Tlumiče Plyn./Plyn.-Kap
- Radekjo
- Zkušený
- Příspěvky: 1517
- Registrován: 08.12.2009 18:30
- Bydliště: OVA
Tlumiče Plyn./Plyn.-Kap
Ahoj.
Mám vyteklý PP tlumič a chci se zeptat na rozdíl mezi plynovým a plyno-kapalinovým popřípadě doporučit značku.
Díky
Mám vyteklý PP tlumič a chci se zeptat na rozdíl mezi plynovým a plyno-kapalinovým popřípadě doporučit značku.
Díky
FM MKV 2,0 TDCI 15
FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije)
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro
FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije)

RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlumiče Plyn./Plyn.-Kap
ted tu mam taky jedno auto a budu brat original
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- Radekjo
- Zkušený
- Příspěvky: 1517
- Registrován: 08.12.2009 18:30
- Bydliště: OVA
Re: Tlumiče Plyn./Plyn.-Kap
jj GOOGLE
Moc pěkně vyobrazeno
Tlumiče pérování lze podle konstrukce rozdělit na několik kategorií:
Kapalinové ( olejové ) - píst tlumiče prostě tlačí nebo nasává olej skrz ventily na pístnici a mezi pracovním válcem a zásobníkem.
Dvoupláštové plynokapalinové - nahoře v zásobníku oleje tj. ve vnějším plášti je v oddělené komoře dusík, stlačený na relativně nízký tlak. Používá se tlak od 2.5 do 5.0 bar.
Během práce tlumiče, zvláště při větším zatížení a rychlostech dochází totiž k zpěnění pracovního oleje a tím ke ztrátě původní charakteristiky tlumení.
Stlačený inertní plyn udržuje obě nádoby pod tlakem a tím snižuje pěnění kapaliny na minimum.
Jednopláštové plynokapalinové - pouze jedna nádoba, přepouštěcí ventily umístěny jen na pístnici. Komora se stlačeným plynem je přímo v nádobě ve spodní části. Pro tuto konstrukci je plyn stlačen už na vysoký tlak, používá se 25 až 30 bar

Moc pěkně vyobrazeno
Tlumiče pérování lze podle konstrukce rozdělit na několik kategorií:
Kapalinové ( olejové ) - píst tlumiče prostě tlačí nebo nasává olej skrz ventily na pístnici a mezi pracovním válcem a zásobníkem.
Dvoupláštové plynokapalinové - nahoře v zásobníku oleje tj. ve vnějším plášti je v oddělené komoře dusík, stlačený na relativně nízký tlak. Používá se tlak od 2.5 do 5.0 bar.
Během práce tlumiče, zvláště při větším zatížení a rychlostech dochází totiž k zpěnění pracovního oleje a tím ke ztrátě původní charakteristiky tlumení.
Stlačený inertní plyn udržuje obě nádoby pod tlakem a tím snižuje pěnění kapaliny na minimum.
Jednopláštové plynokapalinové - pouze jedna nádoba, přepouštěcí ventily umístěny jen na pístnici. Komora se stlačeným plynem je přímo v nádobě ve spodní části. Pro tuto konstrukci je plyn stlačen už na vysoký tlak, používá se 25 až 30 bar
FM MKV 2,0 TDCI 15
FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije)
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro
FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije)

RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro
- petik01
- Nováček
- Příspěvky: 49
- Registrován: 03.03.2009 21:48
Re: Tlumiče Plyn./Plyn.-Kap
Já jsem před půl rokem koupil Kayaba cena 2280 KČ za kus.Do výměny PP a LP jsem se pustil sám není to nic těžkého,když tak ti mužu poslat navod z knížky Jak na to.
Ford Focus II 1.6 TDCI 80kw 2005 combi Ghia 

- Radekjo
- Zkušený
- Příspěvky: 1517
- Registrován: 08.12.2009 18:30
- Bydliště: OVA
Re: Tlumiče Plyn./Plyn.-Kap
Posílej 

FM MKV 2,0 TDCI 15
FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije)
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro
FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije)

RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro
- petik01
- Nováček
- Příspěvky: 49
- Registrován: 03.03.2009 21:48
- Radekjo
- Zkušený
- Příspěvky: 1517
- Registrován: 08.12.2009 18:30
- Bydliště: OVA
Re: Tlumiče Plyn./Plyn.-Kap
Moc děkuji
všechno si 


FM MKV 2,0 TDCI 15
FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije)
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro
FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije)

RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro
-
- Nováček
- Příspěvky: 64
- Registrován: 03.11.2008 11:52
Re: Tlumiče Plyn./Plyn.-Kap
kuci jak se dá poznat že je tlumič v prd........ když neteče? a kolik km asi vydrží? já mám 80 000km,a nějak se mi zdá,že auto ztratilo stabilitu.je to možné?
Ford focus II, 1,6 16V, lpg,74 kw, r.v.2005, silver moondust
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
-
- Nováček
- Příspěvky: 64
- Registrován: 03.11.2008 11:52
Re: Tlumiče Plyn./Plyn.-Kap
prostě se mi zdá ,že to plave.předtím jsem vletěl do zatáčky a auto drželo jak přibité,ale ted je takové měkké se mi zdá.a třeba ve 120 km/h se mi zdá,že vyletím ze silnice.
Ford focus II, 1,6 16V, lpg,74 kw, r.v.2005, silver moondust
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Tlumiče Plyn./Plyn.-Kap
Mě se zdá že se kolíbá to auto někdy
V zatáčce sedí pořád.Tlumič hodně poznáš při bočním větru či ,když vedle projede na dálnici dodávka,tak to s tebou mávne víc než je zdrávo..Využij někde test zdarma,ale 80 by měli vydržet už nebudou světový.

byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
-
- Nováček
- Příspěvky: 64
- Registrován: 03.11.2008 11:52
Re: Tlumiče Plyn./Plyn.-Kap
asi zkusím někde ten test,ale nevím vůbec kde.musím to někde pozjištovat,autíčko je fajn,ale prostě to nesedí.a to mě sere.ale díky za rady
Ford focus II, 1,6 16V, lpg,74 kw, r.v.2005, silver moondust
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
- Lopik@Trance
- Zkušený
- Příspěvky: 1029
- Registrován: 21.04.2009 20:59
- Bydliště: Žilina
Re: Tlumiče Plyn./Plyn.-Kap
kmitanie volantu pri rychlosti 100-120kmh ... predchadzalo tomu vletenie do jamy/obrubnik (nevsimol som si, boli pri ceste obe veci) ... je mozne ze chvenie volantu moze sposobit vadny tlmic? ak teda je vadny ... ale som si aj vsimol, ze ked sem-tam prejdem po hrbole, tak tlmic prave na tej strane zasici, ale nie vzdy ... chystam sa na test tlmicov, tak som zvedavy.
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Tlumiče Plyn./Plyn.-Kap
Technická je třeba na zadek stahováky pružin 

byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host