Focus kombi 1,8 TDCI, 2005, nefunkční výhřev př. skla
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 08.10.2015 08:00
Focus kombi 1,8 TDCI, 2005, nefunkční výhřev př. skla
Ahoj, poradí pls. někdo? Koupil jsem od bráchy ojetý Focus a při zapnutí vyhřívání př. skla je funkční pouze ohřev levé trysky ostřikovače. Pravá tryska (pohled z kabiny) ani okno samotné nehřejí. Pojistky jsou ok, kontrolka v tlačítku po zapnutí svítí. Okno nemá žádné viditelné poškození, ještě na jaře vše fungovalo. Autem se od jara jezdilo minimálně. V čem by mohl být problém?
Ford Focus kombi II., 1,8 TDci, 85 kW, r.v. 2005
- vitacz
- Zkušený
- Příspěvky: 1744
- Registrován: 16.06.2008 22:08
- Bydliště: Praha 10
Re: Focus kombi 1,8 TDCI, 2005, nefunkční výhřev př. skla
Zajímavé, tu trisku jsi řešil jak? Odpojil jsi konektor a měřil jsi ji multimetrem? To samé zkus na přívodu ke sklu jestli tam něco teče. Mě osobně se to nikdy nestalo, ale trisky ačkoli mám vyhřívané ani nevím, jestli vyhřívají
Schválně o víkendu proměřím, jestli na to nezapomenu.
Schválně o víkendu proměřím, jestli na to nezapomenu.
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3068
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Focus kombi 1,8 TDCI, 2005, nefunkční výhřev př. skla
Jsou to dva samostatne problemy:
1. Ohrev trysek ostrikovace nesouvisi s vyhrivanim celniho okna, zapina se hned po zapnuti klicku. Pokud jeden ostrik vyhriva a druhy ne, je bud problem na kabelazi, nebo v ostriku samotnem. Vlevo pod torpedem je spojovaci konektor, rozpojit, promerit kabelaz k obema ostrikum. Pokud je zdrava, vymenit nefunkcni ostrik.
2. Nejdriv zkontrolovat pojistky F4 a F28. Pak je potreba vzit schemata a promerit cestu. Zacal bych kontrolou pripojovaciho konektoru uprostred pod torpedem, proti kostre na nem musi byt po zapnuti okna a pri bezicim motoru 12V. Pokud je, zkontrolovat pripojeni kostry pod vnitrnim prednim stropnim svetylkem, pokud je v poradku, vymenit okno. Pokud na konektoru dole neni 12V, zkontrolovat rele R3 - na pin 1 musi po startu motoru nabehnout 12V proti kostre, pin 2 se ukostri zapnutim vyhrevu. Pokud chybi na pinu 1 napeti po startu, zamerit se na rele R13, atd ...
1. Ohrev trysek ostrikovace nesouvisi s vyhrivanim celniho okna, zapina se hned po zapnuti klicku. Pokud jeden ostrik vyhriva a druhy ne, je bud problem na kabelazi, nebo v ostriku samotnem. Vlevo pod torpedem je spojovaci konektor, rozpojit, promerit kabelaz k obema ostrikum. Pokud je zdrava, vymenit nefunkcni ostrik.
2. Nejdriv zkontrolovat pojistky F4 a F28. Pak je potreba vzit schemata a promerit cestu. Zacal bych kontrolou pripojovaciho konektoru uprostred pod torpedem, proti kostre na nem musi byt po zapnuti okna a pri bezicim motoru 12V. Pokud je, zkontrolovat pripojeni kostry pod vnitrnim prednim stropnim svetylkem, pokud je v poradku, vymenit okno. Pokud na konektoru dole neni 12V, zkontrolovat rele R3 - na pin 1 musi po startu motoru nabehnout 12V proti kostre, pin 2 se ukostri zapnutim vyhrevu. Pokud chybi na pinu 1 napeti po startu, zamerit se na rele R13, atd ...
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 08.10.2015 08:00
Re: Focus kombi 1,8 TDCI, 2005, nefunkční výhřev př. skla
Děkuju moc za reakci. Kluci, nic jsem neměřil, pro mě je elektrika abs španělská vesnice
Vitut- já myslel, že trysky a sklo spolu souvisí, když se zapínají stejným vypínačem. V návodu píšou:
Vyhřívané čelní sklo
E78039
Systém je v provozu, jen když běží motor;
odmrazuje také trysky předních
ostřikovačů. Zapnutí a vypnutí se provede
stisknutím tlačítka. Kontrolka ve spínač
Vitute, ty jsi zdá se profík, nemohl by ses mi na to prosím podívat? Samo bych přijel k tobě a nechci to zadarmo. Nemám to daleko, jsem z Mělníka.
Vitut- já myslel, že trysky a sklo spolu souvisí, když se zapínají stejným vypínačem. V návodu píšou:
Vyhřívané čelní sklo
E78039
Systém je v provozu, jen když běží motor;
odmrazuje také trysky předních
ostřikovačů. Zapnutí a vypnutí se provede
stisknutím tlačítka. Kontrolka ve spínač
Vitute, ty jsi zdá se profík, nemohl by ses mi na to prosím podívat? Samo bych přijel k tobě a nechci to zadarmo. Nemám to daleko, jsem z Mělníka.
Ford Focus kombi II., 1,8 TDci, 85 kW, r.v. 2005
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3068
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Focus kombi 1,8 TDCI, 2005, nefunkční výhřev př. skla
Trysky a sklo spolu souvisi jen jako vybava, elektricky je to zapojene zvlast.
Klidne se ozvi pres SZ a zkusime najit termin ... Jen zkontroluj ty pojistky, at nejezdis zbytecne.
Klidne se ozvi pres SZ a zkusime najit termin ... Jen zkontroluj ty pojistky, at nejezdis zbytecne.
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 08.10.2015 08:00
Re: Focus kombi 1,8 TDCI, 2005, nefunkční výhřev př. skla
V návodu píšou tyto pojistky:
14 40 Pravá strana vyhřívaného čelního skla
15 30 Relé ventilátoru chlazení
16 40 Vyhřívání čelního skla, levá strana
Ty jsem zkontroloval a jsou ok. F4 a F28 najdu kde? Ozvi přes SZ, co je to? Já jsem asi úplná guma
14 40 Pravá strana vyhřívaného čelního skla
15 30 Relé ventilátoru chlazení
16 40 Vyhřívání čelního skla, levá strana
Ty jsem zkontroloval a jsou ok. F4 a F28 najdu kde? Ozvi přes SZ, co je to? Já jsem asi úplná guma
Ford Focus kombi II., 1,8 TDci, 85 kW, r.v. 2005
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3068
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Focus kombi 1,8 TDCI, 2005, nefunkční výhřev př. skla
Mas FF1 po FL predpokladam ... Otevri pojistkovku v motoru a na spodni strane vicka mas popisky. Najdi pojistku c. 4 a c. 28 a zkontroluj je ...
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 08.10.2015 08:00
Re: Focus kombi 1,8 TDCI, 2005, nefunkční výhřev př. skla
"Mas FF1 po FL predpokladam" - to nevím. Je to r.v. 2005 a vypadá to takhle:
http://www.tipcars.com/ford-focus/ford- ... 50938.html
http://www.tipcars.com/ford-focus/ford- ... 50938.html
Ford Focus kombi II., 1,8 TDci, 85 kW, r.v. 2005
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3068
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Focus kombi 1,8 TDCI, 2005, nefunkční výhřev př. skla
V tom pripade jsi v chybne sekci - prosim adminy o presun dotazu do sekce 2004-2010. Vsechno ohledne zapojeni a pojistek vyse uvedene neplati, je treba jit podle schemat pro FoFo2.
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13071
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Focus kombi 1,8 TDCI, 2005, nefunkční výhřev př. skla
Přesunuto.
starej Lupo dopiš si do podpisu typ auta a motorizaci, ať je jasné o čem se bavíme.
starej Lupo dopiš si do podpisu typ auta a motorizaci, ať je jasné o čem se bavíme.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 08.10.2015 08:00
Re: Focus kombi 1,8 TDCI, 2005, nefunkční výhřev př. skla
Podpis doplněn. Omlouvám se, jsem zmatenej nováček (na fóru)miki21 píše:Přesunuto.
starej Lupo dopiš si do podpisu typ auta a motorizaci, ať je jasné o čem se bavíme.
Ford Focus kombi II., 1,8 TDci, 85 kW, r.v. 2005
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23495
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Focus kombi 1,8 TDCI, 2005, nefunkční výhřev př. skla
uvedene 2x 40A jsou tedy v poradku, takze nezbyva nez provest mereni dratu
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 08.10.2015 08:00
Re: Focus kombi 1,8 TDCI, 2005, nefunkční výhřev př. skla
Jj, snad se mi na to podívá Vitut.
Ford Focus kombi II., 1,8 TDci, 85 kW, r.v. 2005
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 08.10.2015 08:00
Re: Focus kombi 1,8 TDCI, 2005, nefunkční výhřev př. skla
Tak jsem to dneska "proměřil". Vyndal jsem modul stropního osvětlení u řidiče, abych sem se dostal k napájení okna. Abych zjistil, jestli mám správně nastavenej měřák, zkusil jsem dát trny měřáku na kontakty žárovky. Nějak jsem je asi zkratoval, protože jsem odpálil pojistku osvětlení. Tak jsem to zkusil v zapalovači. Hurá, měřák ukázal 12,8 V, takže měřák jsem snad zapnul správně. Jenže když jsem vyndaval trny měřáku ze zapalovače, zlikvidoval jsem i jeho pojistku. Pak jsem konečně zkusil změřit napětí (nebo proud?) u kontaktu zapojení výhřevu okna v díře od osvětlení, ale tam jsem naměřil 0 (motor i vypínač zapnutý). Takže oknem to asi nebude.ZaQik píše:uvedene 2x 40A jsou tedy v poradku, takze nezbyva nez provest mereni dratu
Jsem zkrátka šikovnej Nechce někdo dát do kupy elektriku?
Ford Focus kombi II., 1,8 TDci, 85 kW, r.v. 2005
- vitacz
- Zkušený
- Příspěvky: 1744
- Registrován: 16.06.2008 22:08
- Bydliště: Praha 10
Re: Focus kombi 1,8 TDCI, 2005, nefunkční výhřev př. skla
Určitě na tebe bude stát fronta, každy vyfasuje pár pojistek... U toho zapalovače se mi to jednou stalo takystarej Lupo píše:Tak jsem to dneska "proměřil". .......ZaQik píše:uvedene 2x 40A jsou tedy v poradku, takze nezbyva nez provest mereni dratu
Jsem zkrátka šikovnej Nechce někdo dát do kupy elektriku?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti