Nástavce předních podběhů FF Mk2 & C-Max 1 poFL
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 3000
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Nástavce předních podběhů FF Mk2 & C-Max 1 poFL
Ahoj,
jako obvykle jsem hledal něco jiného, ale našel jsem tyhle nástavce a nebo jak je nazvat na přední plastové podběhy: Podle obrázku mi není zřejmé, jak to patří - nemáte to někdo na autě? Můj tip je, že patří nasadit dozadu na hranu podběhu.
Je to uvedené k 18" kolům, tak si myslím, že ta věc je kvůli tomu, aby nelítalo tolik bordelu mezi plastový podběh a karoserii, ev. podlahu (velké kolo blízko podběhu). Asi by neměl být problém to použít, i když máme menší kola?
jako obvykle jsem hledal něco jiného, ale našel jsem tyhle nástavce a nebo jak je nazvat na přední plastové podběhy: Podle obrázku mi není zřejmé, jak to patří - nemáte to někdo na autě? Můj tip je, že patří nasadit dozadu na hranu podběhu.
Je to uvedené k 18" kolům, tak si myslím, že ta věc je kvůli tomu, aby nelítalo tolik bordelu mezi plastový podběh a karoserii, ev. podlahu (velké kolo blízko podběhu). Asi by neměl být problém to použít, i když máme menší kola?
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 3000
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: Nástavce předních podběhů FF Mk2 & C-Max 1 poFL
Tak si odpovím sám, malým foto-návodem.
Pracovně ten "bazmek" nazval, kvůlivá umístění, "podzástěrka". Ono je to vlastně za, vykrývá to místo mezi plechovým a plastovým podběhem kola, viz níže.
Není mi zcela jasné, proč se to pojí s 18" koly, jediné vysvětlení je větší šířka kol, tj větší množství bordelu naházeného do tohoto prostoru.
Celá věc je jen zaseknutá (v U profilu jsou plechové plíšky se zobáčky) na zadní hraně podběhu.
Zda je to nutné, to nechám na každém. Na mém autě byl plechový podběh právě v místě, které tahle "podzástěrka" kryje, nátěr opravovaný. Z fotky před instalací je i vidět množství bordelu, které se v tomto místě nanese, byť ten se tam nahromadil spíš ještě před namontováním zástěrek, které tohle místo taky zakrývají.
Takže - takhle to vypadá původně: Ten kousek plastíku pak vypdá naživo takto - tvar už napovídá, kam s ním Zespodu vcelku obstojně zakryje prostor mezi plechovým a plastovým podběhem A krom hrany není zvrchu nic poznat.
Pracovně ten "bazmek" nazval, kvůlivá umístění, "podzástěrka". Ono je to vlastně za, vykrývá to místo mezi plechovým a plastovým podběhem kola, viz níže.
Není mi zcela jasné, proč se to pojí s 18" koly, jediné vysvětlení je větší šířka kol, tj větší množství bordelu naházeného do tohoto prostoru.
Celá věc je jen zaseknutá (v U profilu jsou plechové plíšky se zobáčky) na zadní hraně podběhu.
Zda je to nutné, to nechám na každém. Na mém autě byl plechový podběh právě v místě, které tahle "podzástěrka" kryje, nátěr opravovaný. Z fotky před instalací je i vidět množství bordelu, které se v tomto místě nanese, byť ten se tam nahromadil spíš ještě před namontováním zástěrek, které tohle místo taky zakrývají.
Takže - takhle to vypadá původně: Ten kousek plastíku pak vypdá naživo takto - tvar už napovídá, kam s ním Zespodu vcelku obstojně zakryje prostor mezi plechovým a plastovým podběhem A krom hrany není zvrchu nic poznat.
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
- Jemar
- Zkušený
- Příspěvky: 1661
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: čáslavsko
Re: Nástavce předních podběhů FF Mk2 & C-Max 1 poFL
Na Focus se to montovalo od 12.5.2010, já mám auto z 8/2010 s 18" slitinovými koly z výroby a stejně to tam není. Buď to už léty odpadlo samo nebo to tam nějak zapoměli dát...
250,- Kč bez daně za kus zase není úplná lidovka.
Když už bych to tam dával, pak asi jedině přichytnout nějakým trhacím nýtem nebo něčím podobným....
250,- Kč bez daně za kus zase není úplná lidovka.
Když už bych to tam dával, pak asi jedině přichytnout nějakým trhacím nýtem nebo něčím podobným....
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 3000
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: Nástavce předních podběhů FF Mk2 & C-Max 1 poFL
Taky jsem viděl u nas na sídlišti FF2 s origo 18" koly a tydle plastiky nemel.
Odpadnout to pravda může, vcelku beze stopy, pokud by ta vroubkovana plechová vložka vyrezla a rozpadla se. Coz neni nereálné, ale ne zase tak rychlé.
Jako origo zástěrky udělají lepší službu, ale předpokládám, ze když ten bazmek vyrabeli, tak věděli proč. Bez zasterek je tahle věc ale skutečně doporucenihodna, bez ohledu na rozměr kol.
Proč nedávali ten plastik v ceně pětikoruny do série, to fakt nevím.
Odpadnout to pravda může, vcelku beze stopy, pokud by ta vroubkovana plechová vložka vyrezla a rozpadla se. Coz neni nereálné, ale ne zase tak rychlé.
Jako origo zástěrky udělají lepší službu, ale předpokládám, ze když ten bazmek vyrabeli, tak věděli proč. Bez zasterek je tahle věc ale skutečně doporucenihodna, bez ohledu na rozměr kol.
Proč nedávali ten plastik v ceně pětikoruny do série, to fakt nevím.
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
- Jemar
- Zkušený
- Příspěvky: 1661
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: čáslavsko
Re: Nástavce předních podběhů FF Mk2 & C-Max 1 poFL
Já bych ani zástěrky mít nemohl, mám z výroby sport paket, takže ochrana prahů za podběhem je víc než dobrá. Jestli tam dám tyhle plastíky ještě promyslím.
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 3000
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: Nástavce předních podběhů FF Mk2 & C-Max 1 poFL
A mohl bys hodit fotku, jak ty "sportovní" prahy vypadají zespodu vpředu, po
Proc me to zajímá - na první fotce (bez te plastové podzasterky) je hezky vidět, jak hrana prahu spolu se šrouby, které spojuji lem blatníku a lem prahu, dostávala pěkně za uši (zástěrky jsem montoval na konci zimy, než jsme zacli s autem jezdit). Jak Řeší tohle místo sportovní prahy?
Proc me to zajímá - na první fotce (bez te plastové podzasterky) je hezky vidět, jak hrana prahu spolu se šrouby, které spojuji lem blatníku a lem prahu, dostávala pěkně za uši (zástěrky jsem montoval na konci zimy, než jsme zacli s autem jezdit). Jak Řeší tohle místo sportovní prahy?
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
- Jemar
- Zkušený
- Příspěvky: 1661
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: čáslavsko
Re: Nástavce předních podběhů FF Mk2 & C-Max 1 poFL
Momentálně nemám žádnou, ale vpředu kreje lem blatníku za kolem a dole končí zároveň s hranou prahu, aby bylo možné auto zvedat. Až se mi to podaří vyfotit, tak ji sem dám.
- Ozzman
- Člen klubu
- Příspěvky: 1019
- Registrován: 22.04.2010 22:35
- Bydliště: Brno
Re: Nástavce předních podběhů FF Mk2 & C-Max 1 poFL
Mam FF2 12/2010 1.6 a mam tu plastovou krytku jen na 1 strane (ted nevim ktere). Na druhe to neni, takze to bud upadlo samo nebo se to ztratilo nasledkem preventivniho osetreni podvozku, co mi delal lakyrnik
Ford Kuga III, 1.5 EB (110 kw) Titanium, r.v. 2024
Ford Focus III, combi, 1.6 Ti-VCT (77 kw), r.v. 2017
Ford Focus II, combi, 1.6 16V (74 kw), r.v. 2010 - bylo
Mazda BA 323 GLE sedan, 1.8 16V (85 kw), r.v. 1997 - bylo
Ford Focus III, combi, 1.6 Ti-VCT (77 kw), r.v. 2017
Ford Focus II, combi, 1.6 16V (74 kw), r.v. 2010 - bylo
Mazda BA 323 GLE sedan, 1.8 16V (85 kw), r.v. 1997 - bylo
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host