Žhavení a start
- Pincekjena
- Nováček
- Příspěvky: 18
- Registrován: 19.08.2013 22:43
- Bydliště: Oleksovice
Re: bliká kontrolka žhavení
Ahoj Lidi mám taky trochu problém. Při otočení klíčku mi kontrolka žhavení pouze problikne,dříve svítila aspon nějakou chvilinku.... . a hlavně to startuje o trochu dýl ale bez problému. Nevíte někdo co by s tím mohlo být ?? :-p
Ford Focus I. 1,8 TDCI 74kw rv.2002
- KoDeath
- Nováček
- Příspěvky: 107
- Registrován: 04.12.2012 15:06
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: bliká kontrolka žhavení
mno naše firemní Octavie I ( ) to dělají když mají zahřátý motor..není potřeba tolik žhavit, ale mondeo ikdyž má motor rozpálený víc než pekelné kotle, tak "žhaví" dýl.
z mého laického pohledu bych zkusil zkontrolovat žhavící svíčky...
z mého laického pohledu bych zkusil zkontrolovat žhavící svíčky...
Ford Mondeo Mk. III kombi - r.v. 2002 | 2.0TDCI - 96kW | Ghia || Author Traction 2010 White
-
- Test driver
- Příspěvky: 4257
- Registrován: 16.12.2009 13:04
Re: Žhavení a start
Přesunuto
-
- Nováček
- Příspěvky: 62
- Registrován: 09.06.2013 10:39
Re: Žhavení a start
Ahojte. Potřebuju se v něčem ujistit. Kontrolku žhavení má v každém případě jen diesel??? Podle toho, co jsem do teď četl, tak jo. Mám Focuse 1.6 16V 74 kW rok 04 a kontrolku mám taky a v posledních pár dnech mám s ní problém. Po otočení klíčku do první polohy i kontrolka žhavení s ostatnímy rožne a zhasne. Při startu se žhavení rožne asi na 2 sekundy a ručičky vybrují. To je nejspíš známka slabé baterie. Ta už má roky. Je to baterka zn. Motorcraft... jestli je ještě od výroby auta ... tak necelých 10 let má. V pátek jsem ji měl 12 hodin na nabíječce, ale moc to nepomohlo. Za studena se třesou. Jde mi o tu kontrolku. Nemám budíky z nafťáka?
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13254
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Žhavení a start
Místo na kontrolku mám i já, jen tam není žárovka. Kdybys měl budíky z nafťáka, tak Ti "trochu" nepasuje otáčkoměr. Ten plast kolem budíků bude nejspíš stejný pro obě motorizace, rozdíl bude jen v otáčkoměru. Je ovšem záhadou, proč tam máš na pozici žárovku. Jednoduše bych ji vyhodil, nebo ignoroval, záleží na Tobě...funkci nebude mít nejspíš žádnou.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2714
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Žhavení a start
Může tam mít budíky z nafťáka, jsou záměný. Navíc starší TDDi měly otáčkoměr do 7000 ot/min.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
-
- Nováček
- Příspěvky: 62
- Registrován: 09.06.2013 10:39
Re: Žhavení a start
teď z hlavy nevím do kolika otáček otáčkoměr je.. auto mám cca 3 měsíce. pojedu dneska pryč, omrknu to. Je možné, že jsou měněné. Auto bylo bourané, leželo ne levém boku. Do palubky se zasahovalo.. střed. panel okolo rádia byl venku. Jestli došlo i na výměnu bagu nebo celé palubky.. nevím. Když jedu obcí a na radaru je 50km/h tak na budíku mám cca 58km/h. Žárovku tam mám. Baterku si nechám proměřit, ale že by byla kontrolka žhavení napojená? Proč najednou reaguje na start? Kdybych budíky vidělal, ale tam někde nějaké označení, které mi řekně, že je to z nafty?
-
- Nováček
- Příspěvky: 62
- Registrován: 09.06.2013 10:39
Re: Žhavení a start
Dejme tomu, že budíky jsou pro benzín. Příprava na kontrolku žhavení tam je. Nějaký jouda při výměně žárovek dá žárovku i do žhavení. Po zapojení budíků je kontrolka automaticky aktivní? Četl jsem někde, že tato kontrolka značí i slabou baterii, což by i s tím otřesem ručiček při startu odpovídalo. Hodím tam žárovku a hned bude takto reagovat? Není potřeba někde nějaká další kabeláž, jako je v naftě?
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13178
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Žhavení a start
Ze ukazuje 58km/h ... ake tam mas disky a pneu?
Ja som daval "zo srandy" ziarovku do kontrolky zhavenia aj do ostatnych slepych (napr. tempomat). Ziadna nesvietila. Ak ale blbnu aj rucicky, moze to byt baterkou.
Ja som daval "zo srandy" ziarovku do kontrolky zhavenia aj do ostatnych slepych (napr. tempomat). Ziadna nesvietila. Ak ale blbnu aj rucicky, moze to byt baterkou.
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 20.03.2012 18:46
Re: Žhavení a start
Zdravím, měl bych dotaz ohledně napětí při startování u FF 2004 1.8 TDCi. Potřebuji zjistit, jestli to baterie už nemá za sebou. Nemám k dispozici nic více než multimetr a zkoušel jsem napětí na prázdno a při žhavení a při startu. (12,05V, 10,96V a při startu to spadlo až na +- 8,6V, volnoběh cca 14.3V) Baterie cca 4-5 let, bezúdržbová, 71Ah 590A. Problémy začínají vždycky s příchodem zimy jak teploty klesnou pod 10st. Minulý rok to samé. Startér jsem repasoval v létě, žhaviče jsou v dobré, vstřiky seřízené a vyčištěné a tlaky taky v pohodě. Má někdo odhad jak moc by mělo padat napětí při startování ? Četl jsem někde, že pod 9V už je kaput.
Děkuji.
Děkuji.
FF 2004 1.8 TDCi 74 kw - 275t. km
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9424
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Žhavení a start
Tak jestli má 12,05 V na prázdno, tak už to má za sebou, zkus jí ještě dobít
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 20.03.2012 18:46
Re: Žhavení a start
Děkuji za rychlou odpověď. Nemá cenu dobíjet, minulý rok jsem nabíjel. Po cca 1,5 denním nabíjení nahoře indikátor stavu baterie stejně nezezelenal. Čas na novou. Doufám, že problémy poté zmizí (tedy aspoň do dalšího STK).
Já tu baterii nevyndal ani neodpojil, takže jsme se doufám shodli ve situaci. Kolik má mít cca připojená baterie bez jakéhokoli zapnutí mít ?
Já tu baterii nevyndal ani neodpojil, takže jsme se doufám shodli ve situaci. Kolik má mít cca připojená baterie bez jakéhokoli zapnutí mít ?
FF 2004 1.8 TDCi 74 kw - 275t. km
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2714
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Žhavení a start
Minimálně 12,6 V
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
-
- Nováček
- Příspěvky: 64
- Registrován: 25.08.2013 12:15
Re: Žhavení a start
cus jak poznam spatný zhavici svicky?diky za odpoved
Ford Focus combi 2002 1.8 tddi 66kw
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2714
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Žhavení a start
peter009: myslíš, že je nutný dávat jednu otázku do dvou témat?
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 94#p945494
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 94#p945494
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů