ford transit

Moderátor:phofy
Odpovědět
Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19273
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

ford transit

Příspěvek od foki » 04.02.2006 10:05

Nový Transit zahajuje letošní modelovou ofenzívu společnosti Ford of Europe. Nabídku inovované řady obohatí nová verze se středním rozvorem a nízkou střechou, vylepšení doznaly také motory, nápravy, interiér a bezpečnost vozu. Na trh se novinky dostanou v polovině roku 2006.




Ford Transit, nejpopulárnější užitkový vůz Evropy, otevírá novou kapitolu své úspěšné historie celou řadou vylepšení,kterých se zákazníci mohou dočkat asi v polovině letošního roku. Nový Transit je součástí další vlny nových modelů, které Ford of Europe uvede již brzy na trh. Kromě užitkového bestselleru Ford letos představí ještě např. nový model Galaxy a především originální model S-MAX, který vychází ze studie crossoveru SAV Concept, jenž Ford představoval na evropských autosalonech v roce 2005.




Nový Transit: Vylepšen každý detail
Robustní design nového Transitu zvýrazňuje individualitu a stoprocentní funkčnost tohoto populárního užitkového modelu. Interiér i exteriér, odpředu dozadu, na povrchu i hluboko ve struktuře – každý díl a komponent nového Fordu Transit prošel důkladnou revizí a optimalizací.Aktuální změny na nastupujícím modelu jsou nejzásadnějšími změnami této modelové řady za posledních šest let.


Nová standardní výbava, nové karosářské verze, vyspělejší motory, a širší škála komfortních prvků dělají z nového Transitu perfektní „pojízdnou kancelář“ i vytrvalého pracanta pro nejrůznější druhy podnikání.




Změny pode požadavků zákazníků
Změny, které konstruktéři Fordu na novém Transitu udělali, nebyly samoúčelné – naprostá většina z nich stojí na pečlivých analýzách požadavků a představ zákazníků. Designeři a technici automobilky Ford tvrdě pracovali, aby dokázali maximum z nejčastěji zmiňovaných připomínek provozovatelů užitkových vozů vtělit do nového modelu. Například bezpečnostní výbava nebo vylepšené zámky jsou výsledkem analýz detailních dealerských průzkumů spokojenosti zákazníků, také celá řada komfortních interiérových prvků se v novém Transitu objevila v reakci na postoje uživatelů užitkových vozů této kategorie. Jako odezva na požadavky klientů se v modelové řadě Transit objevila i zcela nová verze s nízkou střechou a středním rozvorem.


Nová maska i mamutí logo
Díky pozměněnému vnějšímu designu působí nový Transit sebevědoměji, při pohledu z boku opět upoutá jeho moderní profil, zepředu zase vyniká nezaměnitelná grafika světlometů, kapoty motoru a čelního okna.


Nejvýraznější změnou vnějšího designu je nová maska chladiče s trojicí žeber mezi zcela novými zřetelně vertikálně stylizovanými světlomety. Uprostřed masky chladiče našel své místo charakteristický modrobílý ovál firemního znaku automobilky Ford, který je se svými 23,5 centimetry největším znakem z celé modelové škály evropského Fordu. Použití takto velkého znaku demonstruje hrdost automobilky Ford na svůj veleúspěšný užitkový model.


Zájemci o nový Ford Transit mohou vybírat z pestré palety atraktivních laků, rozšířila se i nabídka nově stylizovaných kol a exteriérových dekorativních prvků.


Spousta změn se odehrála i v interiéru nového Transitu – a také tyto inovace reflektují přání provozovatelů, kteří požadují, aby jejich užitkový vůz byl uvnitř stejně příjemný a uživatelsky vstřícný jako moderní osobní automobil. Zcela nově řešená je palubní deska, přístroje, spínače a ovladače, volant je odvozen od modelové řady Focus C-MAX, spousta odkládacích schránek a prostorů dělá z kabiny nového Transitu ještě příjemnější „pracoviště“.


Patrně nejvýraznější změnou v kabině nového Transitu je přesunutí řadicí páky do ergonomicky lepší polohy přímo do palubní desky – v tomto místě ji má řidič dobře při ruce, asi jako v osobním automobilu. Díky řadicí páce zasazené do palubní desky se mezi předními sedadly vytváří ničím nerušený průchod do zadní části vozu. Obrázek interiéru nového Transitu dokresluje dvoutónové barevné ladění přístrojového štítu a kvalitnější textilní čalounění.


Mezi volitelné komfortní prvky Transitu patří např. třístupňová regulace vytápění a ventilace, čtyři druhy čalounění (včetně kůže), deset verzí uspořádání sedadel, možnost doplnění výbavy o tempomat nebo nový přístrojový štít. Nový Transit si jako první představitel své třídy přiváží také unikátní voděodolný klíček s dálkovým ovládáním centrálního zamykání, který si po vložení do spínací skříňky automaticky dobíjí integrovaný miniaturní akumulátor. Nové řešení dveřních zámků zvyšuje ochranu vozu před zneužitím.


Nové výkonné, spolehlivé a hospodárné motory
Pro nový Ford Transit je připraveno šest vznětových motorů a jeden zážehový agregát. Škála vznětových jednotek zahrnuje nové motory Duratorq TDCi o objemech 2,2 l a 2,4 l, které jsou propojeny s pěti-, nebo šestistupňovými manuálními převodovkami Durashift (v závislosti na zvoleném motoru).


Motory Duratorq TDCi o objemech 2,2 l a 2,4 l tvoří páteř nově koncipované nabídky motorů pro modely Ford Transit. Jde o nejnovější výsledky dobře fungující spolupráce při výrobě špičkových vznětových agregátů mezi společností Ford Motor Company a firmou PSA Peugeot Citroën. Motory 2.2 Duratorq TDCi a 2.4 Duratorq TDCi jsou prvními pohonnými jednotkami konstruovanými speciálně pro použití v lehkých a středních užitkových modelech.


Všechny vznětové motory pro modely Transit, které jsou vybaveny technologií přímého vstřikování nafty do válců „common-rail“, vyhovují emisním limitům normy Euro IV. Nové agregáty byly konstruovány tak, aby dokázaly splnit požadavky i teprve připravovaných emisních norem a aby vedle své vitality a výkonů vynikaly také hospodárností, dlouhou životností a nízkými servisními nároky.


Aktivní i pasivní bezpečnost
Konstruktéři automobilky Ford zapracovali i na podvozku a zavěšení kol, tak, aby se nový Transit svým ovládáním a jízdními vlastnostmi ještě více přiblížil osobním vozům. Základní koncept podvozku se nezměnil, i nový Transit má tedy vpředu kombinované vzpěry McPherson a zadní pevnou nápravu Hotchkiss, vše je ovšem ještě precizněji sladěno. Kromě lepších jízdních vlastností se změny na podvozku a ve struktuře karoserie projevily snížením hluku, vibrací a skřípání o celých 20 %.


Do bezpečnostní výbavy patří mj. čtyři kotoučové brzdy a protiblokovací systém brzd ABS pro všechny verze, elektronický dělič brzdných sil EBD, protiprokluzové zařízení aktivující brzdy BTCS a elektronický stabilizační systém ESP.


V nabídce jsou dva druhy alarmů, z nichž jeden plní požadavky pojišťovací agentury Thatcham pro ochranné systémy kategorie 1. Transit je vybaven také pasivním systémem zabraňujícím odcizení PATS (Passive Anti-Theft System), kapota motoru je uzamykatelná, dveřní zámky nemají problematické lanovody. Vůbec poprvé se v segmentu lehkých užitkových vozů objevuje programovatelné centrální zamykání - díky jemu si může majitel vozu zvolit, které dveře a na jaký pokyn se odemknou, škála možností zahrnuje celkem šest různých kombinací. Zákazník si při přebírání vozu může nechat nastavit konfiguraci, která mu nejvíce vyhovuje.


Při případné havárii chrání posádku modelů Transit velmi pevná struktura karoserie vozu, do standardní výbavy vozu patří airbag ve volantu, airbag před spolujezdcem (o objemu 120 litrů) se dodává za příplatek. Vůbec poprvé se na přání dodávají i boční airbagy montované do boků opěradel předních sedadel, které chrání hlavy a hruď vpředu sedících osob. Konstrukčně pozměněná přední část chrání nosnou strukturu vozu při kolizích v malých rychlostech
Zdroj: Tisková zpráva Ford

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
mpsdesign
Nováček
Nováček
Příspěvky: 27
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mpsdesign » 02.07.2006 19:48

Už s ním jezdíme :lol:
Obrázek
Naposledy upravil(a) mpsdesign dne 23.07.2006 12:54, celkem upraveno 1 x.
Ford Focus CC 2.0

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 02.07.2006 19:53

Wow :o Vevnitr to vypada jak osobak, nadhera. V praci mame transita z roku 2003, takze o svezeni v novem si muzu nechat zdat :roll:
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
gappak
Junior
Junior
Příspěvky: 215
Registrován: 01.12.2009 07:57
Bydliště: Olomouc

Re: nový Ford transit

Příspěvek od gappak » 22.02.2012 08:11

Ford Mondeo Estate 2.2TDCI Titanium S, galerka
ex:Ford Mondeo Estate 2.0TDCI;96KW;@12/2002
ex:Ford Fiesta MK3

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23329
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: nový Ford transit

Příspěvek od ZaQik » 08.06.2015 11:24

http://tiskove-zpravy.ccford.cz/press/p ... nsit_1.pdf

byl jste se nekdo podivat? na promofotkach byly i spore odene lepe devy - tak jestli to na zivo stalo za to :)
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23329
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: nový Ford transit

Příspěvek od ZaQik » 13.11.2020 08:00

Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Odpovědět

Zpět na „Ford“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti