Stránka 1 z 2

vibrace přední části

Napsal: 21.03.2013 11:44
od aschrofel
Ahoj, mám delší dobu trvající problémy s vibracemi auta, pořád nemůžu odhalit důvod a docela mě to už žere. Po pročtení diskusí a zkušeností ostatních nejsem o moc moudřejší.

POPIS PROBLÉMU:
- vibrace přední části auta včetně volantu, které se mění v závislosti na rychlosti auta, začínají cca od 80 km/h (když jedu na 5tku)
- v určitých rychlostech jsou vibrace znatelnější a jindy mizí, ale cca mezi 80-120 km/h jsou nejvíc patrné
- začínají často se záběrem motoru, ale po sundaní nohy z plynu stále pokračují
- někdy se třese jen přední náprava, ale v případě větších vibrací se přenáší i do volantu
- zacházení s plynem na to moc nemá vliv, dělá to stejně, když se pořádně na plyn šlápne, i když se jen hladí nebo jede s tempomatem

CO JSEM VYZKOUŠEL A NEZABRALO:
- výměna kol, pneumatik a vyvážení
- výměna obou poloos (i když byly už hodně jeté a došlo k jistému zlepšení)
- kontrola vstřikování (mám nedávno měněný vstřikovače a kontrolovaný čerpadlo), auto navíc jede dobře a relativně málo žere (na hory do Francie s rakví za 5,7...).

Nenapadá ještě někoho, co by s tím mohlo být a jaký by měl být případně postup?

Díky všem!

Re: vibrace přední části

Napsal: 21.03.2013 12:08
od lucky.jack
Kompletní pořádná kontrola podvozku. Čepy, horní uložení tlumičů, ložisek kol atd.

Re: vibrace přední části

Napsal: 22.03.2013 13:20
od jimm
Já měl špatný kul.čep,po výměně byl klid :nixw:

Re: vibrace přední části

Napsal: 22.03.2013 15:08
od davemomo
geometrii si zkoušel?

Re: vibrace přední části

Napsal: 25.03.2013 09:20
od aschrofel
davemomo píše:geometrii si zkoušel?
Geometrii mi dělali při výměně kol. Zkusím to zase nechat prověřit, budu dávat letní gumy a zase je nechám zvážit.

Opakované zvlnění kotoučů

Napsal: 25.04.2013 17:45
od sikydjs
Zdarec

Cca před měsícem a půl jsem dával komplet nový brzdy.
Kotouče ATM a destičky Brembo.Po ujetí cca 3000 km se kotouče zvlnily tak že při brždění to vybrovalo celým autem.Před tím sem měl stejnou sadu a absolutně bez problémů.

Koupil jsem kotouče nové jen na předek GTR a destičky TRW.Po ujetí cca 500km se mi zdá že při brždění z větší rychlosti se to začíná znova chvět.

Neví někdo kde by mohla být chyba.

Re: Opakované zvlnění kotoučů

Napsal: 27.04.2013 13:11
od buceek07
Pokud je dobře zajíždíš a pořád se to děje, tak bude vůle v nápravě, nějaké zavěšení, v čepu, nebo někde...

Re: Opakované zvlnění kotoučů

Napsal: 27.04.2013 13:18
od lucky.jack
Taky bych nechal zkontrolovat házivost náboje. Někdy stačí minimální odchylka a kotouče jdou do kopru. Řešili jsem to samý na s-maxu.

Re: Opakované zvlnění kotoučů

Napsal: 02.05.2013 08:56
od prodotto
Mám ten stejný problém! Poradíte mi sevis kolem Brna/Slavkova/Vyškova, který se na to zodpovědně podívá? Nejlépe "neorigo" nadšence s vybavením.....!

edit lucky.jack http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 26#p889026

Re: Opakované zvlnění kotoučů

Napsal: 02.05.2013 09:23
od lucky.jack
Poloosy a náboje byly kontrolovaný?

Re: vibrace přední části

Napsal: 31.05.2013 19:04
od sikydjs
Takže,dal sem nový ramena,zkontroloval házivost nábojů(oba jsou v desetině) a veškerý zavěšení.
Výsledek byl takový že při brzdění z malých rychlostí cca padesát auto nedělalo nic.Při brždění z devadesátky chvění volantu.Styčilo povolit brzdu a znova sešlápnout a byl klid.
Dal sem tedy přetočený kotouče a auto bři brždění jede jak po kolejích ani náznak chvění...

Může mi někdo ze zasvěcených vysvětlit rozdíl mezi ramenama na ST220 a třeba na 2.0 tdci?

Re: vibrace přední části

Napsal: 22.03.2014 16:04
od winn
jsou vsechny stejny

Re: vibrace přední části

Napsal: 22.03.2014 17:11
od djdekl
Finis maj jinej...

Re: vibrace přední části

Napsal: 22.03.2014 23:52
od winn
finis maj jinej a udajne ma st vetsi diru v tehlice ale je to nesmysl do svyho jsem dal rameno z 3.0 v6 coz by podle microcatu melo bejt jiny a neni, cepy maj vsechny stejnej finish

Re: vibrace přední části

Napsal: 23.03.2014 04:43
od krenda
Jestli nemá ST jiné silentbloky, mně tak jedině napadá... Nemyslím rozměr, ale spíš tvrdost materiálu :nixw: