Příspěvek
od C4R3W » 21.01.2015 18:08
Cost-cutting. Hezky cesky (pripadne po slovensky), katovani kostu

Tezko delat zavery, v tom Autobildu byl po 100tkm bez znamek opotrebeni, kdyby zatez nezvladal, neco by podle me bylo videt uz v techhle km. Ale napadaj me tri veci:
1) Olej - ze si downsizovany turbomotory berou, to je znama vec. Je otazkou, jak moc si to lidi hlidaj, protoze donedavna platilo, ze novy auto nebere.
2) Turbo - auta jsou 2.5 roku stary, takze najezd 100tkm/rok, predpokladam provoz na dalnici pod vysokym zatizenim. Kolik lidi mysli na to, ze je potreba dochladit? A tohle jsou auta zrejme po obchodacich, coz bejvaj na tohle nejvetsi prasata. Takovyhle problemy s preplnovanejma motorama (hlavne benzinakama) byly vzdycky, ale nikdy jich nejezdilo tolik.
3) Rozvody - mozna, ze ten rozvodak nevydrzi tolik, co vyrobce predpokladal a vytestoval.
Co mi nejde do hlavy je, proc je u jednoho menena i prevodovka... Jinak je jeste jedna moznost - nedavno se tu objevilo auto z CZ, ktery melo novej motor po 130tkm v dusledku udajny vyrobni vady. Je mozny, ze mohla vyjet serie s nakym problemem.
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi