Problémy s výkonem 2.0 TDCi
- Mr.Zdenda
- Junior
- Příspěvky: 318
- Registrován: 25.11.2011 20:38
- Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem
Re: Krátkodobá ztráta výkonu 2.0 TDCi 100kW, po nastartování OK
dneska opětovně ztráta výkonu-ale ne jako posledně, že by to netáhlo vůbec, ale táhlo to sakra málo, žádný posazení do sedačky se moc nekonalo, přeskenoval jsem v torque a zjistil chybky p242f a p2452, další info jsem postnul sem
2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 20.05.2013 23:00
Re: Krátkodobá ztráta výkonu 2.0 TDCi 100kW, po nastartování OK
Tak mě to znova vypadlo na ,,tvrdo". Bohužel nebyla při ruce diagnostika,byl jsem stím až druhý den. A poprvé to ukázalo nějakou chybu- P0299 ,malá kapacita plnění turba ( není to asi přesný popis). Jinak jako obvykle z výfuku jde divný zápach, spotřeba na volnoběh bez klimy0,8-1 litr.
Po opětovném nastartování vše ok. Vytočil jsem ho do červenejch a pod vyfukem dost černých sazí. ikdyž se vtom nevyznám viděl bych to opravdu na ten filtr...
Po opětovném nastartování vše ok. Vytočil jsem ho do červenejch a pod vyfukem dost černých sazí. ikdyž se vtom nevyznám viděl bych to opravdu na ten filtr...
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5720
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Krátkodobá ztráta výkonu 2.0 TDCi 100kW, po nastartování OK
Pokud je moto zahřátý. měl by mít spotřebu někde kolem 0,5 - 0,6l/h, při regeneraci osciluje kolem 0,9l/h. Když ho chcípneš nebo mu šlápneš za krk, regenerace se přeruší a spotřeba je opět standardní.
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 20.05.2013 23:00
Re: Krátkodobá ztráta výkonu 2.0 TDCi 100kW, po nastartování OK
Normálně jsem měl spotřebu 0,5-0,6 jak píšeš. když mě to vypadne tak můžu šlapat na plyn jak chci ale nereaguje vůbec.Musím zhasnout a znovu nastartovat. jak už jsem psal...
- Mr.Zdenda
- Junior
- Příspěvky: 318
- Registrován: 25.11.2011 20:38
- Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem
Re: Krátkodobá ztráta výkonu 2.0 TDCi 100kW, po nastartování OK
plynový pedál nebo něco kolem toho?
2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
- 5957
- Příspěvky: 1
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jihlava
Re: Krátkodobá ztráta výkonu 2.0 TDCi 100kW, po nastartování OK
Zdravím-mám uplně stejný problém s motorem 1.8tdci.Prostě ztráta výkonu-po znovu nastartování je vše ok.
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Krátkodobá ztráta výkonu 2.0 TDCi 100kW, po nastartování OK
Skusit to zachytit s napojenym ELM327 a citanim polohy plynu, tlaku v raile a plniaceho tlaku turba. Ci to sposobuje iba vada plynoveho pedalu, alebo je to niekde inde. Kazde sliapnutie na plyn sa musi prejavit narastom tychto hodnot.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 27
- Registrován: 30.05.2013 22:55
Re: Krátkodobá ztráta výkonu 2.0 TDCi 100kW, po nastartování OK
DPF ! Teda ak tam je 

Ford Focus Combi II, r. v. 2008, 2.0 TDCi 100kW (136 PS), Titanium X
-
- Nováček
- Příspěvky: 21
- Registrován: 21.04.2008 16:42
Re: Krátkodobá ztráta výkonu 2.0 TDCi 100kW, po nastartování OK
Stavalo se mi to same, viz moje posty zde - http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 55#p881455
Dnes jsem ovsem nastartaval a auto netahne vubec, ani po znovunastartovani. ELM ted bohuzel nemam po ruce, takze po vikendu jedu do servisu. Mate nejake tipy? Pripadne nejaky slusny servis v Praze kde umi Fordy?
Diky
Dnes jsem ovsem nastartaval a auto netahne vubec, ani po znovunastartovani. ELM ted bohuzel nemam po ruce, takze po vikendu jedu do servisu. Mate nejake tipy? Pripadne nejaky slusny servis v Praze kde umi Fordy?
Diky
-
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 23.10.2010 19:16
Re: Krátkodobá ztráta výkonu 2.0 TDCi 100kW, po nastartování OK
Na svém autě jsem měnil podtlakovou hadičku k regulaci lopatek turba a také klapky sání. Doporučuji zkontrolovat. Vyplatí se to, hadička 12Kč.
Ford Focus 2.0 TDCI 100Kw FAP OFF (112kW)
-
- Nováček
- Příspěvky: 21
- Registrován: 21.04.2008 16:42
Re: Krátkodobá ztráta výkonu 2.0 TDCi 100kW, po nastartování OK
Tak auto uz je tri dny v autorizovanym servisu a nevedi si rady... Diagnostika nic neukazala, zatim tedy jen zaslepili EGR, zkontrolovali turbo, vymenou vyzkouseli par senzoru a kdo vi co jeste...milikbrno píše:Na svém autě jsem měnil podtlakovou hadičku k regulaci lopatek turba a také klapky sání. Doporučuji zkontrolovat. Vyplatí se to, hadička 12Kč.

- Mr.Zdenda
- Junior
- Příspěvky: 318
- Registrován: 25.11.2011 20:38
- Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem
Re: Krátkodobá ztráta výkonu 2.0 TDCi 100kW, po nastartování OK
a to má mít najeto 50tis?luba.s píše:Tak auto uz je tri dny v autorizovanym servisu a nevedi si rady... Diagnostika nic neukazala, zatim tedy jen zaslepili EGR, zkontrolovali turbo, vymenou vyzkouseli par senzoru a kdo vi co jeste...milikbrno píše:Na svém autě jsem měnil podtlakovou hadičku k regulaci lopatek turba a také klapky sání. Doporučuji zkontrolovat. Vyplatí se to, hadička 12Kč.
2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
-
- Nováček
- Příspěvky: 21
- Registrován: 21.04.2008 16:42
Re: Krátkodobá ztráta výkonu 2.0 TDCi 100kW, po nastartování OK
Aktualne najeto 105tkm.
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 26.09.2010 20:28
Re: Krátkodobá ztráta výkonu 2.0 TDCi 100kW, po nastartování OK
Ahoj!
Tak pozeram, ze uz je tu pekny zastup ludi, co maju tento problem. Tak ja ho este rozsirim.
U mna sa problem prejavuje presne tak, ako to opisal na zaciatku Asja. Stane sa to sice len velmi sporadicky, ale predsa len, nie je to nic prijemne.
Dnes som prechadzal nemecke forum a problem tam vyriesil jeden borec
Moze si to doma opravit kazdy.
Jedna sa o poruchu na skrtiacej klapke vzduchu (pozri obr.).
Tato klapka je umiestnena v potruby (na lavej strane-obr. Skrtiaca klapka1.JPG) tvaru Y. V druhej-pravej vetve je umietnena klapka, kt. ovlada vzduch pri cinnosti DPF. Teda motory bez DPF by mali mat len priame potrubie.
To vsak neznamena, ze motorov bez DPF sa to netyka.
Problem je totiz v lavej vetve. Ide o plastovu klapku ktora sa moze zaseknut v krajnej polohe a pruzina uz ju potom nemoze vratit do vychodzej polohy. Treba to rozobrat a vyskusat. Nemecky kamarati to vyriesili tak, ze vybrusili priestor okolo tejto klapky. Aj ked sa klapka po demontazi nezasekava aj tak by som to vybrusil. Ktovie ako sa to bude chovat pod vplyvom roztazosti materialov po zahriati motora. Potom sa u nich uz problem nezopakoval.
Pri tejto prilezitosti skontolujte aj druhu vetvu. Tam je klapka sice plechova, ale je ovladana ozubenim z plastu, ktore sa moze ocesat (aj taky pripad sa objavil na DE foru).
Sam som sa do toho este nepustil kvoli nedostatku casu.
Dufam, ze to niekomu pomoze.
Zdar!!!
Tak pozeram, ze uz je tu pekny zastup ludi, co maju tento problem. Tak ja ho este rozsirim.
U mna sa problem prejavuje presne tak, ako to opisal na zaciatku Asja. Stane sa to sice len velmi sporadicky, ale predsa len, nie je to nic prijemne.
Dnes som prechadzal nemecke forum a problem tam vyriesil jeden borec

Moze si to doma opravit kazdy.
Jedna sa o poruchu na skrtiacej klapke vzduchu (pozri obr.).
Tato klapka je umiestnena v potruby (na lavej strane-obr. Skrtiaca klapka1.JPG) tvaru Y. V druhej-pravej vetve je umietnena klapka, kt. ovlada vzduch pri cinnosti DPF. Teda motory bez DPF by mali mat len priame potrubie.
To vsak neznamena, ze motorov bez DPF sa to netyka.
Problem je totiz v lavej vetve. Ide o plastovu klapku ktora sa moze zaseknut v krajnej polohe a pruzina uz ju potom nemoze vratit do vychodzej polohy. Treba to rozobrat a vyskusat. Nemecky kamarati to vyriesili tak, ze vybrusili priestor okolo tejto klapky. Aj ked sa klapka po demontazi nezasekava aj tak by som to vybrusil. Ktovie ako sa to bude chovat pod vplyvom roztazosti materialov po zahriati motora. Potom sa u nich uz problem nezopakoval.
Pri tejto prilezitosti skontolujte aj druhu vetvu. Tam je klapka sice plechova, ale je ovladana ozubenim z plastu, ktore sa moze ocesat (aj taky pripad sa objavil na DE foru).
Sam som sa do toho este nepustil kvoli nedostatku casu.
Dufam, ze to niekomu pomoze.
Zdar!!!
-
- Nováček
- Příspěvky: 21
- Registrován: 21.04.2008 16:42
Re: Krátkodobá ztráta výkonu 2.0 TDCi 100kW, po nastartování OK
Super návod, díky!
Mně už to jezdí, ale důvod závady nevím - v servisu ze zoufalství vyměnili pár věci, začalo to jet, tak je postupně nahradili těmi původními a závada se už neobjevila...
Mně už to jezdí, ale důvod závady nevím - v servisu ze zoufalství vyměnili pár věci, začalo to jet, tak je postupně nahradili těmi původními a závada se už neobjevila...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host