Přetěsnění motoru

Odpovědět
paulee196

Přetěsnění motoru

Příspěvek od paulee196 » 12.01.2017 20:09

Ahoj,
chtěl bych se zeptat, jestli někdo nemáte zkušenost s přetěsněním motoru u focuse, nebo spíše takto, motor mi cukal, tak jsem jel ke kamarádovi do dílny, aby se mi mrknul na svíčky, ty byly samozřejmě na konci životnosti, ale když už jsme je měli vyndaný, tak mi měřil kompresi a jeden válec ukazoval výrazně méně než ostatní a s přihlédnutím k tomu, že oleje to žere sakra dost mi řekl, že je nejspíše praklé těsnění pod hlavou, zajel jsem tedy k místnímu mechanikovi a chtěl jsem vědět, kolik by mě tato práce stála. Ten ovšem přišel s tím, že to nejspíše nebude těsnění pod hlavou, ale kroužky a že když se to dělá, tak se dělá přetěsnění celýho motoru, protože potom by to zbytek nemusel vydržet a řekl mi, že cena se pohybuje okolo 10k, což je celkem dost, proto se chci zeptat, jestli s tím nemáte někdo nějakou zkušenost, případně jak jste to řešili?
Jedná se o ford focus mk1 1.6 16v 74kw 1999.
Předem díky za odpovědi. :)

miki21
Test driver
Test driver

Re: Přetěsnění motoru

Příspěvek od miki21 » 12.01.2017 21:56

Tak dobře, dneska budu hodný. :mrgreen:

Zvolil jsi pro svůj dotaz naprosto nevhodnou sekci. Nejdřív se tu porozhlídni, jak to tu funguje.
Dále tady funguje funkce HLEDAT, kde po zadání klíčového hledaného výrazu a zvolením patřičné sekce, najdeš jistě odpovědi.
dpotřeba oleje- http://www.ford-focus.cz/forum/search.p ... d%5B%5D=67
tlaky ve válcích- http://www.ford-focus.cz/forum/search.p ... d%5B%5D=67
Ještě tě možná bude zajímat výměna motoru- http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... Bna+motoru

Pokud si to trocho přebereš a podíváš se na to rozumně, tak nejspíš zjistíš, že nějaké přetěsňování nemá smysl. Muselo by se totiž jednat o kompletní GO motoru se vším, co k tomu patří a vyjde to jednou tolik, kolik je hodnota Tvého auta. Svého času jsem taky tohle řešil, takže vím o čem mluvím. :wink:

(presunuto)
Fofo II 1,8 16v modrá combi