
Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT
- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
niekedy si to clovek v tom vysokootackovom adrenalinovom osiali aj nestihne vsimnut 

-
- Test driver
- Příspěvky: 4585
- Registrován: 01.09.2008 20:30
- Bydliště: Kolín, Nedašov
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Ne ne, záhada je zdá se vyřešená
Abych se 100% ujistil že se mi ta šipka nerozsvědcuje tak jsem včera zkoušel několikrát vytočit motor až do omezovače a nic se nerozsvítilo. Prostě tam tu funkci nemám.
Pak jsem se podíval do manuálu/návodu a našel jsem totok: Nejspíš ta zelená šipka bliká jen u ECO modelů, jak jsem se původně domníval.

Pak jsem se podíval do manuálu/návodu a našel jsem totok: Nejspíš ta zelená šipka bliká jen u ECO modelů, jak jsem se původně domníval.
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW
- mik100
- Nováček
- Příspěvky: 120
- Registrován: 16.01.2009 13:34
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
tak podla toho co pisu je ta funkcia zbytocna,keby napisali ze sa rozvecuje ako upozornenie ze zasiahne omedzovac alebo nieco take,tak ok...ale ze sa zlepsi ekonomika provozu a znizi sa CO2, aky je rozdiel v ekonomike prevadzky ked mam otacky 6100 alebo 6300
Ford Focus II,2008,1.6 16v 74KW,Black
-
- Test driver
- Příspěvky: 4585
- Registrován: 01.09.2008 20:30
- Bydliště: Kolín, Nedašov
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
mik100: jen pro upřesnění... šipka, která se rozsvědcuje před omezovačem je červená ale ta šipka, kterou tam mám já je zelená a nikdy se mi nerozsvítila. Zjistil jsem že ji tam mám jen proto že jsem vyzkoušel Test mode 

2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 809
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
tak kdyby se někdo setkal s pocukáváním auta při konstantní rychlosti, tak to může být vadný plynový pedál 

Nyní: Mondeo MK4 Kombi FL, 2.2 tdci 169kw,500nm, podvozek Titanium S
ex: Ford Focus 2 ST, 2008 FL, code red stage 2, mongoose, sportcat =285ps 465Nm
ex: Ford Puma 1.7 VCT, 2000
ex: Ford Focus 2 ST, 2008 FL, code red stage 2, mongoose, sportcat =285ps 465Nm
ex: Ford Puma 1.7 VCT, 2000
- mik100
- Nováček
- Příspěvky: 120
- Registrován: 16.01.2009 13:34
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
tak to som netusil ze je tam aj zelena,tak tu funkciu tiez nemam...,a ma ju tu vobec niekto
Ford Focus II,2008,1.6 16v 74KW,Black
-
- Test driver
- Příspěvky: 8970
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
vyhradne pre verziu econetic 

- roverx
- Nováček
- Příspěvky: 63
- Registrován: 19.06.2009 14:31
- Bydliště: Studénka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
rozdíl? 1.6 a 1.6?
Někde jsem četl, že v benzínovém motoru 1,6 je rozdíl a to konkrétně u typu vozidla "trend"?! Je to pravda, že tento typ o motoru stejného obsahu má jinač spřevodovaný motor?
Jak se tváří tento benzín při startování v zimních měsících, nemá problémy? Díky za vaše názory
Autor: Stanik.Tomanek, 25. 10. 2009, neutrální recenze
pro Stanik.Tomanek
nejsem sice takový znalec Focusů(lépe znám Mondea), ale co vím, že motor 1.6 16v je jen jeden a to s označením Zetec!!
Podle různých časopisových testů je právě doporučována tato jednotka-slušný výkon, spotřeba, cena i spolehlivost! Kolega ho zrovinka má a startuje to vždy na výbornou, tak jako všechny Fordovy benziňáky. S dieselem je to horší, ta spolehlivost je o mnoho horší(1.8Tddi). Kámoš ho má v pěkným stavu, ale problémy s motorem jsou častý-tak to i říkali v TV.
Autor: Michal.Knap, 25. 10. 2009, neutrální recenze
rozdíl? 1.6 a 1.6? a pro Stanik.Tomanek
no, chvíli jsem kukal na netu a u FF do roku 2004 byl opravdu jen jeden motor 1,6
po faceliftu(04) jsem se dočet o
"Ford Focus II 1.6 16V"
a
"Ford Focus II 1.6 Ti VCT 16V"
kdy první má jen 74kW a druhý 85kW
který z těch dvou chválí to nevím, ale je možné, že jsou jinak zpřevodované, když oba mají stejný obsah a stejný počet ventilů...
v tom případě by mne opravdu zajímalo, který je ten vychvalovanější benzíňák...?!
tak to by mě zajímal co vy na to Fofáci?! nikde už to vlákno nepokračovalo a také bych byl zvědav na výsledek M.-)
Někde jsem četl, že v benzínovém motoru 1,6 je rozdíl a to konkrétně u typu vozidla "trend"?! Je to pravda, že tento typ o motoru stejného obsahu má jinač spřevodovaný motor?
Jak se tváří tento benzín při startování v zimních měsících, nemá problémy? Díky za vaše názory

Autor: Stanik.Tomanek, 25. 10. 2009, neutrální recenze
pro Stanik.Tomanek
nejsem sice takový znalec Focusů(lépe znám Mondea), ale co vím, že motor 1.6 16v je jen jeden a to s označením Zetec!!
Podle různých časopisových testů je právě doporučována tato jednotka-slušný výkon, spotřeba, cena i spolehlivost! Kolega ho zrovinka má a startuje to vždy na výbornou, tak jako všechny Fordovy benziňáky. S dieselem je to horší, ta spolehlivost je o mnoho horší(1.8Tddi). Kámoš ho má v pěkným stavu, ale problémy s motorem jsou častý-tak to i říkali v TV.
Autor: Michal.Knap, 25. 10. 2009, neutrální recenze
rozdíl? 1.6 a 1.6? a pro Stanik.Tomanek
no, chvíli jsem kukal na netu a u FF do roku 2004 byl opravdu jen jeden motor 1,6
po faceliftu(04) jsem se dočet o
"Ford Focus II 1.6 16V"
a
"Ford Focus II 1.6 Ti VCT 16V"
kdy první má jen 74kW a druhý 85kW
který z těch dvou chválí to nevím, ale je možné, že jsou jinak zpřevodované, když oba mají stejný obsah a stejný počet ventilů...
v tom případě by mne opravdu zajímalo, který je ten vychvalovanější benzíňák...?!
tak to by mě zajímal co vy na to Fofáci?! nikde už to vlákno nepokračovalo a také bych byl zvědav na výsledek M.-)

- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
mozno by si mohol zacat tym, ze si toto vlakno precitas od zaciatku 

- roverx
- Nováček
- Příspěvky: 63
- Registrován: 19.06.2009 14:31
- Bydliště: Studénka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
no jestli to dobře chápu, tak to pak nevím kde najdu ten vyhlášený motor 
Ford Focus II 1.6 Ti VCT 16V
všude kde jsem se díval jsem našel motorizaci 74kW 
včem je tedy tak razantní rozdíl a jak moc jej to ovlivňuje?!

Ford Focus II 1.6 Ti VCT 16V


včem je tedy tak razantní rozdíl a jak moc jej to ovlivňuje?!

-
- Test driver
- Příspěvky: 4585
- Registrován: 01.09.2008 20:30
- Bydliště: Kolín, Nedašov
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Ti-VCT = Twin independent Variable Camshaft Timing = dvojí inteligentní variabilní časování ventilů
V tom je rozdíl
Má to vliv na spotřebu a ve vyšších otáčkách větší výkon 
V tom je rozdíl


2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW
- roverx
- Nováček
- Příspěvky: 63
- Registrován: 19.06.2009 14:31
- Bydliště: Studénka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
takže nové Fofo jedině v benzínu a TéÍVéCéTéčko 
slušný poměr cena/výkon/spotřeba
jestli nejsem takový idiot :-DDD
jen opravdu nechápu kde takový motor pod kapotou najít, kde jsem byl tam jej měli jen na !hubě" v papírech už psali něco jiné
((

slušný poměr cena/výkon/spotřeba
jestli nejsem takový idiot :-DDD
jen opravdu nechápu kde takový motor pod kapotou najít, kde jsem byl tam jej měli jen na !hubě" v papírech už psali něco jiné


-
- Pokročilý
- Příspěvky: 809
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
musíš hledat stále se používají oba motory jak s VTC tak bez něj. Klasickejch 1.6 je většina..čemuž já osobně nerozumim, ale je to tak:)
Nyní: Mondeo MK4 Kombi FL, 2.2 tdci 169kw,500nm, podvozek Titanium S
ex: Ford Focus 2 ST, 2008 FL, code red stage 2, mongoose, sportcat =285ps 465Nm
ex: Ford Puma 1.7 VCT, 2000
ex: Ford Focus 2 ST, 2008 FL, code red stage 2, mongoose, sportcat =285ps 465Nm
ex: Ford Puma 1.7 VCT, 2000
- roverx
- Nováček
- Příspěvky: 63
- Registrován: 19.06.2009 14:31
- Bydliště: Studénka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
je tedy ten chválenější motor ten s tím proměnným časováním ventilů, nemýlim-li se?!
není zase ta mechanika náchylnější na poruchy než obyčejná 1,6 74kW?!
s díky za názory a klidně se rozepište víc
Zatím budoucí Fofík II Standa
není zase ta mechanika náchylnější na poruchy než obyčejná 1,6 74kW?!
s díky za názory a klidně se rozepište víc

Zatím budoucí Fofík II Standa

-
- Pokročilý
- Příspěvky: 809
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
vzhledem k tomu kolik FF2 váží, tak je to podle mě lepší volba než klasická 1.6. Rozdíl je patrný především nad 4000 ot/min, ostatně viz. obrázek. Osobně můžu říct, že po 140 000 t.km není žádný problém jak s motorem tak autem celkově. Ford použil VCT už u Pumy a japonci to využívaj už kolik let a nevím o nějakých problémech
Abych ti odpověděl, tak určitě VCT je ten chválenější, mimo to po měření na brzdě snad všichni s tímto motorem měli výkon kolem 90kW, takže reálně vyšší než papírově. Nikdo už ti víc neřekne, protože vše podstatné už tu je, takže pročíst vlákno
Abych ti odpověděl, tak určitě VCT je ten chválenější, mimo to po měření na brzdě snad všichni s tímto motorem měli výkon kolem 90kW, takže reálně vyšší než papírově. Nikdo už ti víc neřekne, protože vše podstatné už tu je, takže pročíst vlákno

Nyní: Mondeo MK4 Kombi FL, 2.2 tdci 169kw,500nm, podvozek Titanium S
ex: Ford Focus 2 ST, 2008 FL, code red stage 2, mongoose, sportcat =285ps 465Nm
ex: Ford Puma 1.7 VCT, 2000
ex: Ford Focus 2 ST, 2008 FL, code red stage 2, mongoose, sportcat =285ps 465Nm
ex: Ford Puma 1.7 VCT, 2000
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti