Stránka 1 z 5

prvni dil vyfuku - vlnovec

Napsal: 21.09.2007 22:55
od jesenik
v casti kde se vlnovec napojuje na takovy drateny kos (?)-tusim ze za tim kosem pokracuje druhy dil vyfuku, se mi to komplet urvalo. Nevite jestli ma cenu to svarovat? V servisu nabizeji novy vlnovec s praci za 11.000,- / je to FF combi, 1,6 benzin, rok 2000. Dik za napady.

Re: prvni dil vyfuku - vlnovec

Napsal: 22.09.2007 07:19
od HonzaV
jesenik píše:v casti kde se vlnovec napojuje na takovy drateny kos (?)-tusim ze za tim kosem pokracuje druhy dil vyfuku, se mi to komplet urvalo. Nevite jestli ma cenu to svarovat? V servisu nabizeji novy vlnovec s praci za 11.000,- / je to FF combi, 1,6 benzin, rok 2000. Dik za napady.
To je moc, pozeptej se i v jiném serisu, 3.000,- by na to mělo stačit.

Napsal: 22.09.2007 08:29
od KUTY
to jesenik: mne menili vlnovec a dal som za to nieco cez 2000.-Kc aj s pracou...niekde som to tu pisal na fore...11.000.- je vela, to je cena tusim za cele svody (parohy) aj s vlnovcom

Napsal: 23.09.2007 08:31
od PetrS
Mě vlnovec taky měnili, nabídli mi origo za 7000, ten je i se svody, nebo neorigo, čistě jen vlnovec, který by navařili místo originálu za 2000, zvolil jsem originál, nechtěl jsem svařování.

Napsal: 23.09.2007 09:24
od avatar
Vlnovec jsem koupil neoriginalni za cca 800,- nekde v kelly nebo ellitu. Je to i v katalogu na internetu.

Je treba si dobre overit rozmer. Kolega mi to zavaril za dalsich par stovek. Ve fordu za to chteli 11 tis., coz je dost, ale je to komplet i se svody.

Napsal: 23.09.2007 22:45
od pelen
Tolik penez za kousek sitene trubky?
http://www.autobroz.cz/index.php/cPath/ ... f21b254aee
Vzdyt se to da vymenit doma.

Napsal: 24.09.2007 06:52
od maki
Pružný člen (vlnovec) koupíš v autoprodejně, viděl jsem je kolem 800-1000 Kč, podle délky. Pak potřebuješ ještě novou přírubu k napojení na další díl výfuku, starou bych tam nedával, já ji měl pekelně shnilou a šrouby v ní byly zavařeny. Nové svody stojí nové okolo 6-7 tis. Kč, ale ty nepotřebuješ.
Prostě se musí starý vlnovec odříznout a vložit nový. Problém je při povolování svodů, šrouby jsou zatuhlé a nejde to moc povolovat. Já je nepovolil a musel jsem to odtransportovat do servisu.

Napsal: 24.09.2007 08:06
od jesenik
OK, diky za tipy, dnes se na to zkusim podivat a vyspekulovat co s tim. Videl bych to taky jen na navareni noveho vlnovce.

Re: prvni dil vyfuku - vlnovec

Napsal: 24.04.2009 13:25
od Thomas_333
Potřeboval bych jednu menší radu.. jaký je rozměr vlnovce na FF 1999, 1.6 benzín? Thanks...

Re: prvni dil vyfuku - vlnovec

Napsal: 27.04.2009 15:31
od Skubi

Re: prvni dil vyfuku - vlnovec

Napsal: 03.05.2009 01:44
od JaLoMe
Thomas_333 píše:Potřeboval bych jednu menší radu.. jaký je rozměr vlnovce na FF 1999, 1.6 benzín? Thanks...
Před třemi týdny mi měnily vlnovec tady v O-Porubě kluci v servisu a platil jsem 850,-Kč, za dvě hoďky hotovo. Nechali to zvednuté, abych viděl jak práci odvedli. V 8 ráno jsem dovezl auto a v deset mi volali, že je to hotové. Není třeba shánět vlnovec, oni si to sami vyměří.

Re: prvni dil vyfuku - vlnovec

Napsal: 03.11.2009 23:46
od Wolf2
Pánové potřebuji poradit , zná někdo rozměry VLNOVCE na motoru 1,8 - 16v benzin Focus I ???? Všude kam koukám jsou rozměry na 1,6 ,ale 1,8 nikde :cry:

Re: prvni dil vyfuku - vlnovec

Napsal: 08.01.2011 23:50
od Zdennal
Rozměry nového vlnovce pro Focus Mk I 1.8 TDCi 85kW: 280x55 mm
Původní měl délku 255 mm (svár-svár).

Tak jak bylo několikrát zmiňováno, průměr trubek se liší. Blíže k motoru má cca 57 mm, za vlnovcem má 54mm. Samostatně prodávané vlnovce mají na obou stranách stejný průměr. Průměr 55 je OK, délka 280 je taky ideál, vyzkoušeno.

Re: prvni dil vyfuku - vlnovec

Napsal: 03.04.2011 11:55
od marcelV
Tak mě taky čeká výměna vlnovce, uhnil na straně ke katalyzátoru. Přečetl jsem vše, co k tomuto tématu šlo najít, přesto bych měl ještě pár dotazů:
Dle diskuzí to vypadá, že ta výměna za nový není nějak na dlouho (chápu dobře, že se odmontují svody, navaří se nový vlnovec, na straně ke katalyzátoru s novou nebo původní přírubou, a namontuje se zpět?) Ptám se kvůli ceně za práci - kolik se může pohybovat? (obávám se poněkud vyšší částky, než jak tady všichni uvádí ty přívětivé hodnoty...)
Rozměr nového k navaření na 1.6 benzin 99 je vhodný (dle uvedené foto s rozměry původního) 50x230 mm, nebo raději s rezervou 250 mm? A rozdíl průměrů na straně k motoru se řeší pouze svárem?
Na aukru jsem našel vlnovec s již navařenou přírubou a na druhé straně nachystáno ke spojení bez sváru.
http://tr.aukro.cz/pruzny-dil-vlnovec-f ... 12848.html
Dá se o tomto řešení uvažovat?
Moc dík za rady.

Re: prvni dil vyfuku - vlnovec

Napsal: 03.04.2011 16:20
od pbjun
No mi se prave zacal sypat taky panove :D Ale resim to uplne jinak - ve ctvrtek sem psal do dvou firem kde inzeruji nerezove svody (vcetne vlnovce) na focuse 1,6 do 7tis tak uvidime co odpovi :)