Baterie / autobaterie / nabijecka

Chcete s něčím poradit nebo se podělit o radu s ostatními?
Moderátor:foki
Odpovědět
Uživatelský avatar
bembek
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 175
Registrován: 08.05.2014 17:06
Bydliště: KE

Baterie

Příspěvek od bembek » 14.02.2018 21:47

Riadenie dobijania funguje aj nadalej podobne ako na ostatnych autach bez BMS.
Focus III, 2,0TDCi, 103 kW, Titanium

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 12848
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Baterie

Příspěvek od stano. » 14.02.2018 22:12

Aha, podla prispevkov vyssie sa mi to tak nezdalo.

Tak potom vsetko v poriadku :palec_nahoru:

Uživatelský avatar
ACEMajky
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1576
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Baterie

Příspěvek od ACEMajky » 14.02.2018 22:23

stano. - 14,4V se uvadi, jako plynovaci napeti (po prekroceni zacne baterie plynovat), cili 14,4V bych se nebal - az dostanu auto ze servisu, tak si s tim pohraju, ale to bude asi za dlouho, jelikoz ford je ford...
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006

Uživatelský avatar
LeonardoTM
Junior
Junior
Příspěvky: 320
Registrován: 10.04.2012 23:11

Re: Baterie

Příspěvek od LeonardoTM » 15.02.2018 11:48

Shav0 píše:Tak se mi přes noc vybila baterka. Možná jsem úplně nedovřel dveře a svítilo mi osvětlení. Nicméně baterka má teď 9 V. Proberu ji ještě, nebo je kaput?
Já myslím, že bys ji měl probrat, ale nenechávej ji v takto vybitem stavu dlouho. Když se podíváš na obrázek nabíjecího cyklu, co sem vystavil JenikHK na straně 187, tak uvidíš, že režim č.2 "oživování/desulfatace" začne nabíjet baterku, pokud má napětí 7,5-10,5V, takže v tvém případě stále OK.
Escort 5dv., 1.6 16V, 66kW, 1996 (2002-2008), ~6,5l/100km
Focus I 5dv., 1.6 16V, 74kW, 2003 (2008-2012), ~6,9l/100km
Focus II 5dv., 1.6 16V, 85kW, 2008 (2012-), ~7l/100km
Fusion, 1.6 16V, 74kW, 2006 (2020-), ~7l/100km (podle trasy +/- 1l)

Uživatelský avatar
Shav0
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 1012
Registrován: 12.12.2015 17:33
Bydliště: Nová Paka

Re: Baterie

Příspěvek od Shav0 » 15.02.2018 12:04

Vytáhl jsem ji večer a v autě něco běželo, takže se vybila ještě na 6,5 V ...mohla v tom stavu být tak max hodinu. Je na nabíječce a za chvíli připojím tester jestli přežila.

Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6579
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Baterie

Příspěvek od Karel2 » 15.02.2018 12:20

A co bezelo? Marne premyslim jak bych ja dosahl vybiti. Dvere musi byt dovreny jinak nejde zamknout auto a radio se vypne klickem, svetla piskaji... :nixw:
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23373
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Baterie

Příspěvek od ZaQik » 15.02.2018 12:23

svetlo v kufru
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
Shav0
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 1012
Registrován: 12.12.2015 17:33
Bydliště: Nová Paka

Re: Baterie

Příspěvek od Shav0 » 15.02.2018 12:36

Auto teď v těch mrazech stálo 3 dny venku bez toho aniž by se hnulo. Předevčírem jsem šel vyndat zadní LED lampičku, to bylo vše. Dveře byly přimrzlé, tak třeba se mohlo stát že jsem je nedovřel pořádně nebo baterka se na těch 9 V dostala mrazem...fakt netušim. Včera jsem šel do auta a zkoušel nastartovat, budíky svítily po otočení do polohy 2 vše zhaslo a nic..."v palubce vrčelo" tak jako zpomaleně..když jem večer přišel tak tam tohle "vrčení" bylo stále takové zacyklené...to způsobilo na pád 6,5V

Uživatelský avatar
Shav0
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 1012
Registrován: 12.12.2015 17:33
Bydliště: Nová Paka

Re: Baterie

Příspěvek od Shav0 » 15.02.2018 13:00

Po připojení testeru baterka přežila ;) Teď už jen zjistit co jí dostalo na těch 9 V

Uživatelský avatar
C-Maxis
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1811
Registrován: 21.07.2009 20:39
Bydliště: Praha 9

Re: Baterie

Příspěvek od C-Maxis » 15.02.2018 19:19

Ale napětí okolo 6,5V je už prapodivně malé. To je pod 0,55V/článek a to nevypovídá o OK baterii...
Ford Focus C-MAX, GHIA 1,6 TDCi 80kW DPF, 2007 pred FL Obrázek

Uživatelský avatar
Shav0
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 1012
Registrován: 12.12.2015 17:33
Bydliště: Nová Paka

Re: Baterie

Příspěvek od Shav0 » 15.02.2018 19:27

Jak říkám bylo to na nějakých 9ti....tim, že jsem zkoušel startovat a pak i odpojil baterii, tak po naskočení se ozývalo (mám pocit že to je od automatické klimy) to vrčení...nicméně to po zamknutí auta nepřestalo (toho jsem si nevšiml) a motorek se jakoby pořád snažil točit, ale jel v krátkých cyklech pořád dokola. Tim se to dostalo na 6,5 V. Baterku jsem nabil, je v autě a funguje normálně. Uvidím ráno jak na tom bude.

Problém ale je, že ventilátory mi teď foukaj kamsi a ne na okno, nohy nebo mě...ani při přepínání se to nepřesměruje na správnou polohu k výdechům :\

Uživatelský avatar
LeonardoTM
Junior
Junior
Příspěvky: 320
Registrován: 10.04.2012 23:11

Re: Baterie

Příspěvek od LeonardoTM » 16.02.2018 12:46

ACEMajky píše:Neshanej ji a objednej si ji v lidl shopu...
... ma mod i na AGM baterie (hvezdicka) a pisou ze muzes nabijecku nechat i dlouhodobe pripojenou
http://www.lidl-service.com/static/1328 ... 545_CS.pdf
Super, jako by nás vyslyšeli, mají ji teď v akci za 399,-, už objednávám:
https://www.lidl-shop.cz/ULTIMATESPEED- ... p100230508
Escort 5dv., 1.6 16V, 66kW, 1996 (2002-2008), ~6,5l/100km
Focus I 5dv., 1.6 16V, 74kW, 2003 (2008-2012), ~6,9l/100km
Focus II 5dv., 1.6 16V, 85kW, 2008 (2012-), ~7l/100km
Fusion, 1.6 16V, 74kW, 2006 (2020-), ~7l/100km (podle trasy +/- 1l)

memento
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 716
Registrován: 24.12.2012 08:01
Bydliště: Greater Bratislava

Re: Baterie

Příspěvek od memento » 16.02.2018 15:14

Nema to nejak tenky privodny kablik?
Max nabijaci prud 3.8 A, nabijacka vhodna pre baterie do 120 Ah.
Teoria hovori ze nabijaci prud by mal byt 10% z kapacity, ale ja osobne nabijam 2-3 A. Za vikend mam dost casu dobijat aj pomaly. Myslim ze je to setrnejsie k baterii - spravne alebo mylim sa?
focus combi 2009 1.8 TDCi titanium
skusenosti s S 1000 MB, Ziguli 2101, S Favorit, Ford Escort, S Fabia, R Megane, S Octavia

Uživatelský avatar
C-Maxis
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1811
Registrován: 21.07.2009 20:39
Bydliště: Praha 9

Re: Baterie

Příspěvek od C-Maxis » 16.02.2018 16:06

Není těch 10% na původní NiCd/ NiMH? Protože u startovacích jet na 10%kapacity není žádná sranda. Nabíječky (dřív) měly běžně 4A, lepší 6A a větší proudy už snad jen"na vyžádání". Myslím normální retail prodej.
Ford Focus C-MAX, GHIA 1,6 TDCi 80kW DPF, 2007 pred FL Obrázek

Uživatelský avatar
ACEMajky
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1576
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Baterie

Příspěvek od ACEMajky » 16.02.2018 16:50

Mam pocit ze nabijeci proud by mel byt max 10% kapacity pro setrne nabijeni (ne ze by mel byt 10% kapacity)
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006

Odpovědět

Zpět na „Rady, nápady a dotazy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Semrush [Bot] a 5 hostů