Motor nenaskoci

Odpovědět
Pepi
Nováček
Nováček
Příspěvky: 128
Registrován: 12.10.2009 11:16
Bydliště: Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor nenaskoci

Příspěvek od Pepi » 28.02.2011 09:34

Hazi jiskru?
Škoda Octavia 1.9tdi - Nikdy jsem po octávce netoužil a už mám druhou. Ale vždy jen kvůli výhodné koupi nebo kšeftu..
minulá auta:
Škoda Octavia Combi L&K 1.8T RS Look - solidní svezení
Ford Focus 1.4
Renault 25

Uživatelský avatar
stan
Junior
Junior
Příspěvky: 443
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Motor nenaskoci

Příspěvek od stan » 28.02.2011 09:35

uz vyriesene
ford mondeo kombi mk4 1.8tdci titanium, mondeo mk3 ST titanium X 2.2 tdci 136kW

jaonty
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 08.04.2008 14:25

Re: Motor nenaskoci

Příspěvek od jaonty » 01.03.2011 21:04

ahoj ,ted posledni dobou se mi stalo ze minejde focus nastartovat kdyz je studeny motor ,proste toci a obcas je slyset snaha ze by naskocil ,ale nechce se mu. Jakmile mu ale pridam trochu plynu tak naskoci ,ale musim plyn chvilku pdrzet cca pul minuty ,jinak zdechne. Pred tim to nedelalo a startovalo naprosto v pohode ,je to jakoby nefungoval sytic.
Ford Focus 1.6 16v Ghia 5dv/hatchback rok 2000 stříbrná metaliza

Uživatelský avatar
petulak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5654
Registrován: 06.02.2010 15:45
Bydliště: Liberec

Re: Motor nenaskoci

Příspěvek od petulak » 02.03.2011 16:06

Volnob. ventil. :mrgreen: :mrgreen:
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13084
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Motor nenaskoci

Příspěvek od miki21 » 21.11.2011 07:13

Tak se taky hlásím do řad"upečeného konektoru" :mrgreen:
Po kontrole relátka,pojistek,nárazového spínače a po zjištění,že na konektor jde šťáva,jsem se dal do kuchání.Nechtělo se mi v té zimě shazovat nádrž, takže jsem zvolil cestu "montážního otvoru".Nůžkama na plech jsem pod sedačkou vystřihl patřičný otvor.Nedívejte se na kvalitu provedení-moc jsem se s tím nesral.
palivové čerpadlo 004.JPG
Po demontáži celého toho plastového nesmyslu jsem už viděl,která bije.Při pokusu odpojit konektor od čerpadla se mi tento rozpadl na dvě části.Připečený plast se rozsypal jak suchý rohlík-zbyly jen dva dráty s nalisovanými koncovkami.
palivové čerpadlo 006.JPG
Protikus na čerpadle naštěstí žádné újmy nedoznal.Po pečlivém očištění všech spálených zbytků jsem na nalisované koncovky natáhl smršťovací bužírku a přes" - "ještě kousek hadičky ke vzduchování akvárka.Všechny použité materiály jsem nejdřív otestoval na odolnost vůči benzínu.Víc izolace se tam nevejde.Mezi kontaktama je asi jen 2 mm prostoru.Po následné zkoušce jsem vše poskládal a vrátil do nádrže.Kontakty mohu,díky otvoru,kdykoliv zkontrolovat,případně čerpadlo vyměnit. :mrgreen:
Doporučuji všem,co mají jakýkoliv problém se starty a mohlo by to souviset s čerpadlem,provést kontrolu toho pos. konektoru.Až se úplně upeče,tak je na nějaké opravy pozdě.
Teorie vzniku problému?....vznik přechodového odporu a následné vypálení konektoru.Zaráží mně taky malá vzdálenost kontaktů od sebe.Taková jiskra v nádrži plné výparů... :nixw:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Uživatelský avatar
petulak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5654
Registrován: 06.02.2010 15:45
Bydliště: Liberec

Re: Motor nenaskoci

Příspěvek od petulak » 21.11.2011 18:06

Já se jen divím, a stále, proč ingové od FORDU nepřišli na to,že čerpadlo není nesmrtelné, a neudělali tam pod sedačkami víčko. A by se tam člověk dostal a nemusel schazovat nádrž. :dih: :dih:
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback

Uživatelský avatar
maxo111
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1039
Registrován: 23.10.2008 18:53
Bydliště: BB, BA
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor nenaskoci

Příspěvek od maxo111 » 21.11.2011 21:48

Taketo veci nemaju byt lahko opravitelne. Co by ta potom donutilo po 10 rokoch kupit radsej nove auto ? A ked nie, aspon vycalujes slusne $$$ v servise 8)
Focus II. Tournier 1.8 TDCi, 2010

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13084
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Motor nenaskoci

Příspěvek od miki21 » 25.11.2011 18:19

Jen bych tady doplnil,že vyhřátí kontaktu nejspíše způsobuje samo čerpadlo.
Po přepájení konektoru čerpadlo celý den šlapalo bez problémů,ale další den opět nezabralo :cry:
Pomohlo s ním zatřepat a poté opět celý den klid.Nejspíš se seká vrtulka,či je opotřebená nějaká pohyblivá součást.Nakonec jsem přistoupil k výměně za jiné-funkční.
Až se budu nudit,tak ho rozkuchám a pokud tam bude nějaké viditelné poškození,tak to nafotím a fotky dám sem. :wink:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Mana(CZ)
Příspěvky: 1
Registrován: 29.02.2012 19:25

Re: Motor nenaskoci

Příspěvek od Mana(CZ) » 06.03.2012 19:49

Zdravim. Mně se stalo prakticky totéž. Nechal jsem si čerpadlo vyměnit v servisu. Když jsem si ten motorek pak prohlížel, tak jsem mněl taky opálené kontakty a konektor již byl částečně zozteklý....
Ford Focus Kombi 1.8 r.v.:2000

Uživatelský avatar
pkadecka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4754
Registrován: 18.08.2009 12:39
Bydliště: Kostelec nad Labem

Re: Motor nenaskoci

Příspěvek od pkadecka » 07.03.2012 12:24

Miki21: Jak jsi věděl, kde máš stříhat? A nehrozí, že při prostřihování díry v plechu něco poškodíš? Tj. hadičky, kabely apod.
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13084
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Motor nenaskoci

Příspěvek od miki21 » 07.03.2012 12:40

Je tam průchodka pro kabel.Po její demontáži tam je jakž takž vidět.Začneš od průchodky a postupným zvětšováním díry získáváš větší prostor.Samo,že je třeba dát pozor,ale krom svazku drátů a dvou plastových trubek tam nic jiného není.I ty trubky jdou dost naplocho směrem dopředu. :wink:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Uživatelský avatar
petulak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5654
Registrován: 06.02.2010 15:45
Bydliště: Liberec

Re: Motor nenaskoci

Příspěvek od petulak » 07.03.2012 13:59

miki-zkus udělat nějakej nákres s kotama, na tu "díru". :mrgreen:
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13084
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Motor nenaskoci

Příspěvek od miki21 » 07.03.2012 14:16

Jakmile vyloupneš tu gumovou průchodku,tak se už dá snadno zorientovat co a jak.A velikost díry?....no přiměřeně :mrgreen: až půjdu do garáže,tak změřím průměr celého toho bílého nesmyslu.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Uživatelský avatar
pkadecka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4754
Registrován: 18.08.2009 12:39
Bydliště: Kostelec nad Labem

Re: Motor nenaskoci

Příspěvek od pkadecka » 07.03.2012 15:07

Jak je čerpadlo upevněné v nádrži? Na vrchu nádrže je to bílý víčko, to tam drží jak - našroubuje se? A vlastní čerpadlo je v nádrži volně položený?
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13084
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Motor nenaskoci

Příspěvek od miki21 » 07.03.2012 15:23

Vrchní víčko drží plastová matice.K povolení použij kousek dřeva a poklepem po obvodu...
Vsunuté a pootočené v protikusu na dně.Takže pootočit a vytáhnout. :wink:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti