Nafta v prostoru motoru?
- hihi
- Zkušený
- Příspěvky: 1007
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Nafta v prostoru motoru?
Začal jsem cítit v kabině přismahlou naftu. Sundal jsme dekl z motoru a na levém vstřiku lehce navhlo. Ale hlavně za motorem na dece na přepážce "vlhko", skoro snad kapky na držáku hadic a deka nasosaná. Je to průhledná kapalina, skoro bych řekl nafta, sama o sobě prakticky bez zápachu ale je mastná (není to olej). Zdroj jsem nenašel a na ten vstřik to přeci nevypadá, to by bylo někde mezi ním a zadní částí motoru taky mokro. Takže, co odešlo tentokrát?
4admin: Jestli tu je vhodné téma, prosím o přemístění. Děkuji.
4admin: Jestli tu je vhodné téma, prosím o přemístění. Děkuji.
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
- MajklHe
- Člen klubu
- Příspěvky: 1039
- Registrován: 16.05.2015 19:37
- Bydliště: Humenné SR
Re: Nafta v prostoru motoru?
Podľa fotiek by som sa zameral na ten výmenník alebo co ako sa to odborné nazýva, možno tamadial uniká chladiaca kvapalina. Ja na jar mam v plane ho odstaviť, aby cez neho už kvapalina nepretekala.
-
- Nováček
- Příspěvky: 93
- Registrován: 17.08.2016 12:56
- Bydliště: Příbram
Re: Nafta v prostoru motoru?
Jestli to nesmrdi naftou, ale je to spis jen mastne, tak to muze byt chl.kapalina. staci na spicku jazyka oliznout a jestli je to sladke, je to "fridex" Nejspis tece ten chladic vyfukovych plynu do EGRu - ten stribrny valec na fotce. Zkontrolovat taky hladinu v nadrzce, jestli neubyva voda
Focus Tournier r.v. 3/2006 - Duratorq 1,6TDCi 80kW alias peugeotí DV6TED4 FAP
další auta ve vlastnictví: Peugeot 106 1.0 33kW, 306 cabrio 1.6 72kW, 406 1.8 16V 81kW a 806 2.0 16V 97kW
další auta ve vlastnictví: Peugeot 106 1.0 33kW, 306 cabrio 1.6 72kW, 406 1.8 16V 81kW a 806 2.0 16V 97kW
- hihi
- Zkušený
- Příspěvky: 1007
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Nafta v prostoru motoru?
Doprčic... To mě nenapadlo a to to mám před nosem. Díky .
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
- hihi
- Zkušený
- Příspěvky: 1007
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Nafta v prostoru motoru?
Mikrodírka na vysokotlaké trubičcce vedení nafty k prvnímu válci (strana u spolujezdce). Moc hezký gejzír. Tak a teď co s tím, na konci týdne... .
edit: podle povrchu je tam díra zevnitř ven. Když uvážím, že se mi vypařila podstatná část měděné podložky pod vstřiíkem, tak se ptám, co do toho na Benzině lejou (jinde natankuji)...
edit: podle povrchu je tam díra zevnitř ven. Když uvážím, že se mi vypařila podstatná část měděné podložky pod vstřiíkem, tak se ptám, co do toho na Benzině lejou (jinde natankuji)...
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Nafta v prostoru motoru?
Zřejmě z manipulace s trubičkou při odehnuti od vstřiku moc ohýbání nedá.
viewtopic.php?p=1175827#p1175827
viewtopic.php?p=1175827#p1175827
-
- Nováček
- Příspěvky: 93
- Registrován: 17.08.2016 12:56
- Bydliště: Příbram
Re: Nafta v prostoru motoru?
Tak ted jedine vrakac a nebo koupit novy, prodavaj se v paru, pro 1. a 2. valec a pro 3. a 4. (tvuj pripad) zvlast, v autokelly cca 1700, kod DF HPP262, ale pro jistotu by to jeste chtelo kontrolu podle VIN kodu
EDIT
Ted jeste koukam, ze origo v peugeot servisu stoji 1043kc - kod 1570G5, ve fordu ty same, pod kodem 1473375 jsou za 1995Kc
Jinak neni divu, ze je to poradnej gejzir, taky jsou tam sakra poradny tlaky, stovky baru, takze bacha na prsty, umi to rezat podobne, jako vodni paprsek
EDIT
Ted jeste koukam, ze origo v peugeot servisu stoji 1043kc - kod 1570G5, ve fordu ty same, pod kodem 1473375 jsou za 1995Kc
Jinak neni divu, ze je to poradnej gejzir, taky jsou tam sakra poradny tlaky, stovky baru, takze bacha na prsty, umi to rezat podobne, jako vodni paprsek
Focus Tournier r.v. 3/2006 - Duratorq 1,6TDCi 80kW alias peugeotí DV6TED4 FAP
další auta ve vlastnictví: Peugeot 106 1.0 33kW, 306 cabrio 1.6 72kW, 406 1.8 16V 81kW a 806 2.0 16V 97kW
další auta ve vlastnictví: Peugeot 106 1.0 33kW, 306 cabrio 1.6 72kW, 406 1.8 16V 81kW a 806 2.0 16V 97kW
- hihi
- Zkušený
- Příspěvky: 1007
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Nafta v prostoru motoru?
Vrakoviště 400, jedu pro ní, je to teď rychlé řešení. Tlak reálně venku už není žádnej, ta dírka je tak mini, že to tlačí až při plným plynu... Díky za ty kody, sedí . Jen, jak se počítají válce? Na straně spolujezdce je válec 4? Já myslel, že 1, obvykle se to počítá od převodvky (takže 4), ale u některých shopů je HP262 napsaná u válce 1,2 a bez obrázku. Takže já jedu podle tohohle a říkám tu stranu "u spolujezdce" .
https://ford.7zap.com/cs/car/43/no/16/1552/15409/67001/
https://ford.7zap.com/cs/car/43/no/16/1552/15409/67001/
Naposledy upravil(a) hihi dne 21.02.2020 13:32, celkem upraveno 1 x.
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
-
- Nováček
- Příspěvky: 93
- Registrován: 17.08.2016 12:56
- Bydliště: Příbram
Re: Nafta v prostoru motoru?
ja, jelikoz jsem puvodem peugeotak, tak jsem hledal v katalogu peugeotu a ten to pocita od spojky k rozvodum, takze pred spolujezdcem 3 a 4
ono na nekterych eshopech jsem koukal, ze to hazi oba pary trubek pod jedno cislo, takze pak je v tom jeste vetsi zmatek
400 pekna cena a hlavne, kdyz je to na vrakac kousek, tak hned v ruce At to jezdi
ono na nekterych eshopech jsem koukal, ze to hazi oba pary trubek pod jedno cislo, takze pak je v tom jeste vetsi zmatek
400 pekna cena a hlavne, kdyz je to na vrakac kousek, tak hned v ruce At to jezdi
Focus Tournier r.v. 3/2006 - Duratorq 1,6TDCi 80kW alias peugeotí DV6TED4 FAP
další auta ve vlastnictví: Peugeot 106 1.0 33kW, 306 cabrio 1.6 72kW, 406 1.8 16V 81kW a 806 2.0 16V 97kW
další auta ve vlastnictví: Peugeot 106 1.0 33kW, 306 cabrio 1.6 72kW, 406 1.8 16V 81kW a 806 2.0 16V 97kW
- hihi
- Zkušený
- Příspěvky: 1007
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Nafta v prostoru motoru?
jj, je v tom značení guláš, ale to řeší VIN a doplňující informace. Se těším, až tu ve foru nastuduji, jak odvzdušnit vysokotlak a zrealiziji to. To mě nemine. edit: nic se při tomhle zavzdušnit nemůže
škoda, že se mi nechce čekat: http://www.auto-francie.cz/p/1570g5-pal ... ot-1-6-hdi
Nové a předpokládám záměnné...
škoda, že se mi nechce čekat: http://www.auto-francie.cz/p/1570g5-pal ... ot-1-6-hdi
Nové a předpokládám záměnné...
Naposledy upravil(a) hihi dne 21.02.2020 20:57, celkem upraveno 1 x.
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
-
- Nováček
- Příspěvky: 93
- Registrován: 17.08.2016 12:56
- Bydliště: Příbram
Re: Nafta v prostoru motoru?
jo, ty jsou urcite stejny. V tomhle eshopu maj slusny ceny, ja tam ted bral na myho forda olejovou vanu bez prolisu a s vetsi vypousteci dirou, nepovedlo se mi prolisovani, trochu jsem to prehnal a vytrhnul zavit ven Druhej den od objednani jsem ji mel doma.
O odvzdusneni vysokotlaku nepisou v servisni dokumentaci nic, ani pri vymene cele te vysokotlake rampy, takze to bych neresil. Ja vlastne pretesnoval vsechny vstriky a taky jsem nic neodvzusnoval
O odvzdusneni vysokotlaku nepisou v servisni dokumentaci nic, ani pri vymene cele te vysokotlake rampy, takze to bych neresil. Ja vlastne pretesnoval vsechny vstriky a taky jsem nic neodvzusnoval
Focus Tournier r.v. 3/2006 - Duratorq 1,6TDCi 80kW alias peugeotí DV6TED4 FAP
další auta ve vlastnictví: Peugeot 106 1.0 33kW, 306 cabrio 1.6 72kW, 406 1.8 16V 81kW a 806 2.0 16V 97kW
další auta ve vlastnictví: Peugeot 106 1.0 33kW, 306 cabrio 1.6 72kW, 406 1.8 16V 81kW a 806 2.0 16V 97kW
- hihi
- Zkušený
- Příspěvky: 1007
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Nafta v prostoru motoru?
JJ, zjistil jsem, že zavzdušnit se to tady nemůže. Takže jsem jen v závěru povolil matice, vyndal štekry a startoval, než tekla nafta (pár vteřin).
K výměně: Torpédo ven. I tak přístup na matice na rampě nic moc. Kdysi jsem měl venku egr a tak jsem mohl oddělat a poodsunout chladič výfukových plynů (povolený u egru a na konci při vstupu do sání).
Teď budu "sušit" vnitřek. Tak snad dobrý.
K výměně: Torpédo ven. I tak přístup na matice na rampě nic moc. Kdysi jsem měl venku egr a tak jsem mohl oddělat a poodsunout chladič výfukových plynů (povolený u egru a na konci při vstupu do sání).
Teď budu "sušit" vnitřek. Tak snad dobrý.
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
-
- Nováček
- Příspěvky: 68
- Registrován: 20.12.2015 18:02
Re: Nafta v prostoru motoru?
Ahoj, možná řeším stejnou situaci. Řeším neustále dvě tři kapky pod autem a teď jsem našel olej na převodovce viz foto. Furt nemůžu přijít odkud teče, z motoru se neztrácí olej hadice nejsou nikde oblity. Na co se zaměřit ? Čím by to mohlo být ?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů