Koroze u Focusu 2
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 18.01.2017 14:35
Re: Koroze u Focusu 2
OK a děkuji za reakce. Za plastem bylo mokrý bahno a začalo to tam samozřejmě pracovat. Ono je to i trošku zevnitř, ale nic tragického zatím. Tak doufám, že šikovnej lakýr si s tím poradí. Samotnému se mi do toho moc nechce. Bych to asi sprasil:-) Jinak tady posílám foto celého auta.
- jill
- Nováček
- Příspěvky: 66
- Registrován: 10.02.2009 16:31
- Bydliště: Praha / Zlin / Ostrava
Re: Koroze u Focusu 2
Zdravim,
mate nekdo zkusenosti s karosarskymi dily - nahradami? Jaka znacka/vyrobce je ok? Mam rezave predni blatniky, jejich zachrana uz nepujde, tak sonduju moznosti.
Diky
mate nekdo zkusenosti s karosarskymi dily - nahradami? Jaka znacka/vyrobce je ok? Mam rezave predni blatniky, jejich zachrana uz nepujde, tak sonduju moznosti.
Diky
FoFo II 2005 kombi Titanium 2.0 Duratec HE 107 Kw - dark grey.
ex FoFo I 2000 kombi Ghia 1.6 benzin - stribrnak
R.I.P. Nissan Almera N15/ Fiat Punto I/ VW Golf II
ex FoFo I 2000 kombi Ghia 1.6 benzin - stribrnak
R.I.P. Nissan Almera N15/ Fiat Punto I/ VW Golf II
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Koroze u Focusu 2
...vrakac, sehnat tvoji barvu a pokud půjdeš štěstí naproti nebudeš muset lakovat.
- LeonardoTM
- Junior
- Příspěvky: 322
- Registrován: 10.04.2012 23:11
Re: Koroze u Focusu 2
Vrakáč bude asi nejlevnější varianta, kdybys chtěl něco nového, tak třeba tady:jill píše:Zdravim,
mate nekdo zkusenosti s karosarskymi dily - nahradami? Jaka znacka/vyrobce je ok? Mam rezave predni blatniky, jejich zachrana uz nepujde, tak sonduju moznosti.
Diky
http://www.aci.cz/ford-ford-focus-2-200 ... 64304.html
(ale koukám, že to bude asi třeba lakovat do barvy auta...)
Escort 5dv., 1.6 16V, 66kW, 1996 (2002-2008), ~6,5l/100km
Focus I 5dv., 1.6 16V, 74kW, 2003 (2008-2012), ~6,9l/100km
Focus II 5dv., 1.6 16V, 85kW, 2008 (2012-), ~7l/100km
Fusion, 1.6 16V, 74kW, 2006 (2020-), ~7l/100km (podle trasy +/- 1l)
Focus I 5dv., 1.6 16V, 74kW, 2003 (2008-2012), ~6,9l/100km
Focus II 5dv., 1.6 16V, 85kW, 2008 (2012-), ~7l/100km
Fusion, 1.6 16V, 74kW, 2006 (2020-), ~7l/100km (podle trasy +/- 1l)
- jill
- Nováček
- Příspěvky: 66
- Registrován: 10.02.2009 16:31
- Bydliště: Praha / Zlin / Ostrava
Re: Koroze u Focusu 2
Panove, vrakac je problem, s tim, ze se bude lakovat a sehnat v moji barve je utopie, jsem se smiril. Nicmene je problem sehnat neshnile celkove a to se divam po inzerci v cele CR.
Z toho duvodu mne zajima kvalita novych karosarskych dilu a zkusenosti s nimi. Daji se sehnat od cca 1200 do 4000.
Z toho duvodu mne zajima kvalita novych karosarskych dilu a zkusenosti s nimi. Daji se sehnat od cca 1200 do 4000.
FoFo II 2005 kombi Titanium 2.0 Duratec HE 107 Kw - dark grey.
ex FoFo I 2000 kombi Ghia 1.6 benzin - stribrnak
R.I.P. Nissan Almera N15/ Fiat Punto I/ VW Golf II
ex FoFo I 2000 kombi Ghia 1.6 benzin - stribrnak
R.I.P. Nissan Almera N15/ Fiat Punto I/ VW Golf II
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Koroze u Focusu 2
Vrakáč je problém? ....když koukám na tvoje bydliště
- jill
- Nováček
- Příspěvky: 66
- Registrován: 10.02.2009 16:31
- Bydliště: Praha / Zlin / Ostrava
Re: Koroze u Focusu 2
Jop, je problem sehnat nesnily kus
FoFo II 2005 kombi Titanium 2.0 Duratec HE 107 Kw - dark grey.
ex FoFo I 2000 kombi Ghia 1.6 benzin - stribrnak
R.I.P. Nissan Almera N15/ Fiat Punto I/ VW Golf II
ex FoFo I 2000 kombi Ghia 1.6 benzin - stribrnak
R.I.P. Nissan Almera N15/ Fiat Punto I/ VW Golf II
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Koroze u Focusu 2
Kolem prahy je několik vrakáčů kde mají desítky př. blatníků a když si dáš požadavek na barvu máš mega šanci, že během několika týdnů ti seženou blatník dle barvy a tím bez lakování....
-
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 03.09.2015 08:43
Re: Koroze u Focusu 2
Na Aukru prodávájí nově nalakované http://aukro.cz/show_user.php?uid=44001505 Podle recenzí díly sedí a barva je přesná, osobní zkušenost s ním (zatím) nemám. Píšou, že díly jsou nové, pokud nekecají, tak i cenově to docela jde.
FoFo II Combi, 2005, 1.6 74kW, silver Trend
- jill
- Nováček
- Příspěvky: 66
- Registrován: 10.02.2009 16:31
- Bydliště: Praha / Zlin / Ostrava
Re: Koroze u Focusu 2
Diky za konstruktivni Tip, asi to prubnu
FoFo II 2005 kombi Titanium 2.0 Duratec HE 107 Kw - dark grey.
ex FoFo I 2000 kombi Ghia 1.6 benzin - stribrnak
R.I.P. Nissan Almera N15/ Fiat Punto I/ VW Golf II
ex FoFo I 2000 kombi Ghia 1.6 benzin - stribrnak
R.I.P. Nissan Almera N15/ Fiat Punto I/ VW Golf II
- LeonardoTM
- Junior
- Příspěvky: 322
- Registrován: 10.04.2012 23:11
Re: koroze u focusu II
Doplnění k předchozímu příspěvku z 07/2016 (strana 21):
Tak po 2 zimách jsem zkontroloval podzvozek a už mi to nedalo a před další zimou jsem to raději znovu stříknul sprejem (místo Den Braven Tectane jsem zkusil Body 950). Vypadá to takto (kéž by to tak vydrželo ještě rok, vloni na STK to na technika zapůsobilo ) Hlavní pozorování tkví v tom, že předchozí výše popsaná procedura je v mém případě funkční tak max. na 3 zimy a pak to chce ochranný nástřik obnovit (což je relativně v souladu s tím, co píšou i jiní uživatelé na různých fórech). V mém případě nebude problém s velkým počtem najetých km, ale spíš s tím, že nasolené auto někdy zaparkuji v garáži a tam za vyšších teplot probíhá koroze rychleji.
V jiném vláknu psal uživatel "Specík" něco o vosku na podvozky:
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... u&start=27
Asi myslel tohle:
https://www.motip.com/products/motip/au ... axcoating/
Možná bych to příště zkusil, jsem už trochu unavený z toho obrušování zkorodovaných míst...
Tak po 2 zimách jsem zkontroloval podzvozek a už mi to nedalo a před další zimou jsem to raději znovu stříknul sprejem (místo Den Braven Tectane jsem zkusil Body 950). Vypadá to takto (kéž by to tak vydrželo ještě rok, vloni na STK to na technika zapůsobilo ) Hlavní pozorování tkví v tom, že předchozí výše popsaná procedura je v mém případě funkční tak max. na 3 zimy a pak to chce ochranný nástřik obnovit (což je relativně v souladu s tím, co píšou i jiní uživatelé na různých fórech). V mém případě nebude problém s velkým počtem najetých km, ale spíš s tím, že nasolené auto někdy zaparkuji v garáži a tam za vyšších teplot probíhá koroze rychleji.
V jiném vláknu psal uživatel "Specík" něco o vosku na podvozky:
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... u&start=27
Asi myslel tohle:
https://www.motip.com/products/motip/au ... axcoating/
Možná bych to příště zkusil, jsem už trochu unavený z toho obrušování zkorodovaných míst...
Escort 5dv., 1.6 16V, 66kW, 1996 (2002-2008), ~6,5l/100km
Focus I 5dv., 1.6 16V, 74kW, 2003 (2008-2012), ~6,9l/100km
Focus II 5dv., 1.6 16V, 85kW, 2008 (2012-), ~7l/100km
Fusion, 1.6 16V, 74kW, 2006 (2020-), ~7l/100km (podle trasy +/- 1l)
Focus I 5dv., 1.6 16V, 74kW, 2003 (2008-2012), ~6,9l/100km
Focus II 5dv., 1.6 16V, 85kW, 2008 (2012-), ~7l/100km
Fusion, 1.6 16V, 74kW, 2006 (2020-), ~7l/100km (podle trasy +/- 1l)
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9407
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze u Focusu 2
A čím to brousíš? Mě to čeká příští rok
- LeonardoTM
- Junior
- Příspěvky: 322
- Registrován: 10.04.2012 23:11
Re: Koroze u Focusu 2
No, brousím to ručně, což je právě ten vopruz.phofy píše:A čím to brousíš? Mě to čeká příští rok
Nejdřív zajedu do ruční myčky, ostříkám tlakovou vodou spodek, kam dosáhnu,
pak auto trochu zvednu na podpěry (lehčí zadek) a v leže pod autem pokračuji. Nejdřív ještě nějakým měkčím smetáčkem na mokro umyju zbytky, co se nepovedly v myčce a pak to odrhnu ručně malými kartáčky (případně šroubovákem, když jsou to větší kusy): Pak jsem to stříkal odrezovačem a po jeho zaschnutí (přes noc) už konečně může přijít ta nejzábavnější část - několik vrstev ochranného nástřiku. Hezky je to vidět třeba na videu tady (kde to čistili ručně a stříkali pomocí speciálního přístroje, ten zvedák se fakt hodí - nebo alespoň nějaká montážní jáma): https://www.youtube.com/watch?v=YkGLNlchrJY
Escort 5dv., 1.6 16V, 66kW, 1996 (2002-2008), ~6,5l/100km
Focus I 5dv., 1.6 16V, 74kW, 2003 (2008-2012), ~6,9l/100km
Focus II 5dv., 1.6 16V, 85kW, 2008 (2012-), ~7l/100km
Fusion, 1.6 16V, 74kW, 2006 (2020-), ~7l/100km (podle trasy +/- 1l)
Focus I 5dv., 1.6 16V, 74kW, 2003 (2008-2012), ~6,9l/100km
Focus II 5dv., 1.6 16V, 85kW, 2008 (2012-), ~7l/100km
Fusion, 1.6 16V, 74kW, 2006 (2020-), ~7l/100km (podle trasy +/- 1l)
- LeonardoTM
- Junior
- Příspěvky: 322
- Registrován: 10.04.2012 23:11
Re: koroze u focusu II
Vidím, že v aktuálním SM toto téma také rozebrali a odborník doporučil to samé - tj. nástřik pomocí přípravků na bázi vosku.LeonardoTM píše: V jiném vláknu psal uživatel "Specík" něco o vosku na podvozky:
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... u&start=27
Dalším praktickým postřehem je nutnost nastříkat i dutiny nosníků, protože tam se vlhkost a nečistoty drží déle a není tak snadné to tam vyčistit...
Escort 5dv., 1.6 16V, 66kW, 1996 (2002-2008), ~6,5l/100km
Focus I 5dv., 1.6 16V, 74kW, 2003 (2008-2012), ~6,9l/100km
Focus II 5dv., 1.6 16V, 85kW, 2008 (2012-), ~7l/100km
Fusion, 1.6 16V, 74kW, 2006 (2020-), ~7l/100km (podle trasy +/- 1l)
Focus I 5dv., 1.6 16V, 74kW, 2003 (2008-2012), ~6,9l/100km
Focus II 5dv., 1.6 16V, 85kW, 2008 (2012-), ~7l/100km
Fusion, 1.6 16V, 74kW, 2006 (2020-), ~7l/100km (podle trasy +/- 1l)
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9407
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze u Focusu 2
Díky, tak tohle mě čeká příští rok, ale nevím čím to pak mám stříknout, už jednou to mám stříknutý černým body930, ale místy se loupe a lehce rezneLeonardoTM píše:No, brousím to ručně, což je právě ten vopruz.phofy píše:A čím to brousíš? Mě to čeká příští rok
Nejdřív zajedu do ruční myčky, ostříkám tlakovou vodou spodek, kam dosáhnu,
pak auto trochu zvednu na podpěry (lehčí zadek) a v leže pod autem pokračuji. Nejdřív ještě nějakým měkčím smetáčkem na mokro umyju zbytky, co se nepovedly v myčce a pak to odrhnu ručně malými kartáčky (případně šroubovákem, když jsou to větší kusy): Pak jsem to stříkal odrezovačem a po jeho zaschnutí (přes noc) už konečně může přijít ta nejzábavnější část - několik vrstev ochranného nástřiku. Hezky je to vidět třeba na videu tady (kde to čistili ručně a stříkali pomocí speciálního přístroje, ten zvedák se fakt hodí - nebo alespoň nějaká montážní jáma): https://www.youtube.com/watch?v=YkGLNlchrJY
Klidně koupím něco na bázi vosku, ale mám strach, jelikož nevím, jak to bude reagovat s předešlým nástřikem.
Za odrezovač používáš co?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů