CHLADNUTÍ MOTORU PŘI VOLNOBĚHU

Motor, převodovka ...
Moderátor:miki21
Odpovědět
PETRBLESK
Nováček
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 23.12.2012 21:29
Bydliště: PRAHA 2

CHLADNUTÍ MOTORU PŘI VOLNOBĚHU

Příspěvek od PETRBLESK » 23.02.2014 14:50

PROSÍM O RADU,JEDNÁ SE MI O TEPLOTU MOTORU KTERÝ SE MORMÁLNĚ OHŘEJE NA PROVOZNÍ TEPLOTU .JÍZDA PŘES PRAHU PLUS 40 KM PO DALNICI ,PO OPUŠTĚNÍ DÁLNICE MĚ ČEKÁ CCA 10 KM MÍRNÉHO KLESÁNÍ .VYŘADÍM A JEDU NA VOLNOBĚCH ASI 60 KM RYCHLOSTÍ ,VENKU TEPLOTA 4 STUPNĚ PUŠTĚNÉ TOPENÍ NA 25 STUPNŮ-DIGI KLIMA KLIMA VIPNUTE ,ZAČNE CHLADNOUT MOTOR A SNIŽUJE SE ÚČINOST TOPENÍ.PO DOJEZDU POD KOPEC ZA JÍZDY SE ZAČNE MOTOR OPĚT OHŘÍVAT NA PROVOZNÍ TEPLOTU.TERMOSTAT MĚNĚNÝ PŘED 10 MĚSÍCI JEDNÁ SE MI O TO JESTLI JE TO NORMÁLNÍ STAV NEŽ PŮJDU BREČET DO SERVISU NĚJAKÁ ZÁRUKA TAM JE ,ABYCH NEBIL U NICH ZA VOLA DĚKUJI .
ford focus 1.8./ 85 kw, tdci r.v. 2004

Ing.King
Nováček
Nováček
Příspěvky: 141
Registrován: 05.03.2012 10:35

Re: CHLADNUTÍ MOTORU PŘI VOLNOBĚHU

Příspěvek od Ing.King » 23.02.2014 15:31

bežný prejav u 1.8TDCI
už bez Forda

PETRBLESK
Nováček
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 23.12.2012 21:29
Bydliště: PRAHA 2

Re: CHLADNUTÍ MOTORU PŘI VOLNOBĚHU

Příspěvek od PETRBLESK » 23.02.2014 19:09

DEKUJI
ford focus 1.8./ 85 kw, tdci r.v. 2004

Uživatelský avatar
mikki
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 921
Registrován: 10.01.2012 09:07
Bydliště: Praha 10, Karlovy Vary.

Re: CHLADNUTÍ MOTORU PŘI VOLNOBĚHU

Příspěvek od mikki » 23.02.2014 19:45

vypni si caps lock : Děkuji
Ford S-max 2016 Titanium 2.0 132kw
Ford Focus kombi 2005 II Ghia 2,0 107 kW prodáno
Byl Ford Focus kombi 1,8 16v 1999
Byl Ford Escort kombi 1,8 16v 1996 ghia
Byl Ford Escort kombi 1,4 1993

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: CHLADNUTÍ MOTORU PŘI VOLNOBĚHU

Příspěvek od smoula » 23.02.2014 20:07

PROČ?

Uživatelský avatar
mikki
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 921
Registrován: 10.01.2012 09:07
Bydliště: Praha 10, Karlovy Vary.

