Baterie / autobaterie / nabijecka

Chcete s něčím poradit nebo se podělit o radu s ostatními?
Moderátor:foki
Odpovědět
Uživatelský avatar
jarod72pm
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 2220
Registrován: 18.05.2012 21:51
Bydliště: Otrokovice

Re: Baterie

Příspěvek od jarod72pm » 07.07.2017 16:55

:palec_nahoru: dobrý kup jestli varta silver nebo exide premium je jedno, obojí je kvalitka.
Kia Carens 2014 1.6 GDI 99kW Exclusive +winter packet +bufík
Ford Focus 2006 1.6 Ti-VCT Kombi Trend Plus - prodáno 24.8.2020
Byl - Opel Astra Kombi 1.4 16V
Byl - Škoda Forman 1.3i

Uživatelský avatar
solfan
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2985
Registrován: 09.12.2008 10:01
Bydliště: Praha

Re: Baterie

Příspěvek od solfan » 07.07.2017 19:01

nie je to premium.. cenovo je to podobne jak blue dynamic.
ale origo ma horsie parametre, tak si myslim, ze no pro lem:-)
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Obrázek
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
Obrázek

Uživatelský avatar
C-Maxis
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1815
Registrován: 21.07.2009 20:39
Bydliště: Praha 9

Re: Baterie

Příspěvek od C-Maxis » 07.07.2017 20:22

Já bych raději bral Silver Vartu, někdo nedá dopustit na Exide a někdy to vypadá, že výrobek pro nové auto vydrží víc. A teď si vyber ... ;-)
Ford Focus C-MAX, GHIA 1,6 TDCi 80kW DPF, 2007 pred FL Obrázek

Uživatelský avatar
jarod72pm
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 2220
Registrován: 18.05.2012 21:51
Bydliště: Otrokovice

Re: Baterie

Příspěvek od jarod72pm » 07.07.2017 20:56

Mno vidíš mě varta silver po 3 letech nechala na holičkách a nenastartoval jsem, (to se mi ještě u žádné baterky nestalo!) takže tuhle baterku příště vynechám.Koupil jsem Exide premium a uvidíme , i tak píšou že na městský provoz je vhodnější.
Kia Carens 2014 1.6 GDI 99kW Exclusive +winter packet +bufík
Ford Focus 2006 1.6 Ti-VCT Kombi Trend Plus - prodáno 24.8.2020
Byl - Opel Astra Kombi 1.4 16V
Byl - Škoda Forman 1.3i

Uživatelský avatar
Andymaniac
Junior
Junior
Příspěvky: 480
Registrován: 21.10.2011 10:42
Bydliště: Praha 8

Re: Baterie

Příspěvek od Andymaniac » 07.07.2017 21:27

Varty jsou podle mě nejhorší baterie. Mají slabé desky, které se drolí a kroutí dochází tak k vnitrnimu zkratu a odchazi tim padem jednotlive clanky. Mam s nimi jen spatne zkusenosti a to jak v aute, tak na motorce.
Ford Focus II kombi po faceliftu (2008)
Motor: 1,8 TDCi
Výbava: GHIA

Uživatelský avatar
solfan
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2985
Registrován: 09.12.2008 10:01
Bydliště: Praha

Re: Baterie

Příspěvek od solfan » 07.07.2017 21:35

tak zase cena 1000 kc nie je nic likvidacne, tak uviidme.
aj tak dufam, ze to pripadne bude riesit dalsi majitel... rad by som menil, len zatial nie je za co :-)
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Obrázek
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
Obrázek

Uživatelský avatar
Nicia
Nováček
Nováček
Příspěvky: 29
Registrován: 13.07.2010 08:02
Bydliště: Zlín

Baterie

Příspěvek od Nicia » 21.07.2017 20:16

Ahojte, dnes se mi stalo, že při nastartovani zustaly rozsvicene vsechny kontrolky a rucicky vsech budiku zustaly na puvodni pozici, asi az za 3 vteřiny kontrolky zhasly a rucicky naskočily. Start byl také takový jakoby "pomalý", jsou to symptomy slabé baterie nebo je to něco jiného? Baterie je měněna tak před 5ti lety :D


Sent from my iPhone using Tapatalk
FORD FOCUS II 1.6, Ti-VCT Sport (r.v.2005)

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4026
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Příspěvek od vita_k » 23.07.2017 00:54

Koukám, že dochází síly na takové dotazy odpovídat :)
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
Jaroslavv
Nováček
Nováček
Příspěvky: 62
Registrován: 06.03.2017 18:36
Bydliště: Uničov

Re: Baterie

Příspěvek od Jaroslavv » 23.07.2017 08:00

Neměl bys tak náhodou startovat až zhasne většina kontrolek?
Focus III 1,6 TI - VCT 92kw

memento
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 716
Registrován: 24.12.2012 08:01
Bydliště: Greater Bratislava

Re: Baterie

Příspěvek od memento » 24.07.2017 16:46

Kupte si voltmeter do zapalovaca a sledujte napatie pred, pocas a po starte.
focus combi 2009 1.8 TDCi titanium
skusenosti s S 1000 MB, Ziguli 2101, S Favorit, Ford Escort, S Fabia, R Megane, S Octavia

venom
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 16.03.2015 18:03

Re: Baterie

Příspěvek od venom » 27.08.2017 21:46

V původním Ford Escort 1,6/ 66Kw Zetec byla originální baterie Motocraft 60A, která vydržela od 1998-2012, kdy jsem ji nechtíc zničil při poškozeném alternátoru :cry: ...dnes bych tipoval tak 4-5 let a ven z auta...holt konzum :wink: ...
Před:Ford Escort hatchback 1,6i 16v Zetec-E, 66Kw, 1998, Slídový kámen
Po:Ford Focus mk.1 combi, po FF, 1,8i 16v Zetec-E, 85Kw, 2004, šedá Magnum
Nyní: Ford Focus mk.2 combi 2.0i 16V Duratec 107Kw, 2005, šedá Magnum

Funscreen
Nováček
Nováček
Příspěvky: 147
Registrován: 15.01.2017 18:47

Re: Baterie

Příspěvek od Funscreen » 28.08.2017 20:09

Ahoj chlapi, mám prosbu - Při startu mi hrozně kolísá napětí. Jde to až k 9V, přitom prý je normální cca 14V.
Může tohle být ta příčina.. Občas mi to na 14 V vyleze, ale rozhodně to furt nedrží..
Když jsem teď jel, přišel jsem na zajímavou věc. Když jedu a mám zařazenou rychlost, ale nešlapu na plyn, prostě jen tak jedu, tak to drží stálých 14,4 až 14,6 V. Když ovšem vyřadím, nebo šlápnu na plyn, okamžitě to padá na cca 11-12V. Hergot, nemělo by to právě při vyšších otáčkách (při záběru) spíš víc dobíjet? nedává mi to smysl. Vůbec. :-(

Video zde: https://youtu.be/WK8FAANeSWA

když stoupá napětí, jede se na volnoběh s rychlosti. Když klesá, šlapu na plyn..
Ford Focus III - combi, 2012, 1,6 TDCi (85/115)

Uživatelský avatar
bembek
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 175
Registrován: 08.05.2014 17:06
Bydliště: KE

Re: Baterie

Příspěvek od bembek » 28.08.2017 21:17

Vitaj v klube. Presne tento problém i keď to tam tak nevyzerá som riešil tu:
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... &start=600

Môj problém začal tak, že som jedného dňa nenaštartoval. Zistil som, že je vybitý akumulátor.
Keďže mal už 6 rokov, tak som mu to odpustil a kúpil som nový. Lenže po niekoľkých jazdách začínal slabnúť aj ten. To už som začínal tušiť, že problém bude inde. Samozrejme hneď išiel von alternátor. Ten bol mechanicky vo veľmi dobrom stave, takže podozrenie padlo na regulátor. Po výmene viz. odkaz na vlákno. Lenže problém sa znova po pár jazdách vrátil a ja už som začal byť naštvaný. Vtedy som si kúpil voltmeter do zapalovača, aby som mohol dobíjanie priebežne kontrolovať a zistil som presne to čo ty. Blížil sa termín STK a mojej dovolenky - cesta do Grécka. Teraz vynechám ďalšiu anabázu s výmenami alternátorov a regulátorov rôznych výrobcov atd. Po dlhom hľadaní podobného problému na internete som narazil na malú nenápadnú krabičku, ktorá je pripevnená na mínusovom póle akumulátora - modul BMS. Kto chce vedieť, na čo táto vec slúži, nech si to vyhľadá na nete. Ja to nenazvem inak ako kurvítko, ale také naozajstné. Rozhodol som sa, že to jednoducho vyradím z prevádzky a hotovo. V motorovom priestore som otvoril poistkovú skrinku a vytiahol poistku F22. V tom momente dobíjanie nabehlo na správnu hodnotu a drží tam stále. Absolvoval som celú dovolenku a najazdil s tým už cca 5000 km bez najmenších problémov. Pri diagnostike to vyhadzuje chybu komunikácie s BMS, ale ničomu to nevadí. Absolvoval som s tým aj STK - bez závad.
Focus III, 2,0TDCi, 103 kW, Titanium

Funscreen
Nováček
Nováček
Příspěvky: 147
Registrován: 15.01.2017 18:47

Re: Baterie

Příspěvek od Funscreen » 28.08.2017 23:55

To si děláš pr*el.. 8O
Chceš mi říct, že výměna altíku atd je k ničemu a jsou to vyhozené peníze?
Opravdu stačí vyndat pojistku?
Co je to za věc - ta krabička, co se odpojí? Já baterku už dva měsíce mám novou a řekl bych, že ta původní byla v pohodě.. Že nebyl důvod ji měnit, protože se to chová furt stejně..
Ford Focus III - combi, 2012, 1,6 TDCi (85/115)

Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5087
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: Baterie

Příspěvek od Anduril » 29.08.2017 07:28

bembek: Po vymene akumulatoru jsi provedl reset BMS pomoci diagnostiky?
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

Odpovědět

Zpět na „Rady, nápady a dotazy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů