2.0ecoboost 149kW studený start v letním období
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 3041
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: 2.0ecoboost 149kW studený start v letním období
C-max 1.8 s MTX75 do 2004, pak s ib5.
Šetříme...
Bohužel má ale ib5 o cosi kratší převody, mimo dálnice to neva, na dálnici je tech +-200 otáček navíc už znát proti Mondeu...
Konec off topic:
ta klapka zlobila dost. Studený starty jako takový dobrý, ale pokud jsem hned nevyjel, tak začal haprovat volnoběh, jak se motor začal ohřívat. Pomohlo ve správný moment přidat plyn. Po přidání plynu v nesprávný moment ale motor často úplně zdechnul.
Rozjet se v tomhle stavu normálně nedalo, nebo jak v autoškole. Rozjezdy, teda míněno reakce na plyn, za tepla taky bídný, ale to řeším vlastně u všech aut s elektronickým plynem, že s lankem je odezva lepší.
Po vyčištění a přesazení ozubeného kolečka je to jiný auto. Odezva na plyn jinde, haprovani při ohřívání prakticky zmizelo, váhavý teplý starty jsou ty tam.
Přitom klapka nevypadala ani nijak extra zanesená, ale i tenká vrstva může znamenat podstatnou změnu průtočného průřezu
Šetříme...
Bohužel má ale ib5 o cosi kratší převody, mimo dálnice to neva, na dálnici je tech +-200 otáček navíc už znát proti Mondeu...
Konec off topic:
ta klapka zlobila dost. Studený starty jako takový dobrý, ale pokud jsem hned nevyjel, tak začal haprovat volnoběh, jak se motor začal ohřívat. Pomohlo ve správný moment přidat plyn. Po přidání plynu v nesprávný moment ale motor často úplně zdechnul.
Rozjet se v tomhle stavu normálně nedalo, nebo jak v autoškole. Rozjezdy, teda míněno reakce na plyn, za tepla taky bídný, ale to řeším vlastně u všech aut s elektronickým plynem, že s lankem je odezva lepší.
Po vyčištění a přesazení ozubeného kolečka je to jiný auto. Odezva na plyn jinde, haprovani při ohřívání prakticky zmizelo, váhavý teplý starty jsou ty tam.
Přitom klapka nevypadala ani nijak extra zanesená, ale i tenká vrstva může znamenat podstatnou změnu průtočného průřezu
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
- patekradek
- Člen klubu
- Příspěvky: 183
- Registrován: 16.02.2018 20:56
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
Re: 2.0ecoboost 149kW studený start v letním období
Tak i po vyčištění vstriků a váhy vzduchu to jednou udělalo, po zkouknuti ceny vstriků Bosch cca 1900 za kus. A váhy vzduchu taky kolem dvojky. To vše nechám vyměnit, už pro to že jsem se dočetl že načnutí mich starých pístu přesně odpovídalo ukapavajicim vstrikům a udělám i to pootoceni ozubeného kolečka. Po sléze zase napíšu
mondeo combi 11/2011 2.0 ecoboost 149kW
Ford FOCUS 2 combi 2008 1.6 benzin (mozna pul milionu kilometru a pořád je nezastavitelnej )
Ford FOCUS 2 combi 2008 1.6 benzin (mozna pul milionu kilometru a pořád je nezastavitelnej )
- patekradek
- Člen klubu
- Příspěvky: 183
- Registrován: 16.02.2018 20:56
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
Re: 2.0ecoboost 149kW studený start v letním období
Prosím pěkně .... co je to zakroužkované ? příjde mi že v tom nějak moc cvaká dekuji
mondeo combi 11/2011 2.0 ecoboost 149kW
Ford FOCUS 2 combi 2008 1.6 benzin (mozna pul milionu kilometru a pořád je nezastavitelnej )
Ford FOCUS 2 combi 2008 1.6 benzin (mozna pul milionu kilometru a pořád je nezastavitelnej )
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9424
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0ecoboost 149kW studený start v letním období
Vysokotlaké čerpadlo a je to normální že v tom cvaká
- patekradek
- Člen klubu
- Příspěvky: 183
- Registrován: 16.02.2018 20:56
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
Re: 2.0ecoboost 149kW studený start v letním období
Tak přístí týden do servisu teprve, ale dnes mi to nedalo a tak jsem vyčetl alespoň chyby přes FORSCAN
===PCM DTC P000B:77-68===
Kód: P000B - Pomalá odezva polohy vačkového hřídeleB (řada1)
Dodatečný příznak závady:
- Přikázané polohy nebylo dosaženo
Stav:
- Uložené DTC - v okamžiku požadavku se nevyskytují
- Pro tento DTC je kontrolka chyby motoru vypnutá
- Test nebyl dokončen
Jednotka: Řídící jednotka motoru
Snímek :
-LOAD: 32.94 % - Vypočítaná hodnota zatížení
-ECT: 96 °C - Teplota chladící kapaliny motoru
-RPM: 765 ot/min - Otá?ky motoru za minutu
-FUELSYS: Closed Loop - Stav palivového systému (Rozpojená/uzavřená smyčka)
-SHRTFT1: -19.53 % - Krátkodobé seřízení na kvalitu paliva 1
-LONGFT1: -19.53 % - Dlouhodobé seřízení na kvalitu paliva 1
-MAP: 49.0 kPa - Absolutní tlakové čidlo potrubí
-VSS: 0.0 km/h - Rychlost vozidla
-SPARKADV: 6.00 ° - Signál pro počátek zážehu
-IAT: 26 °C - Teplota nasávaného vzduchu
-MAF: 3.72 g/s - Průtokové množství vzduchu
-TP: 12.55 % - Poloha klapky
-RUNTM: 640 s - Čas od startu motoru
-FRP: 4160.0 kPa - Tlak palivové konzoly
-EVAP_PCT: 0.00 % - Přikázané odsátí výparů paliva
-FLI: 99.61 % - Hladina paliva
-BARO: 94.0 kPa - Atmosférický tlak
-VPWR: 13.69 V - Napětí řídicího modulu
-LOAD_ABS: 25.10 % - Absolutní hodnota zatížení
-EQRAT11_CMD: 14.640 :1 - Přikázaný ekvivalentní poměr (směs vzduchu s palivem), řada 1
-TP_REL: 1.96 % - Relativní poloha škrticí klapky
-AAT: 18 °C - Teplota vzduchu okolí
-TP_B: 12.55 % - Snímač polohy škrticí klapky 2
-APP_D: 8.24 % - Poloha pedálu akcelerátoru D
-APP_E: 7.84 % - Poloha pedálu akcelerátoru E
-TAC_PCT: 2.35 % - Řízení ovladače škrticí klapky
-FF_INF: 0.00 % - Byla přijata data o směšovacím poměru alternativního paliva vyjádřená procenty.
-LONGFT12: 0.00 % - Dlouhodobé seřízení přívodu paliva (řada 1, snímač 2)
-APP_REL: 0.00 % - Relativní poloha pedálu akcelerátoru
===END PCM DTC P000B:77-68===
===PCM DTC P000B:71-68===
Kód: P000B - Pomalá odezva polohy vačkového hřídeleB (řada1)
Dodatečný příznak závady:
- Ovladač vázne
Stav:
- Uložené DTC - v okamžiku požadavku se nevyskytují
- Pro tento DTC je kontrolka chyby motoru vypnutá
- Test nebyl dokončen
Jednotka: Řídící jednotka motoru
Snímek :
-LOAD: 29.02 % - Vypočítaná hodnota zatížení
-ECT: 96 °C - Teplota chladící kapaliny motoru
-RPM: 790 ot/min - Otá?ky motoru za minutu
-FUELSYS: Closed Loop - Stav palivového systému (Rozpojená/uzavřená smyčka)
-SHRTFT1: -25.00 % - Krátkodobé seřízení na kvalitu paliva 1
-LONGFT1: -20.31 % - Dlouhodobé seřízení na kvalitu paliva 1
-MAP: 48.0 kPa - Absolutní tlakové čidlo potrubí
-VSS: 0.0 km/h - Rychlost vozidla
-SPARKADV: 0.50 ° - Signál pro počátek zážehu
-IAT: 26 °C - Teplota nasávaného vzduchu
-MAF: 3.66 g/s - Průtokové množství vzduchu
-TP: 12.55 % - Poloha klapky
-RUNTM: 646 s - Čas od startu motoru
-FRP: 3760.0 kPa - Tlak palivové konzoly
-EVAP_PCT: 0.00 % - Přikázané odsátí výparů paliva
-FLI: 99.61 % - Hladina paliva
-BARO: 94.0 kPa - Atmosférický tlak
-VPWR: 13.88 V - Napětí řídicího modulu
-LOAD_ABS: 22.35 % - Absolutní hodnota zatížení
-EQRAT11_CMD: 14.640 :1 - Přikázaný ekvivalentní poměr (směs vzduchu s palivem), řada 1
-TP_REL: 1.57 % - Relativní poloha škrticí klapky
-AAT: 19 °C - Teplota vzduchu okolí
-TP_B: 12.16 % - Snímač polohy škrticí klapky 2
-APP_D: 8.24 % - Poloha pedálu akcelerátoru D
-APP_E: 7.84 % - Poloha pedálu akcelerátoru E
-TAC_PCT: 2.35 % - Řízení ovladače škrticí klapky
-FF_INF: 0.00 % - Byla přijata data o směšovacím poměru alternativního paliva vyjádřená procenty.
-LONGFT12: 0.00 % - Dlouhodobé seřízení přívodu paliva (řada 1, snímač 2)
-APP_REL: 0.00 % - Relativní poloha pedálu akcelerátoru
===END PCM DTC P000B:71-68===
===PCM DTC P000A:92-68===
Kód: P000A - Pomalá odezva polohy vačkového hřídeleA (řada1)
Dodatečný příznak závady:
- Výkon nebo nesprávná činnost
A DÁLE
===BCMii DTC B1095:14-28===
Kód: B1095 - Relé vypnutí/zapnutí stěrače
Dodatečný příznak závady:
- Přerušený obvod nebo zkrat na kostru
===BCMii DTC B1096:14-28===
Kód: B1096 - Relé rychlého/pomalého běhu stěračů
Dodatečný příznak závady:
- Přerušený obvod nebo zkrat na kostru
===BCMii DTC B1097:14-28===
Kód: B1097 - Relé vyhřívání čelního skla
Dodatečný příznak závady:
- Přerušený obvod nebo zkrat na kostru
===BCMii DTC B10AF:14-68===
Kód: B10AF - Relé ventilátoru
Dodatečný příznak závady:
- Přerušený obvod nebo zkrat na kostru
===BCMii DTC B10EA:13-2E===
Kód: B10EA - Topení s pozitivním koeficientem teploty
Dodatečný příznak závady:
- Přerušený obvod
===BCMii DTC B1A79:15-6C===
Kód: B1A79 - Zadní mlhové světlo
Dodatečný příznak závady:
- Přerušený obvod nebo zkrat na akumulátor
===BCMii DTC B1C55:13-28===
Kód: B1C55 - Relé houkačky
Dodatečný příznak závady:
- Přerušený obvod
Tak jsem tu vybral ty chybové hlášky a asi se z toho začíná stávat takový malý zlý sen i přesto že auto jezdí krom startu výborně
Nějak podezřele moc chzb v elektrice tam je ...... to nebejvalo... s ničím z toho nikdz nebzl problém
===PCM DTC P000B:77-68===
Kód: P000B - Pomalá odezva polohy vačkového hřídeleB (řada1)
Dodatečný příznak závady:
- Přikázané polohy nebylo dosaženo
Stav:
- Uložené DTC - v okamžiku požadavku se nevyskytují
- Pro tento DTC je kontrolka chyby motoru vypnutá
- Test nebyl dokončen
Jednotka: Řídící jednotka motoru
Snímek :
-LOAD: 32.94 % - Vypočítaná hodnota zatížení
-ECT: 96 °C - Teplota chladící kapaliny motoru
-RPM: 765 ot/min - Otá?ky motoru za minutu
-FUELSYS: Closed Loop - Stav palivového systému (Rozpojená/uzavřená smyčka)
-SHRTFT1: -19.53 % - Krátkodobé seřízení na kvalitu paliva 1
-LONGFT1: -19.53 % - Dlouhodobé seřízení na kvalitu paliva 1
-MAP: 49.0 kPa - Absolutní tlakové čidlo potrubí
-VSS: 0.0 km/h - Rychlost vozidla
-SPARKADV: 6.00 ° - Signál pro počátek zážehu
-IAT: 26 °C - Teplota nasávaného vzduchu
-MAF: 3.72 g/s - Průtokové množství vzduchu
-TP: 12.55 % - Poloha klapky
-RUNTM: 640 s - Čas od startu motoru
-FRP: 4160.0 kPa - Tlak palivové konzoly
-EVAP_PCT: 0.00 % - Přikázané odsátí výparů paliva
-FLI: 99.61 % - Hladina paliva
-BARO: 94.0 kPa - Atmosférický tlak
-VPWR: 13.69 V - Napětí řídicího modulu
-LOAD_ABS: 25.10 % - Absolutní hodnota zatížení
-EQRAT11_CMD: 14.640 :1 - Přikázaný ekvivalentní poměr (směs vzduchu s palivem), řada 1
-TP_REL: 1.96 % - Relativní poloha škrticí klapky
-AAT: 18 °C - Teplota vzduchu okolí
-TP_B: 12.55 % - Snímač polohy škrticí klapky 2
-APP_D: 8.24 % - Poloha pedálu akcelerátoru D
-APP_E: 7.84 % - Poloha pedálu akcelerátoru E
-TAC_PCT: 2.35 % - Řízení ovladače škrticí klapky
-FF_INF: 0.00 % - Byla přijata data o směšovacím poměru alternativního paliva vyjádřená procenty.
-LONGFT12: 0.00 % - Dlouhodobé seřízení přívodu paliva (řada 1, snímač 2)
-APP_REL: 0.00 % - Relativní poloha pedálu akcelerátoru
===END PCM DTC P000B:77-68===
===PCM DTC P000B:71-68===
Kód: P000B - Pomalá odezva polohy vačkového hřídeleB (řada1)
Dodatečný příznak závady:
- Ovladač vázne
Stav:
- Uložené DTC - v okamžiku požadavku se nevyskytují
- Pro tento DTC je kontrolka chyby motoru vypnutá
- Test nebyl dokončen
Jednotka: Řídící jednotka motoru
Snímek :
-LOAD: 29.02 % - Vypočítaná hodnota zatížení
-ECT: 96 °C - Teplota chladící kapaliny motoru
-RPM: 790 ot/min - Otá?ky motoru za minutu
-FUELSYS: Closed Loop - Stav palivového systému (Rozpojená/uzavřená smyčka)
-SHRTFT1: -25.00 % - Krátkodobé seřízení na kvalitu paliva 1
-LONGFT1: -20.31 % - Dlouhodobé seřízení na kvalitu paliva 1
-MAP: 48.0 kPa - Absolutní tlakové čidlo potrubí
-VSS: 0.0 km/h - Rychlost vozidla
-SPARKADV: 0.50 ° - Signál pro počátek zážehu
-IAT: 26 °C - Teplota nasávaného vzduchu
-MAF: 3.66 g/s - Průtokové množství vzduchu
-TP: 12.55 % - Poloha klapky
-RUNTM: 646 s - Čas od startu motoru
-FRP: 3760.0 kPa - Tlak palivové konzoly
-EVAP_PCT: 0.00 % - Přikázané odsátí výparů paliva
-FLI: 99.61 % - Hladina paliva
-BARO: 94.0 kPa - Atmosférický tlak
-VPWR: 13.88 V - Napětí řídicího modulu
-LOAD_ABS: 22.35 % - Absolutní hodnota zatížení
-EQRAT11_CMD: 14.640 :1 - Přikázaný ekvivalentní poměr (směs vzduchu s palivem), řada 1
-TP_REL: 1.57 % - Relativní poloha škrticí klapky
-AAT: 19 °C - Teplota vzduchu okolí
-TP_B: 12.16 % - Snímač polohy škrticí klapky 2
-APP_D: 8.24 % - Poloha pedálu akcelerátoru D
-APP_E: 7.84 % - Poloha pedálu akcelerátoru E
-TAC_PCT: 2.35 % - Řízení ovladače škrticí klapky
-FF_INF: 0.00 % - Byla přijata data o směšovacím poměru alternativního paliva vyjádřená procenty.
-LONGFT12: 0.00 % - Dlouhodobé seřízení přívodu paliva (řada 1, snímač 2)
-APP_REL: 0.00 % - Relativní poloha pedálu akcelerátoru
===END PCM DTC P000B:71-68===
===PCM DTC P000A:92-68===
Kód: P000A - Pomalá odezva polohy vačkového hřídeleA (řada1)
Dodatečný příznak závady:
- Výkon nebo nesprávná činnost
A DÁLE
===BCMii DTC B1095:14-28===
Kód: B1095 - Relé vypnutí/zapnutí stěrače
Dodatečný příznak závady:
- Přerušený obvod nebo zkrat na kostru
===BCMii DTC B1096:14-28===
Kód: B1096 - Relé rychlého/pomalého běhu stěračů
Dodatečný příznak závady:
- Přerušený obvod nebo zkrat na kostru
===BCMii DTC B1097:14-28===
Kód: B1097 - Relé vyhřívání čelního skla
Dodatečný příznak závady:
- Přerušený obvod nebo zkrat na kostru
===BCMii DTC B10AF:14-68===
Kód: B10AF - Relé ventilátoru
Dodatečný příznak závady:
- Přerušený obvod nebo zkrat na kostru
===BCMii DTC B10EA:13-2E===
Kód: B10EA - Topení s pozitivním koeficientem teploty
Dodatečný příznak závady:
- Přerušený obvod
===BCMii DTC B1A79:15-6C===
Kód: B1A79 - Zadní mlhové světlo
Dodatečný příznak závady:
- Přerušený obvod nebo zkrat na akumulátor
===BCMii DTC B1C55:13-28===
Kód: B1C55 - Relé houkačky
Dodatečný příznak závady:
- Přerušený obvod
Tak jsem tu vybral ty chybové hlášky a asi se z toho začíná stávat takový malý zlý sen i přesto že auto jezdí krom startu výborně
Nějak podezřele moc chzb v elektrice tam je ...... to nebejvalo... s ničím z toho nikdz nebzl problém
mondeo combi 11/2011 2.0 ecoboost 149kW
Ford FOCUS 2 combi 2008 1.6 benzin (mozna pul milionu kilometru a pořád je nezastavitelnej )
Ford FOCUS 2 combi 2008 1.6 benzin (mozna pul milionu kilometru a pořád je nezastavitelnej )
-
- Test driver
- Příspěvky: 2856
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: 2.0ecoboost 149kW studený start v letním období
Ona elektrika nejen v mondeu mk4, ale novějších autech obecne, stoji fakt za h...o. jen proto, aby usetrili par kg na dratech.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 2653
- Registrován: 25.12.2011 16:56
- Bydliště: Novojičínsko
Re: 2.0ecoboost 149kW studený start v letním období
Chyby jsi smazal a znovu se objevily? Připadá mi to spíš na mrť chyb při rozpojené části instalace při hrabání se v motoru, autě.
je: Ford Focus, 09/2020, hatchback, 2.3 ecoboost, 228kW, ST
bylo: Ford Mondeo, 09/2013, kombi, 2.0 SCTi 202,3kW, Titanium S
bylo: Ford Mondeo, 10/2005, liftback, 2.5 V6, Trend SE, LPG Elpigaz
bylo: Ford Escort, 08/1995, kombi, 1.6 16V, GHIA, LPG Elpigaz
bylo: Ford Mondeo, 09/2013, kombi, 2.0 SCTi 202,3kW, Titanium S
bylo: Ford Mondeo, 10/2005, liftback, 2.5 V6, Trend SE, LPG Elpigaz
bylo: Ford Escort, 08/1995, kombi, 1.6 16V, GHIA, LPG Elpigaz
- patekradek
- Člen klubu
- Příspěvky: 183
- Registrován: 16.02.2018 20:56
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
Re: 2.0ecoboost 149kW studený start v letním období
jj ty chyby v elektrice vznikly pri číštění konektorů.... přesně tyhle problemy mě třeba v počítačích nejvíc vysí.aj a musim nad něma pořád přemýšlet, mnohem radši mám problém zjevný i když je jeho naprava složitá či nákladná IDS u Laryho taky nic nového nenašla, takže postup bude následující, prvně dvě čidla vačet IN / OUT pak asi Olej origo ford a ne CASTROL (se spravnou specifikaxi pro ford, volvo, RangeRover, ale třeba ma ford v oleji něco speciálního.. kdo ví) pak solenoidy a lambdy .. a pak už jen vytipovat stejny auto a jít za tmi nakoupit motor bo kola časování tady u tohoto motoru v podstatě špatný být nemohou... to už bych vic věřil v nejakou deformaci těch dvou vačkových hřídelí v dusledku opotřebení...
Vstřiky jsme uplně vyřadili z hledáčku prozatím........... možná i napíšu knihu Ja a moje milované mondeo kdyby mi to auto nepřivozovalo jízdou czela infantylní smích tak už by asi šlo ...
Vstřiky jsme uplně vyřadili z hledáčku prozatím........... možná i napíšu knihu Ja a moje milované mondeo kdyby mi to auto nepřivozovalo jízdou czela infantylní smích tak už by asi šlo ...
mondeo combi 11/2011 2.0 ecoboost 149kW
Ford FOCUS 2 combi 2008 1.6 benzin (mozna pul milionu kilometru a pořád je nezastavitelnej )
Ford FOCUS 2 combi 2008 1.6 benzin (mozna pul milionu kilometru a pořád je nezastavitelnej )
-
- Test driver
- Příspěvky: 2653
- Registrován: 25.12.2011 16:56
- Bydliště: Novojičínsko
Re: 2.0ecoboost 149kW studený start v letním období
Já bych ty vstřiky nezavrhoval- jen pro příklad: u aut přestavěných na LPG je celkem běžný problém se studenými starty na benzín právě z důvodu špatně rozprašujících vstřiků, které jsou znečištěné nepoužíváním při jízdě na LPG. Lambda na start nemá vliv, ta funguje až nějakou dobu po startu- než se dostatečně ohřeje. Olej bych taky ohledně startu neřešil. Do mechaniky časování ventilů "nevidím" a netuším, jak moc zasahují do startu.
je: Ford Focus, 09/2020, hatchback, 2.3 ecoboost, 228kW, ST
bylo: Ford Mondeo, 09/2013, kombi, 2.0 SCTi 202,3kW, Titanium S
bylo: Ford Mondeo, 10/2005, liftback, 2.5 V6, Trend SE, LPG Elpigaz
bylo: Ford Escort, 08/1995, kombi, 1.6 16V, GHIA, LPG Elpigaz
bylo: Ford Mondeo, 09/2013, kombi, 2.0 SCTi 202,3kW, Titanium S
bylo: Ford Mondeo, 10/2005, liftback, 2.5 V6, Trend SE, LPG Elpigaz
bylo: Ford Escort, 08/1995, kombi, 1.6 16V, GHIA, LPG Elpigaz
- patekradek
- Člen klubu
- Příspěvky: 183
- Registrován: 16.02.2018 20:56
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
Re: 2.0ecoboost 149kW studený start v letním období
Možná na ně dojde to né že ne , ale je prazvláštní že by to v dusledků těch vstřiků bylo někdy dva týdny uplně OK a pak to týden blblo každé ráno.... Popřípadě už jsem psal zprávu Fokimu jestli by se ho ujal když to nevyřešíme ikdyž je to hodně daleko.. zatím bez odpovědi
mondeo combi 11/2011 2.0 ecoboost 149kW
Ford FOCUS 2 combi 2008 1.6 benzin (mozna pul milionu kilometru a pořád je nezastavitelnej )
Ford FOCUS 2 combi 2008 1.6 benzin (mozna pul milionu kilometru a pořád je nezastavitelnej )
- patekradek
- Člen klubu
- Příspěvky: 183
- Registrován: 16.02.2018 20:56
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
Re: 2.0ecoboost 149kW studený start v letním období
Tak po dlouhém bádání to vypadá že by to mohlo být OK , a po vyhazování zmatečných chyb a výměna čidla otáček... to doufejme byla spatná kostra někde u převodovky, týden je to OK a zítra odjíždím na dovolenou(naštěstí né nijak daleko) pak dám zase info jestli to vydrželo
mondeo combi 11/2011 2.0 ecoboost 149kW
Ford FOCUS 2 combi 2008 1.6 benzin (mozna pul milionu kilometru a pořád je nezastavitelnej )
Ford FOCUS 2 combi 2008 1.6 benzin (mozna pul milionu kilometru a pořád je nezastavitelnej )
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: 2.0ecoboost 149kW studený start v letním období
Držím pěsti, at se dovolená vyvede a nezkazí se kvůli autu. Stejně je to trapné, že u relativně nového auta sis musel projít tímto kolečkem, investicama a pod
- patekradek
- Člen klubu
- Příspěvky: 183
- Registrován: 16.02.2018 20:56
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
Re: 2.0ecoboost 149kW studený start v letním období
Dík. a ano tohle jsou fakt trapný poruchy. Je to asi ta cena za to, že za to auto člověk nedá milion, ale 180 po vic jak pěti letech. Ale nikde mě Fordi zatím nenechali vyset, takže dobrý A jedno bezporuchový auto už mám (FF2 s půl milionem kilometrů) tak druhy nemusí bejt dokonalý. A když vidím třeba osazenctvo těch výrobních linek , tak se vubec nedivím že hadice v autech jsou takovej shi..t , ale bejt u ty linky ja tak jsem taky nastvanej a sabotuju to ze všech stran. Věc druhá je že v konstrukci jsou schopni dát na d-24mm trubku 30tku radius na 90 stupnovej ohyb...a uplně zbytečně protože by se do svazku klidně vešla s dvojnasobnym radiusem
mondeo combi 11/2011 2.0 ecoboost 149kW
Ford FOCUS 2 combi 2008 1.6 benzin (mozna pul milionu kilometru a pořád je nezastavitelnej )
Ford FOCUS 2 combi 2008 1.6 benzin (mozna pul milionu kilometru a pořád je nezastavitelnej )
- patekradek
- Člen klubu
- Příspěvky: 183
- Registrován: 16.02.2018 20:56
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
Re: 2.0ecoboost 149kW studený start v letním období
Tak jsem to zakrikl kousek od Fokiho na dovolený kontrolka motoru, ale nemá náhradní vozidlo teď, tak jen doufám že dojedu domu zítra aspoň. Never ending story nechce někdo parádní mondeo?
mondeo combi 11/2011 2.0 ecoboost 149kW
Ford FOCUS 2 combi 2008 1.6 benzin (mozna pul milionu kilometru a pořád je nezastavitelnej )
Ford FOCUS 2 combi 2008 1.6 benzin (mozna pul milionu kilometru a pořád je nezastavitelnej )
-
- Test driver
- Příspěvky: 2856
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: 2.0ecoboost 149kW studený start v letním období
Ty jsi zarny priklad toho, kdo se presvedcil, ze starsi a jednodušší je spolehlivější. Tech pul mega mas bez generálky motoru a olej to nezere?
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host