motor nemá výkon
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9424
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor nemá výkon
Píchni to na diagnostiku a podívej se co ukazuje to čidlo + se projeďte s diagnotikou a monitorujte teplotu z toho čidlo, když to bude ukazovat dobře, tak to čidlem není a budeš muset hledat chybu jinde
- Elefant
- Nováček
- Příspěvky: 38
- Registrován: 02.01.2009 20:05
- Bydliště: Hať u Hlučína
Re: motor nemá výkon
Předpokládám, že jediná dostupná diagnostika, která mi ukáže hodnoty čidla je Fordiag.
Mondeo Combi 2.0TDCi, 103kW, 12/2008, výbava Ghia, RED Colorado
Předtím
Focus Combi 1.8TDCi 2004
Mondeo Combi 1.8TDI 1998
Escort Hatchback 1.6 Zetec 96
Předtím
Focus Combi 1.8TDCi 2004
Mondeo Combi 1.8TDI 1998
Escort Hatchback 1.6 Zetec 96
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9424
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor nemá výkon
Mozna by to ukazal i Elm327, ale nejsem si jist
- Elefant
- Nováček
- Příspěvky: 38
- Registrován: 02.01.2009 20:05
- Bydliště: Hať u Hlučína
Re: motor nemá výkon
Ten mám, ale chyby neukáže žádné a maximálně tak teplotu motoru
Mondeo Combi 2.0TDCi, 103kW, 12/2008, výbava Ghia, RED Colorado
Předtím
Focus Combi 1.8TDCi 2004
Mondeo Combi 1.8TDI 1998
Escort Hatchback 1.6 Zetec 96
Předtím
Focus Combi 1.8TDCi 2004
Mondeo Combi 1.8TDI 1998
Escort Hatchback 1.6 Zetec 96
-
- Junior
- Příspěvky: 260
- Registrován: 11.04.2011 21:16
- Bydliště: Brno
Re: motor nemá výkon
Jestli mas ELM tak si stahni Forscan (forscan.org) a melo by ti to ukazat
hodnoty ze vsech cidel - ta teplota nasavaneho vzduchu je IAT.
Zkus tim vycist chyby jakmile to auto ten problem udela, driv nez vypnes
zapalovani.
hodnoty ze vsech cidel - ta teplota nasavaneho vzduchu je IAT.
Zkus tim vycist chyby jakmile to auto ten problem udela, driv nez vypnes
zapalovani.
Focus II 1.8 TDCi
- Elefant
- Nováček
- Příspěvky: 38
- Registrován: 02.01.2009 20:05
- Bydliště: Hať u Hlučína
Re: motor nemá výkon
Dnes to vysazuje poměrně často (nejspíš se to zhoršuje), ale v žádném z dostupných programů nevyčtu jedinou chybu. Ani Forscan. Další hodnoty neumím v programu nastavit (neni česky ).
Akorát jsem dnes zpozoroval, že motor vysadí i když není v zátěži a nebo když poskočím na hrbolaté cestě. Ovšem stále platí, že auto je zahřáté a motor min. 15min vypnutý v závislosti na okolní teplotě to může být i kratší dobu.
Akorát jsem dnes zpozoroval, že motor vysadí i když není v zátěži a nebo když poskočím na hrbolaté cestě. Ovšem stále platí, že auto je zahřáté a motor min. 15min vypnutý v závislosti na okolní teplotě to může být i kratší dobu.
Mondeo Combi 2.0TDCi, 103kW, 12/2008, výbava Ghia, RED Colorado
Předtím
Focus Combi 1.8TDCi 2004
Mondeo Combi 1.8TDI 1998
Escort Hatchback 1.6 Zetec 96
Předtím
Focus Combi 1.8TDCi 2004
Mondeo Combi 1.8TDI 1998
Escort Hatchback 1.6 Zetec 96
-
- Nováček
- Příspěvky: 63
- Registrován: 06.01.2013 22:12
turbo u tdci sepina az kolem 2500-3000?
Zdravim vas mam opet mensi problém a potreboval bych tu od vas nejaky rady a napady, mam focuse 1.8 tdci 85kw 2002, mame ho priblizne 2 mesice. Nevim jestli se mi to jen zda nebo to tak ma byt ale turbo zacina zabirat az kolem 2000-az nekdy 3000tisic, do te doby je auto da se rici mrtve, jede ale postrada vykon turba. A taky se mi projevil problém s plynovym pedal když nekdy jedu na ctvrt plynu a lehce pridam tak auto zacne cukat. Myslite ze by mohl byt spatny pedal a mit vliv i na to turbo? nebo je spis mozne ze je tu turbo zanesene a v nižších otáčkách nezabira ale az ve vyssich?? Mam ještě kombika focuse 1,8 tddi 66kw ale ten tahne pekne od spodku tak me to prave ze zarazilo ze to tdci zije az tak od vysokejch otáček. tak ze diky moc za vase odpovedi a rady co a jak stim dik moc.
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: turbo u tdci sepina az kolem 2500-3000?
Zacal bych kontrolou hadicek podtlaku - caste zavady jsou rozlomeny T-kus odbocky podtlakoveho vedeni, praskla nejaka hadicka, nebo vadny ridici ventil EGRu, resp. VGT. Mechanismus VGT v turbu muze byt zatuhly, ale to cukani by spis odpovidalo celkove chybe na podtlaku (chybne funguje EGR). Mechanismus VGT by mel jit lehce, na tele turba je mozne rukou zatahnout za vahadlo, ktere to ovlada ...
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá
-
- Nováček
- Příspěvky: 63
- Registrován: 06.01.2013 22:12
Re: motor nemá výkon
tak sem si to tady procital a byl sem koukan na tu teckovou hadičku a ta jedina gumova je samoze upadla a nejakej amater to zamotal izolačkou jen, mam ještě naftaka kombika z který ho to muzu vyzkoušet jestli to opravdu bylo tim, jen ze mam problém nevim jak odpojit ty dve plastove hadicky abych nezlomil ty tyčinky na kterých sou nasazeny ty plastovy hadicky. Mate na to někdo nejakou fintu ci radu jak na to bez poskozeni???diky moc, moc mi pomůžete
-
- Nováček
- Příspěvky: 63
- Registrován: 06.01.2013 22:12
Re: motor nemá výkon
tak problém vyresen, dneska sem se zastavil cestou u práce na vrakaci a cirou nahodou tam měli komplet ceou tu podtlakovou hadici to tecko a jen za 200,-. tak sem to riskl před barakem sem to prohodil a auto slape jjako hodinky tak ze sem spokojenej.clovek by nerekl co dokaze jedna upadena hadička od podtlaku,malem sem kvůli ni nedojel do práce ani z práce,auto uplne odriznuty od turba no hruza tak ze diky vsem co se zapojili a pomohli mi tady stim.
- Elefant
- Nováček
- Příspěvky: 38
- Registrován: 02.01.2009 20:05
- Bydliště: Hať u Hlučína
Re: motor nemá výkon
Takže příčina je patrně nalezena! Pokud by to chtěl někdo vědět je problém v hlavním kabelovém svazku co vede z ŘJ. Jedná se o jednu z nejhorších závad, kterou může auto mít, protože Ford nemá žádnou redukci a musí se měnit celá kabeláž na motoru. Zatím netuším kolik to může stát Mechanik navrhuje svazek rozebrat a najít chybu, což chce samozřejmě moře času.
Mondeo Combi 2.0TDCi, 103kW, 12/2008, výbava Ghia, RED Colorado
Předtím
Focus Combi 1.8TDCi 2004
Mondeo Combi 1.8TDI 1998
Escort Hatchback 1.6 Zetec 96
Předtím
Focus Combi 1.8TDCi 2004
Mondeo Combi 1.8TDI 1998
Escort Hatchback 1.6 Zetec 96
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 10.09.2014 07:05
Re: motor nemá výkon
ahoj,
měl jsem stejnej problém,měl jsem děravý flexi hadice napojený na intercooler,po výměně ok, ale zase mi to začlo hulit a netáhne...a navíc žere,zatim nevim co s tim dál
měl jsem stejnej problém,měl jsem děravý flexi hadice napojený na intercooler,po výměně ok, ale zase mi to začlo hulit a netáhne...a navíc žere,zatim nevim co s tim dál
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 18.12.2014 22:00
Re: motor nemá výkon
Zdravím
Dekuji adminovi ze mi locknul vlakno vsak reseni jsem na jeho odkazani sem nenasel.
Vyresil jsem problem dnes sam s kamaradem.
Ford Focus I 1999 1.8 TDDi 242 000
Problem je v tom, že po startu auto jede normalne od 2 000 krasne tahne, po cca 2 km uz se mu nechce do otacek, jen pozvolna zrychluje. Zastavim, chcipnu, nastartuji a zase jede jak z praku, po chvili opet louda. Podtlakove hadicky jsem kontroloval a menil.
Reseni:
Na Diagnostice jsme nic neobjevili. Na hadickach take ne, tak jsme se zamerili na MAP sensor (snimac tlaku v sacim potrubim). Nastartovali auto vylitlo, po kilometru louda, zastavili jsme odpojoli MAP a auto se loudalo i po startu, potom jsme o5 zapojili a prudce akcelerovalo a po chvilce louda. Shodli jsme se ze to bude on na 99%. Menil jsem turbo ktere mi hnalo olej do sani, mam takovou teorii ze vsechny necistoty a olej co hnalo prochcane turbo do sani natlacilo i do MAPu a tim odeslo ... Koupen novy snimac za 2 000, nainstalovano auto jezdi jako driv
Snad nekomu pomuze, pokud ne PEACE
Dekuji adminovi ze mi locknul vlakno vsak reseni jsem na jeho odkazani sem nenasel.
Vyresil jsem problem dnes sam s kamaradem.
Ford Focus I 1999 1.8 TDDi 242 000
Problem je v tom, že po startu auto jede normalne od 2 000 krasne tahne, po cca 2 km uz se mu nechce do otacek, jen pozvolna zrychluje. Zastavim, chcipnu, nastartuji a zase jede jak z praku, po chvili opet louda. Podtlakove hadicky jsem kontroloval a menil.
Reseni:
Na Diagnostice jsme nic neobjevili. Na hadickach take ne, tak jsme se zamerili na MAP sensor (snimac tlaku v sacim potrubim). Nastartovali auto vylitlo, po kilometru louda, zastavili jsme odpojoli MAP a auto se loudalo i po startu, potom jsme o5 zapojili a prudce akcelerovalo a po chvilce louda. Shodli jsme se ze to bude on na 99%. Menil jsem turbo ktere mi hnalo olej do sani, mam takovou teorii ze vsechny necistoty a olej co hnalo prochcane turbo do sani natlacilo i do MAPu a tim odeslo ... Koupen novy snimac za 2 000, nainstalovano auto jezdi jako driv
Snad nekomu pomuze, pokud ne PEACE
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 15.02.2015 14:42
Re: motor nemá výkon
Čaute, píšu sem svou zkušenost a její vyřešení. Motor 1.8 TDCi (Euro 4, bez DPF), 92kW v Mondeu, ale principiálně asi jedno, třeba se někomu informace může hodit.
Měl jsem problém se ztrátou výkonu, postupně se zhoršující příznaky , při akceleraci na hranici okolo 2500 ot. se projevovala výrazná ztráta tahu, pocit jako když prošlapuješ plyn, ale auto už vůbec nemělo tah, postupně cukání a úplná ztráta výkonu, že nemělo smysl dál na to šlapat, ale akorát tak ubrat a vrátit se potupně do pravýho pruhu . Při akceleraci na 1. a 2. stupeň se vůbec neprojevovalo, na 3., 4. 5. stupeň otřesný. V podstatě nemožný se vyškrábat na nějakou vyšší rychlost. Kontrolka motoru se nerozsvěcela. Objednal jsem se na servis a mezitím pročítal možný příčiny a počítal na kolik mě to v nejhorším případě vyjde, podezření hned padlo na vadný EGR ventil, projevuje se dost podobně... Dnes na diagnostice v servisu Ford byla vyčtena uložená chyba, nedostatečný tlak dodávky paliva. Vyměněn byl dle zkušeností servisu pouze palivový filtr. Odpoledne jsem auto vyzvedl ze servisu a najel asi 70km, 50/50 dálnice/okreska. Auto neskutečně ožilo, ani jsem netušil, že tam těch 125 závodních slepic pořád je . Cukání a slabý tah ve středních otáčkách je pryč, jede to suprově. Krásně to plynule táhne a zrychluje jako zamlada
Měl jsem problém se ztrátou výkonu, postupně se zhoršující příznaky , při akceleraci na hranici okolo 2500 ot. se projevovala výrazná ztráta tahu, pocit jako když prošlapuješ plyn, ale auto už vůbec nemělo tah, postupně cukání a úplná ztráta výkonu, že nemělo smysl dál na to šlapat, ale akorát tak ubrat a vrátit se potupně do pravýho pruhu . Při akceleraci na 1. a 2. stupeň se vůbec neprojevovalo, na 3., 4. 5. stupeň otřesný. V podstatě nemožný se vyškrábat na nějakou vyšší rychlost. Kontrolka motoru se nerozsvěcela. Objednal jsem se na servis a mezitím pročítal možný příčiny a počítal na kolik mě to v nejhorším případě vyjde, podezření hned padlo na vadný EGR ventil, projevuje se dost podobně... Dnes na diagnostice v servisu Ford byla vyčtena uložená chyba, nedostatečný tlak dodávky paliva. Vyměněn byl dle zkušeností servisu pouze palivový filtr. Odpoledne jsem auto vyzvedl ze servisu a najel asi 70km, 50/50 dálnice/okreska. Auto neskutečně ožilo, ani jsem netušil, že tam těch 125 závodních slepic pořád je . Cukání a slabý tah ve středních otáčkách je pryč, jede to suprově. Krásně to plynule táhne a zrychluje jako zamlada
Mondeo 1.8 TDCi, 92kW, 2010, Titanium Executive Business
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 02.03.2015 19:13
ford focus 1.8 tdci elektronika
zdravim mam problem mam fokuse prave jsem nechal repasovat vstriky i cerpadlo vse ma hodnoty jak ma byt ale i tak mi pada do nouzoveho rezimu a ukazuje na cerpadlo jenye jak jsem jiz psal tak cerpadlo je ok jako by padal tlak kdyz je zapojene mate stim nekdo zkusenost druhy mechanik mi rekl ze je to nekde v elektrice ale kde ?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů