Focus mk4 2018
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5343
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Focus mk4 2018
Jediný významný plus vidím v tuto chvíli v prostornosti interiéru. Dokud jedu v mk3 sám nebo ve dvou, je mi to jedno, ale když jedeme ve čtyřech na dovolenou nebo na hory (> 1000 km), je znát, že už si každý nemůže udělat pohodlí. Masivní palubka omezuje prostor jak podélně, tak i na šířku (levá noha spolujezdce). Celkově z toho mám podobné pocity jako po první svezení v mk3: "Je to fajn, je to nový, ale není to o tolik lepší, abych to musel mít." Do mk3 jsem nakonec šel hlavně kvůli tomu, že eSko se blížilo hranici 200k km a s tím riziko vyšších investic do oprav.
Jinak se mi ještě vybavily dva poznatky z interiéru:
+ kvalita zpracování - působil na mě bytelněji než v mk3
- plastový dojem z volantu - věnec super, tlačítka jsou jakási "bakelitová"
EDIT: Takže odpověď je, že pokud bych uvažoval o novém autě v kategorii nižší střední, do FFIV bych klidně šel (akorát mi tam pořád nesedí ten třívalec v 1.5). Pokud bych měl měnit teď své mk3 za mk4, nemám důvod.
Jinak se mi ještě vybavily dva poznatky z interiéru:
+ kvalita zpracování - působil na mě bytelněji než v mk3
- plastový dojem z volantu - věnec super, tlačítka jsou jakási "bakelitová"
EDIT: Takže odpověď je, že pokud bych uvažoval o novém autě v kategorii nižší střední, do FFIV bych klidně šel (akorát mi tam pořád nesedí ten třívalec v 1.5). Pokud bych měl měnit teď své mk3 za mk4, nemám důvod.
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 3715
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Focus mk4 2018
Potvrzuju to, co píše Stanley ...
To lepší žehlení nerovností bude podle mě tou absencí víceprvku, nepovažuju se za nějakýho znalce, ale ten rodzíl byl podle mojí zkušenosti s MKIV znát.
Osobně mám MKIII relativně krátce, rok a půl, takže na změnu je ještě brzo, ale kdybych musel kupovat dneska, tak vlastně jediný co mi na MKIV vadí, je cena. Ale to je daň za novinku...
Jinak prostor, jízda (a to jsem měl max tušim 125hp verzi), pohodlí ... nemam problém.
EDIT:
Ještě dodám, dnes jsem prolejzal nějakou chudou verzi a ta měla místo tabletu takovej pidi displej uvnitř plastovýho rámu, to vypadalo opravdu hrozně. Ale za příplatek se toho samo každej snadno zbaví
Jo a ač mam skoro 195cm, tak si na prostornost MKIII nestěžuju, tohle je ještě lepší, ale ja osobně jsem v pohodě i v MKIII, naopak ta palubovka co se na človeka mírně valí, mě se to líbí víc, ale chapu, je to subjektivní jak svina.
EDIT2:
A ještě jak píše Stanley .. .sakra mě by ten 3válec u toho STLine taky vadil, jasně, jede to v pohodě, ale prostě ten pocit, že je v aute za 500-600k jen 3válec, ach jo.
To lepší žehlení nerovností bude podle mě tou absencí víceprvku, nepovažuju se za nějakýho znalce, ale ten rodzíl byl podle mojí zkušenosti s MKIV znát.
Osobně mám MKIII relativně krátce, rok a půl, takže na změnu je ještě brzo, ale kdybych musel kupovat dneska, tak vlastně jediný co mi na MKIV vadí, je cena. Ale to je daň za novinku...
Jinak prostor, jízda (a to jsem měl max tušim 125hp verzi), pohodlí ... nemam problém.
EDIT:
Ještě dodám, dnes jsem prolejzal nějakou chudou verzi a ta měla místo tabletu takovej pidi displej uvnitř plastovýho rámu, to vypadalo opravdu hrozně. Ale za příplatek se toho samo každej snadno zbaví
Jo a ač mam skoro 195cm, tak si na prostornost MKIII nestěžuju, tohle je ještě lepší, ale ja osobně jsem v pohodě i v MKIII, naopak ta palubovka co se na človeka mírně valí, mě se to líbí víc, ale chapu, je to subjektivní jak svina.
EDIT2:
A ještě jak píše Stanley .. .sakra mě by ten 3válec u toho STLine taky vadil, jasně, jede to v pohodě, ale prostě ten pocit, že je v aute za 500-600k jen 3válec, ach jo.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
- lenzi
- Nováček
- Příspěvky: 137
- Registrován: 10.06.2018 13:17
Re: Focus mk4 2018
Tak uz aj Chvala: https://www.youtube.com/watch?v=7ZKApFN-mU8
Ford Focus Combi ST Line Magnetic Grey, 1.5 Ecoboost, 150k, 2018
Rezervné: Škoda Fabia Combi, 1.2HTP, 2008
Bolo: Škoda Felicia Combi, 1.3MPI, 1996
Rezervné: Škoda Fabia Combi, 1.2HTP, 2008
Bolo: Škoda Felicia Combi, 1.3MPI, 1996
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
-
- Nováček
- Příspěvky: 199
- Registrován: 21.08.2011 14:28
- Bydliště: Praha
Focus mk4 2018
Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi Trend, r.v. 2007 (MKIII)
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23530
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Focus mk4 2018
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- Adow
- Člen klubu
- Příspěvky: 6713
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Focus mk4 2018
Testovaný vůz 672tis Kč.. Za to se snad dá koupit lepší auto a s pořádným motorem, ne?
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: Focus mk4 2018
Tak klidně tam místo ST-line s příplatkama mohli dát základní holotu, ale co by pak ti redaktoři testovali?
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Focus mk4 2018
Ten test co se týče porovnání výkonů tři motorů je absolutně amaterskej domněnky pocity! Čísla, Čísla po měření dal Svět motorů v posledním čísle a speciálu technika. Tenhle test je (napr. každý auto mělo jiný kola). žádná telemetrie nic.
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23530
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Focus mk4 2018
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: Focus mk4 2018
a v diskuzi zase nablito
- MajklHe
- Člen klubu
- Příspěvky: 1042
- Registrován: 16.05.2015 19:37
- Bydliště: Humenné SR
-
- Nováček
- Příspěvky: 199
- Registrován: 21.08.2011 14:28
- Bydliště: Praha
Focus mk4 2018
Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi Trend, r.v. 2007 (MKIII)
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
- MIROMEN
- Junior
- Příspěvky: 346
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: HAVÍROV
Re: Focus mk4 2018
FOCUS 3 FL Titanium 1.5EB
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti