Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT

Odpovědět
Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od killerhammer » 12.10.2009 19:42

niekedy si to clovek v tom vysokootackovom adrenalinovom osiali aj nestihne vsimnut :wink:
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

MK2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4585
Registrován: 01.09.2008 20:30
Bydliště: Kolín, Nedašov

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od MK2 » 16.10.2009 11:31

Ne ne, záhada je zdá se vyřešená :idea: Abych se 100% ujistil že se mi ta šipka nerozsvědcuje tak jsem včera zkoušel několikrát vytočit motor až do omezovače a nic se nerozsvítilo. Prostě tam tu funkci nemám.
Pak jsem se podíval do manuálu/návodu a našel jsem totok:
15102009398.jpg
Nejspíš ta zelená šipka bliká jen u ECO modelů, jak jsem se původně domníval.
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW

Uživatelský avatar
mik100
Nováček
Nováček
Příspěvky: 120
Registrován: 16.01.2009 13:34

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od mik100 » 16.10.2009 11:52

tak podla toho co pisu je ta funkcia zbytocna,keby napisali ze sa rozvecuje ako upozornenie ze zasiahne omedzovac alebo nieco take,tak ok...ale ze sa zlepsi ekonomika provozu a znizi sa CO2, aky je rozdiel v ekonomike prevadzky ked mam otacky 6100 alebo 6300
Ford Focus II,2008,1.6 16v 74KW,Black

MK2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4585
Registrován: 01.09.2008 20:30
Bydliště: Kolín, Nedašov

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od MK2 » 16.10.2009 12:06

mik100: jen pro upřesnění... šipka, která se rozsvědcuje před omezovačem je červená ale ta šipka, kterou tam mám já je zelená a nikdy se mi nerozsvítila. Zjistil jsem že ji tam mám jen proto že jsem vyzkoušel Test mode :idea:
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW

Johnyy
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 809
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Johnyy » 22.10.2009 13:06

tak kdyby se někdo setkal s pocukáváním auta při konstantní rychlosti, tak to může být vadný plynový pedál :roll:
Nyní: Mondeo MK4 Kombi FL, 2.2 tdci 169kw,500nm, podvozek Titanium S
ex: Ford Focus 2 ST, 2008 FL, code red stage 2, mongoose, sportcat =285ps 465Nm
ex: Ford Puma 1.7 VCT, 2000

Uživatelský avatar
mik100
Nováček
Nováček
Příspěvky: 120
Registrován: 16.01.2009 13:34

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od mik100 » 24.10.2009 09:14

tak to som netusil ze je tam aj zelena,tak tu funkciu tiez nemam...,a ma ju tu vobec niekto
Ford Focus II,2008,1.6 16v 74KW,Black

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8970
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od zirafak » 24.10.2009 09:23

vyhradne pre verziu econetic :idea:

Uživatelský avatar
roverx
Nováček
Nováček
Příspěvky: 63
Registrován: 19.06.2009 14:31
Bydliště: Studénka
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od roverx » 26.10.2009 21:32

rozdíl? 1.6 a 1.6?

Někde jsem četl, že v benzínovém motoru 1,6 je rozdíl a to konkrétně u typu vozidla "trend"?! Je to pravda, že tento typ o motoru stejného obsahu má jinač spřevodovaný motor?
Jak se tváří tento benzín při startování v zimních měsících, nemá problémy? Díky za vaše názory :-)
Autor: Stanik.Tomanek, 25. 10. 2009, neutrální recenze




pro Stanik.Tomanek

nejsem sice takový znalec Focusů(lépe znám Mondea), ale co vím, že motor 1.6 16v je jen jeden a to s označením Zetec!!
Podle různých časopisových testů je právě doporučována tato jednotka-slušný výkon, spotřeba, cena i spolehlivost! Kolega ho zrovinka má a startuje to vždy na výbornou, tak jako všechny Fordovy benziňáky. S dieselem je to horší, ta spolehlivost je o mnoho horší(1.8Tddi). Kámoš ho má v pěkným stavu, ale problémy s motorem jsou častý-tak to i říkali v TV.
Autor: Michal.Knap, 25. 10. 2009, neutrální recenze






rozdíl? 1.6 a 1.6? a pro Stanik.Tomanek

no, chvíli jsem kukal na netu a u FF do roku 2004 byl opravdu jen jeden motor 1,6
po faceliftu(04) jsem se dočet o
"Ford Focus II 1.6 16V"
a
"Ford Focus II 1.6 Ti VCT 16V"
kdy první má jen 74kW a druhý 85kW
který z těch dvou chválí to nevím, ale je možné, že jsou jinak zpřevodované, když oba mají stejný obsah a stejný počet ventilů...
v tom případě by mne opravdu zajímalo, který je ten vychvalovanější benzíňák...?!





tak to by mě zajímal co vy na to Fofáci?! nikde už to vlákno nepokračovalo a také bych byl zvědav na výsledek M.-)
Obrázek

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od killerhammer » 26.10.2009 21:39

mozno by si mohol zacat tym, ze si toto vlakno precitas od zaciatku :wink:
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

Uživatelský avatar
roverx
Nováček
Nováček
Příspěvky: 63
Registrován: 19.06.2009 14:31
Bydliště: Studénka
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od roverx » 26.10.2009 23:20

no jestli to dobře chápu, tak to pak nevím kde najdu ten vyhlášený motor :-(
Ford Focus II 1.6 Ti VCT 16V :-( všude kde jsem se díval jsem našel motorizaci 74kW :-(

včem je tedy tak razantní rozdíl a jak moc jej to ovlivňuje?!
Obrázek

MK2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4585
Registrován: 01.09.2008 20:30
Bydliště: Kolín, Nedašov

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od MK2 » 26.10.2009 23:27

Ti-VCT = Twin independent Variable Camshaft Timing = dvojí inteligentní variabilní časování ventilů

V tom je rozdíl :idea: Má to vliv na spotřebu a ve vyšších otáčkách větší výkon :wink:
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW

Uživatelský avatar
roverx
Nováček
Nováček
Příspěvky: 63
Registrován: 19.06.2009 14:31
Bydliště: Studénka
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od roverx » 26.10.2009 23:41

takže nové Fofo jedině v benzínu a TéÍVéCéTéčko :-)
slušný poměr cena/výkon/spotřeba
jestli nejsem takový idiot :-DDD


jen opravdu nechápu kde takový motor pod kapotou najít, kde jsem byl tam jej měli jen na !hubě" v papírech už psali něco jiné :-(((
Obrázek

Johnyy
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 809
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Johnyy » 26.10.2009 23:45

musíš hledat stále se používají oba motory jak s VTC tak bez něj. Klasickejch 1.6 je většina..čemuž já osobně nerozumim, ale je to tak:)
Nyní: Mondeo MK4 Kombi FL, 2.2 tdci 169kw,500nm, podvozek Titanium S
ex: Ford Focus 2 ST, 2008 FL, code red stage 2, mongoose, sportcat =285ps 465Nm
ex: Ford Puma 1.7 VCT, 2000

Uživatelský avatar
roverx
Nováček
Nováček
Příspěvky: 63
Registrován: 19.06.2009 14:31
Bydliště: Studénka
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od roverx » 27.10.2009 00:07

je tedy ten chválenější motor ten s tím proměnným časováním ventilů, nemýlim-li se?!
není zase ta mechanika náchylnější na poruchy než obyčejná 1,6 74kW?!
s díky za názory a klidně se rozepište víc ;-)
Zatím budoucí Fofík II Standa
Obrázek

Johnyy
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 809
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Johnyy » 27.10.2009 00:17

vzhledem k tomu kolik FF2 váží, tak je to podle mě lepší volba než klasická 1.6. Rozdíl je patrný především nad 4000 ot/min, ostatně viz. obrázek. Osobně můžu říct, že po 140 000 t.km není žádný problém jak s motorem tak autem celkově. Ford použil VCT už u Pumy a japonci to využívaj už kolik let a nevím o nějakých problémech

Abych ti odpověděl, tak určitě VCT je ten chválenější, mimo to po měření na brzdě snad všichni s tímto motorem měli výkon kolem 90kW, takže reálně vyšší než papírově. Nikdo už ti víc neřekne, protože vše podstatné už tu je, takže pročíst vlákno :wink:
Přílohy
ford_67_41074f3c29cd8.jpg
Nyní: Mondeo MK4 Kombi FL, 2.2 tdci 169kw,500nm, podvozek Titanium S
ex: Ford Focus 2 ST, 2008 FL, code red stage 2, mongoose, sportcat =285ps 465Nm
ex: Ford Puma 1.7 VCT, 2000

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti