Stránka 2 z 3

Re: cinkání v nízkých otáčkách

Napsal: 05.07.2010 13:53
od Radimosso
No to asi nebude cinkat, protože se otáčky zvýší nad 1500ot ,
počítám že při těch 60km/h to bude i nad 2000ot.

Po dnešní analýze to upřesním :)

Re: cinkání v nízkých otáčkách

Napsal: 05.07.2010 16:24
od sid
no je vcelku jednoduché zjistit zda je ten zvuk daný vzpíráním se motoru k akceleraci na tento kvalt při této rychlosti , sundej nohu z plynu a přestane - li to jsme doma .
Mimochodem já si myslím , že ta pětka není problém při jízdě po rovině popř. z kopce , ale při potřebě zrychlení je to jen trápení motoru a plýtvání benzínem .Holt tek krouťák tam při těchto otáčkách prostě není .Ta 1,6 prostě není V8 5,7hemi :wink:

Re: cinkání v nízkých otáčkách

Napsal: 05.07.2010 17:28
od pbjun
No nerikam, ze obcas taky nepolechtam plyn na 5 pri 60... Ale vetsinou jezdim 50 na trojku...

Re: cinkání v nízkých otáčkách

Napsal: 05.07.2010 21:48
od viperk
jj, ta trojka je ideální, ale s laděným výfukem dost často slýchávám že jedu jak závodník, i když tam mám 50 :lol:

Re: cinkání v nízkých otáčkách

Napsal: 06.07.2010 10:04
od Anndy
ja neviem, ale ani s dieslom nejazdievam moc pod 1800 ot. iste zalezi aky. Tak napr. isto benzin V6 3.0 atmosfera tam sa da chodit v pohode 1500 ot. aj nizzsie, ale to je o inom.

Podla mna tomu motoru skodis a toto moze byt vysledok dlhodobej jazdy. Ak vsak mas podozrenie, ze nieco nie je v poriadku, skus inu 1,6-ku sa previest rovnakym sposobom, ci budes nieco pocut.

A podla mna take nizke otacky su skodlive, spotreba tam najnizsia nebude. Ja sice nemam 1,6, ale u mna su idelane otacky (na jazdu pri 50-ke na najlepsiu spotrebu) na 4-ke medzi 1950(57 tacho) a 2200 vtedy zerie najmenej.

50-ku chodievam bud na 4 na cca 2tis. ot (to je v skutocnosti cca 53 kmh, tacho 57-8) alebo na trojke, zalezi ci mozem ist rovnomerne, alebo nie.

Re: cinkání v nízkých otáčkách

Napsal: 06.07.2010 11:04
od pbjun
Tak to shrnme :D Nejspis tam cinkaj ventily ktere maj nejake vule a v tech nizkych otackach proste mlati... Takze bych nechal seridit ventily a nejezdil bych tak nizke otacky aby ventily netrpely...

Re: cinkání v nízkých otáčkách

Napsal: 06.07.2010 11:08
od miki21
Každopádně takhle od compu je těžké radit.Chtělo by to slyšet na živo :cooler:

Re: cinkání v nízkých otáčkách

Napsal: 06.07.2010 11:10
od pbjun
Tak udelame mini srazik focusu :D Koukam ze sme vsici z okoli tak se nekde slezem za ucelem poslouchani cinkani motoru :D

Re: cinkání v nízkých otáčkách

Napsal: 06.07.2010 11:27
od miki21
ten můj za studena klepe,tak můžem natoči nějaký Focus song :dih: :cooler:

Re: cinkání v nízkých otáčkách

Napsal: 06.07.2010 11:33
od pbjun
Mi zase strili do vyfuku :D

Re: cinkání v nízkých otáčkách

Napsal: 06.07.2010 20:05
od Radimosso
Tak jsem to analyzoval.
Předem se musím přiznat, že mám asi špatný návyk z Favorita,
který se svýma 8mi ventilama jízdu v nízkých otáčkách i s nízkým výkonem dovoloval.
Karburátor taky není vstřik.

4st - 50km/h - 1500ot (km/h dle tacho)
- 60 km/h - 1800ot
5st - 50km/h - 1050ot
- 60 km/h - 1400ot

60km/h podle radaru cca 53-54km/h reálných

když při cinkání dám nohu z plynu, tak přestane
asi to bude chtít seřídit ty ventily, protože to dělá cca poslední 1,5 měsíce
a ikdyž se snažím točit víc, tak se vždy stane, že při přeřazení na vteřinku otáčky pos 1500 padnou a cinkne to.

Re: cinkání v nízkých otáčkách

Napsal: 06.07.2010 20:10
od pbjun
Tak to delaj ventily... Ale urcite se odnauc tocit pod 2tis...

Re: cinkání v nízkých otáčkách

Napsal: 06.07.2010 20:20
od Radimosso
Kde to nechat seřídit?
Ford je myslím ve Vendryni u Třince, ale seřídit ventily na Forda umí snad ve třeba ve Škodovce ne?
Můj děda je specialista škodovkář (po Felicii) takže ten mi s FF asi nepíchne a ostatním garážmistrům moc nevěřím.
Je to otázka poměrně krátké doby, tak cešna by asi neměla být nikde závratná(nebo se pletu).
Taky jsem si minulý týden měnil olej a filtr (i vzduch),
takže ty ventily by se taky asi hodilo poladit, co?

Re: cinkání v nízkých otáčkách

Napsal: 06.07.2010 21:55
od Jardak
Když po ubrání plynu cinkání přestane tak to nebude nesprávnou vůlí ventilů.To by cvakalo pořád a nejlíp je to slyšet na volnoběh.Např. když je vadný hydroštel je slyšet krásný pravidelný cvakání a je úplně jedno jestli jede pod plynem nebo ne.Ford hydroštely vetšinou nemá,proto se vůle pomalinku zmenšuje,jak se ventily zaklepávají.Tady bych si tipnul na špatný průběh spalování,třeba na vadný svíčky,nebo zakarbonovaný spalovací prostor z blouhodobého ježdění v nízkých otáčkách.

Re: cinkání v nízkých otáčkách

Napsal: 06.07.2010 22:17
od pelen
Radimosso:
Tvuj styl jizdy s Focusem bude jeho brzka smrt. Takove nizke otacky neudrzuji ani ja s dieslem. Nehledej chybu ve vulich ventilu, ale u sebe. Zaklad uz mas - poslouchas motor. Staci mu jen verit. Kdyz slysis klepani, tak ti motor dava najevo, ze tento provoz nema rad. Drz otacky vyse a motor ti bude slouzit dele jako u favorita.