focus RS
- Miri
- Test driver
- Příspěvky: 2839
- Registrován: 11.03.2010 16:47
- Bydliště: PRAHA / Kladno
Re: FOFO RS - 5-ti válec
- Přílohy
-
- !B5YUVwg!2k~$(KGrHqQOKjQEyUdL!RQdBMtbkyIlQg~~_1.jpg (35.72 KiB) Zobrazeno 2243 x
- karel_st170
- .
- Příspěvky: 1456
- Registrován: 21.02.2008 08:46
- Bydliště: Turnov
Re: FOFO RS - 5-ti válec
tak kdo bude objednávat??
- Zdwora
- Test driver
- Příspěvky: 3001
- Registrován: 26.07.2009 15:07
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
- Takeshi
- Zkušený
- Příspěvky: 1503
- Registrován: 08.08.2010 20:32
- Bydliště: pilSN
Re: FOFO RS - 5-ti válec
jak malý děcka
já bych bral min jednoho na 100%
já bych bral min jednoho na 100%
ex Focus ST 200hp
ex Focus RS399 hp
ex Ford turboKUGA Mk2 TDCi 180hp
nyní BMW 335d
pokrok nezastavíš
ex Focus RS399 hp
ex Ford turboKUGA Mk2 TDCi 180hp
nyní BMW 335d
pokrok nezastavíš
- Zdwora
- Test driver
- Příspěvky: 3001
- Registrován: 26.07.2009 15:07
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
- No Name
- Pokročilý
- Příspěvky: 676
- Registrován: 20.01.2010 09:58
- Bydliště: Doma
Re: FOFO RS - 5-ti válec
Proč to nemůžu psát já...?
Zastavilo se mi z něj srdce
16.3.2011 Speed str. 88 Vaše garáž - Ford Focus RS
Lukáš Pech Ford
Když jsem ho viděl poprvé, věděl jsem, že si ho musím koupit!
Vaše garáž
MILUJI AUTA. A VŮBEC nevím, kde se to ve mně vzalo. Začalo to už ve čtyřech letech. Moje první fotka je od kolotočářů na autíčkách - sedím za volantem a mám pusu od ucha k uchu. Hned nato jsem si vybral svého prvního angličáka. Bylo to Audi Quattro, mám ho dodnes v kanceláři. V pubertě jsem se těšil na den, kdy si sednu v autě (MB 1000) na přední sedačku. A pak konečně osmnáct... Řidičák! Sakra, neuměl jsem se ani rozjet do kopce, to je ostuda. Pak první auta. Favorit, Felicia (tam jsem poprvé poznal, že auto je třeba řídit, když jsem závodil s BMW 3 a málem skončil na poli jako Přemysl Oráč). Pak přišel Focus první generace. Tolik citu a zpětné vazby jsem už nikdy nezažil.
Jak jednou psal zrovna Honza Červenka tady ve Speedu, to auto poznalo i spadlý list na silnici. Pak jsem měl druhou generaci. Auto bylo pohodlnější, klidnější, bezpečnější, rychlejší... Ale listy na silnici jsem už nepoznával.
Pak přišel ten DEN. Těším se jako malé dítě. Budu vybírat něco nového. A co? Mám povolání, které si žádá střízlivost, klasické barvy, reprezentativnost. Tak jsem skončil v prodejně BMW a Mercedesu. Zkusil jsem 130i, 320d, C 220 CDI. Úžasná auta, ale pořád se mi při jejich řízení nezastavilo srdce. Alespoň na chviličku. A pak jsem viděl, jak vedle mě na křižovatce zastavila Toyota Prius. Nebojte se, nad ní jsem nepřemýšlel. Ale napadlo mě, že možná tohle je den, kdy končí éra aut, která mám rád. Tedy těch, co spalují benzín, mají spotřebu a zvuk tyranosaura a každý se za nimi podívá a zasní se, jak by bylo nádherné brzy ráno mít volnou silnici plnou zatáček a být na okamžik ve svém životě naprosto svobodný.
Ten pocit musím zažít! A právě tehdy jsem na obálce, myslím že zase Speedu, zahlédl fotku zeleného ďábla. To auto bylo tak jiné, naprosto nehodící se do dnešní doby plné bzučících autíček. Ano, hádáte správně, byl to Focus RS v jedovatě zelené barvě.
Nevěděl jsem, kolik bude stát, jakou bude mít základní výbavu, ale chtěl jsem ho vidět, slyšet a mít! I za pravou ledvinu, tedy možná za levou, mám ji menší...
Tak začalo hledání. Prvních pět prodejců si myslelo, že si dělám legraci. Mladý frajírek, který jim chce zhuntovat auto. Určitě to znáte. Kdyby věděli... Až jsem narazil na jednoho správného. Překvapivě byl stejně starý, vlastně mladý jako já. Slovo dalo slovo a poslal mě na jedno místo v republice, kde se auto nacházelo. Mohl jsem ho alespoň vidět. Čekal jsem, že bude vypadat arogantně a nadřazeně, něco jako BMW: „Uhni mi z cesty, nebo tě shodím ze silnice." Ale opak byl pravdou. Když jsem ho poprvé uviděl, musel jsem se smát a nešlo to zastavit. Má pohled takového hajzlíka, který říká: „Tak ty mi neuhneš...
Ale počkej, až se budeš snažit v nějaké zatáčce, já tě klidně vezmu zvenku." Pak nadešel den, kdy jsem mohl za volant, » řídil jsem asi patnáct minut. Ale ta čtvrthodina mi změnila život. Nezapomenu na rovinku u Zličína směrem na Beroun. Sešlápl jsem plyn a realita přestala existovat. Bylo to, jako když vjedete do černé díry a ta vás vyplivne za setinu vteřiny o kilometr dál.
Bylo rozhodnuto, chtěl jsem ho za každou cenu. I v základní výbavě, ale jen v zelené.
Proč v zelené? Jednou jsem čekal u soudu a viděl auta kolegů. Černá, černá, černá, šedivá, pozor bílá, a zase černá, černá.
Zelená byla jistota, že ho vždycky poznám. A taky rád provokuju. Trošku.
Po sepsání objednávky přišla zdrcující zpráva. Ford už vyprodal všechny kapacity RS a vůz bude až za půl roku. To není možné, byl jsem na prášky. Naštěstí se podařilo prodejci jedno sehnat z Rakouska, dva měsíce a bude tady. Počítal jsem dny jako na vojně. A pak zazvonil telefon: „Tak to tu máte." Za pět minut jsem byl u něj. Zelená barva, nádherná kola, Recaro sedačky v černé kůži, křídlo... A mně se zastavilo srdce. Pak mě vyrušil prodejce: „Tak to nastartujeme, ne?" Tak začal můj život s Focusem RS. Za rok, co ho mám, jsem nikdy nezalitoval.
Ty zážitky... První jízda, první okruh (předjelo mě i Volvo v kombíku), první drift (nechtěný i chtěný), první předjetí Porsche GT3 na Severní smyčce, dovádění s okruhovými fiestami, jízda po Alpách, Stelvio, Grossglockner, Susten a první přidání plynu v tunelu v 2500 metrech nad mořem, poznání nových lidí, přátel...
Nebojte se, o tyhle zážitky nepřijdete!
Za rok, co ho mám, jsem nikdy nezalitoval. Ty zážitky... První jízda, první okruh (předjelo mě i Volvo v kombíku, první drift (nechtěný i chtěný), první předjetí Porsche GT3 na Severní smyčce, výlet do Alp... Miluju ho!
FAKTA - RYCHLE A ZBĚSILE + Vypíná mozek (nepotřebujete psychiatra) + Násilnické sklony v zatáčkách Clarkson se ho bojí) + Zvuk (ptáci padají, psi štěkají a sklenáři se radují! + Sedačky (domina i milenka zároveň) + Kufr (vte, že kufry létají až 270 kmih) - Spotřeba 401/100 km na okruhu - není to hybrid... - Pneumatiky (vzorek mizí po centimetrech) - Láká „závodníky" (Octavia TDI, BMWs omezovačem) * 19" kola (krátery, díry, výmoly) - Udělá z vás abstinenta (policie ráda zelenou) SPECIFIKACE Motor: pětiválec, 2522 cm3, turbo Výkon: 305 koní v 6500 ot/min.. 440 Nm v 2300 ot./min. Hmotnost: 1468 kg Zrychlení 0-100 km/h: 5,9 s Max. rychlost: 263 km/h Cena: 1 000 000 Kč
Zastavilo se mi z něj srdce
16.3.2011 Speed str. 88 Vaše garáž - Ford Focus RS
Lukáš Pech Ford
Když jsem ho viděl poprvé, věděl jsem, že si ho musím koupit!
Vaše garáž
MILUJI AUTA. A VŮBEC nevím, kde se to ve mně vzalo. Začalo to už ve čtyřech letech. Moje první fotka je od kolotočářů na autíčkách - sedím za volantem a mám pusu od ucha k uchu. Hned nato jsem si vybral svého prvního angličáka. Bylo to Audi Quattro, mám ho dodnes v kanceláři. V pubertě jsem se těšil na den, kdy si sednu v autě (MB 1000) na přední sedačku. A pak konečně osmnáct... Řidičák! Sakra, neuměl jsem se ani rozjet do kopce, to je ostuda. Pak první auta. Favorit, Felicia (tam jsem poprvé poznal, že auto je třeba řídit, když jsem závodil s BMW 3 a málem skončil na poli jako Přemysl Oráč). Pak přišel Focus první generace. Tolik citu a zpětné vazby jsem už nikdy nezažil.
Jak jednou psal zrovna Honza Červenka tady ve Speedu, to auto poznalo i spadlý list na silnici. Pak jsem měl druhou generaci. Auto bylo pohodlnější, klidnější, bezpečnější, rychlejší... Ale listy na silnici jsem už nepoznával.
Pak přišel ten DEN. Těším se jako malé dítě. Budu vybírat něco nového. A co? Mám povolání, které si žádá střízlivost, klasické barvy, reprezentativnost. Tak jsem skončil v prodejně BMW a Mercedesu. Zkusil jsem 130i, 320d, C 220 CDI. Úžasná auta, ale pořád se mi při jejich řízení nezastavilo srdce. Alespoň na chviličku. A pak jsem viděl, jak vedle mě na křižovatce zastavila Toyota Prius. Nebojte se, nad ní jsem nepřemýšlel. Ale napadlo mě, že možná tohle je den, kdy končí éra aut, která mám rád. Tedy těch, co spalují benzín, mají spotřebu a zvuk tyranosaura a každý se za nimi podívá a zasní se, jak by bylo nádherné brzy ráno mít volnou silnici plnou zatáček a být na okamžik ve svém životě naprosto svobodný.
Ten pocit musím zažít! A právě tehdy jsem na obálce, myslím že zase Speedu, zahlédl fotku zeleného ďábla. To auto bylo tak jiné, naprosto nehodící se do dnešní doby plné bzučících autíček. Ano, hádáte správně, byl to Focus RS v jedovatě zelené barvě.
Nevěděl jsem, kolik bude stát, jakou bude mít základní výbavu, ale chtěl jsem ho vidět, slyšet a mít! I za pravou ledvinu, tedy možná za levou, mám ji menší...
Tak začalo hledání. Prvních pět prodejců si myslelo, že si dělám legraci. Mladý frajírek, který jim chce zhuntovat auto. Určitě to znáte. Kdyby věděli... Až jsem narazil na jednoho správného. Překvapivě byl stejně starý, vlastně mladý jako já. Slovo dalo slovo a poslal mě na jedno místo v republice, kde se auto nacházelo. Mohl jsem ho alespoň vidět. Čekal jsem, že bude vypadat arogantně a nadřazeně, něco jako BMW: „Uhni mi z cesty, nebo tě shodím ze silnice." Ale opak byl pravdou. Když jsem ho poprvé uviděl, musel jsem se smát a nešlo to zastavit. Má pohled takového hajzlíka, který říká: „Tak ty mi neuhneš...
Ale počkej, až se budeš snažit v nějaké zatáčce, já tě klidně vezmu zvenku." Pak nadešel den, kdy jsem mohl za volant, » řídil jsem asi patnáct minut. Ale ta čtvrthodina mi změnila život. Nezapomenu na rovinku u Zličína směrem na Beroun. Sešlápl jsem plyn a realita přestala existovat. Bylo to, jako když vjedete do černé díry a ta vás vyplivne za setinu vteřiny o kilometr dál.
Bylo rozhodnuto, chtěl jsem ho za každou cenu. I v základní výbavě, ale jen v zelené.
Proč v zelené? Jednou jsem čekal u soudu a viděl auta kolegů. Černá, černá, černá, šedivá, pozor bílá, a zase černá, černá.
Zelená byla jistota, že ho vždycky poznám. A taky rád provokuju. Trošku.
Po sepsání objednávky přišla zdrcující zpráva. Ford už vyprodal všechny kapacity RS a vůz bude až za půl roku. To není možné, byl jsem na prášky. Naštěstí se podařilo prodejci jedno sehnat z Rakouska, dva měsíce a bude tady. Počítal jsem dny jako na vojně. A pak zazvonil telefon: „Tak to tu máte." Za pět minut jsem byl u něj. Zelená barva, nádherná kola, Recaro sedačky v černé kůži, křídlo... A mně se zastavilo srdce. Pak mě vyrušil prodejce: „Tak to nastartujeme, ne?" Tak začal můj život s Focusem RS. Za rok, co ho mám, jsem nikdy nezalitoval.
Ty zážitky... První jízda, první okruh (předjelo mě i Volvo v kombíku), první drift (nechtěný i chtěný), první předjetí Porsche GT3 na Severní smyčce, dovádění s okruhovými fiestami, jízda po Alpách, Stelvio, Grossglockner, Susten a první přidání plynu v tunelu v 2500 metrech nad mořem, poznání nových lidí, přátel...
Nebojte se, o tyhle zážitky nepřijdete!
Za rok, co ho mám, jsem nikdy nezalitoval. Ty zážitky... První jízda, první okruh (předjelo mě i Volvo v kombíku, první drift (nechtěný i chtěný), první předjetí Porsche GT3 na Severní smyčce, výlet do Alp... Miluju ho!
FAKTA - RYCHLE A ZBĚSILE + Vypíná mozek (nepotřebujete psychiatra) + Násilnické sklony v zatáčkách Clarkson se ho bojí) + Zvuk (ptáci padají, psi štěkají a sklenáři se radují! + Sedačky (domina i milenka zároveň) + Kufr (vte, že kufry létají až 270 kmih) - Spotřeba 401/100 km na okruhu - není to hybrid... - Pneumatiky (vzorek mizí po centimetrech) - Láká „závodníky" (Octavia TDI, BMWs omezovačem) * 19" kola (krátery, díry, výmoly) - Udělá z vás abstinenta (policie ráda zelenou) SPECIFIKACE Motor: pětiválec, 2522 cm3, turbo Výkon: 305 koní v 6500 ot/min.. 440 Nm v 2300 ot./min. Hmotnost: 1468 kg Zrychlení 0-100 km/h: 5,9 s Max. rychlost: 263 km/h Cena: 1 000 000 Kč
Ford Focus I Comfort 5dv. 1.6 Duratec 100PS
BMW 325 E46 Cabrio (psssst...)
BMW 325 E46 Cabrio (psssst...)
-
- Test driver
- Příspěvky: 4584
- Registrován: 01.09.2008 20:30
- Bydliště: Kolín, Nedašov
- Miri
- Test driver
- Příspěvky: 2839
- Registrován: 11.03.2010 16:47
- Bydliště: PRAHA / Kladno
Re: FOFO RS - 5-ti válec
má to parádně napsané. Asi bych si ho užíval obdobně.
- karel_st170
- .
- Příspěvky: 1456
- Registrován: 21.02.2008 08:46
- Bydliště: Turnov
Re: FOFO RS - 5-ti válec
Já bych to nenapsal protože bych neměl čas když bych pořád seděl v autě ...
No a u ST tomu tak skoro je....
No a u ST tomu tak skoro je....
- Zdwora
- Test driver
- Příspěvky: 3001
- Registrován: 26.07.2009 15:07
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: FOFO RS - 5-ti válec
Je fakt, ze mam z RS hodne podobny pocity Je to napsany paradne
- Miguelicek
- Test driver
- Příspěvky: 2745
- Registrován: 09.08.2008 16:31
Re: FOFO RS - 5-ti válec
Proto do ST a RS zásadně nesedat
- kasi
- Test driver
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Domažlice(CZ)
- Kontaktovat uživatele:
Re: FOFO RS - 5-ti válec
...já seděl v obojím a od té doby mám nemoc,která potřebuje léčení,které je v dnešní době pro mě drahé,ale došel sem k závěru,že na to půjdu pomalu a budu si na toto léčení šetřit jako na zuby..
je Ford Focus 1.8L Zetec-E EFI r.v.00,Sedan,Pacific Green Metallic,Ghia
byl Ford Focus 1.8L Endura TDdi r.v.99,Hatchback,Moondust Silver Metallic,Ghia
byl Ford Focus 1.8L Endura TDdi r.v.99,Hatchback,Moondust Silver Metallic,Ghia
- Miguelicek
- Test driver
- Příspěvky: 2745
- Registrován: 09.08.2008 16:31
Re: FOFO RS - 5-ti válec
Já jednou zariskoval, když mě vezl Macmiro na Slovensku z hospody na parkoviště, naštěstí těch 300 metrů na mně nezanechalo následky
- kasi
- Test driver
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Domažlice(CZ)
- Kontaktovat uživatele:
Re: FOFO RS - 5-ti válec
Loeb
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=MwQNpUHY ... ded#at=143[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=MwQNpUHY ... ded#at=143[/youtube]
je Ford Focus 1.8L Zetec-E EFI r.v.00,Sedan,Pacific Green Metallic,Ghia
byl Ford Focus 1.8L Endura TDdi r.v.99,Hatchback,Moondust Silver Metallic,Ghia
byl Ford Focus 1.8L Endura TDdi r.v.99,Hatchback,Moondust Silver Metallic,Ghia
- kasi
- Test driver
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Domažlice(CZ)
- Kontaktovat uživatele:
Re: FOFO RS - 5-ti válec
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=K5bdITAvwfI[/youtube]
je Ford Focus 1.8L Zetec-E EFI r.v.00,Sedan,Pacific Green Metallic,Ghia
byl Ford Focus 1.8L Endura TDdi r.v.99,Hatchback,Moondust Silver Metallic,Ghia
byl Ford Focus 1.8L Endura TDdi r.v.99,Hatchback,Moondust Silver Metallic,Ghia
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů