Koupe FF2
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6609
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Koupe FF2
pri znamych problemech tohohle motoru, bych poslech chod po studenem startu a pak po zahrati kouknout jak fouka, pro rychlou +- predstavu o stavu motoru
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
- Nováček
- Příspěvky: 21
- Registrován: 01.12.2012 09:56
Re: Koupe FF2
Uvidíme za 14 dní, jestli ještě bude. Teď se tam stejně kvůli restrikcím nedostanu. Na sbazaru má i VINko, tak kiláky zřejmě sedí. Druhého majitele to mělo celkem dlouho.
https://www.sbazar.cz/autobazar.marekpa ... 531-prodam
Akorát mi znejistilo pár věcí. Na servisce je vyfocena jenom jedna stránka (poslední 4 kontroly), kde mi přijdou všechny záznamy psaný stejnou propiskou. Poslední 2018, před více jak 30k km. Na začátku se mi líbilo i jak je auto vyčištěné, ale to jsem zjistil, že tahle čistí všechny, za což chválim, ale pak člověk ví, že to nebylo majitelem. A poslední věc je že Cabia hlásí poškození, ale nechce se mi ji zatím platit, když tam to auto nemusí za 14 dní být.
Jinak všem díky za rady.
https://www.sbazar.cz/autobazar.marekpa ... 531-prodam
Akorát mi znejistilo pár věcí. Na servisce je vyfocena jenom jedna stránka (poslední 4 kontroly), kde mi přijdou všechny záznamy psaný stejnou propiskou. Poslední 2018, před více jak 30k km. Na začátku se mi líbilo i jak je auto vyčištěné, ale to jsem zjistil, že tahle čistí všechny, za což chválim, ale pak člověk ví, že to nebylo majitelem. A poslední věc je že Cabia hlásí poškození, ale nechce se mi ji zatím platit, když tam to auto nemusí za 14 dní být.
Jinak všem díky za rady.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Koupe FF2
Nejjednodušší je do toho servisu zavolat.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- kPetr
- Junior
- Příspěvky: 446
- Registrován: 29.05.2013 23:00
- Bydliště: CZ - Karlovarský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupe FF2
Kilometry asi budou sedět : Ano, v servisce to skutečně vypadá, jako stejnou tužkou, i když podpis je pokaždé jiný. Každopádně mě nesedí záznam v servisní knížce, se záznamem z STK v roce 2016:jim_h píše: ↑08.03.2021 17:26.... Na sbazaru má i VINko, tak kiláky zřejmě sedí. Druhého majitele to mělo celkem dlouho. .................
Na servisce je vyfocena jenom jedna stránka (poslední 4 kontroly), kde mi přijdou všechny záznamy psaný stejnou propiskou. Poslední 2018, před více jak 30k km........
- Servisní kniha - dne 7.4.2016 - 163 080km
- STK ze dne 14.4.2016 - 162 362km
Ono je to těžké, já například kdybych chtěl nekdy v budoucnu prodat svého stávajícího Focuse, tak od doby co jsem jej koupil, žádný záznam v servisce nemám a mít nebudu. Olej si měním sám, opravy si z 80% taky dělám sám. Pravda, účty za olej i veškerý materiál si ale schovávám a v excelu jsem si vytvořil soubor, kam si zapisuju úplně vše. Veškeré opravy, výměny oleje a prostě komplet všechno, včetně kilometrů, nákupů PHM atd... To by mě ale kupující mohl věřit a nemusel, to je mě jasné. Ale prodávat jej stejně nemám nikdy v úmyslu, budu si ho šetřit dokud to jenom půjde.
Jinak kdyby to člověk kupoval přímo od majitele, zajímala by mě odpověď na otázku jak a kdy měnil motorový olej. Pokud si jej měnil sám, jako třeba já, měl by mít účty od oleje. Pokud servis, měl by mít účty ze servisu. Pokud se olej měnil v servisu podle záznamů v servisce, tak to by zrovna OK moc nebylo, protože by to znamenalo, že se někdy měnil klidně až po 18 tisících km. A to je vcelku hodně, tedy slušný předpoklad k tomu, že by ten motor mohl žrát víc oleje, než by normálně měl.
FF II 1.8 16V/92kW Kombi r.v.2009
------------
Bylo:
Ford Focus 1.6 16V Kombi r.v.2000
2008-2013 Ford Fusion 1.4, najeto 0-98000km bez jediné závady
1998-2009 Škoda Felicia 1.9D Kombi, najeto 0-190000km
1986-98 Wartburg353
1980-86 Škoda 1100MB
------------
Bylo:
Ford Focus 1.6 16V Kombi r.v.2000
2008-2013 Ford Fusion 1.4, najeto 0-98000km bez jediné závady
1998-2009 Škoda Felicia 1.9D Kombi, najeto 0-190000km
1986-98 Wartburg353
1980-86 Škoda 1100MB
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Koupe FF2
Presne.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4754
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Koupe FF2
Já si třeba olej měním sám, ale účty si neschovávám. Mám to zapsané v notýsku, to je moje servisní knížka Když jsem prodával FF1, dal jsem to kupujícímu s autem. Jestli někdo bude věřit záznamům v notýsku, hoši, bavíme se tu o autech 10+ let, (ten poslední FF2 z odkazu má 13 let a najeto 231 000 km), fakt chcete bazírovat na nějakých razítkách ze servisu?
K mazdě jsem dostal nějakou servisní knížku, ale je jasné, že od určitého stáří auta už nemá smysl ji pečlivě vést, při prodeji tak starého auta to půlku lidí nezajímá a druhá půlka lidí tomu nevěří
K mazdě jsem dostal nějakou servisní knížku, ale je jasné, že od určitého stáří auta už nemá smysl ji pečlivě vést, při prodeji tak starého auta to půlku lidí nezajímá a druhá půlka lidí tomu nevěří
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
- kPetr
- Junior
- Příspěvky: 446
- Registrován: 29.05.2013 23:00
- Bydliště: CZ - Karlovarský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupe FF2
Tak je pravda, že do značkového servisu spolu se servisní knížkou se jezdí většinou max. po dobu záruky, tedy dejme tomu prvních 5 let. Že by někdo jezdil se servisní knížkou do neznačkového servisu, no nevím. Spíš když to pak prodává, tak si to tam nechá dopsat. Já osobně, kdybych to kupoval přímo od majitele, raději bych věřil tomu notýsku, než podvrhnuté servisce. Jinak s těmi účty za olej apod., papírové si taky nenechávám, ale ty vlastně ani žádné nemám. Všechno kupuju v Pemě nebo jinde, takže faktury mám vlastně v PDF a ty žádné místo na disku v podstatě nezabírají .
Já jsem svého nynějšího Focuse kupoval, když mu bylo necelých 10 let, najeto měl 147tis.km. Majitelé přede mnou byli dva, prvních 5 let v Německu a následně necelých 5 let v Česku. Záznamů v servisce mám celkem 9, prvních 5 z Německa a další 4 z Česka, všechny z autorizáku Ford. No a když se na to podívám, tak pokud bych uvažoval o tom, že se vždy měnil olej jednou za rok při té servisní prohlídce (což u němce určitě předpokládám), tak potom jej německý majitel měnil někdy až po 22 tis.km . Za těch pět let s tím najel cca 100tis.km. U českého majitele to už bylo příznivější, maximální nájezd za rok od výměny do výměny 12.tisíc km, většinou ale méně.
No mám jej rok a půl a mám nyní najeto přes 171tis.km. Olej měním po 10 tisících, někdy i trochu dříve. Bohužel, od výměny do výměny se bez dolití neobejdu. Rozdíl mezi ryskou min. a max. je 0,7l, no a mě to žere 0,2l/1000km, přibližně. Takže žádná tragédie a zatím jsem v klidu, ale myslím si, že se na tom podepsaly velké nájezdy mezi výměnami oleje v prvních pěti letech. Mám motor 1.8/92kW, ale ono je to jedno. Řekl bych, že všechny tyhle motory jsou citlivé na dobré zacházení a hlavně včasné výměny oleje.
Já jsem svého nynějšího Focuse kupoval, když mu bylo necelých 10 let, najeto měl 147tis.km. Majitelé přede mnou byli dva, prvních 5 let v Německu a následně necelých 5 let v Česku. Záznamů v servisce mám celkem 9, prvních 5 z Německa a další 4 z Česka, všechny z autorizáku Ford. No a když se na to podívám, tak pokud bych uvažoval o tom, že se vždy měnil olej jednou za rok při té servisní prohlídce (což u němce určitě předpokládám), tak potom jej německý majitel měnil někdy až po 22 tis.km . Za těch pět let s tím najel cca 100tis.km. U českého majitele to už bylo příznivější, maximální nájezd za rok od výměny do výměny 12.tisíc km, většinou ale méně.
No mám jej rok a půl a mám nyní najeto přes 171tis.km. Olej měním po 10 tisících, někdy i trochu dříve. Bohužel, od výměny do výměny se bez dolití neobejdu. Rozdíl mezi ryskou min. a max. je 0,7l, no a mě to žere 0,2l/1000km, přibližně. Takže žádná tragédie a zatím jsem v klidu, ale myslím si, že se na tom podepsaly velké nájezdy mezi výměnami oleje v prvních pěti letech. Mám motor 1.8/92kW, ale ono je to jedno. Řekl bych, že všechny tyhle motory jsou citlivé na dobré zacházení a hlavně včasné výměny oleje.
FF II 1.8 16V/92kW Kombi r.v.2009
------------
Bylo:
Ford Focus 1.6 16V Kombi r.v.2000
2008-2013 Ford Fusion 1.4, najeto 0-98000km bez jediné závady
1998-2009 Škoda Felicia 1.9D Kombi, najeto 0-190000km
1986-98 Wartburg353
1980-86 Škoda 1100MB
------------
Bylo:
Ford Focus 1.6 16V Kombi r.v.2000
2008-2013 Ford Fusion 1.4, najeto 0-98000km bez jediné závady
1998-2009 Škoda Felicia 1.9D Kombi, najeto 0-190000km
1986-98 Wartburg353
1980-86 Škoda 1100MB
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Koupe FF2
Je to asi opravdu o té výměně. V rodině 2x 1.8 a teď mám 2.0, dřív jsem jezdil do servisu, to šel olej ven i po 12 tis. km, jenže mechanik to vyměňoval pořádně, olej byl vždy ještě pár set km krásně čistý. Teď olej měním kolem 10 tis. km sám. Na všech třech se nikdy olej neztrácel, slezlo mi to třeba o 2mm na měrce za celou výměnu, tak jsem tam dal ke konci decku, abych odvážel na sběrný dvůr co nejméně čistého oleje. Osobně jsem viděl i duratec se 340 tis. km, který byl bez GO a olej téměř nebral. Další měl v Mondeu MK4 220 tis. km a tam se do tohoto nájezdu neobjevila ani žádná porucha. Vše původní. To v Mk3 jsem pár věcí měnil, teď Mk4 teda zatím taky drží neskutečně.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Nováček
- Příspěvky: 32
- Registrován: 11.12.2011 20:38
- Bydliště: Žilina
Re: Koupe FF2
Chystám sa predať svoj Focus 2011 a rozmýšľam nad tou servisnou históriou. Kupoval som ho nový a servis za 10 rokov prakticky žiadny. Kto mi to pri predaji uverí? Prvé tri roky v značkovom servise a potom som si olej, sviečky, filtre.. menil sám. Asi spíšem nejaký zoznam. Mal som dve drobné poistné udalosti a jeden silentblock a jeden čap. Možno ešte niečo vymením aspoň preventívne dovtedy. Možno Platničky, kotúče, výfuk ... zatiaľ všetko pôvodné. Na STK sa nik nesťažoval, tak neviem no.
Ford Focus IV, r.v. 2022, 1.0 Ecoboost 92kW mHEV
Focus Focus II, r.v. 2011, 1.6 Duratec 74 kW / 100 k
Focus Focus II, r.v. 2011, 1.6 Duratec 74 kW / 100 k
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4754
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Koupe FF2
Robo-ZA: Pokud chceš auto prodat, tak do něj necpi peníze. Nevyplatí se to. Jestli má platnou STK, není co řešit, pokud teda nekončí za dva měsíce - vždycky se auto líp prodává s čerstvou technickou než s končící.
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Koupe FF2
Co chceš řešit s důvěrou? Budeš prodávat desetileté auto, které se už kolikrát bere spíš jako soubor náhradních dílů. Až se tě někdo zeptá na servisní hystorii, tak se můžeš tak akorát pousmát a odkázat ho na bazarovky do 3 let stáří.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4754
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Koupe FF2
Tak vždycky je tu možnost si něco vymyslet, případně jestli to má málo najeto, natočit tam o 100 000 km víc, aby tomu u 10 letého auta někdo věřil
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Koupe FF2
Bohuzel je to tak, ze kupujici i u 10-lete ojetiny ma bezne pocit, ze kupuje nove auto a za kazdou pitomost si narokuje slevu. Se zeptejte tech, co ojeta auta prodavaji ve velkem. S takovymi exoty fakt jednat nechcete. A pak jsou lide, co tomu aspon nejak rozumi a drzi se smysluplnych pozadavku a tam podle me spada i servis.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Nováček
- Příspěvky: 32
- Registrován: 11.12.2011 20:38
- Bydliště: Žilina
Re: Koupe FF2
jj... mám tam 91000. Keby tam bolo o sto viac tak to vyzerá ako dobrá kúpa. V tomto stave je to dôvod na opatrnosť
Ford Focus IV, r.v. 2022, 1.0 Ecoboost 92kW mHEV
Focus Focus II, r.v. 2011, 1.6 Duratec 74 kW / 100 k
Focus Focus II, r.v. 2011, 1.6 Duratec 74 kW / 100 k
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Koupe FF2
Vy naděláte takových aut s malým reálným nájezdem není úplně málo, ale samozřejmě cenou je to pak trochu jinde než průměr v AAA. Benzín si nikdo nekupuje na 30tkm/rok a nájezdy kolem 8tkm ročně zase tak velkou výjimkou nejsou.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti