diagnostika vstřiků - koupit nové či repasovat

Uživatelský avatar
TomFocus
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8239
Registrován: 12.05.2013 17:06
Bydliště: Praha

Re: diagnostika vstřiků - koupit nové či repasovat

Příspěvek od TomFocus » 10.12.2017 20:19

Nějaký divný s tou schovanou pojistkou.

S odvzdušněním PSA TDCI mám bohužel velké zkušenosti.

Vyprdni se na rozebírání čerpadla a zkus tohle...

1. - povol a odšroubuj převlečné matice na všech vstřikách + vycvakni štekry ze vstřiků.
2. - sundej z paliv. filtru hadici co jde k čerpadlu
3. - místo ní nasaď nejlépe průhlednou hadičku cca 2-2.5m.
4. - nasaj pusou přes tu nasazenou hadičku naftu z nádrže do filtru a pak do celé hadičky
5. - přendej hadičku plnou nafty do hadice co jde do čerpadla a půvedně je napojená ve filtru a natlač pusou naftu. Takhle to udělej cca 2-5x.
6. - vrať hadičku od čerpadla do filtru a běž startovat dokud nepujde nafta z trubek u vstřiků.
7. - našroubuj zpět trubky a zapoj štekry - máš odvzdušněno.
FF II meziFL performance1600D upgrade +++ Color blue
Galerie
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9395
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: diagnostika vstřiků - koupit nové či repasovat

Příspěvek od phofy » 10.12.2017 20:54

1. hlavně nerozdělávej to co chceš rozdělat, žádná pojistka tam není. To co máš na fotce je okolo čerpadla dohromady 3krát a jsou tam pístky...
2. nerozumím pojmu nechce sepnout, jelikož je čerpadlo na rozvodech, tak se určitě točí..

Udělej to co ti radí TomFocus
Přílohy
bosch_cp32.jpg

KrzMar
Nováček
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 04.11.2017 19:43

Re: diagnostika vstřiků - koupit nové či repasovat

Příspěvek od KrzMar » 18.12.2017 09:38

Díky za rady,

ale stále neúspěch udělal jsem vše co jsi napsal ale nafta tam nejde zatlačit pusou ani ničím jiným :( ... chci to nechat odtáhnout do servisu a v servisu mi poradil tohle: "jestli má auto podavaci čerpadlo tak stačí aby dostalo čerpadlo u motoru signál od toho v nádrži aby seplo, a při tom mám povolit jednu takovou hadici u vstriku..." ale baterka je už vybita...

Jak zjistím jestli je tam podavaci čerpadlo v nádrži? Diky
Ford Focus kombi 2005 2.0 TDCI 100kw

Uživatelský avatar
Permabond
Nováček
Nováček
Příspěvky: 104
Registrován: 03.04.2016 18:43

Re: diagnostika vstřiků - koupit nové či repasovat

Příspěvek od Permabond » 19.12.2017 11:33

Myslím si, že v nádrži žádné čerpadlo nebude, o víkendu jsem taky podstoupil odvzdušnění, měl jsem hadici jen metrouvou, tak jsem cosi i polknul :palec_nahoru: , je fakt, že jsem to dělal poprvé a asi hodinu jsem se s tím trápil, pořád tam bylo hodně vzduchu. Sice mám velmi oblíbený motor dv6 80kw, ale myslím si, že to bude podobné, nádrž, filtr, čerpadlo a vstřiky. Mezi filtrem a čerpadlem za zpětným ventilem jsem to rozpojil (nešlo to, ale horkovzduška mi dost pomohla) a napojil průhlednou hadici a tahal a tahal (pil), až to bylo bez vzduchu, tak jsem to zase zapojil (opět nahřál) a chytlo to, sice ten start byl delší, ale podařilo se. Jestli tě chápu dobře, tak tobě nafta vede až k čerpadlu, ale čerpadlo si jí nebere?
Ex: Escort 1.6 16V r.v.98
Ex: Mondeo 1.8 16V r.v. 94
Ex: Focus 1.6 16V r.v. 99
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 01
Ex: Omega 2.6 V6 r.v. 01
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 03
Je: Focus 1.6 TDCi r.v 05
Ex: Stilo 1.6 16V + LPG r.v. 03
Je: Focus 2.0 TDCi r.v. 12

KrzMar
Nováček
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 04.11.2017 19:43

Re: diagnostika vstřiků - koupit nové či repasovat

Příspěvek od KrzMar » 11.01.2018 23:37

Tak všechny pokusy selhaly :(

v servisu řekli že oprava bude stát 50-60 tisíc... nevim jestli mě nechtejí jen oškubat

řikali: "railová lišta bude muset na stolici aby se ukazalo jaké pouští tlaky, kontrola čerpadla možná nějaký mírný repas nebo nové (to by melo být v pořádku to si myslím já) nové vstřiky (ano NOVÉ repas se prý nevyplatí) komllet vyčištění pal. soustavy... to mě řekli ve dvouch servisech...

a teď taková menší rekapitulace všeho.....

auto kouřilo černě a bylo pojízdné vyměnil se pal. filtr, auto
se zavzdušnilo a nejde nastartovat (nejde mi nijak dostat ven vzduch...)
když přijdu do servisu řeknou mi že to nemá cenu odvzdušnovat že
potřebuji to co jsem psal nahoře...

proč mi nikde nechtěji odvzdušnit auto?! nechápu...

ve fordu mám baterku KO... co se stane když ji připojím ke kamionu 24v (jiné auto nemám)
baterie v kamionu rozpojit nemůžu protože řídicí jednotka pak dělá bordel (EURO 6)

Díky za Vaše názory a rady
Martin
Ford Focus kombi 2005 2.0 TDCI 100kw

vladka1
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 599
Registrován: 09.01.2013 21:02

Re: diagnostika vstřiků - koupit nové či repasovat

Příspěvek od vladka1 » 12.01.2018 01:36

Baterku dej co nejdřív nabít, jinak umře (sulfatace desek). V Lidlu teď je slušná nabíječka za pětikilo (akorát totálně vymlácenou baterku může vyhodnotit jako vadnou a nezačne nabíjet).
Odvzdušnit abys byl pojízdnej, ale vstřiky tě nejspíš čekají. Můžeš zkusit vyčistit, když to nepomůže tak repas, nový, jiný motor nebo vyměnit celý auto...
FF MK1 kombík 1,6 74 kW FYDD 2004, 260 kkm

Uživatelský avatar
djdekl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3911
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od djdekl » 12.01.2018 06:31

V kamionu mas dve 12V baterky ne ?

KrzMar
Nováček
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 04.11.2017 19:43

Re: diagnostika vstřiků - koupit nové či repasovat

Příspěvek od KrzMar » 12.01.2018 09:54

Ahoj a díky...

Ano, v kamionu mám 2x 12V ale když je rozpojim a v jedné klesne napětí tak řídící jednotka nedovolí nastartovat a vyhazuje chybu s napetim...

" jedna bába povídala: ať normálně připojím těch 24v na 12v otočim klíčkem do první polohy, napočitat do třiceti a startovat"

a dále mi nejde za žádnou cenu zatlačit nafta do čerpadla.. (Jako by se zazatkovalo)... přemýšlím že koupím injekční stříkačku a nacpu tam tu naftu po zlém

Už mě to dost unavuje...
Ford Focus kombi 2005 2.0 TDCI 100kw

vladka1
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 599
Registrován: 09.01.2013 21:02

Re: diagnostika vstřiků - koupit nové či repasovat

Příspěvek od vladka1 » 12.01.2018 13:56

Nic rozpojovat nemusíš, startovací kabely připojíš jen na jednu = 12V...
FF MK1 kombík 1,6 74 kW FYDD 2004, 260 kkm

memento
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 716
Registrován: 24.12.2012 08:01
Bydliště: Greater Bratislava

Re: diagnostika vstřiků - koupit nové či repasovat

Příspěvek od memento » 12.01.2018 14:56

Ty si autoelektikar?
Najskor som sa zarazil, ved baterie su prepojene ... ?
Ale potom si spomenul ze kedysi ked boli baterie zaliate v smole, meralo sa napatie na kazdom clanku zvlast, aby sa identifikovala porucha.
focus combi 2009 1.8 TDCi titanium
skusenosti s S 1000 MB, Ziguli 2101, S Favorit, Ford Escort, S Fabia, R Megane, S Octavia

KrzMar
Nováček
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 04.11.2017 19:43

Re: diagnostika vstřiků - koupit nové či repasovat

Příspěvek od KrzMar » 12.01.2018 21:47

Byl bych rád kdybych to rozpojovat nemusel...

Ne nejsem autoelektrikar

Ještě jak dotlačit tu naftu do čerpadla?
Ford Focus kombi 2005 2.0 TDCI 100kw

KrzMar
Nováček
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 04.11.2017 19:43

Re: diagnostika vstřiků - koupit nové či repasovat

Příspěvek od KrzMar » 13.01.2018 22:53

tak první malý uspěch!!

podařilo se mi protlačit naftu skrze čerpadlo a naftu je možný nyní sát...
jen budu potřebovat dlouhou hadici, balonkem to nejde pusou ano...

jak nejlépe naftu odsát???

par fotek pro pobavení :)
Přílohy
20180113_214033.jpg
20180113_160704.jpg
Ford Focus kombi 2005 2.0 TDCI 100kw

Uživatelský avatar
TomFocus
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8239
Registrován: 12.05.2013 17:06
Bydliště: Praha

Re: diagnostika vstřiků - koupit nové či repasovat

Příspěvek od TomFocus » 14.01.2018 08:10

A co jsem ti psal! :nixw: proč vymýšlet vymyšlený :dih:
Kdyby jsi chtěl přečetl jsi jak já jsem dvakrát odvzdušnoval (cca 5/2017, 10/2017) v mé galerce.
FF II meziFL performance1600D upgrade +++ Color blue
Galerie
Obrázek
Obrázek

Pán
Nováček
Nováček
Příspěvky: 27
Registrován: 10.09.2019 13:23

Re: diagnostika vstřiků - koupit nové či repasovat

Příspěvek od Pán » 25.09.2019 20:39

Zdravím,
při udržování rychlosti v otáčkách těsně nad volnoběhem auto cuká. V týdnu se mi rozsvítilo na palubce grilovaný kuře - závada na motoru. Při nastartovaném motoru. Při žhavení nic. Okamžitě jsem jel na diagnostiku.

P0380 Řízení doby žhavení
Přerušení/kostra/zkrat na plus
P242F Částicový filtr
Obsah popela chybný
P2452 Snímač rozdíl. tlaku částic. filtru
Porucha funkce

Bylo mi řečeno, že nejspíš zlobí vstřik/y a možná to má vliv i na filtr DPF.
Závady smazány. Po ujetí asi 10 km znova grilované kuře. Zaparkuju auto a zanedlouho opět odjíždím. Nic nesvítí, kuře je pryč a během následujících dvou dnů, tedy do dnes, klid. Nic nesvítí ale auto se chová stejně.

Mám ho cca druhý týden, 155xxx km.

Nevíte???
Focus combi II 2005 2.0 Tdci 100kw, DPF

Uživatelský avatar
Sagic
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1129
Registrován: 18.06.2012 11:59
Bydliště: Náchodsko

Re: diagnostika vstřiků - koupit nové či repasovat

Příspěvek od Sagic » 25.09.2019 22:30

Podle me ucpany filtr, vzhledem k dire kterou resis vedle to proste "kouri" do filtru proto z vyfuku nic nejde jak jsi tam psal, ale ucpalo to filtr... po oprave bych zkusil nucenou regeneraci a popripade bych nechal vycistit... vstriky to tedy byt automaticky nemusi.
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977

Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti