


speedy píše:Tady na foru řeší chip tunning a vy tu pohon na plyn...![]()
A co další mínusy?? Kromě snížení výkonu a životnosti...
Co tak startování v zimě? Co parkování v uzavřených prostorech? Při nehodě zvýšení nebezpečí ? Pravidelné kontroly na těsnost? Zápach plynu? Kolik zabere nádoba na plyn místa v kufru ?
No autu bych to asi neudělal...namontovat do něj plyn
Ale je to věc každého soudruha...
To je problem jen u nas. Napriklad v severskych zemich maji v autech zabudovane elektricke vyhrivani chladici kapaliny a kdyz zaparkuji u sveho domu, tak se pripoji kabelem do specialniho konektoru, tusim na blatniku, a celou mrazivou noc je motor teply. (z vypraveni naseho zakaznika)petulka píše:Pravda pravda,ona ta mastná páchnoucí tekutinamá taky svoje klady. Jenom nesmí uhodit kruté mrazy.
....
Ahmed píše:Dle meho nazoru velky minus, ze nemuzes do podzemnich garazi, ktere se ted celkem hodne rozsiruji. Je rozdil jet na nakupy a strcit auto v 35°C do tmy pod zem nebo nechat na slunkuDalsi vec instalace treba tech 40 000kc + nejaky ten castejsi servis, kontroly nadrze, atd. Tak usetris priblizne 110,- na 100km, podle spotreby a cen... Tady asi celkem dost zalezi na tom, kolik rocne nahrkas. Muze se ti to vratit za rok, kdyz najedes 40k, nebo taky za 3-4 roky. A pokud uz nahrkas tolik, tak te dost mozna vyjde nastejno diesel, za ktery nezaplatis navic vice nez tech 40 000,- a nemas zacpany kufr nejakou bombou - nadrz misto rezervy je sice pekna, ale stejne nekam musis dat tu rezervu.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti