DTC chyby TDDI

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19256
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

DTC chyby TDDI

Příspěvek od foki » 20.09.2007 14:49

potreboval bych nekde najit co znamenaji chyby P0404 , P1665 , P1608 nikde jsem to nenasel protoze to jsou asi chyby pro benziny .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
Stehnak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2232
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Modřice@JM@CZ

Příspěvek od Stehnak » 20.09.2007 19:00

Cau. http://forums.focaljet.com/team-tech/52 ... erid=87059
P0404 - Exhaust Gas Recirculation Circuit Range/Performance (EGR)

http://www.bba-reman.com/content.aspx?c ... lt%20Codes
P1665 - FIP (Fuel Injection Pump) communication with PCM (komunikace čerpadla benálu s ridici jednotkou)

http://www.focusfanatics.com/forum/show ... hp?t=59286
P1608 - Internal ECM Malfunction (ECM - Electronic Control Module neboli elektronický řídící modul (počítač) ve vozu

Netvrdim ze vse patri k Focusu, ale k Fordu jo 8)
Kia Stinger 3.3 V6 T-GDI AWD 2019 / Ford Mondeo ST 220 2006 / Nissan Leaf 24 kWh 2012 / byl Ford Focus 1.6 16V 1999

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 20.09.2007 19:33

http://forums.focaljet.com/team-tech/42 ... -ford.html
P0404 EGR Circuit Range/Performance
P1608 Internal ECM Malfunction
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19256
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od foki » 20.09.2007 19:40

a jeste mi to vyhodilo tohle

P0335 Crankshaft Position Sensor A Circuit Malfunction

P0216 Injection Timing Control Circuit Malfunction
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 20.09.2007 21:22

Tak co mu nakonec je? Nejak moc chyb najednou. Nejsou to jen spatne spoje ve vicenasobnych konektorech?
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19256
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od foki » 20.09.2007 21:59

za jizdy to chcipne , a pak to jde hned nebo po nekolika pokusech nastartovat , je tam jine cerpadlo a ted na zkousku jiny pocitac .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 20.09.2007 22:23

Mozna uvazuji dobre. Cerpadlo bud bezi nebo ne. Na to, aby bezel dobre motor, musi byt impulzy na vstriky ve spravny cas. Ten cas urcuje ridici jednotka na zaklade udaju ze senzoru polohy vackoveho hridele. Takze bud ridici jednotka nebo ten senzor.
Jednou jsem byl kontrolovat zarizeni na nastavovani vstrikovacich cerpadel (kary, traktory...). Nefungoval obcas meric otacek. Na osciloskopu bylo vse vporadku, impulzy ze senzoru otacek sly. Nakonec to byl prece ten snimac otacek.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19256
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od foki » 20.09.2007 22:26

zkusim ho vymenit a uvidim .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host