Ztráta výkonu 1,6 TDCi, 80KW, II.

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8448
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: Ztráta výkonu 1,6 TDCi, 80KW, II.

Příspěvek od lucky.jack » 02.12.2011 16:22

Osobně bych se v autě nevrtal pokud mu nic není. Nejednou jsem měl snahu něco zkoumat a nejednou to skončilo málem průšvihem :mrgreen:
Čidlo je na boku lišty CR zezadu na motoru. Je nejlíp vidět, když sundáš plast a plech pod čelním oknem. K liště vedou trubky od vstřikovačů(to jen aby si věděl co hledat :mrgreen: ). Konkrétně co hledat na pinech ale netuším.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

Uživatelský avatar
sibari
Nováček
Nováček
Příspěvky: 107
Registrován: 25.02.2009 18:43
Bydliště: okr.PK Slovakia

Re: Ztráta výkonu 1,6 TDCi, 80KW, II.

Příspěvek od sibari » 23.03.2012 12:23

No ,postretlo ma niečo podobné,motor nejde vytočiť max.do 3000ot. ,nemá to výkon ,vymenil sa pal.filter ,skúsilo iné EGR ,váha vzduchu ,"mechoš" tvrdí že rozv.retaz bude vytahaná,lebo ju troška počut a to môže byť príčina . . .To čidlo tlaku na lište kde nájdem ,lebo je tam strašný prístup ,alebo lepšie zospodu :idea: :?:
Skúste poradiť ,díky :!:
FOFO II ,Trend Clipper Combi ( 12/2005)
1,6TDCi 80kW,modrá ink (met),bez DPF,dovoz Belgicko

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Ztráta výkonu 1,6 TDCi, 80KW, II.

Příspěvek od vita_k » 30.03.2012 22:57

mas rozvodovy remen a ne retez. 80 kW verze bez DFP? To mas stesti :)
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
sibari
Nováček
Nováček
Příspěvky: 107
Registrován: 25.02.2009 18:43
Bydliště: okr.PK Slovakia

Re: Ztráta výkonu 1,6 TDCi, 80KW, II.

Příspěvek od sibari » 31.03.2012 08:05

Mám remen aj retaz , ale to nie je podstatné . . . :lol:
DPF tam nie je od výroby :hhura:
Len by som sa chcel dozvediet , ako sa relatívne najjednoduchším spôsobom dostať k snímaču tlaku na lište /raile/ ,či z vrchu /rozobrať stierače ,kryty pod čelným sklom atd/ :?: alebo zospodu/čo nevidiet budem meniť olej takže ked odmontujem spodný kryt motora ,či nebude lahší prístup tade / :idea: :?: :gott:
A vlastne , kde sa na lište ten snímač nachádza ,lebo ako som tam tak naslepo "šmátral" , tak nejak nikde som ho nemohol nájsť , akurat som si ruku doškriabal :wallbash:
Podla všetkého by mal byt asi na kraji lišty ,nie v strede :idea: , a na kraje je kur...ký prístup :mrgreen:
FOFO II ,Trend Clipper Combi ( 12/2005)
1,6TDCi 80kW,modrá ink (met),bez DPF,dovoz Belgicko

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8448
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: Ztráta výkonu 1,6 TDCi, 80KW, II.

Příspěvek od lucky.jack » 31.03.2012 09:43

:idea:
Přílohy
Bez názvu.JPG
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

Uživatelský avatar
sibari
Nováček
Nováček
Příspěvky: 107
Registrován: 25.02.2009 18:43
Bydliště: okr.PK Slovakia

Re: Ztráta výkonu 1,6 TDCi, 80KW, II.

Příspěvek od sibari » 31.03.2012 10:27

To lucky.jack :
mockrát díky :palec_nahoru: :beer:
podla obr. to vyzerá byť , že je pod EGR a ešte schovaný palivovým filtrom . . . :idea:
Skúsim odmontovať pal.filter aj s držiakom a uvidím . . . :P
Dám vedieť :!: :wink:
FOFO II ,Trend Clipper Combi ( 12/2005)
1,6TDCi 80kW,modrá ink (met),bez DPF,dovoz Belgicko

Uživatelský avatar
sibari
Nováček
Nováček
Příspěvky: 107
Registrován: 25.02.2009 18:43
Bydliště: okr.PK Slovakia

Re: Ztráta výkonu 1,6 TDCi, 80KW, II.

Příspěvek od sibari » 22.05.2012 17:45

Takže , k tomu snímaču tlaku som sa dostal /bolo treba odmontovať vzduch.filter komplet a aj celú bateriu s tým umelohmotným boxom/ ,vyčistil kontakty ,aj prihol , ale nič sa nezmenilo.Ešte sa k tomu núdzovému stavu pridal taký tvrdý, sekotavý zvuk motora. V podstate , motor chytá na prvú "šupu" ,volnobežné otačky nekolíšu , z výfuku žiaden dym.Len ten nudz.stav ,a teraz aj to klepotanie Na dia ,ale nejakej pofidernej /nebol som tam ja ,ale syn/,to vypisuje vraj žhaviče :roll: Že by :?: Čo Vy na to :idea: :?:
FOFO II ,Trend Clipper Combi ( 12/2005)
1,6TDCi 80kW,modrá ink (met),bez DPF,dovoz Belgicko

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Ztráta výkonu 1,6 TDCi, 80KW, II.

Příspěvek od V12 » 22.05.2012 19:48

Niekde to tu uz bolo - problem so vsetkymi 4 zhavicmi generoval vselijake problemy. Po ich vymene slo auto ako vymenene. Kto mal tento problem, nespominam si :oops:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
sibari
Nováček
Nováček
Příspěvky: 107
Registrován: 25.02.2009 18:43
Bydliště: okr.PK Slovakia

Re: Ztráta výkonu 1,6 TDCi, 80KW, II.

Příspěvek od sibari » 22.05.2012 20:41

No ,ale to by snad horšie štartovalo a zo začiatku aj dymilo ,ale ako som spomínal,to všetko je OK. Niekde na servisnom školiacom materiáli pre Fordy Common Rail System so čítal ,že ten snímač tlaku na raile aj ked sa odpojí , v podstate motor beží ,len v núdzaku a ide "tvrdšie".Mne to pripadá ,ako keby odišiel ten snímač ,lebo sa to tak správa .Ale dia by snád vyhodila nejakú hlášku ohladne toho snímača :?: :idea:Na palubke sviti červené kolečko s výkričníkom , asi ten núdzak.
Kurňa aj s dízlom :mrgreen:
FOFO II ,Trend Clipper Combi ( 12/2005)
1,6TDCi 80kW,modrá ink (met),bez DPF,dovoz Belgicko

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Ztráta výkonu 1,6 TDCi, 80KW, II.

Příspěvek od V12 » 23.05.2012 09:42

Aj zakladna a jednoducha diagnostika ELM327 s programom ScanMaster dokaze monitorovat tlak paliva v raile. Je to SAE velicina, cize nic specificke od vyrobcu. Treba to napichnut v rezime logovania dat, previezt sa s tym a potom sa povrtat v zaznamenanych datach. Ide to tiez s Torque na Android zariadeni a BT ELM327.

Priklad vystupu z trochu pokrocilejsieho softu ScanXL je tu :
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 75#p741375
Tlak paliva v raile je zlty graf FRP_C, hodnota je v kPa. Pre nase commonraily by sa mala pohybovat od cca 25000 kPa do 160000 kPa s podmienkou, ze ihned po zaciatku startovania musi stupnut nad 12000 kPa, inak motor nenatoci.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
sibari
Nováček
Nováček
Příspěvky: 107
Registrován: 25.02.2009 18:43
Bydliště: okr.PK Slovakia

Re: Ztráta výkonu 1,6 TDCi, 80KW, II.

Příspěvek od sibari » 12.06.2012 10:03

Takže takto , auto je u servismana v TT /V12, asi ho poznáš zo slov. fora/ ,ten núdzak zapríčinovali žhaviče :dih: ,sa vymenili a OK ,ale to sekotanie robí povolená rozv.retaz :mrgreen: ,rozsypal sa šponovák ,popadal do olej.vane :wallbash: .Takže vana musí ísť dolu, vyčistiť od rozsypaného šponováka , a vymeniť retaz aj so šponovákom :gott: .Ozubené koliečka sú OK :hhura:
A že vraj retaz doživotná :ble2: :!:
FOFO II ,Trend Clipper Combi ( 12/2005)
1,6TDCi 80kW,modrá ink (met),bez DPF,dovoz Belgicko

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Ztráta výkonu 1,6 TDCi, 80KW, II.

Příspěvek od V12 » 12.06.2012 12:37

Zeby package ?
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
sibari
Nováček
Nováček
Příspěvky: 107
Registrován: 25.02.2009 18:43
Bydliště: okr.PK Slovakia

Re: Ztráta výkonu 1,6 TDCi, 80KW, II.

Příspěvek od sibari » 12.06.2012 12:39

Trefa :!: :palec_nahoru:
FOFO II ,Trend Clipper Combi ( 12/2005)
1,6TDCi 80kW,modrá ink (met),bez DPF,dovoz Belgicko

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Ztráta výkonu 1,6 TDCi, 80KW, II.

Příspěvek od V12 » 12.06.2012 18:42

Chce se mi :puke_r: ked citam, ze sa rozsypal sponovak retaze. Ved ta retaz nie je nijak extremne namahana, 1.6TDCI ma CR cerpadlo (najvacsi zrut prikonu) nahanane remenom, dokonca aj moj 2.0TDCI ho mal na tej vacke, ktora bola pohanana remenom. Na druhej bola vakuova pumpa, ked si dobre pamatam. Proste nechapem.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
sibari
Nováček
Nováček
Příspěvky: 107
Registrován: 25.02.2009 18:43
Bydliště: okr.PK Slovakia

Re: Ztráta výkonu 1,6 TDCi, 80KW, II.

Příspěvek od sibari » 13.06.2012 09:06

Sa nečuduj , podla obr. je z umelej hmoty :palec_dolu:
http://moto.allegro.pl/lancuch-rozrzadu ... 70771.html
FOFO II ,Trend Clipper Combi ( 12/2005)
1,6TDCi 80kW,modrá ink (met),bez DPF,dovoz Belgicko

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti