motor nemá výkon

Odpovědět
Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9424
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: motor nemá výkon

Příspěvek od phofy » 13.08.2014 20:43

Píchni to na diagnostiku a podívej se co ukazuje to čidlo + se projeďte s diagnotikou a monitorujte teplotu z toho čidlo, když to bude ukazovat dobře, tak to čidlem není a budeš muset hledat chybu jinde

Uživatelský avatar
Elefant
Nováček
Nováček
Příspěvky: 38
Registrován: 02.01.2009 20:05
Bydliště: Hať u Hlučína

Re: motor nemá výkon

Příspěvek od Elefant » 13.08.2014 21:45

Předpokládám, že jediná dostupná diagnostika, která mi ukáže hodnoty čidla je Fordiag.
Mondeo Combi 2.0TDCi, 103kW, 12/2008, výbava Ghia, RED Colorado
Předtím
Focus Combi 1.8TDCi 2004
Mondeo Combi 1.8TDI 1998
Escort Hatchback 1.6 Zetec 96

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9424
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: motor nemá výkon

Příspěvek od phofy » 14.08.2014 06:14

Mozna by to ukazal i Elm327, ale nejsem si jist :nixw:

Uživatelský avatar
Elefant
Nováček
Nováček
Příspěvky: 38
Registrován: 02.01.2009 20:05
Bydliště: Hať u Hlučína

Re: motor nemá výkon

Příspěvek od Elefant » 14.08.2014 07:52

Ten mám, ale chyby neukáže žádné a maximálně tak teplotu motoru :)
Mondeo Combi 2.0TDCi, 103kW, 12/2008, výbava Ghia, RED Colorado
Předtím
Focus Combi 1.8TDCi 2004
Mondeo Combi 1.8TDI 1998
Escort Hatchback 1.6 Zetec 96

xbobcz
Junior
Junior
Příspěvky: 260
Registrován: 11.04.2011 21:16
Bydliště: Brno

Re: motor nemá výkon

Příspěvek od xbobcz » 14.08.2014 08:02

Jestli mas ELM tak si stahni Forscan (forscan.org) a melo by ti to ukazat
hodnoty ze vsech cidel - ta teplota nasavaneho vzduchu je IAT.
Zkus tim vycist chyby jakmile to auto ten problem udela, driv nez vypnes
zapalovani.
Focus II 1.8 TDCi

Uživatelský avatar
Elefant
Nováček
Nováček
Příspěvky: 38
Registrován: 02.01.2009 20:05
Bydliště: Hať u Hlučína

Re: motor nemá výkon

Příspěvek od Elefant » 15.08.2014 12:21

Dnes to vysazuje poměrně často (nejspíš se to zhoršuje), ale v žádném z dostupných programů nevyčtu jedinou chybu. Ani Forscan. Další hodnoty neumím v programu nastavit (neni česky :) ).
Akorát jsem dnes zpozoroval, že motor vysadí i když není v zátěži a nebo když poskočím na hrbolaté cestě. Ovšem stále platí, že auto je zahřáté a motor min. 15min vypnutý v závislosti na okolní teplotě to může být i kratší dobu.
Mondeo Combi 2.0TDCi, 103kW, 12/2008, výbava Ghia, RED Colorado
Předtím
Focus Combi 1.8TDCi 2004
Mondeo Combi 1.8TDI 1998
Escort Hatchback 1.6 Zetec 96

Vikiis
Nováček
Nováček
Příspěvky: 63
Registrován: 06.01.2013 22:12

turbo u tdci sepina az kolem 2500-3000?

Příspěvek od Vikiis » 21.08.2014 10:38

Zdravim vas mam opet mensi problém a potreboval bych tu od vas nejaky rady a napady, mam focuse 1.8 tdci 85kw 2002, mame ho priblizne 2 mesice. Nevim jestli se mi to jen zda nebo to tak ma byt ale turbo zacina zabirat az kolem 2000-az nekdy 3000tisic, do te doby je auto da se rici mrtve, jede ale postrada vykon turba. A taky se mi projevil problém s plynovym pedal když nekdy jedu na ctvrt plynu a lehce pridam tak auto zacne cukat. Myslite ze by mohl byt spatny pedal a mit vliv i na to turbo? nebo je spis mozne ze je tu turbo zanesene a v nižších otáčkách nezabira ale az ve vyssich?? Mam ještě kombika focuse 1,8 tddi 66kw ale ten tahne pekne od spodku tak me to prave ze zarazilo ze to tdci zije az tak od vysokejch otáček. tak ze diky moc za vase odpovedi a rady co a jak stim dik moc.

Uživatelský avatar
vitut
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 3029
Registrován: 25.06.2008 13:03
Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo u tdci sepina az kolem 2500-3000?

Příspěvek od vitut » 21.08.2014 16:52

Zacal bych kontrolou hadicek podtlaku - caste zavady jsou rozlomeny T-kus odbocky podtlakoveho vedeni, praskla nejaka hadicka, nebo vadny ridici ventil EGRu, resp. VGT. Mechanismus VGT v turbu muze byt zatuhly, ale to cukani by spis odpovidalo celkove chybe na podtlaku (chybne funguje EGR). Mechanismus VGT by mel jit lehce, na tele turba je mozne rukou zatahnout za vahadlo, ktere to ovlada ...
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004

byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

Obrázek

Vikiis
Nováček
Nováček
Příspěvky: 63
Registrován: 06.01.2013 22:12

Re: motor nemá výkon

Příspěvek od Vikiis » 24.08.2014 15:46

tak sem si to tady procital a byl sem koukan na tu teckovou hadičku a ta jedina gumova je samoze upadla a nejakej amater to zamotal izolačkou jen, mam ještě naftaka kombika z který ho to muzu vyzkoušet jestli to opravdu bylo tim, jen ze mam problém nevim jak odpojit ty dve plastove hadicky abych nezlomil ty tyčinky na kterých sou nasazeny ty plastovy hadicky. Mate na to někdo nejakou fintu ci radu jak na to bez poskozeni???diky moc, moc mi pomůžete

Vikiis
Nováček
Nováček
Příspěvky: 63
Registrován: 06.01.2013 22:12

Re: motor nemá výkon

Příspěvek od Vikiis » 25.08.2014 18:48

tak problém vyresen, dneska sem se zastavil cestou u práce na vrakaci a cirou nahodou tam měli komplet ceou tu podtlakovou hadici to tecko a jen za 200,-. tak sem to riskl před barakem sem to prohodil a auto slape jjako hodinky tak ze sem spokojenej.clovek by nerekl co dokaze jedna upadena hadička od podtlaku,malem sem kvůli ni nedojel do práce ani z práce,auto uplne odriznuty od turba no hruza :D tak ze diky vsem co se zapojili a pomohli mi tady stim.

Uživatelský avatar
Elefant
Nováček
Nováček
Příspěvky: 38
Registrován: 02.01.2009 20:05
Bydliště: Hať u Hlučína

Re: motor nemá výkon

Příspěvek od Elefant » 31.08.2014 22:09

Takže příčina je patrně nalezena! Pokud by to chtěl někdo vědět je problém v hlavním kabelovém svazku co vede z ŘJ. Jedná se o jednu z nejhorších závad, kterou může auto mít, protože Ford nemá žádnou redukci a musí se měnit celá kabeláž na motoru. Zatím netuším kolik to může stát :-( Mechanik navrhuje svazek rozebrat a najít chybu, což chce samozřejmě moře času.
Mondeo Combi 2.0TDCi, 103kW, 12/2008, výbava Ghia, RED Colorado
Předtím
Focus Combi 1.8TDCi 2004
Mondeo Combi 1.8TDI 1998
Escort Hatchback 1.6 Zetec 96

kolube
Příspěvky: 1
Registrován: 10.09.2014 07:05

Re: motor nemá výkon

Příspěvek od kolube » 10.09.2014 08:29

ahoj,
měl jsem stejnej problém,měl jsem děravý flexi hadice napojený na intercooler,po výměně ok, ale zase mi to začlo hulit a netáhne...a navíc žere,zatim nevim co s tim dál

Echo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 18.12.2014 22:00

Re: motor nemá výkon

Příspěvek od Echo » 23.02.2015 21:03

Zdravím

Dekuji adminovi ze mi locknul vlakno :bravo22: vsak reseni jsem na jeho odkazani sem nenasel.
Vyresil jsem problem dnes sam s kamaradem.

Ford Focus I 1999 1.8 TDDi 242 000

Problem je v tom, že po startu auto jede normalne od 2 000 krasne tahne, po cca 2 km uz se mu nechce do otacek, jen pozvolna zrychluje. Zastavim, chcipnu, nastartuji a zase jede jak z praku, po chvili opet louda. Podtlakove hadicky jsem kontroloval a menil.

Reseni:
Na Diagnostice jsme nic neobjevili. Na hadickach take ne, tak jsme se zamerili na MAP sensor (snimac tlaku v sacim potrubim). Nastartovali auto vylitlo, po kilometru louda, zastavili jsme odpojoli MAP a auto se loudalo i po startu, potom jsme o5 zapojili a prudce akcelerovalo a po chvilce louda. Shodli jsme se ze to bude on na 99%. Menil jsem turbo ktere mi hnalo olej do sani, mam takovou teorii ze vsechny necistoty a olej co hnalo prochcane turbo do sani natlacilo i do MAPu a tim odeslo ... Koupen novy snimac za 2 000, nainstalovano auto jezdi jako driv :ble2:

Snad nekomu pomuze, pokud ne PEACE :gott:

tatarkavparku
Příspěvky: 1
Registrován: 15.02.2015 14:42

Re: motor nemá výkon

Příspěvek od tatarkavparku » 25.02.2015 20:35

Čaute, píšu sem svou zkušenost a její vyřešení. Motor 1.8 TDCi (Euro 4, bez DPF), 92kW v Mondeu, ale principiálně asi jedno, třeba se někomu informace může hodit.

Měl jsem problém se ztrátou výkonu, postupně se zhoršující příznaky 8O , při akceleraci na hranici okolo 2500 ot. se projevovala výrazná ztráta tahu, pocit jako když prošlapuješ plyn, ale auto už vůbec nemělo tah, postupně cukání a úplná ztráta výkonu, že nemělo smysl dál na to šlapat, ale akorát tak ubrat a vrátit se potupně do pravýho pruhu :roll: . Při akceleraci na 1. a 2. stupeň se vůbec neprojevovalo, na 3., 4. 5. stupeň otřesný. V podstatě nemožný se vyškrábat na nějakou vyšší rychlost. Kontrolka motoru se nerozsvěcela. Objednal jsem se na servis a mezitím pročítal možný příčiny a počítal na kolik mě to v nejhorším případě vyjde, podezření hned padlo na vadný EGR ventil, projevuje se dost podobně... Dnes na diagnostice v servisu Ford byla vyčtena uložená chyba, nedostatečný tlak dodávky paliva. Vyměněn byl dle zkušeností servisu pouze palivový filtr. Odpoledne jsem auto vyzvedl ze servisu a najel asi 70km, 50/50 dálnice/okreska. Auto neskutečně ožilo, ani jsem netušil, že tam těch 125 závodních slepic pořád je 8O . Cukání a slabý tah ve středních otáčkách je pryč, jede to suprově. Krásně to plynule táhne a zrychluje jako zamlada :hhura:
Mondeo 1.8 TDCi, 92kW, 2010, Titanium Executive Business

leonidas
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 02.03.2015 19:13

ford focus 1.8 tdci elektronika

Příspěvek od leonidas » 22.03.2015 18:32

zdravim mam problem mam fokuse prave jsem nechal repasovat vstriky i cerpadlo vse ma hodnoty jak ma byt ale i tak mi pada do nouzoveho rezimu a ukazuje na cerpadlo jenye jak jsem jiz psal tak cerpadlo je ok jako by padal tlak kdyz je zapojene mate stim nekdo zkusenost druhy mechanik mi rekl ze je to nekde v elektrice ale kde ?

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů