Focus mk4 2018

Moderátor:phofy
Odpovědět
Uživatelský avatar
MIROMEN
Junior
Junior
Příspěvky: 346
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: HAVÍROV

Re: Focus mk4 2018

Příspěvek od MIROMEN » 25.02.2021 19:37

Anduril píše: 24.02.2021 20:17 Mám na mysli třeba právě to, co píšeš - spodní část palubní desky (horní část je v pohodě) na mě teda nepůsobí extra kvalitně. Je to jen strukturovaný tvrdý plast a možná proto, že je to taková velká jednolitá plocha zleva doprava (oproti FF3, kde je palubka mnohem složitější a mohutný středový tunel ji rozbíjí na dvě části - i když je spodek z podobného materiálu), to na mě působí dost lacině. Schránka před spolujezdcem je fórová, dvířka jsou lehká, na tom autě vrzala při otevírání a její dotlumení při otevírání je horší, než na mém 9 let starém...V mém autě je uvnitř schránky alespoň kus hadry na dně, zde v novém nic. Výplně dveří stejná story - vpředu měkčená opěrka, měkčená část pod oknem a jakože kožená měkčená výplň části panelu. Vzadu je to zase jen tvrdý plast, kromě opěrky, která je měkčená, jako-kůže v panelu je zde jen tvrdý plast. U FF3 mám prakticky to samo, jen místo jako-kůže je tam pravý textil. Madla dveří byla v okolí ovladačů oken poškrábaná - tvrdý hladký plast. Hezký detail je akorát vystlání kapes ve dveřích nějakým textilem. Předváděčka ani zamýšlené nové auto nemělo sadu X, takže žádné měkčené prošívané opěrky kolen na středovém tunelu. Zase jen tvrdý plast. Kolem voliče automatu tvrdý hladký plast s nějakým vzorem. Jiná liga? Ani náhodou :) Netvrdím, že to je na úrovni Dacie, to vůbec, ale nějaká sláva to není. Focus nikdy v tomto nebyl žádná výhra, ale tady to na mě působilo lacině.
Možná že výbava Titanium je na tom lépe - nevím, neviděl jsem, většinou mají všude jen Active a Stline nebo nějaký Trend. Jinak jak psal Adow, analogové budíky opravdu jako by padají na řidiče (jak kdyby měly opačný sklon, než je běžné). Je to zvláštní...
Asi jsem od toho čekal prostě moc - ale když jsem pak zase sedl do svého starého auta, tak na mě působilo lepším dojmem a ani po těch 9 letech tam nic nevrže :nixw:
Větší nechci, protože se mi s tím pak blbě jezdí a necítím se v tom jakou součást auta :)
Naprosty souhlas. Měl jsem v ruce 3xMK4 z toho 2x na vikend a co se interieru tyče tak je to za mě jasny krok zpět oproti MK3. Ano neda se ji sice upřit modernějši ztvarněni, ale to ja asi tak vše tedy vlastně ještě vice podelneho mista. Interier Mk3 tě pěkně obklopi a je nejen pocitově bytelnějši a robusnějši a k tomu celkově poctivějši. Třeba jak už si zminil ty dviřka před spolujezdcem, ktere mě jako jedny z prvnich praštili do oči a nejen ty, ale vlastně snad vše je u MK4 tenči, chudši...prostě jako celek tak nějak "ochuzenějši". Takove sedadla jsou snad polovični a navic i u ST Line je horši bočni vedeni než u MK3 a to hlavně diky vyměknutemu bočnimu vedeni. A třeba vzadu se mi v MK3 sedi určitě lepe, už jen vyše položeny sedak děla sve, ktery lepe podepira stehna tam bych neměl problem jet i delši štreku. Navic jak zmiňuješ co se ruznych pazvuku a skřipani tyče tak to je u MK3 ne velice dobre urovni. Přesedel jsem z Golfa 6 generace a u něj byla patrna řada permanentnich pazvuku a jinych rušivych elementu což rozhodně nebyla žadna kusova zaležitost, ale prostě zpracovani u golfu žaden zazrak. O to vic mě MK3 přijemně překvapila jak dobře dokaže oddolavat ruznym pazvukum apod. U MK4 to taky nebylo nic extra, ale na druhou stranu je třeba řict, že jsem měl kusy z r18 a 19 a dnes to muže byt na lepši urovni. Dalši věc ktere jsem si u MK4 všiml ihned je třeba mnohem menši čelni sklo a prvně jsem měl pocit, že mam před sebou zvětšeny pruzor a třeba na semaforech i horši vyhled než u MK3 nebo utopenějši řadička. U MK4 jako plus je naopak umistněni ovladani oken na loketkach, ktere je fajnově na ruku, kdy u MK3 je potřeba ruku zalomit tim jak je to ovladani vic vzadu. Cwelkově sice s interierem MK4 problem nemam, ale znova opakuji spiš ho beru jako krok zpět oproti MK3.
FOCUS 3 FL Titanium 1.5EB

Uživatelský avatar
MIROMEN
Junior
Junior
Příspěvky: 346
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: HAVÍROV

Re: Focus mk4 2018

Příspěvek od MIROMEN » 25.02.2021 19:42

Anduril píše: 24.02.2021 20:48
Sentik píše: 24.02.2021 20:28 Palubovka jako celek - vzdušnější, na omak (pokud už to někdo omakává :mrgreen: ) příjemnější a pocitově hodnotnější..
Vzdušnější určitě, ale mně se třeba ta robustnost a stísněný pocit ve FF3 právě líbí - nicméně ta změna u FF4 by nebyl deal breaker.
Souhlasím, že interiér i působí hodnotněji, ale za mě jen přes okénko. Při usednutí dovnitř je to přinejlepší remíza a jak jsem psal, šetření je vidět - tu chybí nějaká ta schránka, tu zase světýlko atd. Přitom tam některé prvky ještě nedávno v té samé výbavě byly. Možná tedy je část mých zkušeností ovlivněna tím, že došlo k nějakým změnám, které u tvého auta ještě nejsou. Případně je na tom třeba ST (nebo Titanium) u FF4 lépe a moje FF3 Titanium zase lépe, než tvoje bývalé FF3 STline. To přesně nevím :) Jo, jsem na FF3 zvyklý, mám ho mnohem déle, než jsem původně zamýšlel a vlastně ani nějak reálně nemám důvod ho měnit - jen jsem prostě chtěl využít situace a dokud má ještě hodnotu, tak vyměnit za nové. Jenže ceny jsou dnes vyšší, než tehdá (resp. podobné, ale dostaneš v určitém ohledu méně, imho) - asi bych prostě za ty peníze čekal víc, protože některá konkurence to i dnes umí... Být to jiná značka, tak mávnu rukou a jdu jinam - takhle jsem nahlodaný, protože je to Ford, pěkně to jezdí, jsem na to zvyklý a designově se mi líbí. Jen mě mrzí ten dnešní trend.

Btw. 1.5 EB R3 opravdu nejede stejně, jako 1.6EB - tady bych řekl, že starší je jiná liga :) Asi oproti 1.5 EB R4 je to stejné, ale 1.6ka s overboostem je citelně lepší. Ale dejme tomu, zkousnul bych to, protože ani u konkurence to dnes není žádná sláva, pokud se pohybujeme v této cenové relaci.
Měl jsem v ruce 1.5EB R3 v manualu a charakterově je to fajn motor s velice dobrou reakci na plyn ve sport modu, ale co se nějake dynamiky a pružnosti tyče tak na 1.5EB R4 se prostě a jednoduše nechyta. Jak pišeš 4val zatlači 3val jen naznači. :D
FOCUS 3 FL Titanium 1.5EB

Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5079
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: Focus mk4 2018

Příspěvek od Anduril » 26.02.2021 10:07

Je fakt, ze zadni sedadla jsou nize nez u FF3. Mozna i proto, aby vznikla rovina s kufrem po sklopeni operadel - protoze sedak uz se neda vyklopit, jako u FF3, je napevno.

S 1.5EB R4 jsem jel jen s Kugou (uz verze s GPF), takze tam to nedokazu uplne porovnat s 1.6EB (ve Focusu), Kuga je tezsi a vetsi. Ale i ten 1.5EB R4 (s GPF) na me pusobi tak nejak lineji. 1.5 R3 dela zvukove vetsi divadlo, nez je skutecnost, ale v pohode :)

Jinak B&O audio hraje solidne. Drive jsem ho zkousel ve Fieste a tam to nebylo tak dobre. Zakladnich 6 repro hraje taky obstojne (na zaklad), i basy jsou slusne, ale ne za jizdy, tam se to trochu vytraci. Zakladni hraje asi tak podobne jako to ve FF3.

Nemate nekdo zkusenost, jak sviti ty zakladni reflektorove potkavaci LED, co ted do FF4 davaji misto halogenu?
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

Uživatelský avatar
Sentik
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3652
Registrován: 30.05.2018 13:00
Bydliště:

Re: Focus mk4 2018

Příspěvek od Sentik » 26.02.2021 10:19

Je to zajímavý, snad ve všech recenzích co jsem četl/viděl, tak recenzent hanil interiér a prostor vepředu v MKIII, já nad tím kroutil vždy hlavou - protože jsem ten prostor měl rád a i ta stísněnost mi vůbec nevadila.

Je třeba ale říct, že MK4 je fakt jinde - prostoru na rozdávání, vzdušnější. Koleno už si opravdu nikam netlačim, to je fajn.

Prostor vzadu, to je úplně něco jinýho - jen jsem to zkoušel, páč tam nikdo nejezdí, ale je to změna jako prase. I při svých cca 195cm si sednu sám za sebe a mám tam i místo, v MK3 jsem byl na skrčence, ten delší rozvor udělal hodně, vzadu se dá konečně asi i přežít.

Dál třeba zvuk zavřených dveří, to mi na MK3 vysloveně vadilo, plechařina. Na MK4 to nedosahuje ani nahodou kvalit třeba německý premie, ale už to zní trochu normálně...
Čelní sklo že by bylo menší? Omg, tak toho jsem si tedy nevšiml ani náhodou, tam jsem byl jako doma, vyhled mi přijde stejnej. :roll:

Čeho jsem se malinko bál, tak je "trčící" displej, ale bylo to jen o zvyku - o tom jak to vypadá můžeme vést spor, ale praktičností to vyhrává, sklápění zraku do místa displeje v MK3 je až nebezpečny, ruka tam taky šmátrá neprakticky a ten papundekl pod ním, ten jsem rád neměl nikdy.
Tam je vidět koncepční zastaralost toho umístění v MK3, tak velkej displej by tak nízko vůbec neměl bejt...

No a k 3v vs 4v, mě to až na zvuk přislo stejný, naopak jsem měl pocit, že testovaná nová 3v verze jede líp, ale mohlo to bejt jen o pocitu, těch 110kW není nikdy a nikde o nějakým tlačení do sedadel...

Ke světlům jen dodám, ta nejvyšší řada v MK4 svítí opravdu výborně, natáčení, ostrost, přepínání ... jsem spokojen. Mohlo to bejt teda levnější, ale to je jiná věc. :mrgreen:
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího

Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5079
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: Focus mk4 2018

Příspěvek od Anduril » 26.02.2021 10:30

Jo prostor vzadu i v kufru je super..o tom zadna, jen sedaky jsou nize, takze tak nepodepiraji nohy. Vpredu nemam problem ani ve FF3, nejsem rozlozity :mrgreen:

Zvuk dveri trochu kazi ty vyklapeci ochrany hran - zvlaste vzadu to vydava ruzne pazvuky. Mensi celni sklo tam je, neni asi tolik svazite, jak u FF3, protoze i palubka neni tak hluboka. Ale to mi taky nevadi, protoze u FF3 mam vzdy vyklopene stinitko dopredu, abych si sklo zmensil - mam rad vyhled jak z tanku :mrgreen:

Trcici displej mi nejak zvlast nevadi, ale neni to ani nic super za me. Za prve je moc vpredu orpoti budikum, coz je sice fajn na dotykove ovladani - u ff3 je to moc utopene a daleko od ridice - ale zase se musi preostrovat zrak pri pohledu cesta - budiky - obrazovka. A za druhe neni natoceny k ridici. Taky zorientovat se za jizdy, kde co je, je i pro me nic moc...ale to je o zvyku.
U FF3 mam jeste nedotykovou navigaci a ta mi plne vyhovuje. I treba v Mazde 3 je to dobre resene, protoze i tam je displej v dalce asi na urovni budiku, takze netreba preostrovat zrak. Neprijde mi, ze by ve FF3 byl displej nizko, jako treba mel koncern VW.
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

Uživatelský avatar
Sentik
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3652
Registrován: 30.05.2018 13:00
Bydliště:

Re: Focus mk4 2018

Příspěvek od Sentik » 26.02.2021 10:38

Mně umístění velkýho displeje v MK3 připomíná třeba situaci s head-up displejem v MK4, dali to tam, ale neni to ono...

V MK3 to umístění dotykáče tam, kde je, byla nouzovka - koncepčně se tam nehodil. V MK4 head-up je zas nouzovka, než to budou normálně promítat na sklo, když už to teda někdo potřebuje.

Vyklápěcí ochrana - to je taky věc. Si pamatuju, že jsem je cíleně nechtěl - ale nešlo to objednat bez nich, ve Fordu mi říkali, že případný odpojení je v pohodě a snadno zařídí, nakonec mi to nijak nevadí (nejsem prase, nikdy bych netřískl vlastníma dveřma do vedle stojícího), ale nechám to tak jak to je, protože o tom naštěstí ani nevím.

Já když si tak porovnám 3 roky v MK3 a ted cca pul roku v MK4, tak vlastně neni NIC, po čem by se mi stejskalo a co si říkám, "jooo, to tenkrát bylo lepší, líp udělaný" a o tom to asi je. (samozřejmě teď neporovnávám diametrálně odlišnej motor, podvozek a vůbec zaměření auta - beru čistě prostor, pohodlí, zpracování, ovládání, pocit z auta).

Jinak co si budem - pokud někdo chce mít auto hlavně z důvodu "je to jako v pokojíčku", tak by HB nižší střední od Fordu neměl bejt na prvním místě výběru.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího

Uživatelský avatar
MIROMEN
Junior
Junior
Příspěvky: 346
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: HAVÍROV

Re: Focus mk4 2018

Příspěvek od MIROMEN » 26.02.2021 11:22

Anduril píše: 26.02.2021 10:30 Jo prostor vzadu i v kufru je super..o tom zadna, jen sedaky jsou nize, takze tak nepodepiraji nohy. Vpredu nemam problem ani ve FF3, nejsem rozlozity :mrgreen:

Zvuk dveri trochu kazi ty vyklapeci ochrany hran - zvlaste vzadu to vydava ruzne pazvuky. Mensi celni sklo tam je, neni asi tolik svazite, jak u FF3, protoze i palubka neni tak hluboka. Ale to mi taky nevadi, protoze u FF3 mam vzdy vyklopene stinitko dopredu, abych si sklo zmensil - mam rad vyhled jak z tanku :mrgreen:

Trcici displej mi nejak zvlast nevadi, ale neni to ani nic super za me. Za prve je moc vpredu orpoti budikum, coz je sice fajn na dotykove ovladani - u ff3 je to moc utopene a daleko od ridice - ale zase se musi preostrovat zrak pri pohledu cesta - budiky - obrazovka. A za druhe neni natoceny k ridici. Taky zorientovat se za jizdy, kde co je, je i pro me nic moc...ale to je o zvyku.
U FF3 mam jeste nedotykovou navigaci a ta mi plne vyhovuje. I treba v Mazde 3 je to dobre resene, protoze i tam je displej v dalce asi na urovni budiku, takze netreba preostrovat zrak. Neprijde mi, ze by ve FF3 byl displej nizko, jako treba mel koncern VW.
Čelni sklo je u MK3 o brutalnich cca 15cm vyšši než u MK4 což je rozdil snad třidy, docela se divim, že se o tom nikde nezmiňuje. Přesednuti z auta do auta je okamžitě markantni, zaznamenala to i moje druha polovička. Ale te paradaxně vice vadila niže uložena řadička, kterou u MK4 prvně doslova hledala pohledem. Třeba u fiesty či pumy je řadička ještě niže. Jinak samozřejmě, že ten posaz vzadu u MK3 je pro menši osoby, prostě pruměrně rostla posadka nema problem a jako bonus je pravě ten komfortnějši posaz. A tim, že se naše fyzicke parametry, už davno neměni a stejně tak prostorove naroky tak bonus v podobě větši prostornosti nedokažu ocenit.
No a 8" displej u MK3 je snad stejně vysoko neli vyše než u modně tebletoidni MK4 a jak pišeš snad i lepe na očich a neni třeba tolik přeostřovat. Prostě to zakomponovani u MK3 je velmi dobře provedeno a všiml jsem si, že ne jen Mk4, ale i řada jinych modelu ma ten tablet max stejně vysoko jako MK3 klasicky zabudovany displej. Ale tohle mi bylo celkem jedno pač ja se v displeji moc nehrabu co se dotyku tyče a ani do něj moc nekoukam.
FOCUS 3 FL Titanium 1.5EB

Uživatelský avatar
Sentik
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3652
Registrován: 30.05.2018 13:00
Bydliště:

Re: Focus mk4 2018

Příspěvek od Sentik » 26.02.2021 11:30

MK3:
MK3.jpg
MK4:
MK4s.jpg
MK4 int.:
MK4ST.jpg
No tak pokud už na displej saháš, tak tady je vidět ten rozdíl. Jsem kouknul do svých fotek, v MK3 jsem si tu ruku mohl při ovládání zlomit a ještě furt patlal ten dekl pod tím ... v MK4 ergonomičtější, v pohodě ovladatelný.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího

Uživatelský avatar
MIROMEN
Junior
Junior
Příspěvky: 346
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: HAVÍROV

Re: Focus mk4 2018

Příspěvek od MIROMEN » 26.02.2021 11:35

Ano co do ovladani byl lepši, ale ne co se tyče na očich tedy v zornem poli. Navic o tu plochu se da opřit ruka, ale to už mi osobně nepřijde jako nějaka vyhoda. Prostě tak od oka bych řekla, že byly ty displeje +- stejně vysoko jen v MK3 je o něco dal a navic je nakloněny.
FOCUS 3 FL Titanium 1.5EB

Uživatelský avatar
Sentik
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3652
Registrován: 30.05.2018 13:00
Bydliště:

Re: Focus mk4 2018

Příspěvek od Sentik » 26.02.2021 11:38

Rozumim, mně v MK3 vadila ta utopenost, v MK4 zas na první pohled ta "vytrčenost", ale člověk si zvykne, zvlášt jak je to dneska víceméně všude...

Tech. spec. jsem nedohledal, ale řekl bych že i čitelnost na slunci je značně lepší v MK4, předpokládám, že za ty roky nějakej upgrade displeje taky proběhl :roll:
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího

Uživatelský avatar
MIROMEN
Junior
Junior
Příspěvky: 346
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: HAVÍROV

Re: Focus mk4 2018

Příspěvek od MIROMEN » 26.02.2021 11:43

Řekl bych to asi tak, že koncepčně jsou ty interiery dost odlišne s tim jak už tu padlo tak MK3 na mě udělal interierem rozhodně větši dojem než MK4, kde naopak jsem byl spiš mirně zklaman. Sice došlo u MK4 k nějakym vylepšenim, nejpatrnějši asi podelna prostornost, ale na druhou stranu je vidět řada uspornějšich opatřeni oproti MK3. Třeba mi štvalo to, že ford upustil od plovoucich protiběžnych stěraču, ktere odvaděli opravdu dobrou praci. Ale nějak jsem to neřešil než si toho všimla i přitelkyně což bych u ženske tak nějak neočekaval. I ty ostřikovače jsou nějake meně potentni oproti MK3.
FOCUS 3 FL Titanium 1.5EB

Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6565
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Focus mk4 2018

Příspěvek od Karel2 » 26.02.2021 12:05

Je podstatny rozdil v materialech mezi Trend----------ST? Osobne se mne zdal v Trendu taky pokles kvality materialu oproti FFIII co mam. :nixw:
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

Uživatelský avatar
Sentik
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3652
Registrován: 30.05.2018 13:00
Bydliště:

Re: Focus mk4 2018

Příspěvek od Sentik » 26.02.2021 12:13

Ja jen můžu říct, ze mezi ST Line MK3 na ST MK4 mam z tech materiálu uvnitř daleko lepsi pocit, utulnejsi, prijemnejsi. V trendu jsem stravil celkem malo času. Naopak ted obcas jedu v Trendu MK3 a to mi vzdy prijde jako hrozne ochuzený :nixw:

A ještě jedno takový porovnání mezi MK3 a MK4 - sedadla. Jasně, nebudu do toho zatahovat Recara, to je fakt jinej svět, ale i v těch obyč verzích mi to v MK4 přijde podstatně lepší, v MK3 jsou to fakt lavice, ze kterých to je po pár set km na výměnu zad 8O
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího

Uživatelský avatar
321910336
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1071
Registrován: 20.01.2012 23:10
Bydliště: Přerov

Re: Focus mk4 2018

Příspěvek od 321910336 » 26.02.2021 13:46

Při testovacích jízdách jsem seděl v Trendu a ST-line a nevšiml jsem si rozdílu v materiálech oproti Titaniu, vždy je tam jen něco navíc. Já mám teda ještě tu neojebanou verzi. Možná že teď už je větší rozdíl.
Halogeny svítí mizerně, takže nové základní svícení bude svítit na 100% líp.
Ford Focus 2018 1.0 92 kw Titanium Obrázek
Ford Focus 2007 1.6 74 kW Trend LPG

Uživatelský avatar
Sentik
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3652
Registrován: 30.05.2018 13:00
Bydliště:

Re: Focus mk4 2018

Příspěvek od Sentik » 26.02.2021 17:29

2021 Ford Focus 1.0 EcoBoost Hybrid 155 PS TOP SPEED AUTOBAHN DRIVE POV
https://www.youtube.com/watch?v=srqfqKHP1qc

Jak to pěkně praská 220 po dálnici :) Na litrovej motůrek paráda.
114kW/Hybrid, pohoda
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího

Odpovědět

Zpět na „Ford“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host