Ford Mustang jinak
- Takeshi
- Zkušený
- Příspěvky: 1503
- Registrován: 08.08.2010 20:32
- Bydliště: pilSN
Re: Ford Mustang jinak
vydává stejnej zvuk jak bov ,nebo co tam u kompresoru je
ex Focus ST 200hp
ex Focus RS399 hp
ex Ford turboKUGA Mk2 TDCi 180hp
nyní BMW 335d
pokrok nezastavíš
ex Focus RS399 hp
ex Ford turboKUGA Mk2 TDCi 180hp
nyní BMW 335d
pokrok nezastavíš
- kasi
- Test driver
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Domažlice(CZ)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ford Mustang jinak
http://content.usatoday.com/communities ... p=obinsite
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=mwAWxjQhLs4[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=mwAWxjQhLs4[/youtube]
je Ford Focus 1.8L Zetec-E EFI r.v.00,Sedan,Pacific Green Metallic,Ghia
byl Ford Focus 1.8L Endura TDdi r.v.99,Hatchback,Moondust Silver Metallic,Ghia
byl Ford Focus 1.8L Endura TDdi r.v.99,Hatchback,Moondust Silver Metallic,Ghia
- - V6 -
- Zkušený
- Příspěvky: 1734
- Registrován: 17.10.2008 19:15
- Bydliště: Brno
Re: Ford Mustang jinak
No pěknýý pěkný, ale na 50ti leté výročí bych teda čekal nejakou pecku... nevím, je to hezký ale jako 50ti letou edici ee
Mondeo V6 r.v. 98 5dv.Ghia zelen metal, STkit, 17" alu + 215/45/17 předek, 225/45/17 zadek, podvozek -35mm
pracovně levnější jezdidlo,nezabte mě - fiat marea wejkend 2,4TD HLX
pracovně levnější jezdidlo,nezabte mě - fiat marea wejkend 2,4TD HLX
- - V6 -
- Zkušený
- Příspěvky: 1734
- Registrován: 17.10.2008 19:15
- Bydliště: Brno
Re: Ford Mustang jinak
hoši našel jsem za pár drobáků super kočár
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=2
A toto auto si zaslouží stejný obdiv, ač není tak profláknuté ale je stejně tak ůžasný ...
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=2
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=2
A toto auto si zaslouží stejný obdiv, ač není tak profláknuté ale je stejně tak ůžasný ...
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=2
Mondeo V6 r.v. 98 5dv.Ghia zelen metal, STkit, 17" alu + 215/45/17 předek, 225/45/17 zadek, podvozek -35mm
pracovně levnější jezdidlo,nezabte mě - fiat marea wejkend 2,4TD HLX
pracovně levnější jezdidlo,nezabte mě - fiat marea wejkend 2,4TD HLX
-
- Test driver
- Příspěvky: 4306
- Registrován: 24.10.2008 20:08
- Bydliště: Letovice
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8442
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Ford Mustang jinak
Jsem se zapotil u tý ceny u Shelby
- - V6 -
- Zkušený
- Příspěvky: 1734
- Registrován: 17.10.2008 19:15
- Bydliště: Brno
Re: Ford Mustang jinak
já si myslel asi pět minut že to je 24 táců a pak se mi rpzmlžili oči od té nádhery a ejhle
Mondeo V6 r.v. 98 5dv.Ghia zelen metal, STkit, 17" alu + 215/45/17 předek, 225/45/17 zadek, podvozek -35mm
pracovně levnější jezdidlo,nezabte mě - fiat marea wejkend 2,4TD HLX
pracovně levnější jezdidlo,nezabte mě - fiat marea wejkend 2,4TD HLX
- - V6 -
- Zkušený
- Příspěvky: 1734
- Registrován: 17.10.2008 19:15
- Bydliště: Brno
Re: Ford Mustang jinak
Klucíí ten báječnej človíček už tu s náma není....
Myslím že mluvím za všechny když řeknu
Thank you Carroll
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=cvKdYdi0 ... re=related[/youtube]
Myslím že mluvím za všechny když řeknu
Thank you Carroll
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=cvKdYdi0 ... re=related[/youtube]
Mondeo V6 r.v. 98 5dv.Ghia zelen metal, STkit, 17" alu + 215/45/17 předek, 225/45/17 zadek, podvozek -35mm
pracovně levnější jezdidlo,nezabte mě - fiat marea wejkend 2,4TD HLX
pracovně levnější jezdidlo,nezabte mě - fiat marea wejkend 2,4TD HLX
- Marťas
- Test driver
- Příspěvky: 9172
- Registrován: 13.04.2008 12:50
- Bydliště: Edinburgh / Havířov
Re: Ford Mustang jinak
Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW
...uz nic nedovolene neprodavam
- Marťas
- Test driver
- Příspěvky: 9172
- Registrován: 13.04.2008 12:50
- Bydliště: Edinburgh / Havířov
Re: Ford Mustang jinak
Model GT500 Super Snake 2013
Model GT500 Super Snake je stálicí nabídky Shelby American už mnoho let, výjimkou nebude ani rok 2013.
Americký úpravce Shelby American představuje Ford Shelby GT500 v provedení Super Snake modelového roku 2013. K zákazníkům zamíří 500 exemplářů tohoto muscle caru, přičemž nezáleží na poměru mezi kupé a kabriolety.
V základním balíčku Super Snake zůstává 5,8litrový vidlicový osmiválec naladěn na 494 kW (672 koní) a 855 Nm jako u výchozího vozu.
Motor je kombinován se šestistupňovým manuálem se zkráceným řazením a stálým převodem 3,31:1. V nabídce je i zkrácení na 3,73:1 a sportovněji naladěný podvozek. Samozřejmostí je účinnější chlazení a výfuk Shelby/Borla.
Za příplatek je dodáván kompresor od Ford Racing nebo od Kenne Bell. Oba z nich zvýší výkon motoru na 633 kW (862 k).
Automobil je k dispozici ve všech barvách, které pro Shelby GT500 míchá Ford. Je však možné je doplnit o pruhy, které v závislosti na odstínu karoserie mohou být bílé, černé, modré, nebo stříbrné.
Nový je design 20palcových kol, které mohou být v černém, nebo stříbrném provedení. Poprvé je možné si vybrat mezi "widebody kitem" pouze pro zadní kola nebo kompletem pro obě nápravy.
O zastavení se podle přání zákazníka starají kované brzdy Shelby, nebo Wilwood se šesti pístky vpředu a čtyřmi vzadu. Ty doplňují úpravy pro přívod chladného a odvod horkého vzduchu.
Klasická Super Snake kapota se širokým chladicím otvorem je vyrobena ze sklolaminátu, interiér lze mít za příplatek ve dvoubarevném koženém provedení. Spoustu log Shelby a Super Snake v kabině doplňuje i plaketa s pořadovým číslem série.
Základní balíček stojí 28.995 dolarů (v přepočtu asi 551 tisíc korun), silnější verze přijde na 39.995 dolarů (cca 760.000 Kč). V těchto částkách však není zahrnuta cena výchozího Fordu Shelby GT500. Ten v USA začíná na 54.200 dolarech (zhruba 1,02 milionu korun), GT500 Convertible pak na 59.200 dolarech (asi 1,12 milionu Kč).
Zdroj: Auto.cz
Model GT500 Super Snake je stálicí nabídky Shelby American už mnoho let, výjimkou nebude ani rok 2013.
Americký úpravce Shelby American představuje Ford Shelby GT500 v provedení Super Snake modelového roku 2013. K zákazníkům zamíří 500 exemplářů tohoto muscle caru, přičemž nezáleží na poměru mezi kupé a kabriolety.
V základním balíčku Super Snake zůstává 5,8litrový vidlicový osmiválec naladěn na 494 kW (672 koní) a 855 Nm jako u výchozího vozu.
Motor je kombinován se šestistupňovým manuálem se zkráceným řazením a stálým převodem 3,31:1. V nabídce je i zkrácení na 3,73:1 a sportovněji naladěný podvozek. Samozřejmostí je účinnější chlazení a výfuk Shelby/Borla.
Za příplatek je dodáván kompresor od Ford Racing nebo od Kenne Bell. Oba z nich zvýší výkon motoru na 633 kW (862 k).
Automobil je k dispozici ve všech barvách, které pro Shelby GT500 míchá Ford. Je však možné je doplnit o pruhy, které v závislosti na odstínu karoserie mohou být bílé, černé, modré, nebo stříbrné.
Nový je design 20palcových kol, které mohou být v černém, nebo stříbrném provedení. Poprvé je možné si vybrat mezi "widebody kitem" pouze pro zadní kola nebo kompletem pro obě nápravy.
O zastavení se podle přání zákazníka starají kované brzdy Shelby, nebo Wilwood se šesti pístky vpředu a čtyřmi vzadu. Ty doplňují úpravy pro přívod chladného a odvod horkého vzduchu.
Klasická Super Snake kapota se širokým chladicím otvorem je vyrobena ze sklolaminátu, interiér lze mít za příplatek ve dvoubarevném koženém provedení. Spoustu log Shelby a Super Snake v kabině doplňuje i plaketa s pořadovým číslem série.
Základní balíček stojí 28.995 dolarů (v přepočtu asi 551 tisíc korun), silnější verze přijde na 39.995 dolarů (cca 760.000 Kč). V těchto částkách však není zahrnuta cena výchozího Fordu Shelby GT500. Ten v USA začíná na 54.200 dolarech (zhruba 1,02 milionu korun), GT500 Convertible pak na 59.200 dolarech (asi 1,12 milionu Kč).
Zdroj: Auto.cz
Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW
...uz nic nedovolene neprodavam
- Marťas
- Test driver
- Příspěvky: 9172
- Registrován: 13.04.2008 12:50
- Bydliště: Edinburgh / Havířov
Re: Ford Mustang jinak
Ford Mustang Shelby 1000
Komu nestačí Ford Shelby GT500, bude mít už brzy možnost koupit si něco silnějšího. A s tímto monstrem může bez problémů do normálního provozu.
Tedy, alespoň v Americe. Auto dostalo prostinký název Shelby 1000. Kdo je Carroll Shelby, asi netřeba motoristickému fandovi nijak dlouze psát. Bývalý závodník hlavně se sportovními prototypy, který se ale svezl i ve formuli 1. A co víc, díky němu už půl století mnozí z nás obdivují fenomén jménem Cobra. Tomuhle pánovi bude příští rok v lednu krásných devadesát let a elánu má evidentně na rozdávání.
Jinak by ho asi nenapadlo nacpat do Mustangu motor, který má skoro 1.000 koní. Nebo snad máte pochybnosti o Carrollově duševním zdraví? Možná malinko, ale důležité přece je, že v dnešní době ještě žije někdo, komu jsou nějaké emisní limity, start-stopy, spotřeba a emise CO2 tak nějak ukradené. Ne, v tomto případě opravdu tisícovka v názvu neznamená zaokrouhlený objem motoru. Na to má Ford v portfoliu úplně jiné modely, byť zatím jen jeho evropská divize.
Takže, nejnovější Shelbyho Mustang má v útrobách 708 kW (963 k). Kromě této „street legal version existuje ještě závodní podoba S/C s 820 kW (1115 k). Vidlicový osmiválec 5,4 l (původní GT500 má ovšem 5,8 l) technici a inženýři doslova oholili až na blok, aby dostal nové ojnice, kliky a písty. Řádně bylo posíleno chlazení, mohutný otvor v kapotě není tak úplně od věci. Změnami prošlo také výfukové potrubí. Původní kompresor by nestíhal, takže šel logicky ven a místo něj byl nainstalován nový. Ještě ho pánové nezapomněli malinko vyladit.
Kotoučové brzdy mají šestipístkové třmeny vpředu a čtyřpístkové na zadní nápravě. Podvozek dostal nové vzpěry, pružiny, tlumiče, silentbloky i stabilizátory. Točivý moment (výrobce bohužel jeho hodnotu neudal) přenáší na zadní kola nový ocelový hnací hřídel, který nahradil původní karbonový. Pozornost byla věnována také karoserii, respektive aerodynamice. Modifikovány byly spoilery, nástavce prahů a zadní difuzor.
Silniční verze bude stát 149.995 dolarů (asi 2,79 milionu korun), závodní pak 154.995 dolarů (2,88 mil. Kč). Ale jedná se pouze o úpravy. I s GT500, které si musíte napřed koupit, zaplatíte kolem 200 tisíc, tedy přes 3,7 milionu.
Auto se představí na nadcházejícím autosalonu v New Yorku, který začíná příští týden. Jedná se o výroční limitovanou sérii. Ano, před padesáti lety se na stejném místě představila úplně první Shelby Cobra s výrobním číslem CSX2000. Originál bude novince dělat společnost také letos, jak se na správnou oslavu sluší a patří.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=NReUz_9T ... ure=relmfu[/youtube]
Zdroj: Auto.cz
Komu nestačí Ford Shelby GT500, bude mít už brzy možnost koupit si něco silnějšího. A s tímto monstrem může bez problémů do normálního provozu.
Tedy, alespoň v Americe. Auto dostalo prostinký název Shelby 1000. Kdo je Carroll Shelby, asi netřeba motoristickému fandovi nijak dlouze psát. Bývalý závodník hlavně se sportovními prototypy, který se ale svezl i ve formuli 1. A co víc, díky němu už půl století mnozí z nás obdivují fenomén jménem Cobra. Tomuhle pánovi bude příští rok v lednu krásných devadesát let a elánu má evidentně na rozdávání.
Jinak by ho asi nenapadlo nacpat do Mustangu motor, který má skoro 1.000 koní. Nebo snad máte pochybnosti o Carrollově duševním zdraví? Možná malinko, ale důležité přece je, že v dnešní době ještě žije někdo, komu jsou nějaké emisní limity, start-stopy, spotřeba a emise CO2 tak nějak ukradené. Ne, v tomto případě opravdu tisícovka v názvu neznamená zaokrouhlený objem motoru. Na to má Ford v portfoliu úplně jiné modely, byť zatím jen jeho evropská divize.
Takže, nejnovější Shelbyho Mustang má v útrobách 708 kW (963 k). Kromě této „street legal version existuje ještě závodní podoba S/C s 820 kW (1115 k). Vidlicový osmiválec 5,4 l (původní GT500 má ovšem 5,8 l) technici a inženýři doslova oholili až na blok, aby dostal nové ojnice, kliky a písty. Řádně bylo posíleno chlazení, mohutný otvor v kapotě není tak úplně od věci. Změnami prošlo také výfukové potrubí. Původní kompresor by nestíhal, takže šel logicky ven a místo něj byl nainstalován nový. Ještě ho pánové nezapomněli malinko vyladit.
Kotoučové brzdy mají šestipístkové třmeny vpředu a čtyřpístkové na zadní nápravě. Podvozek dostal nové vzpěry, pružiny, tlumiče, silentbloky i stabilizátory. Točivý moment (výrobce bohužel jeho hodnotu neudal) přenáší na zadní kola nový ocelový hnací hřídel, který nahradil původní karbonový. Pozornost byla věnována také karoserii, respektive aerodynamice. Modifikovány byly spoilery, nástavce prahů a zadní difuzor.
Silniční verze bude stát 149.995 dolarů (asi 2,79 milionu korun), závodní pak 154.995 dolarů (2,88 mil. Kč). Ale jedná se pouze o úpravy. I s GT500, které si musíte napřed koupit, zaplatíte kolem 200 tisíc, tedy přes 3,7 milionu.
Auto se představí na nadcházejícím autosalonu v New Yorku, který začíná příští týden. Jedná se o výroční limitovanou sérii. Ano, před padesáti lety se na stejném místě představila úplně první Shelby Cobra s výrobním číslem CSX2000. Originál bude novince dělat společnost také letos, jak se na správnou oslavu sluší a patří.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=NReUz_9T ... ure=relmfu[/youtube]
Zdroj: Auto.cz
Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW
...uz nic nedovolene neprodavam
- kohla
- Nováček
- Příspěvky: 80
- Registrován: 21.06.2011 13:39
- Bydliště: Praha-východ
Re: Ford Mustang jinak
Auto nádherný, ale v tý poslední serii fotek ta prostředni mi nějak nesedí.
FORD FOCUS COMBI 1.8 TDCi 74kw 2004
- kikyd
- Zkušený
- Příspěvky: 1414
- Registrován: 19.09.2011 19:03
- Bydliště: Plzeň
-
- Test driver
- Příspěvky: 4306
- Registrován: 24.10.2008 20:08
- Bydliště: Letovice
-
- Test driver
- Příspěvky: 4306
- Registrován: 24.10.2008 20:08
- Bydliště: Letovice
Re: Ford Mustang jinak
Ford Focus 2005 2,0 TDCi
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti