Budoucí vývoj automobilismu
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6607
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
No ja pesky urcite chodit nebudu, na to jsem moc linej , to MG elektro, ja zatim jen koukal na ruzne testy a tam to docela chvalej(+-), to ZS bylo v cem spatny, jizda, materialy ci co?
Ted jsem cetl tohle, co dodat, ikdyz ma pravdu tak pouzil ucelove cisla, ja bych zase mohl pouzit treba kolik ma v "nadrzi" nafty pri prepoctu.
https://www.hybrid.cz/ludek-niedermayer ... -prekvapi/ Jinak s tou dotaci mam problem, kdyby ty prachy radsi vlozili do nabijecek, ale ne 50kW a nekde smysluplne, ne jen kam dnes vede drat, tedy kdyz to prezenu, uprostred niceho, proste lepsi infrastruktura.
Ted jsem cetl tohle, co dodat, ikdyz ma pravdu tak pouzil ucelove cisla, ja bych zase mohl pouzit treba kolik ma v "nadrzi" nafty pri prepoctu.
https://www.hybrid.cz/ludek-niedermayer ... -prekvapi/ Jinak s tou dotaci mam problem, kdyby ty prachy radsi vlozili do nabijecek, ale ne 50kW a nekde smysluplne, ne jen kam dnes vede drat, tedy kdyz to prezenu, uprostred niceho, proste lepsi infrastruktura.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 3705
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Budoucí vývoj automobilismu
No mne taky vždycky překvapí, když to v "testech" vlastně pochválí, ale taková je doba - dneska podle mne na YT skoro neexistujou nezávislý recenze, jsou to influenceři a to je velkej rozdíl. Můžou to okecávat jak chtěj, ale potřebujou, aby jim ta auta nekdo půjčoval a to se s nějakou krutě negativní recenzí asi neslučuje...
Sem se to možná nehodí, ale co, je to taky o budoucím vývoji automobilismu - hlavně v čechách, kde cena je základ, tak jen v kostce.
To auto smrdí - nevim co to je, co tam čínan dává nebo jsem moc citlivej, ale to auto prostě krutě smrdí
Materiály - nejsem extra náročnej, ale je to laciný, vrže to už jako zcela nový. Pak tam furt něco pípá, ale tak nahlas, že jsem si málem cvrnknul.
A jízda - kupujou to důchodci a je to pro důchodce, nuda, prostě přemistovadlo levný z bodu A do bodu B.
Design je hodně subjektivní, ale tak neforemnej hnus, aby jeden pohledal .. plus ten čouhající vejfuk zezadu pod tim krytem, to je už jen třešnička na dortu. Sešrotovat, zapomenout....
Sem se to možná nehodí, ale co, je to taky o budoucím vývoji automobilismu - hlavně v čechách, kde cena je základ, tak jen v kostce.
To auto smrdí - nevim co to je, co tam čínan dává nebo jsem moc citlivej, ale to auto prostě krutě smrdí
Materiály - nejsem extra náročnej, ale je to laciný, vrže to už jako zcela nový. Pak tam furt něco pípá, ale tak nahlas, že jsem si málem cvrnknul.
A jízda - kupujou to důchodci a je to pro důchodce, nuda, prostě přemistovadlo levný z bodu A do bodu B.
Design je hodně subjektivní, ale tak neforemnej hnus, aby jeden pohledal .. plus ten čouhající vejfuk zezadu pod tim krytem, to je už jen třešnička na dortu. Sešrotovat, zapomenout....
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23493
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Budoucí vývoj automobilismu
smrdi, protoze nemaji povinne testy na uvolnovani "vonnych" latek z plastu a potahu sedadel
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23493
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6607
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Koukal jsem na tohle video a ukazuje se, ze aktivisticka EU, konkretne s nasilnym elektromobilismem, muze jit do p.... Na tom videu je vyber el. aut s Ciny a to i s cenou. Kdyz vemu co dostanu treba od VW za ty 2 miliony a co dostanu za 2 ci za 1/2 v Cine. Pokud si to sectu, tak maji 1/3 ceny za porovnatelne auto a 1kWh za 15 haleru na verejnych nabijeckach, u nas i 24kc. Do Evropy dodavaji tak mozna stredni tridu aut. Koukal jsem i na ta luxusnejsi a vzpomnel si na Sentika s kritikou kvality. No ten manik na videu mel asi jiny nazor. Koukal jsem treba na mezery mezi plech. dily, no naucily je to ty evr. automobilky dobre. Ani se nedivim, ze jsou tak 20 let pred EU. Bohuzel plati, v USA ci jinde to vymysli v Cine to vyrobi a v EU se to zreguluje. YouTube Video
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23493
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Budoucí vývoj automobilismu
... ano, auta na videu vypadaji dobre, ale ja jsem stara skola a ocekaval packy a tlacitka ... ne displej na hrani (a drazsi a luxusnejdi auto zde znamena vic a vetsi displeje )
u tech nejlevnejsich aut bych rad videl crash testy
dotovana cena elektriny pro dobijeni je z uhelek a plynovek, ktere jen letos Cina stavi rychleji nez kdy driv (levny plyn z Ruska + kotle, ktere nemaji v EU kupce)
a velky rozmach elekro aut je i kvuli jejich podpore vladou v podobne RZ zadarmo - za RZ pro spalovaky se plati silene penize, takze chudy Cinan nema moc na vyber, co poridit
u tech nejlevnejsich aut bych rad videl crash testy
dotovana cena elektriny pro dobijeni je z uhelek a plynovek, ktere jen letos Cina stavi rychleji nez kdy driv (levny plyn z Ruska + kotle, ktere nemaji v EU kupce)
a velky rozmach elekro aut je i kvuli jejich podpore vladou v podobne RZ zadarmo - za RZ pro spalovaky se plati silene penize, takze chudy Cinan nema moc na vyber, co poridit
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12902
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Aaaale o to vobec nejde. Treba napisat post, vykydat na EU, a spravit si radost.
Mizerna ergonomia, slabe spracovanie detailov, smrad ako v cinskej tovarni, odlepujucu sa interier na slnku, nulova siet servisov a o druhovyrobe ND sa neda ani snivat. Aaaale treba nakydat na EU, a to sa podarilo
Mizerna ergonomia, slabe spracovanie detailov, smrad ako v cinskej tovarni, odlepujucu sa interier na slnku, nulova siet servisov a o druhovyrobe ND sa neda ani snivat. Aaaale treba nakydat na EU, a to sa podarilo
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6607
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
ZaQik: souhlas, jsou to krabice a osobne bych si tam "vybral" to maly kupe, pry "nejrychlejsi" auto , uz nevim znacku, to za dva melouny , no a za 200k to maly jako do prace. No a ze ma displej, bohuzel. Jsou tam i sedany. Ale mit neco velikosti Galaxy a v tom sedadla z Business Class , myslim, ze kdo ma takhle velky auto by se asi nezlobil a to i za dalsi vybavu. Pokud pujdou do sveta, aspon do toho zapadniho, tak crash testy budou muset mit. Ale maji jine standardy. Jenze oni nas nepotrebuji, jako kdyz nejlepsi mobily se do Evropy nedostanou. Taky je mozna problem i funkcni software, jenze to jsou jen dohady, uz to neni jen kopie zapadnich aut jako driv. Cina ma ted koupene zdroje a levne ted nakupuje z Ruska, coz nemusi, navic podporovala elektrifikaci o peknych par roku driv. Hele mit kWh za 0,15 Kc a tretinovou cenu srovnatelnyho auta, tak si to elektro poridim taky a benzin necham na vikend. Podle me je jejich podpora lepsi cesta jak davat dotace na auto. Navic maji asi ziv. uroven ve mestech uz stejnou jako u nas a pak se nedivim co tam jezdi a hlavne za kolik.
stano: opravdu si myslis, ze napr. ta automobilka co vlastni treba Volvo, bude mit Tebou popisovanou kvalitu? Mimochodem, cena enrgie se urcuje podle nejdrazsiho zdroje, takze pokud nebude vse ze slunce ci vetru, cista energie, tak bude v EU porad draha, a kdyz bude, tak nam na ni navali ruzne poplatky, ze to bude jedno, myslim, ze v Nemeku uz je cena elektriny jen 30%.
stano: opravdu si myslis, ze napr. ta automobilka co vlastni treba Volvo, bude mit Tebou popisovanou kvalitu? Mimochodem, cena enrgie se urcuje podle nejdrazsiho zdroje, takze pokud nebude vse ze slunce ci vetru, cista energie, tak bude v EU porad draha, a kdyz bude, tak nam na ni navali ruzne poplatky, ze to bude jedno, myslim, ze v Nemeku uz je cena elektriny jen 30%.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12902
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ta automobilka sa vola Geely. Ty si myslis, ze tie lowcostove cinske elektromobily maju kvalitu Volva?
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6607
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Umis cist cesky? Pokud porovnavas, popisujes kvalitu co je v Evrope s necim, co jsme asi ani jeden nevideli na vlastni oci, tak klobouk dolu.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12902
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Elektromobil Zhodou mame aj na Slovensku.
Bol predstaveny aj napriklad Geometry C pre nas trh. Mal byt pod 20k eur. A kde je?
V Geely som sedel v spalovakoch. Na Ukrajine jazdia celkom dost.
Sedel som v inych cinskych autach, s cenovkou daleko vyssou (aj cez 50k), a Cina tam bola vsade jasna. To sa este nepokazilo, nebolo treba riesit servis, zaruku a nahradne diely.
Konkretne aj ty sa ides roztiect nad servisnym pozadim u Tesiel. Ale to cinske ti nejako neprekaza. Pritom je 100x horsie.
Bol predstaveny aj napriklad Geometry C pre nas trh. Mal byt pod 20k eur. A kde je?
V Geely som sedel v spalovakoch. Na Ukrajine jazdia celkom dost.
Sedel som v inych cinskych autach, s cenovkou daleko vyssou (aj cez 50k), a Cina tam bola vsade jasna. To sa este nepokazilo, nebolo treba riesit servis, zaruku a nahradne diely.
Konkretne aj ty sa ides roztiect nad servisnym pozadim u Tesiel. Ale to cinske ti nejako neprekaza. Pritom je 100x horsie.
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12902
- Registrován: 18.07.2011 19:55
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6607
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
stano, sedlel jen v nove koktavce a ja kritizoval u te ID5 jeji vybavu a ze se nestydi si za ni ty 2 melouny rici. Vsak pisu ze
K cinskym el autum u nas, Evropa je pro Cinu v tomhle el. segmentu rozvojovy trh a oni nemaji duvod sem davat to nejlepsi. Spis bych rekl, ze sem daji to, co "neprodaji doma" a taky napr. i to benzinove MG.
Ja jsem mimoradne spokojeny s Fousem a nemam duvod obchazel prodejce. Navic, ja neuznavam "vyssi" auta, radsi neco nizkeho, coz je dneska problem.Koukal jsem na tohle video a kdyz pominu kritiku jizdy(nedovedu posoudit, nejel jsem v tom)
K cinskym el autum u nas, Evropa je pro Cinu v tomhle el. segmentu rozvojovy trh a oni nemaji duvod sem davat to nejlepsi. Spis bych rekl, ze sem daji to, co "neprodaji doma" a taky napr. i to benzinove MG.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12902
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Pises, ze EU moze ist do p... s elektromobilmi, lebo cina ich ma skvele a lacnejsie. Tak ze ci si vobec v tych autach sedel, aby si porovnal. Na kolko vycislis, ze ti auto nesmrdi ako cinska fabrika?
Si si isty, ze sme pre cinu rozvojovy trh a preto to sem nevozia? Zas z toho krici tvoja potreba kydat na EU.
Ci to sem ani nemozu dovazat. Napriklad kvoli patentom. Alebo kvoli nedodrzaniu noriem. A ked to super lacne auto splni nase normy, spravia tu showroomy a servisy, uz nebude take lacne.
Si si isty, ze sme pre cinu rozvojovy trh a preto to sem nevozia? Zas z toho krici tvoja potreba kydat na EU.
Ci to sem ani nemozu dovazat. Napriklad kvoli patentom. Alebo kvoli nedodrzaniu noriem. A ked to super lacne auto splni nase normy, spravia tu showroomy a servisy, uz nebude take lacne.
-
- Test driver
- Příspěvky: 4810
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Tohle je teda krása a nádhera.
https://www.auto.cz/budouci-chlouba-rus ... patny-vtip
Trochu mi to připomíná Tatru Beta,ale i ta byla mnohem hezčí.
https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Tatra_Beta
https://www.auto.cz/budouci-chlouba-rus ... patny-vtip
Trochu mi to připomíná Tatru Beta,ale i ta byla mnohem hezčí.
https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Tatra_Beta
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot], dusanlulka a 3 hosti