Jen pro ty, co mají DPF vykuchané

Odpovědět
Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od vita_k » 28.02.2012 15:28

Komi píše: Mit dem Multimeter im eingebauten Zustand messe ich im kalten Zustand ca 5 Volt und in Betrieb Spannungen zwischen 2 und 4,5 Volt je nach Belastung. Bei einer Regeneration geht die Spannung bis auf 0,5 Volt herunter. Für diese Messungen habe ich ein Kabel von der Signalleitung des Tempfühlers nach Drinnen verlegt. Bei diesem Arbeitsgang habe ich gleich noch ein Kabel von der Signalleitung des Differrenzdrucksensors mit nach Drinnen verlegt. Beide Kabel kommen jetzt beim Aschenbecher heraus.
Mozna rychlejsi reseni nez kontrolka je to co jsi mi poradil ty. PID na teplotu a diff tlak pro ELM327 a telefon s androidem :)
pak vis presnou teplotu a diff tlak na senzoru. Jeste jednou dik za to.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

fluider
Nováček
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 04.02.2012 13:55

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od fluider » 28.02.2012 16:05

Ja by som si to predstavoval tak, že na dobre viditeľnom mieste na palubovke by bola LED-ka, ktoré by sa rozsvietila pri regenerácii, a ja by som hneď vedel, že tomu treba prispôsobiť jazdu. Musím si prečítať návod toho Nemca.

Uživatelský avatar
Komi
Junior
Junior
Příspěvky: 414
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od Komi » 28.02.2012 16:45

dnes dal ten nemcur zaujimave vysledky merania na forum
pri ustalenych 3000ot (cca 150 tachometrovych) ma DPF len 350 stupnov
pri 3200 (160) uz 450-zacina prirodzena regeneracia
pri 3500 (175) uz 500 stupnov
pochvaloval si ze po tomto merani sa mu natiahol aj interval medzi regeneraciami ked dovtedy mal po vycisteni DPF max 270km, tak po tejto vypalovacej skuske mal rekordnych 317km...
pekne to koresponduje s mojimi meraniami ze pri nasej dialnicnej 130 sa akurat rychlejsie filter zanesie-este prirodzena regeneracia neprebieha a relativne velkym zatazenim sa filter rychlo zanesie
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009

pzad
Nováček
Nováček
Příspěvky: 24
Registrován: 22.02.2012 10:56

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od pzad » 28.02.2012 19:42

Nicco píše: Uz sa iba zbavit toho chloroveho smradu a :nazdravi:
Bud si kupis 1.8tdci, alebo pockas na FFIII, ktore ma suchy DPF. To ze to ma 5ku, este neznamena, ze to musi tocit velke otacky pri 130kmh.
Podla etis vsedky ford focus 2 - 1.6 80 kW od 03/2009 (asi euro 5) by mali mat cDPF (bez eolys). Musim pozriet pod ten svoj, ci tam je ta nadrzka.
Focus II HB 2011, 1.6 TDCi 80kw

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od Nicco » 28.02.2012 20:05

Fakt? Tak to je dost zaujimava informacia, ale tu sa pise, ze je to az od roku 2010/Euro5 teda FFIII
P.S. K tej poslednej vete, ze Ford ma radsej spolahlivu cestu a nechce vodnu pumpu odpajat.
Tak nova 1.0EB ma olejove cerpadlo elektricke a odpojitelne :dih:
Přílohy
210220123283.jpg
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od vita_k » 28.02.2012 21:19

nechapu s tou vodni pumpou. Dyt je na rozvodu.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od Nicco » 28.02.2012 22:25

Je to napisane mimo toho vyrezu. Vodna pumpa nie je na rozvode, ale je mimo a ma elektricky ovladane rameno s kladkou, ktore sa pritlaci na klinovy remen, alebo sa odtiahne. Ma len 2 stavy on/off.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od V12 » 28.02.2012 23:09

vita_k píše: Mozna rychlejsi reseni nez kontrolka je to co jsi mi poradil ty. PID na teplotu a diff tlak pro ELM327 a telefon s androidem :)
pak vis presnou teplotu a diff tlak na senzoru. Jeste jednou dik za to.
Hral som sa s Torque na Androide, ver. 1.5.44 vie merat diferencny tlak na DPF, no jeho teplotu nie. Dovodom je fakt, ze tam nie je cidlo. To je iba na teplotu katu, Torque to vidi. Testnut som to nemohol, moj Fuckus DPF nema.

Nicco :
Toto ma velmi desi. Nahodit pre motor zivotne dolezitu vec na elektroniku je podla mna sialenstvo. Pojdes po dialnici 150 a nejake cidlo vrati zlu hodnotu. Nasledne elektronika vypne olejove cerpadlo. Co bude asi nasledovat :?: :bebng:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od vita_k » 29.02.2012 07:21

Mas vlastne pravdu, ale to cidlo je blizko dpf (uz jej nemam), tak ho muzes brat jako smerodatne. Kdyz se mu chce tak jde i 450-470, coz je regenerace, v podstate.
Tyto km regenerace se mi nelibi, tak jsem dal na checksum.cz jestli je neumi nekdo zastavit, ale zatim bez odezvy.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
wilder01
Junior
Junior
Příspěvky: 491
Registrován: 07.06.2009 22:24
Bydliště: Trnava

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od wilder01 » 29.02.2012 08:32

takze ani Fapoff a ich posledny sw neodstranil km regeneracie? PO kolkych km sa ti pusta km regeneracia?
Ford Focus Turnier 2, 1.6 Tdci 80 kW DPF
Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

Obrázek

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od vita_k » 29.02.2012 08:45

zrejme to chce fakt vzdy individualni pristup ke kazde jednotce a autu. Ja jsem tam byl v cervenci. Od te doby se mohlo neco objevit... Ale auto je i tak vysoce pouzitelne.
Ani nevim jak casto se pousti. tipuji ze 300-400km. Ale uz to nedela takove blbosti, ze to skoro nevadi.

Ted se mi to takto zda dobre, jen to chci doladit uplne:)
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

pepé
Nováček
Nováček
Příspěvky: 174
Registrován: 16.02.2011 14:30

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od pepé » 29.02.2012 09:02

vita_k píše:zrejme to chce fakt vzdy individualni pristup ke kazde jednotce a autu. Ja jsem tam byl v cervenci. Od te doby se mohlo neco objevit... Ale auto je i tak vysoce pouzitelne.
Ani nevim jak casto se pousti. tipuji ze 300-400km. Ale uz to nedela takove blbosti, ze to skoro nevadi.

Ted se mi to takto zda dobre, jen to chci doladit uplne:)
Jak to prosím tě zjistíš za jízdy, že to chce dělat regeneraci?
Mondeo MKIV combi 2011, 2.0 TDCi 103 kW Titanium, průměr 6,1 l/100Km
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od vita_k » 29.02.2012 09:23

jak jsem uz psal: teplota dpf (nebo katu) se zvysi na 450 stupnu. Kombinace elm327 diagnostiky a programu Torque je prima :) vsem doporucuju.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

pepé
Nováček
Nováček
Příspěvky: 174
Registrován: 16.02.2011 14:30

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od pepé » 29.02.2012 09:42

vita_k píše:jak jsem uz psal: teplota dpf (nebo katu) se zvysi na 450 stupnu. Kombinace elm327 diagnostiky a programu Torque je prima :) vsem doporucuju.
Ptám se jestli to někdo zjistí když řídí auto a nemá žádné diagnostiky ani další měřáky.
To ti přibývá furt olej, když to regeneruje.
U mně je olej OK, spotřeba taky Ok, ale někdy se spouští větrák.
Mondeo MKIV combi 2011, 2.0 TDCi 103 kW Titanium, průměr 6,1 l/100Km
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od V12 » 29.02.2012 11:07

vita_k píše:jak jsem uz psal: teplota dpf (nebo katu) se zvysi na 450 stupnu. Kombinace elm327 diagnostiky a programu Torque je prima :) vsem doporucuju.
Uz sa tesim, kedy od firmy nafasujem Androidovsky telefon. ELM a Torque uz mam. Scanmaster na notebooku chodi pekne, na aute s DPF by mal vediet vycitat teplotu katalyzatoru. Dobry je aj OBD Gauge na WinMobile PDA, no Torque je Torque :palec_nahoru: Momentalne po internete zhanam PID na vyrovnavacie davky vstrekovacov, zatial neuspesne :(
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Odpovědět

Zpět na „DPF a vše okolo“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host