Nabíjení baterie přímo v autě ?? .. nevadí to?

Moderátor:foki
Uživatelský avatar
Wolf78
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 623
Registrován: 27.10.2012 10:01
Bydliště: Mladá

Re: Nabíjení baterie přímo v autě ?? .. nevadí to?

Příspěvek od Wolf78 » 13.02.2018 10:37

vitr73 píše: bych radsi koupil bateriovy vypinac...a baterku vypinat at ji stojici auto nevybiji-staci co se vybiji sama..nez blbnout se zasuvkou zapalovace..
ty mě bavíš :D :D :D už vidím ,až si někdy koupíš auto které je komplet v elektrice , jak budeš neustále něco nastavovat po tom co odpojíš baterku :D :D nehledě na to , že i ŘJ motoru tě bude mít také ráda :D
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW

Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Nabíjení baterie přímo v autě ?? .. nevadí to?

Příspěvek od vitr73 » 13.02.2018 10:42

:D :D ted jsi mne pobavil ty...mimo dobehu oken nevidim duvod cokoliv jineho nastavovat...po mesici odpojene baterky jsem fakt nic nez dobeh oken nemusel nastavovat..ani dalkove od dveri..fungovalo v poho...dik za pobaveni :D :D
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
Wolf78
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 623
Registrován: 27.10.2012 10:01
Bydliště: Mladá

Re: Nabíjení baterie přímo v autě ?? .. nevadí to?

Příspěvek od Wolf78 » 13.02.2018 10:47

proto píšu AŽ SI JEDNOU KOUPÍŠ AUTO CELÉ V ELEKTRICE a né mít veterána , který má tak max okna v elektrice :totlsmile:
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
Je - Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW

Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
Byl - Ford Ka TITANIUM - 51kW
Byl - Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
Byl - Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
Byl - Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Nabíjení baterie přímo v autě ?? .. nevadí to?

Příspěvek od vitr73 » 13.02.2018 11:02

no na to rikam jen..zlatej veteran.. :D ...a kupodivu ani u toho BMW nejak neni problem s docasnym odpojenim baterky...kupodivu ani u 3kove oktavky ne...a dokonce ani bracha u rok stare kie s programovanim cehokolivv tak nejak nema problem(a to je v max vybave)..i kdyz to stoji mesic bez pohybu kdyz je na montazi v cizine...no vidim ze jsem sam proti sobe..ze blbiny nejak neresim no.. :totlsmile:
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
jenikHK
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2963
Registrován: 10.03.2008 14:30
Bydliště: Praha

Re: Nabíjení baterie přímo v autě ?? .. nevadí to?

Příspěvek od jenikHK » 13.02.2018 11:20

:palec_nahoru: :mrgreen:
vitr73 píše:no ja si u vseho rikam stare heslo -i prodelek je kseft- tak vzdy jen pocitam...a tohle je podle mne presne v duchu tohohle hesla ...
Tak tak, ono se taky rika: mit 2000 a nemit 2000, to je uz 4000 rozdíl.
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Obrázek

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Nabíjení baterie přímo v autě ?? .. nevadí to?

Příspěvek od vitr73 » 13.02.2018 11:48

:D zajimavej vypocet...to jeste vic meni pohled na vec..to si musim pamatovat..diiik :D :D :D
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

memento
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 716
Registrován: 24.12.2012 08:01
Bydliště: Greater Bratislava

Re: Nabíjení baterie přímo v autě ?? .. nevadí to?

Příspěvek od memento » 13.02.2018 14:13

jenikHK píše:fotku klidne dodam, ale není to nic svetoveho, z nabíječky odstrizeny krokodyli...
Myslel som. :)
vitr73 píše:...mimo dobehu oken nevidim duvod cokoliv jineho nastavovat...
Neviem ci to trva kratsie ako strcit konektor do zapalovaca...
Radio a hodiny nenastavujes?
focus combi 2009 1.8 TDCi titanium
skusenosti s S 1000 MB, Ziguli 2101, S Favorit, Ford Escort, S Fabia, R Megane, S Octavia

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Nabíjení baterie přímo v autě ?? .. nevadí to?

Příspěvek od vitr73 » 13.02.2018 15:59

nenastavuju :D ...hodiny na pristrojovce uz nejsou co chcipli ..misto toho tam je ctecka na karty s usb..a na radiu jsou hodiny co se nastavujou sami ..a pameti si to udrzi i vic nez mesic...samo to neni ten kram co tam davaji ve vyrobe...no ja nic nenastavuju..a jak rikam u dalsich aut doma v podstate taky ne..
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
petulak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5653
Registrován: 06.02.2010 15:45
Bydliště: Liberec

Re: Nabíjení baterie přímo v autě ?? .. nevadí to?

Příspěvek od petulak » 13.02.2018 18:19

já vždycky bat. neodpojoval, nabíjel přímo. ale co mě to vloni odpálilo ŘJ bagů, už ten mínus odpojuju.
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Nabíjení baterie přímo v autě ?? .. nevadí to?

Příspěvek od vitr73 » 13.02.2018 18:32

to bud rad ze bagy nesli ven...staci jen jiskra na baterce...
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23326
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Nabíjení baterie přímo v autě ?? .. nevadí to?

Příspěvek od ZaQik » 13.02.2018 18:51

tomu never - jednotka airbagu po vypnuti klicku neni pod napetim, takze se nemuze nikde vzit impuls pro odpaleni patron airbagu
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23326
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Nabíjení baterie přímo v autě ?? .. nevadí to?

Příspěvek od ZaQik » 13.02.2018 18:53

rov píše:proto píšu AŽ SI JEDNOU KOUPÍŠ AUTO CELÉ V ELEKTRICE a né mít veterána , který má tak max okna v elektrice :totlsmile:
krome oken a strechy se vymaze datum a cas (resenim je originalni vestavena navigace s deaktivovanym pin kodem) ... co dal?
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Nabíjení baterie přímo v autě ?? .. nevadí to?

Příspěvek od vitr73 » 13.02.2018 19:04

a jen male upozorneni..tenhle veteran je celej v elektrice...mimo teda šibru..ten je na klicku..
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
jenikHK
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2963
Registrován: 10.03.2008 14:30
Bydliště: Praha

Re: Nabíjení baterie přímo v autě ?? .. nevadí to?

Příspěvek od jenikHK » 13.02.2018 20:22

ZaQik píše:
rov píše:proto píšu AŽ SI JEDNOU KOUPÍŠ AUTO CELÉ V ELEKTRICE a né mít veterána , který má tak max okna v elektrice :totlsmile:
krome oken a strechy se vymaze datum a cas (resenim je originalni vestavena navigace s deaktivovanym pin kodem) ... co dal?
Jak je to s adaptacemi RJ motoru? Ty se nevymazou?
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Obrázek

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Nabíjení baterie přímo v autě ?? .. nevadí to?

Příspěvek od vitr73 » 13.02.2018 23:04

smazou..a co jako?cemu to vadi? vzdyt se to zase adaptuje...aspon si to nepamatuje kdejako blbinu...viz napr rizeni volnobehu u tehle stroju....jeste se mi fakt nestalo ze by to po pripojeni baterky na prvni otoceni klickem nechytlo a nejelo to normalne dal....i po mesici bez baterie to fakt odjelo uplne bez problemu...
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Odpovědět

Zpět na „Technické informace + diagnostika“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host