
1.8TDCi - netaha nad ~2000, vibracie, WTF???
- tom.z
- Nováček
- Příspěvky: 75
- Registrován: 18.01.2009 15:11
- Bydliště: Bořitov
Re: 1.8TDCi - netaha nad ~2000, vibracie, WTF???
O kilometrech se nehádám. Všichni víme jak se věci mají
Když jsem auto kupoval bylo staré tři roky a na ty kilometry vypadalo a to včetně všech záznamů v servisní knize...

Ford Focus II kombi 1,8 TDCi Ghia 2005, jeans blue, 18" ST kola, "Ferda"
(předtím Ford Mondeo kombi 1,6 16V Trend 1996)

https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=14541
(předtím Ford Mondeo kombi 1,6 16V Trend 1996)

https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=14541
- tom.z
- Nováček
- Příspěvky: 75
- Registrován: 18.01.2009 15:11
- Bydliště: Bořitov
Re: 1.8TDCi - netaha nad ~2000, vibracie, WTF???
Radši mi tu prosím někdo napište co to ten regulátor je, k čemu přesně (a jak) slouží... Zda jste ho už někdo měnil apod. 

Ford Focus II kombi 1,8 TDCi Ghia 2005, jeans blue, 18" ST kola, "Ferda"
(předtím Ford Mondeo kombi 1,6 16V Trend 1996)

https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=14541
(předtím Ford Mondeo kombi 1,6 16V Trend 1996)

https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=14541
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: 1.8TDCi - netaha nad ~2000, vibracie, WTF???
Cierny scenar ma vyhodu - clovek sa pripravi na to najhorsie a v servise mu povedia : Pane, bola to banalita za 50€. Nepoznam vacsie potesenie 

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: 1.8TDCi - netaha nad ~2000, vibracie, WTF???
Reguluje tlak paliva laicky řečeno jiný tlak je při volnoběhu než při plném zatížení motoru to je co se ti stalo zřejmě čerpadlo z nějakého důvodu nedokázalo vytvořit požadovaný tlak a nebo je chyba v tom regulátoru tlaku,ale kde je u tohoto motoru nevim asi na čerpadle.tom.z píše:Radši mi tu prosím někdo napište co to ten regulátor je, k čemu přesně (a jak) slouží... Zda jste ho už někdo měnil apod.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: 1.8TDCi - netaha nad ~2000, vibracie, WTF???
Neviem to istotne, no mam dojem, ze sa jedna o regulacne ventily na commonrail cerpadle. Ak by to boli ony, oprava by nebola nenormalne draha. Kdesi som cital, ze prave tieto ventily su achilovka Continental CR cerpadiel, ktore ked sa neznicia nekvalitnou naftou, vydrzia podstatne dlhsie, ako Bosch / Denso / Delphi.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: 1.8TDCi - netaha nad ~2000, vibracie, WTF???
Toto je naše čerpadlo pro Lynx je to zboku,ale stejně nejdřív kvalitní diagnostiku a specální diesel servis .
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- tom.z
- Nováček
- Příspěvky: 75
- Registrován: 18.01.2009 15:11
- Bydliště: Bořitov
Re: 1.8TDCi - netaha nad ~2000, vibracie, WTF???
Děkuji za obrázky i vaše rady. Jakmile to bude možné zajedu s tím do fordu a pak se podělím o své zážitky...

Ford Focus II kombi 1,8 TDCi Ghia 2005, jeans blue, 18" ST kola, "Ferda"
(předtím Ford Mondeo kombi 1,6 16V Trend 1996)

https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=14541
(předtím Ford Mondeo kombi 1,6 16V Trend 1996)

https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=14541
- tom.z
- Nováček
- Příspěvky: 75
- Registrován: 18.01.2009 15:11
- Bydliště: Bořitov
Re: 1.8TDCi - netaha nad ~2000, vibracie, WTF???
Tak tedy konecne je auto v servisu. No a zavada neni na palivove soustave, ale na pritlaku spojky, nebot mi odesel setrvacnik...
At zije dvouhmotovy setrvacnik... 


Ford Focus II kombi 1,8 TDCi Ghia 2005, jeans blue, 18" ST kola, "Ferda"
(předtím Ford Mondeo kombi 1,6 16V Trend 1996)

https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=14541
(předtím Ford Mondeo kombi 1,6 16V Trend 1996)

https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=14541
- tom.z
- Nováček
- Příspěvky: 75
- Registrován: 18.01.2009 15:11
- Bydliště: Bořitov
Re: 1.8TDCi - netaha nad ~2000, vibracie, WTF???
Už mi to spočítali...
Cena originál setrvačníku ford je 17 500 kč.
Bohužel musím měnit i spojku (nevím zda je to standardní) a ta stoji včetně ložiska 10 300 kč.
A práce (diagnostika problému + výměna) 4 200 kč... Suma sumárum dnes vyjde výměna setrvačníku v autorizovaném servisu na krásných 32 000 kč.
Naštěstí existují i neoriginální náhradní díly
, které se pyšní kvalitou originálu. Tedy koupil jsem setrvačník SACHS za 8 000 kč a spojku SACHS za 4 900 kč, plus spojkové ložisko LUK za 3 040 kč. Suma 15 940 kč.
Ať tak či tak dvouhmotový setrvačník je velmi drahá sranda, která pečuje o pohodlí naší jízdy






Naštěstí existují i neoriginální náhradní díly


Ať tak či tak dvouhmotový setrvačník je velmi drahá sranda, která pečuje o pohodlí naší jízdy

Ford Focus II kombi 1,8 TDCi Ghia 2005, jeans blue, 18" ST kola, "Ferda"
(předtím Ford Mondeo kombi 1,6 16V Trend 1996)

https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=14541
(předtím Ford Mondeo kombi 1,6 16V Trend 1996)

https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=14541
- Wycleff
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 05.07.2009 14:40
- Bydliště: Brno
Re: 1.8TDCi - netaha nad ~2000, vibracie, WTF???
Tak to byl dobrý kauf - mne typek tedka nabizi celou tuto sadu za 25 000 a je to taky SACHS - kdes to koupil pls?tom.z píše:Už mi to spočítali...Cena originál setrvačníku ford je 17 500 kč.
Bohužel musím měnit i spojku (nevím zda je to standardní) a ta stoji včetně ložiska 10 300 kč.
A práce (diagnostika problému + výměna) 4 200 kč... Suma sumárum dnes vyjde výměna setrvačníku v autorizovaném servisu na krásných 32 000 kč.
![]()
![]()
![]()
Naštěstí existují i neoriginální náhradní díly, které se pyšní kvalitou originálu. Tedy koupil jsem setrvačník SACHS za 8 000 kč a spojku SACHS za 4 900 kč, plus spojkové ložisko LUK za 3 040 kč. Suma 15 940 kč.
![]()
Ať tak či tak dvouhmotový setrvačník je velmi drahá sranda, která pečuje o pohodlí naší jízdy
Ford Focus II kombi 1,8 TDCi 2006, dark grey
- Wycleff
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 05.07.2009 14:40
- Bydliště: Brno
Re: 1.8TDCi - netaha nad ~2000, vibracie, WTF???
Tak jsem pohledal na fóru a pak na motoallegro a našel jsem zdá se komplet spojkovou sadu i se setrvačníkem od SACHSU:
http://moto.allegro.pl/kolo-dwumasowe-s ... 41411.html
Nevěděl by někdo jestli je to ono?
http://moto.allegro.pl/kolo-dwumasowe-s ... 41411.html
Nevěděl by někdo jestli je to ono?
Ford Focus II kombi 1,8 TDCi 2006, dark grey
- tom.z
- Nováček
- Příspěvky: 75
- Registrován: 18.01.2009 15:11
- Bydliště: Bořitov
Re: 1.8TDCi - netaha nad ~2000, vibracie, WTF???
Všechno jsem nakonec za uváděnou cenu koupil v e-shopu rajautodilu.cz (774 431 456)Wycleff píše:Tak to byl dobrý kauf - mne typek tedka nabizi celou tuto sadu za 25 000 a je to taky SACHS - kdes to koupil pls?tom.z píše:Už mi to spočítali...Cena originál setrvačníku ford je 17 500 kč.
Bohužel musím měnit i spojku (nevím zda je to standardní) a ta stoji včetně ložiska 10 300 kč.
A práce (diagnostika problému + výměna) 4 200 kč... Suma sumárum dnes vyjde výměna setrvačníku v autorizovaném servisu na krásných 32 000 kč.
![]()
![]()
![]()
Naštěstí existují i neoriginální náhradní díly, které se pyšní kvalitou originálu. Tedy koupil jsem setrvačník SACHS za 8 000 kč a spojku SACHS za 4 900 kč, plus spojkové ložisko LUK za 3 040 kč. Suma 15 940 kč.
![]()
Ať tak či tak dvouhmotový setrvačník je velmi drahá sranda, která pečuje o pohodlí naší jízdy


Ford Focus II kombi 1,8 TDCi Ghia 2005, jeans blue, 18" ST kola, "Ferda"
(předtím Ford Mondeo kombi 1,6 16V Trend 1996)

https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=14541
(předtím Ford Mondeo kombi 1,6 16V Trend 1996)

https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=14541
- georgi
- Zkušený
- Příspěvky: 1285
- Registrován: 24.08.2008 11:49
- Bydliště: BA (94%) / BB (4%) / RA (2%)
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8TDCi - netaha nad ~2000, vibracie, WTF???
Tak chlapci moji, dnes presne ten isty problem na dialnici cestou z BB do BA, auto zacalo stracat vykon, cukanie... az som musel zastavit. Zhasol som motor, nastartoval znova a myslel som si, ze ako vzdy idem dalej. Ale dnes nie. Este to urobil 2x (vsetko v priebehu par stovak metrov) a uz som ho ani nenatocil. Starter krutil naprazdno, ani len kychnutie. Zavolal som sestre, ktora isla za par minut za mnou a poprosil som ju o odtah k najblizsej pumpe. Tam som dal doplna a skusil nastartovat. Trvalo to asi 5 sekund, ale motor naskocil. Chcel som skusit kusok dvihnut otacky, tak som sa dotkol plynoveho pedalu a okamzite zhasol. Druhe nastartovanie bolo na prve pretocenie a uz slo vsetko ako malo. Do plna nadrze to bolo 37 litrov, takze v nadrzi muselo byt este ~17, co by malo byt v pohode. Tak som uvazoval nad spolocnymi menovatelmi vsetkych 4 pripadov, ked sa mi to stalo a vzdy to bolo:
- "malo" paliva v nadrzi
- dlhsia svizna trasa (dialnica) = relativne rychly pokles hladiny paliva v nadrzi
To ma privadza k napadu, co by mohlo byt problemom a sice podtlak v nadrzi. Ak sa to este zopakuje (nie ze by som to privolaval - dufam, ze nie), skusim len lievikom dodanym k tomu samozatvaraciemu hrdlu otvorit nadrz a pustit tam vzduch, ci to nepomoze.
A teraz otazka - ma niekto ponatia, akym sposobom je na focuse rieseny podtlak v nadrzi? Je tam nejaky ventil? Kde ho najdem? Rad by som si nanho posvietil - najprv cistiacim prostriedkom... neskor mozno vrtackou
.
- "malo" paliva v nadrzi
- dlhsia svizna trasa (dialnica) = relativne rychly pokles hladiny paliva v nadrzi
To ma privadza k napadu, co by mohlo byt problemom a sice podtlak v nadrzi. Ak sa to este zopakuje (nie ze by som to privolaval - dufam, ze nie), skusim len lievikom dodanym k tomu samozatvaraciemu hrdlu otvorit nadrz a pustit tam vzduch, ci to nepomoze.
A teraz otazka - ma niekto ponatia, akym sposobom je na focuse rieseny podtlak v nadrzi? Je tam nejaky ventil? Kde ho najdem? Rad by som si nanho posvietil - najprv cistiacim prostriedkom... neskor mozno vrtackou

FF II FL HB Titanium X 1.8TDCi Sea Grey, Galerka: https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?t=11402 - predaný :'-(

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Amazon [Bot] a 2 hosti