problem se svetly
-
- Nováček
- Příspěvky: 68
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Česká Lípa
Mám podobný, ale přece jen trochu odlišný problém.
Během jízdy, a to bez dalších spuštěných spotřebičů, mi klesá intenzita svítivosti nejen osvětlení palubky, ale i světel venku.
Prostě 5 vteřin šajn jak prase, pak zase skoro půl minuty téměř nevidím před sebe.
Když mám třeba ještě puštěný ventilátor, tak slyším pokles jeho otáček.
Není to pravidelný.
Během jízdy, a to bez dalších spuštěných spotřebičů, mi klesá intenzita svítivosti nejen osvětlení palubky, ale i světel venku.
Prostě 5 vteřin šajn jak prase, pak zase skoro půl minuty téměř nevidím před sebe.
Když mám třeba ještě puštěný ventilátor, tak slyším pokles jeho otáček.
Není to pravidelný.
-
- Nováček
- Příspěvky: 18
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Brno
Dělaly mě to světla taky, souviselo to s termostatem, viz tohle téma, přesně popisuje problém co sem měl:
http://ford-focus.cz/modules.php?name=F ... sc&start=0
Když teplota vyletěla nahoru, tak pohasla světla. Po odstranění závady je to už v pohodě.
Je ale možný, že u tebe to bude něco jinýho...
http://ford-focus.cz/modules.php?name=F ... sc&start=0
Když teplota vyletěla nahoru, tak pohasla světla. Po odstranění závady je to už v pohodě.
Je ale možný, že u tebe to bude něco jinýho...
Focus combi, 1,6 16V, 74kW, 1999, červená<br>
-
- Nováček
- Příspěvky: 68
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Česká Lípa
To se mi nezdá.Spit píše:Dělaly mě to světla taky, souviselo to s termostatem, viz tohle téma, přesně popisuje problém co sem měl:
http://ford-focus.cz/modules.php?name=F ... sc&start=0
Když teplota vyletěla nahoru, tak pohasla světla. Po odstranění závady je to už v pohodě.
Je ale možný, že u tebe to bude něco jinýho...
Dělá to i za studena a není to závislý na otáčkách.
-
- Nováček
- Příspěvky: 18
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Brno
Abys to vyloučil tak se podívej, když pohasnou světla, na teplotu, když bude ručička naza půlkou je to ono (většinou se to dělo na kopci po sundání nohy z plynu, příp. po dlouhé rovince). Pka by přišlo na řadu otočení termostatu.
Nebo je to něčím jiným, ale to ti musí poradit někdo jný.
Nebo je to něčím jiným, ale to ti musí poradit někdo jný.
Focus combi, 1,6 16V, 74kW, 1999, červená<br>
-
- Nováček
- Příspěvky: 68
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Česká Lípa
Každopádně díky, mrknu na to.Spit píše:Abys to vyloučil tak se podívej, když pohasnou světla, na teplotu, když bude ručička naza půlkou je to ono (většinou se to dělo na kopci po sundání nohy z plynu, příp. po dlouhé rovince). Pka by přišlo na řadu otočení termostatu.
Nebo je to něčím jiným, ale to ti musí poradit někdo jný.
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
Muze ti prokluzovat remen nebo je neco spatne na alternatoru, treba regulator, popripade i baterka...greywolf píše:Každopádně díky, mrknu na to.Spit píše:Abys to vyloučil tak se podívej, když pohasnou světla, na teplotu, když bude ručička naza půlkou je to ono (většinou se to dělo na kopci po sundání nohy z plynu, příp. po dlouhé rovince). Pka by přišlo na řadu otočení termostatu.
Nebo je to něčím jiným, ale to ti musí poradit někdo jný.
-
- Nováček
- Příspěvky: 68
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Česká Lípa
Baterka nebo alternátor mě napadl taky, doufám, že to nebude nějakej studeňák, to bych asi těžko dohledával.Ahmed píše:Muze ti prokluzovat remen nebo je neco spatne na alternatoru, treba regulator, popripade i baterka...greywolf píše:Každopádně díky, mrknu na to.Spit píše:Abys to vyloučil tak se podívej, když pohasnou světla, na teplotu, když bude ručička naza půlkou je to ono (většinou se to dělo na kopci po sundání nohy z plynu, příp. po dlouhé rovince). Pka by přišlo na řadu otočení termostatu.
Nebo je to něčím jiným, ale to ti musí poradit někdo jný.
- Kadlik
- Nováček
- Příspěvky: 69
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Kuřim
- Kontaktovat uživatele:
Mám typ, nebo tip, jak chcete. Možná je to blbost, ale třeba u R19 (můj předchozí stroj) měl ztlumení celé palubní desky a kontrolek automaticky při zapnutí světel. Výrobce asi předpokládal, že světla se zapínají když je tma, takže se ztlumí jas palubky, aby zbytečně "netáhla oči". No a když je tma, tak přeci menší jas stačí, ne? Nemají to některé Focusy taky tak?
- vlko
- Junior
- Příspěvky: 246
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Milovice
- Kontaktovat uživatele:
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Jas zarovky hlavniho svetlometu (obecne u vsech zarovek i tech kterymi svitite doma) je hodne zavisly na velikosti napajeciho napeti, v praxi maly ubytek napeti vytvori velky ubytek jasu.
Ja bych meril napeti nejdrive primo na baterce a pokud se na ni moc nemeni, tak primo na zarovce. Velikost napeti na baterce se tu uz popisovalo v souvislosti s regulatorem altiku.
Kdysi u sve nove S105 nejaky monter prehodil konektory R a M do regulatoru. Pri ceste do Ostravy mi malem vyvarila baterka a napeti se mi nepodarilo snizit ani po vyhozeni pruzinky z mechanickeho regulatoru. Po dojeti v noci jsem na parkovisti kontrolovat zapojeni a az potom jsem na chybu prisel. Kam se hrabou zarovky +50%, mi obycejne H4 pri 18V svitily vice jak +100%.
Ja bych meril napeti nejdrive primo na baterce a pokud se na ni moc nemeni, tak primo na zarovce. Velikost napeti na baterce se tu uz popisovalo v souvislosti s regulatorem altiku.
Kdysi u sve nove S105 nejaky monter prehodil konektory R a M do regulatoru. Pri ceste do Ostravy mi malem vyvarila baterka a napeti se mi nepodarilo snizit ani po vyhozeni pruzinky z mechanickeho regulatoru. Po dojeti v noci jsem na parkovisti kontrolovat zapojeni a az potom jsem na chybu prisel. Kam se hrabou zarovky +50%, mi obycejne H4 pri 18V svitily vice jak +100%.
-
- Nováček
- Příspěvky: 68
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Česká Lípa
OK, ale pohasínají i kontrolky, respektive podsvícení na palubce (palubní počítač i ukazatel ujetých kilometrů). Asi bych tu žárovku vyloučil.pelen píše:Jas zarovky hlavniho svetlometu (obecne u vsech zarovek i tech kterymi svitite doma) je hodne zavisly na velikosti napajeciho napeti, v praxi maly ubytek napeti vytvori velky ubytek jasu.
Ja bych meril napeti nejdrive primo na baterce a pokud se na ni moc nemeni, tak primo na zarovce. Velikost napeti na baterce se tu uz popisovalo v souvislosti s regulatorem altiku.
Kdysi u sve nove S105 nejaky monter prehodil konektory R a M do regulatoru. Pri ceste do Ostravy mi malem vyvarila baterka a napeti se mi nepodarilo snizit ani po vyhozeni pruzinky z mechanickeho regulatoru. Po dojeti v noci jsem na parkovisti kontrolovat zapojeni a az potom jsem na chybu prisel. Kam se hrabou zarovky +50%, mi obycejne H4 pri 18V svitily vice jak +100%.
- mm2
- Nováček
- Příspěvky: 55
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Hořice
Nejde o žárovku, ale o napětí pro celé to podsvětlení a kontrolky.greywolf píše:OK, ale pohasínají i kontrolky, respektive podsvícení na palubce (palubní počítač i ukazatel ujetých kilometrů). Asi bych tu žárovku vyloučil.pelen píše:Jas zarovky hlavniho svetlometu (obecne u vsech zarovek i tech kterymi svitite doma) je hodne zavisly na velikosti napajeciho napeti, v praxi maly ubytek napeti vytvori velky ubytek jasu.
Ja bych meril napeti nejdrive primo na baterce a pokud se na ni moc nemeni, tak primo na zarovce. Velikost napeti na baterce se tu uz popisovalo v souvislosti s regulatorem altiku.
Kdysi u sve nove S105 nejaky monter prehodil konektory R a M do regulatoru. Pri ceste do Ostravy mi malem vyvarila baterka a napeti se mi nepodarilo snizit ani po vyhozeni pruzinky z mechanickeho regulatoru. Po dojeti v noci jsem na parkovisti kontrolovat zapojeni a az potom jsem na chybu prisel. Kam se hrabou zarovky +50%, mi obycejne H4 pri 18V svitily vice jak +100%.
mm2 michal
Focus MKI 1.6 combi
Mondeo MKIII 1.8 combi
Focus MKI 1.6 combi
Mondeo MKIII 1.8 combi
- HonzaV
- Junior
- Příspěvky: 203
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: okr. Litoměřice
Mně se něco podobného děje (spíš dělo) taky (ačkoliv při pohasnutí jsem stále viděl docela dobře) a přišel jsem na to, že to měla na svědomí klimatizace, když jsem měl nastaven ofuk skla na intezivní odmlžení. Při tomto nastavení ventilace se nerozsvítí kontrolka klimatizace.greywolf píše:Mám podobný, ale přece jen trochu odlišný problém.
Během jízdy, a to bez dalších spuštěných spotřebičů, mi klesá intenzita svítivosti nejen osvětlení palubky, ale i světel venku.
Prostě 5 vteřin šajn jak prase, pak zase skoro půl minuty téměř nevidím před sebe.
Když mám třeba ještě puštěný ventilátor, tak slyším pokles jeho otáček.
Není to pravidelný.
Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi, 120kW, 2014
dříve Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi, 85kW, 2008
Ford Focus kombi 1.8 TDCi, 74kW, 2003
dříve Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi, 85kW, 2008
Ford Focus kombi 1.8 TDCi, 74kW, 2003
- Jasio
- Test driver
- Příspěvky: 5805
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jince, Příbram
- Kontaktovat uživatele:
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů