Tlumiče Plyn./Plyn.-Kap

Uživatelský avatar
Radekjo
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1517
Registrován: 08.12.2009 18:30
Bydliště: OVA

Tlumiče Plyn./Plyn.-Kap

Příspěvek od Radekjo » 03.05.2010 18:08

Ahoj.
Mám vyteklý PP tlumič a chci se zeptat na rozdíl mezi plynovým a plyno-kapalinovým popřípadě doporučit značku.
Díky
FM MKV 2,0 TDCI 15

FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije) :nunu:
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19253
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Tlumiče Plyn./Plyn.-Kap

Příspěvek od foki » 03.05.2010 19:56

ted tu mam taky jedno auto a budu brat original
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
Radekjo
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1517
Registrován: 08.12.2009 18:30
Bydliště: OVA

Re: Tlumiče Plyn./Plyn.-Kap

Příspěvek od Radekjo » 03.05.2010 20:20

jj GOOGLE :mrgreen:

Moc pěkně vyobrazeno

Tlumiče pérování lze podle konstrukce rozdělit na několik kategorií:

Kapalinové ( olejové ) - píst tlumiče prostě tlačí nebo nasává olej skrz ventily na pístnici a mezi pracovním válcem a zásobníkem.

Dvoupláštové plynokapalinové - nahoře v zásobníku oleje tj. ve vnějším plášti je v oddělené komoře dusík, stlačený na relativně nízký tlak. Používá se tlak od 2.5 do 5.0 bar.
Během práce tlumiče, zvláště při větším zatížení a rychlostech dochází totiž k zpěnění pracovního oleje a tím ke ztrátě původní charakteristiky tlumení.
Stlačený inertní plyn udržuje obě nádoby pod tlakem a tím snižuje pěnění kapaliny na minimum.

Jednopláštové plynokapalinové - pouze jedna nádoba, přepouštěcí ventily umístěny jen na pístnici. Komora se stlačeným plynem je přímo v nádobě ve spodní části. Pro tuto konstrukci je plyn stlačen už na vysoký tlak, používá se 25 až 30 bar
FM MKV 2,0 TDCI 15

FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije) :nunu:
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro

Uživatelský avatar
petik01
Nováček
Nováček
Příspěvky: 49
Registrován: 03.03.2009 21:48

Re: Tlumiče Plyn./Plyn.-Kap

Příspěvek od petik01 » 04.05.2010 21:07

Já jsem před půl rokem koupil Kayaba cena 2280 KČ za kus.Do výměny PP a LP jsem se pustil sám není to nic těžkého,když tak ti mužu poslat navod z knížky Jak na to.
Ford Focus II 1.6 TDCI 80kw 2005 combi Ghia :-(

Uživatelský avatar
Radekjo
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1517
Registrován: 08.12.2009 18:30
Bydliště: OVA

Re: Tlumiče Plyn./Plyn.-Kap

Příspěvek od Radekjo » 04.05.2010 23:26

Posílej Obrázek
FM MKV 2,0 TDCI 15

FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije) :nunu:
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro

Uživatelský avatar
petik01
Nováček
Nováček
Příspěvky: 49
Registrován: 03.03.2009 21:48

Re: Tlumiče Plyn./Plyn.-Kap

Příspěvek od petik01 » 05.05.2010 20:19

pak napiš jak si dopadnul?
Přílohy
návod4.jpg
návod3.jpg
návod2.jpg
návod1.jpg
návod.jpg

Uživatelský avatar
Radekjo
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1517
Registrován: 08.12.2009 18:30
Bydliště: OVA

Re: Tlumiče Plyn./Plyn.-Kap

Příspěvek od Radekjo » 10.05.2010 09:41

Moc děkujiObrázek všechno si Obrázek
FM MKV 2,0 TDCI 15

FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije) :nunu:
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro

juradu
Nováček
Nováček
Příspěvky: 64
Registrován: 03.11.2008 11:52

Re: Tlumiče Plyn./Plyn.-Kap

Příspěvek od juradu » 21.05.2010 19:54

kuci jak se dá poznat že je tlumič v prd........ když neteče? a kolik km asi vydrží? já mám 80 000km,a nějak se mi zdá,že auto ztratilo stabilitu.je to možné?
Ford focus II, 1,6 16V, lpg,74 kw, r.v.2005, silver moondust

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: Tlumiče Plyn./Plyn.-Kap

Příspěvek od tomason » 21.05.2010 19:57

Co registruješ :?:
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

juradu
Nováček
Nováček
Příspěvky: 64
Registrován: 03.11.2008 11:52

Re: Tlumiče Plyn./Plyn.-Kap

Příspěvek od juradu » 21.05.2010 20:19

prostě se mi zdá ,že to plave.předtím jsem vletěl do zatáčky a auto drželo jak přibité,ale ted je takové měkké se mi zdá.a třeba ve 120 km/h se mi zdá,že vyletím ze silnice.
Ford focus II, 1,6 16V, lpg,74 kw, r.v.2005, silver moondust

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: Tlumiče Plyn./Plyn.-Kap

Příspěvek od tomason » 21.05.2010 20:27

Mě se zdá že se kolíbá to auto někdy :bebng: V zatáčce sedí pořád.Tlumič hodně poznáš při bočním větru či ,když vedle projede na dálnici dodávka,tak to s tebou mávne víc než je zdrávo..Využij někde test zdarma,ale 80 by měli vydržet už nebudou světový.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

juradu
Nováček
Nováček
Příspěvky: 64
Registrován: 03.11.2008 11:52

Re: Tlumiče Plyn./Plyn.-Kap

Příspěvek od juradu » 21.05.2010 20:33

asi zkusím někde ten test,ale nevím vůbec kde.musím to někde pozjištovat,autíčko je fajn,ale prostě to nesedí.a to mě sere.ale díky za rady
Ford focus II, 1,6 16V, lpg,74 kw, r.v.2005, silver moondust

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: Tlumiče Plyn./Plyn.-Kap

Příspěvek od tomason » 21.05.2010 20:34

Barum pneu ho mají.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Uživatelský avatar
Lopik@Trance
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1029
Registrován: 21.04.2009 20:59
Bydliště: Žilina

Re: Tlumiče Plyn./Plyn.-Kap

Příspěvek od Lopik@Trance » 28.08.2010 19:57

kmitanie volantu pri rychlosti 100-120kmh ... predchadzalo tomu vletenie do jamy/obrubnik (nevsimol som si, boli pri ceste obe veci) ... je mozne ze chvenie volantu moze sposobit vadny tlmic? ak teda je vadny ... ale som si aj vsimol, ze ked sem-tam prejdem po hrbole, tak tlmic prave na tej strane zasici, ale nie vzdy ... chystam sa na test tlmicov, tak som zvedavy.
FoFo II HB 1.6/16V 74 kW , r.v. 2006 , sea-grey myška , 17'' alu
::: The Gallery :::

Obrázek

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: Tlumiče Plyn./Plyn.-Kap

Příspěvek od tomason » 21.10.2010 11:56

Technická je třeba na zadek stahováky pružin :?:
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Odpovědět

Zpět na „Focus - podvozek 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host