No já zdaleka tolik najeto nemám, ale spojka má strašně krátký chod... nezabírá a při malém povolení pedálu spojky zabírá úplně. Chová se Ti to s novou spojkou taky tak, resp. měl jsi to tak i předtím?
Znám rozdíl z MK3, tak chápu Tvé nadšení
Dvouhmotový setrvačník - Mondeo
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Dvouhmotový setrvačník - Mondeo
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Dvouhmotový setrvačník - Mondeo
U rozjezdu na jedničku, třeba do kopce, má plynulejší chod a zabírá více pozvolna, ne až nahoře. U dalších rychlostních stupňů zabírá nahoře. Nebo jak to napsat
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Dvouhmotový setrvačník - Mondeo
Mně nezabírá nahoře, spíš docela dole. Ale právě ne moc plynule, musí se s ní dost opatrně (ještě do toho ten elektronický plyn, zlatý bovden ). Ale je toho dost na netu, že u Mondea to tak bývá...
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů