Baterie / autobaterie / nabijecka

Chcete s něčím poradit nebo se podělit o radu s ostatními?
Moderátor:foki
Odpovědět
Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23431
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Baterie

Příspěvek od ZaQik » 07.03.2018 18:06

je tam zarazka, kterou musis vyndat/posunout
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
C-Maxis
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1815
Registrován: 21.07.2009 20:39
Bydliště: Praha 9

Re: Baterie

Příspěvek od C-Maxis » 08.03.2018 08:20

Já mám sice 2007 (před FL), ale baterii jsem taky dal 7x (74?)a vešla se v pohodě. Větší legrace je ji vůbec dostat do šuplíku. Na to mi skvěle zafungovalo vyndavací čílko šuplíku. Dával jsem tu fotky.
Ford Focus C-MAX, GHIA 1,6 TDCi 80kW DPF, 2007 pred FL Obrázek

Uživatelský avatar
Sagic
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1129
Registrován: 18.06.2012 11:59
Bydliště: Náchodsko

Baterie

Příspěvek od Sagic » 10.03.2018 13:21

Pred startem ma baterka 11,8V prvni start toci vzdy malinko dyl, dalsi uz jsou na brnk ale StopStart funguje (kdyz ho zapomenu vypnout) a kdyz zapojim nabijecku tak je do par minut nabito a drzi treba cely den (na moto mi po chvili zacne zase znova nabijet jak klesne napeti)

Je to na vymenu? Jedu za 14 dni na servis tak se zeptam jestli ji umej zmerit v zatezi a rict jak je na tom.
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977

Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF

Uživatelský avatar
C-Maxis
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1815
Registrován: 21.07.2009 20:39
Bydliště: Praha 9

Re: Baterie

Příspěvek od C-Maxis » 10.03.2018 17:46

Servis jistě umí měřit baterii v zátěži. Ale je otázka, jaké má obchodní zájmy. Když mu zákazník řekne, že má pocit, že baterka není OK, pak ....
Ford Focus C-MAX, GHIA 1,6 TDCi 80kW DPF, 2007 pred FL Obrázek

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9402
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Baterie

Příspěvek od phofy » 10.03.2018 18:16

Podle toho co popisuješ mi příjde, že baterka má tak 25% kapacity :bebng:

Uživatelský avatar
LeonardoTM
Junior
Junior
Příspěvky: 322
Registrován: 10.04.2012 23:11

Re: Baterie

Příspěvek od LeonardoTM » 12.03.2018 14:28

C-Maxis píše:Servis jistě umí měřit baterii v zátěži. Ale je otázka, jaké má obchodní zájmy. Když mu zákazník řekne, že má pocit, že baterka není OK, pak ....
Asi tak, pokud je to originál 6 let stará baterka a k tomu řekneš, že ti neochotně startuje (menší startovací proud), k tomu to rychlé dobíjení (vyčerpaná kapacita), tak je bezpečnější ji nechat vyměnit. Pozor na Start-Stop systémy jsou "lepší" typy baterií, takže si nech doporučit od Forda nebo si projdi nějaký konfigurátor značkového výrobce...
Escort 5dv., 1.6 16V, 66kW, 1996 (2002-2008), ~6,5l/100km
Focus I 5dv., 1.6 16V, 74kW, 2003 (2008-2012), ~6,9l/100km
Focus II 5dv., 1.6 16V, 85kW, 2008 (2012-), ~7l/100km
Fusion, 1.6 16V, 74kW, 2006 (2020-), ~7l/100km (podle trasy +/- 1l)

Uživatelský avatar
LeonardoTM
Junior
Junior
Příspěvky: 322
Registrován: 10.04.2012 23:11

Re: Baterie

Příspěvek od LeonardoTM » 12.03.2018 16:16

Sagic píše:Rad bych se jeste jednou vratil k nabijeni nabijeckou. Ted sem tu svoji automatickou nabijecku pripojil k moto baterce kterou sem mel venku z moto a ukoncila nabijeni pri napeti 15,6 - 15,7V. Minule kdyz jsem dobijel auto tak jsem to pri vice jak 15V radsi vypnul. Muzu nechat nabijet baterii v aute (pripojenou) neudela tech temer 16V neco s elektronikou v aute?
V SM z minulého týdne jsem objevil odpověď od pana Vaculíka a ta zní - pro auta s chytrým dobíjením (tj. od FFIII, 2012-) raději baterii neodpojovat kvůli monitorování stavu baterie. Pro starší auta (tj. až do FFII do -2012) je to asi jedno, záleží více na tom, jaké max. napětí dodává konkrétní nabíječka (já jsem v návodech k použití u nabíječek zatím viděl vždy doporučení, že se baterie má odpojit).
Takže obecná rada není, prostě posoudit situaci - auto, nabíječka, baterka.
Pro mírné dobíjení středně nabité baterky bych to asi neodpojoval, ale pro pulzní oživování hluboce vybité (pod 10,5V) bych ji raději vyndal...
SM_2018-10_Odpojovani-baterie-pri-nabijeni.jpg
Escort 5dv., 1.6 16V, 66kW, 1996 (2002-2008), ~6,5l/100km
Focus I 5dv., 1.6 16V, 74kW, 2003 (2008-2012), ~6,9l/100km
Focus II 5dv., 1.6 16V, 85kW, 2008 (2012-), ~7l/100km
Fusion, 1.6 16V, 74kW, 2006 (2020-), ~7l/100km (podle trasy +/- 1l)

vbery
Junior
Junior
Příspěvky: 261
Registrován: 25.01.2012 21:03
Bydliště: Vejprnice

Re: Baterie

Příspěvek od vbery » 16.03.2018 15:41

Ctek dodává očka která se přišroubují přímo na baterku a pak připojuješ pouze konektor.
je Ford S-Max 2,0TDCI 120kw Titanium
byl Ford Focus Titanium 1,6 ecoboost 134kw
je Ford Focus Trend 1,6 74kw 2005
byl Ford Focus c-max 2,0TDCI 100kw
byl Ford Sierra 2,0 DOHC 88kw
byl Ford Escort 1,6 66kw 1989
byl Ford Taunus Ghia 2,0 V6 66kw 1980

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9402
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Baterie

Příspěvek od phofy » 16.03.2018 21:04

Nabíječka z lídlu mi odešla :roll: tak sem jí spravil za 8kč :mrgreen: odešlo tlačítko jak někdo psal pár příspěvků zpět :roll:

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9402
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Baterie

Příspěvek od phofy » 17.03.2018 09:10

Tak jsem včera dobil baterii, po nabití měla 12,7V a po 12 hodinách má 12,3V :wallbash:

Uživatelský avatar
TomFocus
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8239
Registrován: 12.05.2013 17:06
Bydliště: Praha

Re: Baterie

Příspěvek od TomFocus » 17.03.2018 12:10

Ty začínej :mrgreen: dokud točí lehce, tak to neřeš nebo se z toho zblaznis :oops:
FF II meziFL performance1600D upgrade +++ Color blue
Galerie
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9402
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Baterie

Příspěvek od phofy » 17.03.2018 12:17

Spíš je problém, že po 1 dni má baterie 12,0V :bebng:

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 12873
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Baterie

Příspěvek od stano. » 17.03.2018 12:31

Bud ti ju nieco vybija v aute alebo uz ma take velke samovybijanie.
Odmerat a popripade novu.

Uživatelský avatar
TomFocus
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8239
Registrován: 12.05.2013 17:06
Bydliště: Praha

Re: Baterie

Příspěvek od TomFocus » 17.03.2018 12:40

Phofy se el. živý a je tím studovanej proto sem to psal :nazdravi:
FF II meziFL performance1600D upgrade +++ Color blue
Galerie
Obrázek
Obrázek

hudyss77
Junior
Junior
Příspěvky: 437
Registrován: 23.01.2018 19:06
Bydliště: Liberec

Re: Baterie

Příspěvek od hudyss77 » 17.03.2018 18:34

2phofy:
Já mám úplně to samé, baterie je 2 roky stará a vše je úplně v pohodě. Mě už to připadá, že to u těchto aut a typů baterií (pro SS) normální.
Ford Grand Cmax – 1,6 EB Titanium 134kw – 2011 viewtopic.php?f=239&t=47846

Odpovědět

Zpět na „Rady, nápady a dotazy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů