1.8TDCi - netaha nad ~2000, vibracie, WTF???

Uživatelský avatar
tom.z
Nováček
Nováček
Příspěvky: 75
Registrován: 18.01.2009 15:11
Bydliště: Bořitov

Re: 1.8TDCi - netaha nad ~2000, vibracie, WTF???

Příspěvek od tom.z » 28.10.2010 17:47

O kilometrech se nehádám. Všichni víme jak se věci mají :evil: Když jsem auto kupoval bylo staré tři roky a na ty kilometry vypadalo a to včetně všech záznamů v servisní knize...
Ford Focus II kombi 1,8 TDCi Ghia 2005, jeans blue, 18" ST kola, "Ferda"
(předtím Ford Mondeo kombi 1,6 16V Trend 1996)
Obrázek
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=14541

Uživatelský avatar
tom.z
Nováček
Nováček
Příspěvky: 75
Registrován: 18.01.2009 15:11
Bydliště: Bořitov

Re: 1.8TDCi - netaha nad ~2000, vibracie, WTF???

Příspěvek od tom.z » 28.10.2010 17:50

Radši mi tu prosím někdo napište co to ten regulátor je, k čemu přesně (a jak) slouží... Zda jste ho už někdo měnil apod. :?:
Ford Focus II kombi 1,8 TDCi Ghia 2005, jeans blue, 18" ST kola, "Ferda"
(předtím Ford Mondeo kombi 1,6 16V Trend 1996)
Obrázek
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=14541

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 1.8TDCi - netaha nad ~2000, vibracie, WTF???

Příspěvek od V12 » 28.10.2010 18:01

Cierny scenar ma vyhodu - clovek sa pripravi na to najhorsie a v servise mu povedia : Pane, bola to banalita za 50€. Nepoznam vacsie potesenie :)
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: 1.8TDCi - netaha nad ~2000, vibracie, WTF???

Příspěvek od tomason » 28.10.2010 18:07

tom.z píše:Radši mi tu prosím někdo napište co to ten regulátor je, k čemu přesně (a jak) slouží... Zda jste ho už někdo měnil apod. :?:
Reguluje tlak paliva laicky řečeno jiný tlak je při volnoběhu než při plném zatížení motoru to je co se ti stalo zřejmě čerpadlo z nějakého důvodu nedokázalo vytvořit požadovaný tlak a nebo je chyba v tom regulátoru tlaku,ale kde je u tohoto motoru nevim asi na čerpadle.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 1.8TDCi - netaha nad ~2000, vibracie, WTF???

Příspěvek od V12 » 28.10.2010 19:00

Neviem to istotne, no mam dojem, ze sa jedna o regulacne ventily na commonrail cerpadle. Ak by to boli ony, oprava by nebola nenormalne draha. Kdesi som cital, ze prave tieto ventily su achilovka Continental CR cerpadiel, ktore ked sa neznicia nekvalitnou naftou, vydrzia podstatne dlhsie, ako Bosch / Denso / Delphi.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: 1.8TDCi - netaha nad ~2000, vibracie, WTF???

Příspěvek od tomason » 28.10.2010 19:16

capture17.jpg
capture17.jpg (31.47 KiB) Zobrazeno 2720 x
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: 1.8TDCi - netaha nad ~2000, vibracie, WTF???

Příspěvek od tomason » 28.10.2010 19:18

capture18.jpg
Toto je naše čerpadlo pro Lynx je to zboku,ale stejně nejdřív kvalitní diagnostiku a specální diesel servis .
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Uživatelský avatar
tom.z
Nováček
Nováček
Příspěvky: 75
Registrován: 18.01.2009 15:11
Bydliště: Bořitov

Re: 1.8TDCi - netaha nad ~2000, vibracie, WTF???

Příspěvek od tom.z » 28.10.2010 20:08

Děkuji za obrázky i vaše rady. Jakmile to bude možné zajedu s tím do fordu a pak se podělím o své zážitky...:)
Ford Focus II kombi 1,8 TDCi Ghia 2005, jeans blue, 18" ST kola, "Ferda"
(předtím Ford Mondeo kombi 1,6 16V Trend 1996)
Obrázek
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=14541

Uživatelský avatar
tom.z
Nováček
Nováček
Příspěvky: 75
Registrován: 18.01.2009 15:11
Bydliště: Bořitov

Re: 1.8TDCi - netaha nad ~2000, vibracie, WTF???

Příspěvek od tom.z » 18.01.2011 13:26

Tak tedy konecne je auto v servisu. No a zavada neni na palivove soustave, ale na pritlaku spojky, nebot mi odesel setrvacnik... :!: At zije dvouhmotovy setrvacnik... :?
Ford Focus II kombi 1,8 TDCi Ghia 2005, jeans blue, 18" ST kola, "Ferda"
(předtím Ford Mondeo kombi 1,6 16V Trend 1996)
Obrázek
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=14541

Uživatelský avatar
tom.z
Nováček
Nováček
Příspěvky: 75
Registrován: 18.01.2009 15:11
Bydliště: Bořitov

Re: 1.8TDCi - netaha nad ~2000, vibracie, WTF???

Příspěvek od tom.z » 20.01.2011 11:05

Už mi to spočítali... 8O Cena originál setrvačníku ford je 17 500 kč. :? Bohužel musím měnit i spojku (nevím zda je to standardní) a ta stoji včetně ložiska 10 300 kč. :? A práce (diagnostika problému + výměna) 4 200 kč... Suma sumárum dnes vyjde výměna setrvačníku v autorizovaném servisu na krásných 32 000 kč. :!: :!: :!:

Naštěstí existují i neoriginální náhradní díly :idea: , které se pyšní kvalitou originálu. Tedy koupil jsem setrvačník SACHS za 8 000 kč a spojku SACHS za 4 900 kč, plus spojkové ložisko LUK za 3 040 kč. Suma 15 940 kč. :!:

Ať tak či tak dvouhmotový setrvačník je velmi drahá sranda, která pečuje o pohodlí naší jízdy :(
Ford Focus II kombi 1,8 TDCi Ghia 2005, jeans blue, 18" ST kola, "Ferda"
(předtím Ford Mondeo kombi 1,6 16V Trend 1996)
Obrázek
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=14541

Uživatelský avatar
Wycleff
Nováček
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 05.07.2009 14:40
Bydliště: Brno

Re: 1.8TDCi - netaha nad ~2000, vibracie, WTF???

Příspěvek od Wycleff » 03.02.2011 22:04

tom.z píše:Už mi to spočítali... 8O Cena originál setrvačníku ford je 17 500 kč. :? Bohužel musím měnit i spojku (nevím zda je to standardní) a ta stoji včetně ložiska 10 300 kč. :? A práce (diagnostika problému + výměna) 4 200 kč... Suma sumárum dnes vyjde výměna setrvačníku v autorizovaném servisu na krásných 32 000 kč. :!: :!: :!:

Naštěstí existují i neoriginální náhradní díly :idea: , které se pyšní kvalitou originálu. Tedy koupil jsem setrvačník SACHS za 8 000 kč a spojku SACHS za 4 900 kč, plus spojkové ložisko LUK za 3 040 kč. Suma 15 940 kč. :!:

Ať tak či tak dvouhmotový setrvačník je velmi drahá sranda, která pečuje o pohodlí naší jízdy :(
Tak to byl dobrý kauf - mne typek tedka nabizi celou tuto sadu za 25 000 a je to taky SACHS - kdes to koupil pls?
Ford Focus II kombi 1,8 TDCi 2006, dark grey

Uživatelský avatar
Wycleff
Nováček
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 05.07.2009 14:40
Bydliště: Brno

Re: 1.8TDCi - netaha nad ~2000, vibracie, WTF???

Příspěvek od Wycleff » 03.02.2011 23:44

Tak jsem pohledal na fóru a pak na motoallegro a našel jsem zdá se komplet spojkovou sadu i se setrvačníkem od SACHSU:

http://moto.allegro.pl/kolo-dwumasowe-s ... 41411.html

Nevěděl by někdo jestli je to ono?
Ford Focus II kombi 1,8 TDCi 2006, dark grey

Uživatelský avatar
tom.z
Nováček
Nováček
Příspěvky: 75
Registrován: 18.01.2009 15:11
Bydliště: Bořitov

Re: 1.8TDCi - netaha nad ~2000, vibracie, WTF???

Příspěvek od tom.z » 04.02.2011 09:18

Wycleff píše:
tom.z píše:Už mi to spočítali... 8O Cena originál setrvačníku ford je 17 500 kč. :? Bohužel musím měnit i spojku (nevím zda je to standardní) a ta stoji včetně ložiska 10 300 kč. :? A práce (diagnostika problému + výměna) 4 200 kč... Suma sumárum dnes vyjde výměna setrvačníku v autorizovaném servisu na krásných 32 000 kč. :!: :!: :!:

Naštěstí existují i neoriginální náhradní díly :idea: , které se pyšní kvalitou originálu. Tedy koupil jsem setrvačník SACHS za 8 000 kč a spojku SACHS za 4 900 kč, plus spojkové ložisko LUK za 3 040 kč. Suma 15 940 kč. :!:

Ať tak či tak dvouhmotový setrvačník je velmi drahá sranda, která pečuje o pohodlí naší jízdy :(
Tak to byl dobrý kauf - mne typek tedka nabizi celou tuto sadu za 25 000 a je to taky SACHS - kdes to koupil pls?
Všechno jsem nakonec za uváděnou cenu koupil v e-shopu rajautodilu.cz (774 431 456) 8) Už s tím 14 dní jezdím a pohoda :lol: Tak snad to pár let vydrží...
Ford Focus II kombi 1,8 TDCi Ghia 2005, jeans blue, 18" ST kola, "Ferda"
(předtím Ford Mondeo kombi 1,6 16V Trend 1996)
Obrázek
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=14541

Uživatelský avatar
georgi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1285
Registrován: 24.08.2008 11:49
Bydliště: BA (94%) / BB (4%) / RA (2%)
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8TDCi - netaha nad ~2000, vibracie, WTF???

Příspěvek od georgi » 11.12.2011 00:04

Tak chlapci moji, dnes presne ten isty problem na dialnici cestou z BB do BA, auto zacalo stracat vykon, cukanie... az som musel zastavit. Zhasol som motor, nastartoval znova a myslel som si, ze ako vzdy idem dalej. Ale dnes nie. Este to urobil 2x (vsetko v priebehu par stovak metrov) a uz som ho ani nenatocil. Starter krutil naprazdno, ani len kychnutie. Zavolal som sestre, ktora isla za par minut za mnou a poprosil som ju o odtah k najblizsej pumpe. Tam som dal doplna a skusil nastartovat. Trvalo to asi 5 sekund, ale motor naskocil. Chcel som skusit kusok dvihnut otacky, tak som sa dotkol plynoveho pedalu a okamzite zhasol. Druhe nastartovanie bolo na prve pretocenie a uz slo vsetko ako malo. Do plna nadrze to bolo 37 litrov, takze v nadrzi muselo byt este ~17, co by malo byt v pohode. Tak som uvazoval nad spolocnymi menovatelmi vsetkych 4 pripadov, ked sa mi to stalo a vzdy to bolo:

- "malo" paliva v nadrzi
- dlhsia svizna trasa (dialnica) = relativne rychly pokles hladiny paliva v nadrzi

To ma privadza k napadu, co by mohlo byt problemom a sice podtlak v nadrzi. Ak sa to este zopakuje (nie ze by som to privolaval - dufam, ze nie), skusim len lievikom dodanym k tomu samozatvaraciemu hrdlu otvorit nadrz a pustit tam vzduch, ci to nepomoze.

A teraz otazka - ma niekto ponatia, akym sposobom je na focuse rieseny podtlak v nadrzi? Je tam nejaky ventil? Kde ho najdem? Rad by som si nanho posvietil - najprv cistiacim prostriedkom... neskor mozno vrtackou ;).
FF II FL HB Titanium X 1.8TDCi Sea Grey, Galerka: https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?t=11402 - predaný :'-(

Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Amazon [Bot] a 2 hosti