Re: CHLADNUTÍ MOTORU PŘI VOLNOBĚHU

Příspěvek od mikki » 23.02.2014 20:16

psaní se zapnutým capslockem je něco,jako když při rozhovoru na toho druhého řveš tak hlasitě,jak jen to jde...řekněme,že je to mírně řečeno neslušné a zbytečně si tím naděláš spoustu nepřátel..bylo to napsáno dost srozumitelně …
Ford S-max 2016 Titanium 2.0 132kw
Ford Focus kombi 2005 II Ghia 2,0 107 kW prodáno
Byl Ford Focus kombi 1,8 16v 1999
Byl Ford Escort kombi 1,8 16v 1996 ghia
Byl Ford Escort kombi 1,4 1993

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9407
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: CHLADNUTÍ MOTORU PŘI VOLNOBĚHU

Příspěvek od phofy » 23.02.2014 20:21

Je to napsaný i v pravidlech tohohle fóra, skoro úplně přesně jak píše mikki

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: CHLADNUTÍ MOTORU PŘI VOLNOBĚHU

Příspěvek od smoula » 23.02.2014 20:36

mikki píše:psaní se zapnutým capslockem je něco,jako když při rozhovoru na toho druhého řveš tak hlasitě,jak jen to jde...řekněme,že je to mírně řečeno neslušné a zbytečně si tím naděláš spoustu nepřátel..bylo to napsáno dost srozumitelně …
Já vím. Ten můj dotaz byl trapný pokus o vtip :cry: :)

memento
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 716
Registrován: 24.12.2012 08:01
Bydliště: Greater Bratislava

Re: CHLADNUTÍ MOTORU PŘI VOLNOBĚHU

Příspěvek od memento » 03.03.2014 18:18

PETRBLESK píše: ... PO OPUŠTĚNÍ DÁLNICE MĚ ČEKÁ CCA 10 KM MÍRNÉHO KLESÁNÍ .VYŘADÍM A JEDU NA VOLNOBĚCH ASI 60 KM RYCHLOSTÍ ...
Aku vzdialenost z tych 10 km prejdes na volnobehu nez teplota klesne?
Ing.King píše: bežný prejav u 1.8TDCI
Ja na dialnici niekedy dole svahom vyradim - rychlost 100, vzdialenost 1 km, teplota tesne nad nulou a rucicka drzi. Tiez mam 1.8 tdci.
focus combi 2009 1.8 TDCi titanium
skusenosti s S 1000 MB, Ziguli 2101, S Favorit, Ford Escort, S Fabia, R Megane, S Octavia

got2.be
Nováček
Nováček
Příspěvky: 80
Registrován: 17.12.2013 13:44

Re: CHLADNUTÍ MOTORU PŘI VOLNOBĚHU

Příspěvek od got2.be » 03.03.2014 18:37

Taky se zeptám, když už se tady řeší teplota..

Je to jen můj poznatek FOFO II 07 1.6 74 kw

Provozní teplota motoru je na ukazateli asi 2 mm před ryskou 90°.

Zdá se mi to jako prkotina, takže to neřeším, ale nevšimnul si toho někdo u sebe taky? :)

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9407
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: CHLADNUTÍ MOTORU PŘI VOLNOBĚHU

Příspěvek od phofy » 03.03.2014 18:48

Normální, nikdy se ne ohřeje na 90 stupňů
Podle toho to je termostat na 82 stupňů :arrow: http://www.elitecat.cz/Termostat-s-tesn ... gzNy44Mko=

got2.be
Nováček
Nováček
Příspěvky: 80
Registrován: 17.12.2013 13:44

Re: CHLADNUTÍ MOTORU PŘI VOLNOBĚHU

Příspěvek od got2.be » 03.03.2014 19:01

:beer: :beer:

ch4ser
Nováček
Nováček
Příspěvky: 103
Registrován: 17.08.2013 12:02

Re: CHLADNUTÍ MOTORU PŘI VOLNOBĚHU

Příspěvek od ch4ser » 29.06.2014 17:20

U 1.8. TDCi to tak dělá.... Chvíli jedeš na volnoběh a schládne to...

Jinak na všech Fordech není teplota nikdy na 90, vždycky je kousek před...
Ford Focus 2017 1.6. Duratec Ti-VCT 77 kW

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 45 hostů