Odvzdušnění je nesmysl, to by naopak zabírala až dole. Podobně když propouští spojkový válec, hlavní nebo pracovní, taky častá závada (pozor jsou dva typy připojení)
Záběr nahoře obvykle znamená že se chystá chcípnout. Nejlíp Sachs a celou sadu i s ložiskem. Já spojku měnil preventivně po koupi auta, mělo ca 150 kkm, spojka fungovala ale záběr nahoře mi vadil. Po výměně OK
			
									
									vyměna spojky
- 
				vladka1
- Pokročilý 
- Příspěvky: 655
- Registrován: 09.01.2013 21:02
Re: vyměna spojky
FF MK1 kombík 1,6 74 kW FYDD 2004, 280 kkm
						- 
				K EM
- Junior 
- Příspěvky: 235
- Registrován: 01.09.2011 17:22
- Bydliště: Nymburk
Re: vyměna spojky
Tak jsem opět měnil spojku, dával jsem Luk protože Sachs už jsem nesehnal a musím říct že dělá to samé co Luk co jsem dával na 1.6 před lety. Zabírá málo a nahoře... U vyššího výkonu regulérně klouže... Za mě to nějak u luku pokazili... Přítlačák je pocitově stejně silnej jako sachs, lamela má kluznou část širší než sachs (jakože je větší rozdíl mezi vnějším a vnitřním průměrem). Ložisko je celoplastový proti sachs který mělo kovové tělo a vyráběl ho taky luk... Celkově jsem takovej nepotěšenej, odpružení lamely je příjemný, jenom kdyby neklouzala... Asi budu muset vyzkoušet valeo, ale letos už do toho nelezu...
			
									
									Ford Focus HB 2.0i r.v. 2002
Ford S-Max 2.0i r.v. 02/2008
Ford Focus HB 5dv. 1.6 16V r.v. 2001
						Ford S-Max 2.0i r.v. 02/2008
Ford Focus HB 5dv. 1.6 16V r.v. 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti

