Demontáž origo loketní opěrky

Odpovědět
I__C__E
Nováček
Nováček
Příspěvky: 118
Registrován: 01.05.2010 23:07

Demontáž origo loketní opěrky

Příspěvek od I__C__E » 02.11.2014 21:31

Nevíte někdo,jak odmontovat opěrku od opěrDLA BEZ POŠKOZENÍ?díky

Uživatelský avatar
vitut
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 3029
Registrován: 25.06.2008 13:03
Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: Demontáž origo loketní opěrky

Příspěvek od vitut » 02.11.2014 21:46

Jestli si dobre vzpominam, tak mezi loketkou a operadlem je schovana dratova zavlacka, kterou vytahnes a loketku stahnes z konzoly.
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004

byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

Obrázek

Jrin
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 08.12.2014 21:23

Re: Demontáž origo loketní opěrky

Příspěvek od Jrin » 08.12.2014 21:50

Ahoj nepomůžu. Mám jiný problém. Opěrku ve FoFo 2004 Ghia mám taky, ale je nějak kouslá v horní poloze. chtěl bych jí sklopit a normálně zkusit používat. Nevíte někdo jak se to dá opravit?
Ještě se zkusím podívat po té závlačce co psal kolegy v předchozím příspěvku. Sám jsem se pokoušel do té opěrky dostat ale je to úplný hlavolam.
Tak jestli někdo víte?

Díky.

Uživatelský avatar
vitut
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 3029
Registrován: 25.06.2008 13:03
Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: Demontáž origo loketní opěrky

Příspěvek od vitut » 08.12.2014 23:13

Kuk sem:

http://focusowners-social.com/forum/vie ... =45&t=6766

Je potreba vytrnout kolecko ovladani bederni operky, aby sla stahnout loketka z operadla. Konstrukce operadla ma zboku nanytovanou sestihrannou konzoli do ktere se nasouva loketka. Zajisteni je pomoci dratove zavlacky. Kdyz se odtlaci calouneni operadla (tusim zezadu), je videt konzola se zavlackou. Zavlacku staci zamacknout (nebo uplne vyndat) a loketka pujde vytahnout. Pak se rozzipuje calouneni loketky, stahne se dolu vcetne molitanu a zustane cerna plastova konstrukce loketky. Ta ma nekolik sroubu, po jejich vysroubovani se dostanete dovnitr do mechanismu ...
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004

byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Focus - interier - 1998-2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti