powershift k.o turbo k.o bezzatkovy system k.o

Chcete s něčím poradit nebo se podělit o radu s ostatními?
Moderátor:foki
Odpovědět
DJ_Long
Nováček
Nováček
Příspěvky: 54
Registrován: 18.09.2011 22:22

powershift k.o turbo k.o bezzatkovy system k.o

Příspěvek od DJ_Long » 14.08.2012 21:53

po 3 tydnech koupe focuse 2008 powershift 2.0tdci odesla prevodovka oprava jde na naklady prodavajiciho ale pry bud repas nebo dil z bouracky tak jsem zvedav jak to bude.. kdybych to vedel koupi automatu bych si rozmyslel..cena repasu 70tkc a nove ani neChCivedettak jsemzvedavjak dlouho to vydrzi na to ze auto ma udajne najeto 83tkm dolozene serviskou mi to prijde brzo mimo to je i turbo a bezzatkovy system nadrze ko na sve naklady musim platit jen turbo ktere bude asi repas..takze celkem dobry kup ...co si o tom myslite nejake rady?dekuji :(

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8448
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: powershift k.o turbo k.o bezzatkovy system k.o

Příspěvek od lucky.jack » 14.08.2012 21:59

Upřímnou soustrast.
Máš kliku, že to prodávající bere na sebe. Kromě toho turba, což je po 80tkm hodně podezřelý...
Dej více info...odkud je to kupovaný, VINko...to by bylo aby nebylo a něco jsme nevyšťourali :wink:
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

h4rr0d
.
.
Příspěvky: 418
Registrován: 16.07.2012 13:50
Bydliště: Brno

Re: powershift k.o turbo k.o bezzatkovy system k.o

Příspěvek od h4rr0d » 14.08.2012 22:09

to uz je tak na odstoupeni od kupni smlouvy :shocked:
2010 Focus ST 5d

DJ_Long
Nováček
Nováček
Příspěvky: 54
Registrován: 18.09.2011 22:22

Re: powershift k.o turbo k.o bezzatkovy system k.o

Příspěvek od DJ_Long » 14.08.2012 22:18

odstoupeni pry nejde je tam i cast uveru..a pry vse daji do poradku jde o skrytou zavadu ale i taknevim jak dlouho prevodovka vydrzi o odstoupeni jsem uvazoval vin: wf0pxxgcdp8d43737 no necekal jsem to a docela zklamani protoze jsem necetl o powershiftech ze by byli poruchove zacalo to skubat blbe radit a kapat nfta pri tankovanipak navsteva fordu a pak prodejce je to ital bazar

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8448
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: powershift k.o turbo k.o bezzatkovy system k.o

Příspěvek od lucky.jack » 14.08.2012 22:38

No obávám se, že to bude pěknej zmetek...
Proč to je(bylo) někde za 174000,- http://otomoto.pl/ford-focus-2-0-tdci-p ... 64627.html a někde za 209000!?
Jinak záznamy v etisu bohužel žádný :(
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

DJ_Long
Nováček
Nováček
Příspěvky: 54
Registrován: 18.09.2011 22:22

Re: powershift k.o turbo k.o bezzatkovy system k.o

Příspěvek od DJ_Long » 14.08.2012 22:54

tak nevim..na fordzona.sk jsou 3 zaznamy ale je to placene tak nevim jestli radsi odstoupit od smlouvy..jestli by to nejak slo nebo to nechat opravit..jinak auto hezke a jinak zbytek by mel byt v poradku po komletni prohlidce a diagnostice v autorizovanem fordu..ale clovek nikdy nevi
Naposledy upravil(a) DJ_Long dne 14.08.2012 23:00, celkem upraveno 1 x.

DJ_Long
Nováček
Nováček
Příspěvky: 54
Registrován: 18.09.2011 22:22

Re: powershift k.o turbo k.o bezzatkovy system k.o

Příspěvek od DJ_Long » 14.08.2012 22:58

174000., to bylo bez dph

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8448
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: powershift k.o turbo k.o bezzatkovy system k.o

Příspěvek od lucky.jack » 15.08.2012 08:52

Já bych odstoupil od smlouvy. Na FZ budou záznamy z evidenčky a něco podobnýho...i když by to možná za to stálo. Přijde na to ze kdy ty záznamy jsou.
Nová převodovka 139000,-! Do repasu bych nešel a ani se origo nedělá.
Naposledy upravil(a) lucky.jack dne 15.08.2012 09:14, celkem upraveno 1 x.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

Dreede
Junior
Junior
Příspěvky: 272
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: powershift k.o turbo k.o bezzatkovy system k.o

Příspěvek od Dreede » 15.08.2012 09:02

No to je mi luto, myslel som, ze tie dvojspojky su bezproblemove. Co sa tyka najazdu km... ja ked som kupoval pred par mesiacmi auto, uz som skoro skladal zalohu za focusa 8/2009 ktory mal 70tis km a naozaj tak aj vyzeral. pedale, potahy, volant... Cez etis sa zistilo, ze mal 170tis km. Takze Tvoj 2008 by som tipol minimalne na 183tis km :-(
______________________
ex FF2FL, 2.0 Duratec Bi-Fuel, LPG
ex FF1 1.6 16V, 74kW, combi

DJ_Long
Nováček
Nováček
Příspěvky: 54
Registrován: 18.09.2011 22:22

Re: powershift k.o turbo k.o bezzatkovy system k.o

Příspěvek od DJ_Long » 15.08.2012 10:04

lucky.jack píše:Já bych odstoupil od smlouvy. Na FZ budou záznamy z evidenčky a něco podobnýho...i když by to možná za to stálo. Přijde na to ze kdy ty záznamy jsou.
Nová převodovka 139000,-! Do repasu bych nešel a ani se origo nedělá.
a co dil z bouracky co ma malo najeto oni od odstoupeni smlouvy moc nechcou nevim jestli by to slo je tam i cast na uver asi by to museli vratit bance a mi akontaci

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: powershift k.o turbo k.o bezzatkovy system k.o

Příspěvek od V12 » 15.08.2012 10:30

Gratulujem DJ, prave si spachal financnu samovrazdu. PJD ako z ucebnice.

Nech ziju jazdene diesle ! Za poriesenie turba a vadnej prevodovky mozes kupit druhu jazdenku. A podla moznosti znova skurveny nakazeny diesel :mrgreen:

Ludia, kedy pochopite, ze olietany diesel s automatom r. v. 2008 nikto po 80k km len tak pre nic za nic nepreda ? To auto ma minimalne 200k.

Najlacnejsie riesenie bude repasovat turbo, doliat aditivum pre DPF (je to 2008 a urcite ho ma), najst na vrakaci prevodovku MMT6, urobit z toho manual a americkou rychlostou sa toho vraku zbavit. Nasledne si kup liter Stalinovych slz, vycucni ich, to Ti vyzenie z hlavy myslienky na dalsie jazdene kachle a navyse s automatom.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

DJ_Long
Nováček
Nováček
Příspěvky: 54
Registrován: 18.09.2011 22:22

Re: powershift k.o turbo k.o bezzatkovy system k.o

Příspěvek od DJ_Long » 15.08.2012 10:54

V12 píše:Gratulujem DJ, prave si spachal financnu samovrazdu. PJD ako z ucebnice.

Nech ziju jazdene diesle ! Za poriesenie turba a vadnej prevodovky mozes kupit druhu jazdenku. A podla moznosti znova skurveny nakazeny diesel :mrgreen:

Ludia, kedy pochopite, ze olietany diesel s automatom r. v. 2008 nikto po 80k km len tak pre nic za nic nepreda ? To auto ma minimalne 200k.

Najlacnejsie riesenie bude repasovat turbo, doliat aditivum pre DPF (je to 2008 a urcite ho ma), najst na vrakaci prevodovku MMT6, urobit z toho manual a americkou rychlostou sa toho vraku zbavit. Nasledne si kup liter Stalinovych slz, vycucni ich, to Ti vyzenie z hlavy myslienky na dalsie jazdene kachle a navyse s automatom.
co je to dpf?a do automatu jde dat manual? prevodovka jde na naklady prodejce ne moje ale i tak nevim no...nebo zkusit odstoupit od smlouvy a popripade resit z pravnikem

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8448
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: powershift k.o turbo k.o bezzatkovy system k.o

Příspěvek od lucky.jack » 15.08.2012 11:10

Jak už jsem psal, repas převodovky origo od forda není k sehnání. Jestli ti na ní dají 2 roky záruku tak proč ne, ale po těch 2 letech bych se toho zbavil. DPF je filtr pevný částic, který tě bude určitě taky čekat a tím pádem další desetitisíce. BTW, ta seviska je origo - zkoušel jsi kontaktovat firmy na razítkách?
Jednoduše bych jim to vrátil. Asi teda po poradě s právníkem nebo nějakou institucí, která ti poví co a jak - v případě toho úvěru.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: powershift k.o turbo k.o bezzatkovy system k.o

Příspěvek od V12 » 15.08.2012 11:13

DPF je filter vyfukovych plynov. Aby spravne fungoval, potrebuje aditivum, ktore sa dolieva po cca 60k km. Pozri si SS.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8448
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: powershift k.o turbo k.o bezzatkovy system k.o

Příspěvek od lucky.jack » 15.08.2012 11:16

Jj dolívá se po 60 a po 120 je na vyhození :dih:
Jestli má namotáno 200tkm tak buď je tam už novej(pochybuju o tom) nebo ho taky v blízké budoucnosti čeká.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

Odpovědět

Zpět na „Rady, nápady a dotazy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů