus Trend 1,6 74kw 2005
byl Ford Focus c-max 2,0TDCI 100kw
byl Ford Sierra 2,0 DOHC 88kw
byl Ford Escort 1,6 66kw 1989
byl Ford Taunus Ghia 2,0 V6 66kw 1980

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 24589
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Ostřikovače př.skla

Příspěvek od ZaQik » 27.02.2014 13:39

1767660 mam uz mesic a v pohode ... zajimave je, ze po odstraneni skodovackych zpetnych ventilku strikaji o neco vyse :cooler:
(kapota se spinila i s ventilkama)
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Odpovědět

Zpět na „Focus - karoserie 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti