jardak uz nepis sem blbosti
focus TDDI ma cerpadlo VP 30 BOSH. a je toho urcite aj plny web.tak si to aspon najdi.
ten tvoj link ponuka repas elektroniky,zrejme zabudli dopisat,ze aj na VP 30( ktore ma foocus TDDI)repasuju-asi to tak mysleli,dufam,ze to nie su taki znalci elektriky TDDI ako ty,lebo potom to cerpadlo uz dofungovalo navzdy.super firmy poznas, ked ani nevedia ake cerpadlo v akom aute je....tak potom su auta v bazaroch a cerstvo "opravene"....jasne,ze ani domov s nimi nedojdes.
co sa tyka, tak som sa vyjadroval o 1,6 benzin ,ze nech hlada do 100 tis km. a su take,len treba hladat,dokonca aj diesle a s original km.aj ked diesel velmi ojedinele.kto hlada ten najde.
a treba sa lepsie pozriet na fotku,skor nez nieco napises, chladiaca zmes v tom focuse je.auto treba vidiet,odsusat, z fotky sa clovek nenaje.
V12: tie airbagy na 10 rokov su nezmysel
airbagy vacsina vyrobcov odporuca menit po 15 rokoch,odporuca znamena cosi,ako minimalna doba trvanlivosti na jogurte.aj ked 15-teho konci,pokial bol spravne skladovany,tak este aj tyzden po bude uplne v pohode. airbagy by mali v pohode 20 a viac rokov.
MK1,cely cas sa bavime o Mk1,nie mk2.a z mk2 je najlepsia 1,8 tdci,pretoze ma vstrekovanie uz od Siemensu,nie od Delphi ako mk1.aj ked zaklad motora je identicky. ak 1,6 tak radsej spolahlivejsiu 66kw tdci,nez 80 kw.ma obycajne turbo a nema DPF.
Eidz ano je to tak,ze benzin sa skor zohreje,ale na tych kratkych tratiach sa prave ten diesel viac opotrebi,kedze je stale studensi ako ten benzin za 3 km.nemyslel som ani tak na kurenie(komfort) nez na opotrebenie motora.
mam TDDI a nie je to moje prve TDDI,mal som aj TDCI, aj mondea TDCI 96kw-dokonca aj s podvozkom ST.kazde jedno spokojnost.zalezi ako bolo starane o auto.vyhody a nastrahy nebudem opakovat.
skoro vsetky 1.8 TDDI a TDCI diesle od fordu aj 2.0 litre,okrem tych ,co sli do juzneho talianska a spanielska nemaju( nie je to 100% info) ten spominany trojzubec
cu su vlastne 3 zhiavice v chladiacom system,ktore ohrievaju kvapalinu a tak napomahaju motoru sa skor zohriat v chladnom pocasi.idealne je mat nezavisly ohrev( napr. webasto),ak jazdis vela kratkych trati v dieseli a mas aj hned teplo v kabine.motor ma tak uz 70 stupnov pred tvojim prichodom. a olej sa zohrieva dlhsie na prevadzkovu teplotu ako chladiaca kvapalina,takze na idealne mazanie si motor pocka dlhsie,ci uz benzin,alebo diesel.
ja by som sa asi drzal radsej Forda,nez ist do Fiata...a radsej model Facelifte, TDDI pred FL nepozeraj.aj ked ten na fotkach je pekny,ma novy typ masky.preco??? treba ist vidiet,odskusat a pokial mozno overit km.
a od mora a zhor auto nie. sol je najvacsi zabijak vsetkeho.