FFIII 1.0 ecoboost 125k

Odpovědět
Tomiiiiiiiiiii
Nováček
Nováček
Příspěvky: 48
Registrován: 01.04.2011 09:39

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od Tomiiiiiiiiiii » 19.01.2015 14:41

Asi som sa uz zmieril s tym, ze budem mat 1,0 ecoboost. Vykonovo stací, a na slovensku je to z Fordom katastrofa... Chápem ze je to novy model, a este nehraju na vypredaj skladovych zasob,
ale napr. VW aj na akciový model dá zlavu 1000 eur, co cloveka potesí!

A odpoved na 1,5-ku od dilera:
"Do akciových výbav vieme iba prikladať ďalšie opcie, nie je možné odoberať z akciovej výbavy.
Ak by ste mali záujem o vozidlo s 1,5 ECOBOOST motorom museli by sme ho objednať cez štandardný cenník. V takom prípade cena vozidla bude výrazne vyššia ako v akciovom cenníku."

Proste kup si toto co ti ponukame, alebo si kup radsej rovno A6 :dih:
Ford Focus MK3 1.0 92 kW rv. 2015
Ford Focus MK1 1,6 16V 74 kW rv. 1999

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od Nicco » 20.01.2015 23:26

Problemom Fordu tradicna ignoranci 6stupnovej prevodovky (niekto to nevadi, ale mne ano). Do TSI ju dostanem aj s 77kw 1.2, ale do Ficusa len s drahym 92kw EB alebo s 1.5/6kou. Takze mat pripravenych nejakych 350tisic Kc, musim ist po Leona alebo Golfa.
Foki tu dal link na jeden 1.0EB s 242.000 km
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/fo ... 000&noec=1
a zda sa ze ho postihol rovnaky osud ako nedavno to bol jeden z CR:
Motor und Getriebe wurden bei Ford komplett erneuert!
Engine and transmission were completely renewed at Ford!
EZ 04/2012
242,000 km
Gasoline
92 kW (125 hp)
Manual transmission

Takze uz sme mali 2 boosty nad 200tisic a obidva mali vymeneny motor. Samozrejme detaily nepozname, ale s nadsazkou sa da suhlasit s obavami, ktore mal V12 8)

Edit:
mame tu treti boost s vymenenym motorom:
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/fo ... 000&noec=1

Z 04/2012
264.435 km
Benzin
92 kW (125 PS)
Motor NEU!

Asi prehodnotim svoj nazor na tento typ :idea:
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

C4R3W
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 662
Registrován: 06.04.2011 14:49
Bydliště: Praha

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od C4R3W » 21.01.2015 09:09

Na zavery je podle me stale brzy, kdyby to byl nakej rozsirenejsi problem, uz by se to urcite medializovalo... Podle trech aut po obchodnich cestujicich bych to asi neposuzoval, bylo by zajimavy vedet, proc se to menilo.
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2

Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4969
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od fofok » 21.01.2015 09:24

Ono jich taky není tolik,který maj takhle najeto.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5787
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od Stanley_vy » 21.01.2015 10:49

Před chvilkou jsem se svezl s 1,0EB 125k ve FFIII predFL HB a musím říct, že jediné, co mě na tom motoru uráží, je počet válců. :mrgreen: A to srovnávám s 2.0 TDCi. :bravo22:

Tomiiiiiiiiiii
Nováček
Nováček
Příspěvky: 48
Registrován: 01.04.2011 09:39

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od Tomiiiiiiiiiii » 21.01.2015 12:15

Však tieto auta ročne behali okolo 75 000 km! Z čoho vyplíva, že to boli firemné autá. Servisované určite boli, ale určite boli aj katované!!
Ford Focus MK3 1.0 92 kW rv. 2015
Ford Focus MK1 1,6 16V 74 kW rv. 1999

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Příspěvek od vita_k » 21.01.2015 17:43

Co to je "katovane"?
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 24702
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od ZaQik » 21.01.2015 17:53

zde: co nejnizsi naklady na provoz
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4969
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od fofok » 21.01.2015 18:03

Nevim,ale jestli byl ten motor měněnej v záruce tak tam nemohlo bejt nic ošulený.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

C4R3W
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 662
Registrován: 06.04.2011 14:49
Bydliště: Praha

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od C4R3W » 21.01.2015 18:08

Cost-cutting. Hezky cesky (pripadne po slovensky), katovani kostu ;) Tezko delat zavery, v tom Autobildu byl po 100tkm bez znamek opotrebeni, kdyby zatez nezvladal, neco by podle me bylo videt uz v techhle km. Ale napadaj me tri veci:

1) Olej - ze si downsizovany turbomotory berou, to je znama vec. Je otazkou, jak moc si to lidi hlidaj, protoze donedavna platilo, ze novy auto nebere.

2) Turbo - auta jsou 2.5 roku stary, takze najezd 100tkm/rok, predpokladam provoz na dalnici pod vysokym zatizenim. Kolik lidi mysli na to, ze je potreba dochladit? A tohle jsou auta zrejme po obchodacich, coz bejvaj na tohle nejvetsi prasata. Takovyhle problemy s preplnovanejma motorama (hlavne benzinakama) byly vzdycky, ale nikdy jich nejezdilo tolik.

3) Rozvody - mozna, ze ten rozvodak nevydrzi tolik, co vyrobce predpokladal a vytestoval.

Co mi nejde do hlavy je, proc je u jednoho menena i prevodovka... Jinak je jeste jedna moznost - nedavno se tu objevilo auto z CZ, ktery melo novej motor po 130tkm v dusledku udajny vyrobni vady. Je mozny, ze mohla vyjet serie s nakym problemem.
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2

Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi

C4R3W
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 662
Registrován: 06.04.2011 14:49
Bydliště: Praha

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od C4R3W » 21.01.2015 18:11

fofok píše:Nevim,ale jestli byl ten motor měněnej v záruce tak tam nemohlo bejt nic ošulený.
Mohlo, ale spousta veci se tezko dokazuje. Pokud je zakaznikem firma a odebiraj hodne aut, obcas se pri kulanci privrou oci... Ale spis bych se priklanel k naky vyrobni vade. Mam napad, zkusim tam napsat a zeptat se. Budu delat blbyho, ze jako proc je na aute menenej motor, kdyz je jen dva roky stary, km nonsalantne pominu;) Treba se neco dozvime...
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2

Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od Nicco » 21.01.2015 18:45

Mozno buracka, lebo pise, ze je novy aj front shock absorber/Stossdämpfer - co je asi predny naraznik.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13521
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od stano. » 21.01.2015 19:39

predny tlmic, na naprave ;)

Johnyy
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 809
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od Johnyy » 21.01.2015 20:43

Pokračování ze Světa motorů, srovnání s Golfem 1.2 TSI
Přílohy
test2.pdf
(484.33 KiB) Staženo 88 x
test1.pdf
(962.7 KiB) Staženo 90 x
Nyní: Mondeo MK4 Kombi FL, 2.2 tdci 169kw,500nm, podvozek Titanium S
ex: Ford Focus 2 ST, 2008 FL, code red stage 2, mongoose, sportcat =285ps 465Nm
ex: Ford Puma 1.7 VCT, 2000

Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5099
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od Anduril » 21.01.2015 20:55

Teda nechapu, co novinari vidi na tom interieru Golfu...ty stribrne plastove plochy, vzdyt to je hruza.
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2011 - 2018“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti