Baterie / autobaterie / nabijecka
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12848
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Baterie
Aha, podla prispevkov vyssie sa mi to tak nezdalo.
Tak potom vsetko v poriadku
Tak potom vsetko v poriadku
- ACEMajky
- Zkušený
- Příspěvky: 1576
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Baterie
stano. - 14,4V se uvadi, jako plynovaci napeti (po prekroceni zacne baterie plynovat), cili 14,4V bych se nebal - az dostanu auto ze servisu, tak si s tim pohraju, ale to bude asi za dlouho, jelikoz ford je ford...
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen
Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen
Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006
- LeonardoTM
- Junior
- Příspěvky: 320
- Registrován: 10.04.2012 23:11
Re: Baterie
Já myslím, že bys ji měl probrat, ale nenechávej ji v takto vybitem stavu dlouho. Když se podíváš na obrázek nabíjecího cyklu, co sem vystavil JenikHK na straně 187, tak uvidíš, že režim č.2 "oživování/desulfatace" začne nabíjet baterku, pokud má napětí 7,5-10,5V, takže v tvém případě stále OK.Shav0 píše:Tak se mi přes noc vybila baterka. Možná jsem úplně nedovřel dveře a svítilo mi osvětlení. Nicméně baterka má teď 9 V. Proberu ji ještě, nebo je kaput?
Escort 5dv., 1.6 16V, 66kW, 1996 (2002-2008), ~6,5l/100km
Focus I 5dv., 1.6 16V, 74kW, 2003 (2008-2012), ~6,9l/100km
Focus II 5dv., 1.6 16V, 85kW, 2008 (2012-), ~7l/100km
Fusion, 1.6 16V, 74kW, 2006 (2020-), ~7l/100km (podle trasy +/- 1l)
Focus I 5dv., 1.6 16V, 74kW, 2003 (2008-2012), ~6,9l/100km
Focus II 5dv., 1.6 16V, 85kW, 2008 (2012-), ~7l/100km
Fusion, 1.6 16V, 74kW, 2006 (2020-), ~7l/100km (podle trasy +/- 1l)
- Shav0
- Člen klubu
- Příspěvky: 1012
- Registrován: 12.12.2015 17:33
- Bydliště: Nová Paka
Re: Baterie
Vytáhl jsem ji večer a v autě něco běželo, takže se vybila ještě na 6,5 V ...mohla v tom stavu být tak max hodinu. Je na nabíječce a za chvíli připojím tester jestli přežila.
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6579
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Baterie
A co bezelo? Marne premyslim jak bych ja dosahl vybiti. Dvere musi byt dovreny jinak nejde zamknout auto a radio se vypne klickem, svetla piskaji...
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23373
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Baterie
svetlo v kufru
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- Shav0
- Člen klubu
- Příspěvky: 1012
- Registrován: 12.12.2015 17:33
- Bydliště: Nová Paka
Re: Baterie
Auto teď v těch mrazech stálo 3 dny venku bez toho aniž by se hnulo. Předevčírem jsem šel vyndat zadní LED lampičku, to bylo vše. Dveře byly přimrzlé, tak třeba se mohlo stát že jsem je nedovřel pořádně nebo baterka se na těch 9 V dostala mrazem...fakt netušim. Včera jsem šel do auta a zkoušel nastartovat, budíky svítily po otočení do polohy 2 vše zhaslo a nic..."v palubce vrčelo" tak jako zpomaleně..když jem večer přišel tak tam tohle "vrčení" bylo stále takové zacyklené...to způsobilo na pád 6,5V
- Shav0
- Člen klubu
- Příspěvky: 1012
- Registrován: 12.12.2015 17:33
- Bydliště: Nová Paka
Re: Baterie
Po připojení testeru baterka přežila Teď už jen zjistit co jí dostalo na těch 9 V
- C-Maxis
- Zkušený
- Příspěvky: 1811
- Registrován: 21.07.2009 20:39
- Bydliště: Praha 9
Re: Baterie
Ale napětí okolo 6,5V je už prapodivně malé. To je pod 0,55V/článek a to nevypovídá o OK baterii...
- Shav0
- Člen klubu
- Příspěvky: 1012
- Registrován: 12.12.2015 17:33
- Bydliště: Nová Paka
Re: Baterie
Jak říkám bylo to na nějakých 9ti....tim, že jsem zkoušel startovat a pak i odpojil baterii, tak po naskočení se ozývalo (mám pocit že to je od automatické klimy) to vrčení...nicméně to po zamknutí auta nepřestalo (toho jsem si nevšiml) a motorek se jakoby pořád snažil točit, ale jel v krátkých cyklech pořád dokola. Tim se to dostalo na 6,5 V. Baterku jsem nabil, je v autě a funguje normálně. Uvidím ráno jak na tom bude.
Problém ale je, že ventilátory mi teď foukaj kamsi a ne na okno, nohy nebo mě...ani při přepínání se to nepřesměruje na správnou polohu k výdechům :\
Problém ale je, že ventilátory mi teď foukaj kamsi a ne na okno, nohy nebo mě...ani při přepínání se to nepřesměruje na správnou polohu k výdechům :\
- LeonardoTM
- Junior
- Příspěvky: 320
- Registrován: 10.04.2012 23:11
Re: Baterie
Super, jako by nás vyslyšeli, mají ji teď v akci za 399,-, už objednávám:ACEMajky píše:Neshanej ji a objednej si ji v lidl shopu...
... ma mod i na AGM baterie (hvezdicka) a pisou ze muzes nabijecku nechat i dlouhodobe pripojenou
http://www.lidl-service.com/static/1328 ... 545_CS.pdf
https://www.lidl-shop.cz/ULTIMATESPEED- ... p100230508
Escort 5dv., 1.6 16V, 66kW, 1996 (2002-2008), ~6,5l/100km
Focus I 5dv., 1.6 16V, 74kW, 2003 (2008-2012), ~6,9l/100km
Focus II 5dv., 1.6 16V, 85kW, 2008 (2012-), ~7l/100km
Fusion, 1.6 16V, 74kW, 2006 (2020-), ~7l/100km (podle trasy +/- 1l)
Focus I 5dv., 1.6 16V, 74kW, 2003 (2008-2012), ~6,9l/100km
Focus II 5dv., 1.6 16V, 85kW, 2008 (2012-), ~7l/100km
Fusion, 1.6 16V, 74kW, 2006 (2020-), ~7l/100km (podle trasy +/- 1l)
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 716
- Registrován: 24.12.2012 08:01
- Bydliště: Greater Bratislava
Re: Baterie
Nema to nejak tenky privodny kablik?
Max nabijaci prud 3.8 A, nabijacka vhodna pre baterie do 120 Ah.
Teoria hovori ze nabijaci prud by mal byt 10% z kapacity, ale ja osobne nabijam 2-3 A. Za vikend mam dost casu dobijat aj pomaly. Myslim ze je to setrnejsie k baterii - spravne alebo mylim sa?
Max nabijaci prud 3.8 A, nabijacka vhodna pre baterie do 120 Ah.
Teoria hovori ze nabijaci prud by mal byt 10% z kapacity, ale ja osobne nabijam 2-3 A. Za vikend mam dost casu dobijat aj pomaly. Myslim ze je to setrnejsie k baterii - spravne alebo mylim sa?
focus combi 2009 1.8 TDCi titanium
skusenosti s S 1000 MB, Ziguli 2101, S Favorit, Ford Escort, S Fabia, R Megane, S Octavia
skusenosti s S 1000 MB, Ziguli 2101, S Favorit, Ford Escort, S Fabia, R Megane, S Octavia
- C-Maxis
- Zkušený
- Příspěvky: 1811
- Registrován: 21.07.2009 20:39
- Bydliště: Praha 9
Re: Baterie
Není těch 10% na původní NiCd/ NiMH? Protože u startovacích jet na 10%kapacity není žádná sranda. Nabíječky (dřív) měly běžně 4A, lepší 6A a větší proudy už snad jen"na vyžádání". Myslím normální retail prodej.
- ACEMajky
- Zkušený
- Příspěvky: 1576
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Baterie
Mam pocit ze nabijeci proud by mel byt max 10% kapacity pro setrne nabijeni (ne ze by mel byt 10% kapacity)
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen
Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen
Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Semrush [Bot] a 5 hostů