mám 1,6 74kw s úpravou na LPG (systém Stefanelli). Najezdil jsem 20tis km a žádný problém. Nedávno mi začalo auto cukat (při jízdě na plyn i na benzín), na plynu bylo cukání výraznější a postupně ztratilo i výkon (jako by jelo jen na tři válce). Diagnostika přes OBD hlásila "cilinder 3 missfire".
Nechal jsem vyměnit svíčky a v servisu se mrkli na to cukání (na benzín). Říkali, že našli netěsnost v místě přívodu plynu k válci kde to přisává vzduch. S plynařem jsme podezřelé místo utěsnili, i když jemu se tam problém být nezdál (jiný plynař než ten co to montoval) ale situace se nezlepšila (nebo možná mírně, ale to byl spíš pocit). Bohužel neměl diagnostiku na Stefanelli.
No pak si jedu po jižní spojce, zkusim přenout na plyn (zda je to po tom utěsnění lepší nebo ne) a v momentě přepnutí auto přestalo jet úplně. A zkončil jsem jak si někteří všimli takto http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 10&t=33172

Nešlo nastartovat ani na benzín. OBD přes diagnostiku hlásila "Ignition coil malfunction" takže jsem šel po cívce (s tím že možná už odcházela a mohla i za to cukání). Dnes jsem jí vyměnil za novou a nic se nezměnilo.
Svíčky jsou nové, palivové čerpadlo (benzín) podle zvuku funguje, palivový jistič je zacvaknutý, cívka nová... Nenapadá vás co ještě zkusit? Auto při startování jakoby chytá, ale jen na moment na začátku a pak už jen baterka protáčí a ani ťuk.
Díky moc všem.