Můžeš prosím poslat jak to máš nastaveno, že ti funguje i výhřev?
BMS + start/stop
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 07.08.2011 13:42
Re: BMS + start/stop
Můžeš prosím poslat jak to máš nastaveno, že ti funguje i výhřev?
Ford Mondeo 2017 kombi, mk5, 2.0 TDCi 110kW
- oscaar
- Pokročilý
- Příspěvky: 792
- Registrován: 18.10.2011 20:09
- Bydliště: Zlín
Re: BMS + start/stop
Když budeš hledat, tak to tady na fóru je minimálně 2x napsáno v tématech o BMS a Start-Stop...
Galaxy Trend-Business Edition 1.5 EcoBoost,118 kW, 2016, šedá metal. (Magnetic)
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver
Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver
Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 23.08.2022 17:01
Re: BMS + start/stop
Stále vám to funguje? Chtěl bych se zeptat, jestli má význam při tomto vašem nastavení dělat reset BMS, měnit battery target state of charge a při změně typu autobaterie měnit přes forscan typ? Protože vlastně už by do toho BMS neměla mluvit ne?Adow píše: ↑06.04.2020 09:08 Tak dnes u nás bylo kolem 0, tak jsem to jen cvičně zkusil odmrazit - resp. to zapnul tlačítkem pro maximální ofuk + výhřevy.
Mám nastaveno (Forscan)
BCM AS-BUILT: 726-48-02 x0xx xxxx xx (původně bylo x1xx xxxx xx) - je to to stejné jako SlaveExists_BMS_Cfg: ABSENT přes UCDS
BCM: Systém monitorování baterie: PWM (bylo LIN)
IPC: Auto Stop Start: Disabled (bylo Enabled)
FCIM: Start-Stop button: Disabled (bylo Enabled)
Takže z původního "vypnutí" S/S a BMS se ve finále změnilo jen nastavení BMS na PWM. A teď výhřev jede a BMS asi ne. To budu zkoumat až se začne někam jezdit .
No a pro jistotu jsem přidal přes Forscan nastavení
BMC: Battery target state of charge %: 100 (z výroby tam bylo 80)
A tím prozatím končím svůj výzkum
- oscaar
- Pokročilý
- Příspěvky: 792
- Registrován: 18.10.2011 20:09
- Bydliště: Zlín
Re: BMS + start/stop
Mám to stejně nastavené a vše zatím funguje. Reset BMS jsem údělal pouze jednou a to pro klid duše našeho Ford guru/admina ZaQika já si myslím, že když BMS už nekomunikuje a hlásí chybu komunikace s BMI. Tak reset není třeba.
Galaxy Trend-Business Edition 1.5 EcoBoost,118 kW, 2016, šedá metal. (Magnetic)
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver
Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver
Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 23.08.2022 17:01
Re: BMS + start/stop
Chybu to vyhazuje ve forscanu?
- oscaar
- Pokročilý
- Příspěvky: 792
- Registrován: 18.10.2011 20:09
- Bydliště: Zlín
Re: BMS + start/stop
Ano ale to je v pohodě. Na STK to nevidí, je to na MS sběrnici a už jsme s tím byl na dvou STK.
Galaxy Trend-Business Edition 1.5 EcoBoost,118 kW, 2016, šedá metal. (Magnetic)
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver
Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver
Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 23.08.2022 17:01
Re: BMS + start/stop
O STK se mi nejedná. Jenom se budu muset podívat, jestli mi to tu chybu taky vyhazuje. Potřeboval bych totiž vědět, jestli je třeba tyto úkony, co jsem napsal výše dělat, nebo je to zbytečné.
- oscaar
- Pokročilý
- Příspěvky: 792
- Registrován: 18.10.2011 20:09
- Bydliště: Zlín
Re: BMS + start/stop
Já jsem pouze změnil : BMS z LIN na PWM a BMC: Battery target state of charge %: 100.
Tlačítko Start-Stop a zobrazování na IPC jsem nevypinal. Nic mě tam nesvítí ohledně Start-Stop a to tlačítko se po zmáčknutí rozsvítí a to je tak vše.
Tlačítko Start-Stop a zobrazování na IPC jsem nevypinal. Nic mě tam nesvítí ohledně Start-Stop a to tlačítko se po zmáčknutí rozsvítí a to je tak vše.
Galaxy Trend-Business Edition 1.5 EcoBoost,118 kW, 2016, šedá metal. (Magnetic)
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver
Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver
Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno
- Adow
- Člen klubu
- Příspěvky: 6730
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Re: BMS + start/stop
Dnes už je to ve Forscanu jinak. Jen vypnout S/S+BMS jednou položkou v BCM + případně ty další jednotky..
Je: Ford S-max II, 2.0 TDCi
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 23.08.2022 17:01
Re: BMS + start/stop
Funguje vám stále vaše úprava? Vyhřívá čelní sklo?
Jinak se vás chci zeptat, jestli při tomto vašem nastavení je potřeba dělat reset BMS, měnit battery target state of charge a při změně typu nebo kapacity autobaterie to měnit přes forscan? Podle toho, co jsem tady četl, tak by mělo být BMS vyřazeno a nemělo by do toho mluvit ne?
Jinak se vás chci zeptat, jestli při tomto vašem nastavení je potřeba dělat reset BMS, měnit battery target state of charge a při změně typu nebo kapacity autobaterie to měnit přes forscan? Podle toho, co jsem tady četl, tak by mělo být BMS vyřazeno a nemělo by do toho mluvit ne?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů