Palivomer
-
- Test driver
- Příspěvky: 9136
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Skubi
- Test driver
- Příspěvky: 11856
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
po pár tankováních už stejně každý ví kolik mu to ujede i podle toho, jaké dělá trasy, takže už ví kdy zhruba tankovat. tak to aspoň dělám já, že se spíš orientuji podle denního počítadla a navíc, jak říkal pelen, dneska je pumpa na každém rohu, takže proč ryskovat vyjetí nádrže do sucha
FF kombi 1,6 74 kW sériová GHIASOC, 00/01, modrá metlaSkubi´s family car
Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!
Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Pokud je nadrz delena podobne jako u S105, tak mezi vypnutim a znovuzapnutim muze dojit k vyrovnani hladin v obou polovinach nadrze.chmelko píše:hmmm, nesuhlasil by som, jak v KA tak v tranzite si to ukazovalo dost často ako chcelo,..napr.:klasika: ides mas taku dobru stvrtku, vypnes motor, vratiš sa a kričí to na teba, že tam nemáš ani kvapku...myslim, že to bude plavakom a naslednou elektrikou
- misakxt
- Junior
- Příspěvky: 234
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Čáslav
co mám zkušenosti z tranzita tak tam to blblo úplně stejně.ale pořád lepší než v corse Bčku.tam to lítá plus mínus půl nádrže v závislosti na tom jestli brzdíš nebo přídávaš nebo jestli jedeš do leva nebo do prava.no prostě mazec.a nejlepší na tom je že to nemá kontrolku rezervy.asi věděli proč jí tam nedávaj protože by to akorát pořád problikávalo
Focus 1.6 74kW 3dv silver Trend od 7.1.2008
Fiesta 1.3 LPG
Felicia 1.3 LPG
Fabia 1.4 LPG
Fiesta 1.3 LPG
Felicia 1.3 LPG
Fabia 1.4 LPG
- vencaxxx
- Nováček
- Příspěvky: 172
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Chomutov
- Kontaktovat uživatele:
tak to je drsnymisakxt píše:co mám zkušenosti z tranzita tak tam to blblo úplně stejně.ale pořád lepší než v corse Bčku.tam to lítá plus mínus půl nádrže v závislosti na tom jestli brzdíš nebo přídávaš nebo jestli jedeš do leva nebo do prava.no prostě mazec.a nejlepší na tom je že to nemá kontrolku rezervy.asi věděli proč jí tam nedávaj protože by to akorát pořád problikávalo
- Skubi
- Test driver
- Příspěvky: 11856
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
teď jsem jezdil jenom delší trasy a z poloviny po dálnici, takže mám najeto 710 km a kontrolka stále nesvítí ( a to poslední dobou pořád používám klimu ). ale jindy, když jezdím jen do práce cca 10 km tam a 10 km zpátky a do toho jednou Brno tam a zpět a jednu dvě delší jízdy do 50 km, tak mě začne kontrolka otravovat na cca 650 km a většinou ještě méně
FF kombi 1,6 74 kW sériová GHIASOC, 00/01, modrá metlaSkubi´s family car
Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!
Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!
- chose65
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 02.02.2008 03:18
moje výsledky
Tohle mě taky zajímalo, tak si postupně dělám průzkum. Vždy tankuji do plné nádrže - už mám takový zvyk - člověk stejně nic neušetří a můžu alespoň sledovat spotřebu. Naftu liju vždy stejně na druhé cvaknutí pistole.
Zkoušel jsem doplňovat nádrž když byla ručička palivoměru vždy přesně na určité čárce ukazatele a pak když se rozsvítilo hladové oko. Protože mám focuse teprve krátce, tankování na čárkách jsem zkoušel vždy 1x, takže přesnost nebude bůhvíjaká. Hladové oko 3x s velmi podobnými výsledky (+- 0,2l). Na obrázku je vidět, kolik nafty se mi povedlo dolít.
Takže bych si dovolil tipnout asi toto: na ukazatel plné to sleze po ujetí cca 100km jak píšete. Mám to taky tak, takže by z nádrže tou dobou mohlo zmizet cca 7l nafty. Podle mých pokusů znamená každá další čárka přibližně 10 litrů pryč. Až po konečných 45,9 vyjetých litrů. To při celkovém využitelném objemu 52,5l u naftové verze (než začne cukat) znamená rezervu 5,6 litrů.
Zkoušel jsem doplňovat nádrž když byla ručička palivoměru vždy přesně na určité čárce ukazatele a pak když se rozsvítilo hladové oko. Protože mám focuse teprve krátce, tankování na čárkách jsem zkoušel vždy 1x, takže přesnost nebude bůhvíjaká. Hladové oko 3x s velmi podobnými výsledky (+- 0,2l). Na obrázku je vidět, kolik nafty se mi povedlo dolít.
Takže bych si dovolil tipnout asi toto: na ukazatel plné to sleze po ujetí cca 100km jak píšete. Mám to taky tak, takže by z nádrže tou dobou mohlo zmizet cca 7l nafty. Podle mých pokusů znamená každá další čárka přibližně 10 litrů pryč. Až po konečných 45,9 vyjetých litrů. To při celkovém využitelném objemu 52,5l u naftové verze (než začne cukat) znamená rezervu 5,6 litrů.
- Přílohy
-
- palivoměr2.jpg (40.19 KiB) Zobrazeno 3244 x
- Stava
- Nováček
- Příspěvky: 128
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Taky se pridam, jelikoz jako cerstvy majitel rucicku sleduju a je to trochu nervak Tankuju na prvni klepnuti pistole. Prvni nadrz u OMV, druha u Shellu.
Osobne mam zkusenosti:
1. ukazatel ma k linearite sakra daleko
2. po natankovani dokazu dle rucicky jet i 100km zadarmo
3. at jezdim jak chci, po 6l/100km jsem se jeste nedostal
Zatim jsem tankoval 2x, pokazde kdyz zacalo svitit "zebravy voko". Pokazde 50l +/-0,5l. Pokazde ujeto 800km +/- 15km.
Dneska me asi ceka tankovani, tak uvidim. Diky kartam na naftu zdarma budu brat u Benziny
Stava
Osobne mam zkusenosti:
1. ukazatel ma k linearite sakra daleko
2. po natankovani dokazu dle rucicky jet i 100km zadarmo
3. at jezdim jak chci, po 6l/100km jsem se jeste nedostal
Zatim jsem tankoval 2x, pokazde kdyz zacalo svitit "zebravy voko". Pokazde 50l +/-0,5l. Pokazde ujeto 800km +/- 15km.
Dneska me asi ceka tankovani, tak uvidim. Diky kartam na naftu zdarma budu brat u Benziny
Stava
Ford Mondeo Ghia, 2.0TDCi, 2004 MK3, modrá
- misakxt
- Junior
- Příspěvky: 234
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Čáslav
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- hami
- Nováček
- Příspěvky: 92
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 8,(SVK-Presov)
- Kontaktovat uživatele:
U firemnej fabie sa nam obcas podarilo natankovat za tych istych podmienok o 5 l viac. Servisak nam vravel, ze je tam nejaka zvlastna rezerva a ked sa snazis tankovat na vela cvaknuti (az pokial nevyteka palivo) zaplni sa aj ta rezerva. pri normalnom tankovani na prve cvaknutie sa tam palivo nedostane ... .
focus kombi,TDCi 85kW,2002
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti