Zvuk při zavírání je opravdu mnohem lepší, ale zvuk z reproduktorů ani ne. Nějaké zlepšení tam je, ale nic výrazné, těžko to někdo pocítí/uslyší.
Zbylo mě 4,3 Kg materiálu, takže autíčko přibralo na váze o 16,1 Kg.
Co mě nejvíc na*****, byly ty tři ****** čudlíky co se musí vytáhnout/zatlačit Jinak celkem pohoda, bez problémů.
Nejde mě do hlavy, jak mohou z ovladače na dveřích řidiče vycházet pouze TŘI vodiče (drátky), když tam ovládám všechny 4 okna + ovládání zracátek ?!?!?
A muzes prosim popsat, jak se sundava ten plast okolo tlacitek?? Co je vsechno treba sundat?? Pokud mas i foto, budu rad
Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW
Jde mi o to, jestli se da lehce oddelit od zbytku madla - rad bych ho potahl karbonem...
Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW
MK2: Dobrá práce . Já právě když už tlumil, tak jsem rovnou vyměnil i repro. Když už, tak už . Zvuk se zlepšil o dost. Jinak s těma 3 drátkama čumím, já to mám stejné jak Quickie
Marťas: Také jsem měl choutky ohledně carbonu a těch tlačítek, resp. místa okolo nich. Ta část ale z madla oddělat vůbec nejde, je to v jednom kuse...alespoň se to tak jeví
Ford Mondeo 1.6 Ecoboost 118kW - Enterprise - White Frozen Gallery Byl: Ford Focus II, Eibach Pro-Spacer & Pro-KIT, Machine silverGallery
To nejde oddelit. Cele madlo, vrchna cast, aj s vyplnou textilnou, je sucastou toho celeho plastu-tapacirungu dveri. Tie tlacitka sa asi daju odtial vycvaknut zospodu, ale to je tak vsetko.
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW
Jj, je to tak, jak pise Anndy. Z druhe strany je to pritavene.
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie) Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie) Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)
Tak jsem se konecne dostal k zatlumeni hluku motoru v kabine. Vybral jsem si STP Vibroplast M1 - 3 platy 30x40cm (cena cca 450,-). Vylepil jsem jimi prolisy na kapote, na kterou jsem pak vratil originalni deku od Fordu. Pak jsem jeste vylepil na prepazce motor/kabina ze strany motoru kazdy nahy plech co byl videt a v dosahu. Vse bez jakekoliv demontaze dilu. Prace na cca 1 hodinku.
No a vysledek - je to zase opravdu znat . Motor je zase o dost tissi a hlavne vibrace od motoru v kabine jsou mensi, coz mi potvrdila i manzelka (nezavisly pozorovatel). V odhlucneni motoru se to uz blizi aspon k fabii
Posilam par fotek pro inspiraci.