1.8 - volnoběžné otáčky
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 651
- Registrován: 18.09.2008 22:13
- Bydliště: Plzeň
Re: 1.8 - volnoběžné otáčky
Ale jo, všechny tři silentbloky jdou vymenit bez větších problémů.
Pokud ti jde o tu spodní "kost" (momentovou vzpěru u převodovky), tak stačí přizvednout předek (pokud nemáš zvedák, jámu), povolit zadní(svislý) šroub silentbloku. Vpředu je silentblok připevněný pomocí hliníkového držáku na motoru, ten je lepší sundat (tři šrouby) a pak vytáhnout komplet i se silentblokem (motor pak bude viset na dvou horních silentblocích, není nutné ho podpírat). Při zpětné montáži zase našroubovat silentblok na hliníkový držák (nedotahovat napevno ten šroub), držák pevně přišroubovat na motor, nasadit zadní (svislý) šroub silentbloku a oba šrouby silentbloku dotáhnout aby silentblok nebyl nějak napružený.
Pokud ti jde o tu spodní "kost" (momentovou vzpěru u převodovky), tak stačí přizvednout předek (pokud nemáš zvedák, jámu), povolit zadní(svislý) šroub silentbloku. Vpředu je silentblok připevněný pomocí hliníkového držáku na motoru, ten je lepší sundat (tři šrouby) a pak vytáhnout komplet i se silentblokem (motor pak bude viset na dvou horních silentblocích, není nutné ho podpírat). Při zpětné montáži zase našroubovat silentblok na hliníkový držák (nedotahovat napevno ten šroub), držák pevně přišroubovat na motor, nasadit zadní (svislý) šroub silentbloku a oba šrouby silentbloku dotáhnout aby silentblok nebyl nějak napružený.
Ford Focus 2.0i/16V, Ghia, 2004
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12889
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: 1.8 - volnoběžné otáčky
Ja som drziak neodsrobovaval. Iba samotny silentblok. No ten zvisly srob, ktory je v nom a drzi o napravnicu, bol totalne zaoxidovany. Takze som ho samozrejme odtrhol. Potom som musel cely silenblok odtial dostat von s karbobruskou. A to ti je taka paradna robota... Miesta tam je ... dokopy vobec. Ked rezes zhora (musis aj zhora), si par centimetrov od serva. Zdola zavadzia napravnica. A samozrejme kusok odtial je prevodovka. No proste parada...
- Nonid
- Člen klubu
- Příspěvky: 5279
- Registrován: 05.12.2012 21:07
- Bydliště: Práááha - Vyšehrad!
Takze se do toho, vzhledem k absenci nejaky slusny pracovni plochy a nastroju, nemam poustet, chapu
Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12889
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: 1.8 - volnoběžné otáčky
Mozes. Ale ked ti ten zvisly srob silentbloku smeron na napravnicu nepojde povolit, tak to nechaj tak. To vypilovanie bez montaznej jamy alebo vysokeho zdvihavu si neviem predstavit.
- Nonid
- Člen klubu
- Příspěvky: 5279
- Registrován: 05.12.2012 21:07
- Bydliště: Práááha - Vyšehrad!
No hlavne mam 1,89m a docela siroky ramena+dlouhy ruce, takze ty prace ve stisnenym prostoru jsou pro me ultratezky
Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5653
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
- Nonid
- Člen klubu
- Příspěvky: 5279
- Registrován: 05.12.2012 21:07
- Bydliště: Práááha - Vyšehrad!
Jop Ale dobre se diky tomu meje auto
Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
- Cimi
- Zkušený
- Příspěvky: 1073
- Registrován: 23.03.2013 11:15
- Bydliště: Křemže/Plzeň
Re: 1.8 - volnoběžné otáčky
tak to jsme dvá Jakube
Ford Focus ST225 2.5T Duratec 166kW r.v. 2007
Ford Focus mk1 turnier 1.6 16v Zetec-S 81kW, r.v. 06/2004 ST170 paket
ex: Ford Escort mk4 1.6 CVH XR3 77kW 1990
Ford Focus mk1 turnier 1.6 16v Zetec-S 81kW, r.v. 06/2004 ST170 paket
ex: Ford Escort mk4 1.6 CVH XR3 77kW 1990
- MaaRA
- Nováček
- Příspěvky: 49
- Registrován: 23.03.2015 13:32
- Bydliště: Brno
Re: 1.8 - volnoběžné otáčky
Ahoj chlapi,
Mám tři dny nového ford focuse 2 kombi po FL rv 2010 motor 1,6 benzín.
Zpozoroval jsem jednu věc, když dám více plynu cca 3000 otáček třeba na trojku a chci rychle přeřadit na čtverku, dám spojku a pustím plyn, tak jakoby lehce povyskočí otáčky a pomaleji spadnou, je tam slyšet jakoby na tu spojku chvilku vytočený motor....je to normální? Pokud plyn pustím pomaleji nedělá to....někde na webu jsem četl , že to je snad kvůli emisím???
Když jsem to kupoval na diagnostice nic nebylo....
Díky moc za rady,
Mara.
EDIT:Hadice všechny ok, škrtící klapka vyčištěna, diagnostika ok...pořád to dělá...jinak plyn atd už je elektornickej....je to novej motor....skoro žádná součástka tady z toho fora, jek se doporučuje vyčist tam není
Mám tři dny nového ford focuse 2 kombi po FL rv 2010 motor 1,6 benzín.
Zpozoroval jsem jednu věc, když dám více plynu cca 3000 otáček třeba na trojku a chci rychle přeřadit na čtverku, dám spojku a pustím plyn, tak jakoby lehce povyskočí otáčky a pomaleji spadnou, je tam slyšet jakoby na tu spojku chvilku vytočený motor....je to normální? Pokud plyn pustím pomaleji nedělá to....někde na webu jsem četl , že to je snad kvůli emisím???
Když jsem to kupoval na diagnostice nic nebylo....
Díky moc za rady,
Mara.
EDIT:Hadice všechny ok, škrtící klapka vyčištěna, diagnostika ok...pořád to dělá...jinak plyn atd už je elektornickej....je to novej motor....skoro žádná součástka tady z toho fora, jek se doporučuje vyčist tam není
Naposledy upravil(a) MaaRA dne 20.04.2015 11:29, celkem upraveno 1 x.
- bajeluk
- Nováček
- Příspěvky: 98
- Registrován: 01.08.2013 18:23
- Bydliště: Liberec, Praha
Re: 1.8 - volnoběžné otáčky
Nejsem odbornik a mam 1.8 mk1, ale dela mi to prakticky to same a za chybu to nepovazuju. Nijak mi to nevadi, pri klidnem razeni to je tak akorat, ze nez prehodim saltrpaku na vyssi kvalt, tak to spadne akorat na nizsi otacky a muzu plynule pustit spojku.
FF1 1.8i 16V 2004 LPG stribrna combi
Ex: Felicia Combi 1.3 MPI, 50 kW, 2000
Ex: Felicia Combi 1.3 MPI, 50 kW, 2000
- Druss
- Nováček
- Příspěvky: 33
- Registrován: 11.10.2014 13:46
Re: 1.8 - volnoběžné otáčky
me to dela taky, po vyslapnuti spojky si motor chvilku ponecha otacky (tak pul sekundy) a pak jdou teprve dolu.
je: Ford Focus kombi 1.8i 92kW Black Magic r.v. 2009
bylo: Ford Mondeo kombi 1.8i 85 kW r.v.2000
bylo: Ford Escort kombi 1.6i 66kW r.v. 1996
bylo: Ford Mondeo kombi 1.8i 85 kW r.v.2000
bylo: Ford Escort kombi 1.6i 66kW r.v. 1996
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 05.12.2014 09:34
Re: 1.8 - volnoběžné otáčky
U mě vyřešeno:
Mel jsem stejný problém s neklesajícími otáčkami ( Focus 1.8 16v benzín Mk1) a po výměně všeho co by mohlo mít na to vliv nakonec pomohla až výměna spínače na servo-čerpadle posilovače řízeni….
Po vyšlápnuti spojky třeba při řazeni nebo i na neutrálu třeba dojezd ke křižovatce atd… spínač hlásil řídící jednotce že není tlak oleje v servu a řídící jednotka samozřejmě zvýši otáčky motoru jelikož je takto od výroby naprogramovaná…..
Samozřejmě že by tady mohla byt možnost že tlak v systému posilovače řízeni opravdu není dostačující, ale pokud vám nikde neteče olej ze systému tak pravděpodobně bude tak jako u mě v háji tento spínač….
Když se vymáčkne spojka nebo dá neutrál tak řídící jednotka hlídá hlášeni ze spínače a pokud ten zahlásí že není tlak v systému servořízení tak jednotka zvýši otáčky motoru aby bylo dosaženo vyššího výkonu na čerpadle….
Po výměně vše OK a navíc se vyřešilo i mírně kolísající otáčky na volnoběh které se objevovali i po výměně ventilu volnoběhů….
Origo spínač mě vyšel ve Fordu na 1.300,- Kč
Výměna proběhla v pohodě (cca 15 min.) – je potřeba pouze trubkový klič 19“ (de to i s klasickým klíčem ale to už je trocha náročnější ) Spínač se nachází primo na čerpadle a vede do něj konektor se dvěma dráty.
Mel jsem stejný problém s neklesajícími otáčkami ( Focus 1.8 16v benzín Mk1) a po výměně všeho co by mohlo mít na to vliv nakonec pomohla až výměna spínače na servo-čerpadle posilovače řízeni….
Po vyšlápnuti spojky třeba při řazeni nebo i na neutrálu třeba dojezd ke křižovatce atd… spínač hlásil řídící jednotce že není tlak oleje v servu a řídící jednotka samozřejmě zvýši otáčky motoru jelikož je takto od výroby naprogramovaná…..
Samozřejmě že by tady mohla byt možnost že tlak v systému posilovače řízeni opravdu není dostačující, ale pokud vám nikde neteče olej ze systému tak pravděpodobně bude tak jako u mě v háji tento spínač….
Když se vymáčkne spojka nebo dá neutrál tak řídící jednotka hlídá hlášeni ze spínače a pokud ten zahlásí že není tlak v systému servořízení tak jednotka zvýši otáčky motoru aby bylo dosaženo vyššího výkonu na čerpadle….
Po výměně vše OK a navíc se vyřešilo i mírně kolísající otáčky na volnoběh které se objevovali i po výměně ventilu volnoběhů….
Origo spínač mě vyšel ve Fordu na 1.300,- Kč
Výměna proběhla v pohodě (cca 15 min.) – je potřeba pouze trubkový klič 19“ (de to i s klasickým klíčem ale to už je trocha náročnější ) Spínač se nachází primo na čerpadle a vede do něj konektor se dvěma dráty.
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5653
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: 1.8 - volnoběžné otáčky
už, jsem to někde četl,
nechceš, to prásknout, ještě do jiných vláken???
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... a&start=30
nechceš, to prásknout, ještě do jiných vláken???
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... a&start=30
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13063
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: 1.8 - volnoběžné otáčky
Někteří se neobtěžují napsat vůbec jak svůj problém vyřešili
Tohle mi příjde jako logické vyřešení a pokud je to k tématu, tak proč ne.
Tohle mi příjde jako logické vyřešení a pokud je to k tématu, tak proč ne.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 05.12.2014 09:34
Re: 1.8 - volnoběžné otáčky
Nevím zda li to myslíš ironicky nebo jak ?petulak píše: už, jsem to někde četl,
nechceš, to prásknout, ještě do jiných vláken???
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... a&start=30
Je v tom nějaký problém že jsem to napsal i na jiné vlákno kde se probírá totožná závada?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů