rada koupě FFII (Ford Focus 1.6 Trend, 74 kW, ČR,)
- mikki
- Pokročilý
- Příspěvky: 921
- Registrován: 10.01.2012 09:07
- Bydliště: Praha 10, Karlovy Vary.
Re: rada koupě FFII (Ford Focus 1.6 Trend, 74 kW, ČR,)
Ono je to tak že mechanik když doporučí pumpu vyměnit tak šetří peníze majitele a to si lidi neuvědomují .Protože následná výměna vodní pumpy zase něco stojí a stojí víc než když se to dělá u rozvodů.Není to tedy z důvodů že mechanik nemá co na práci a chce vydělat.
Ford S-max 2016 Titanium 2.0 132kw
Ford Focus kombi 2005 II Ghia 2,0 107 kW prodáno
Byl Ford Focus kombi 1,8 16v 1999
Byl Ford Escort kombi 1,8 16v 1996 ghia
Byl Ford Escort kombi 1,4 1993
Ford Focus kombi 2005 II Ghia 2,0 107 kW prodáno
Byl Ford Focus kombi 1,8 16v 1999
Byl Ford Escort kombi 1,8 16v 1996 ghia
Byl Ford Escort kombi 1,4 1993
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: rada koupě FFII (Ford Focus 1.6 Trend, 74 kW, ČR,)
Dovolim si poznamenat, ze ked sa rozvodovy remen raz zlozi, nahodit treba novy. To iste sa da povedat aj o kladkach rozvodu...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Wolodyjowsski
- Zkušený
- Příspěvky: 1257
- Registrován: 29.10.2010 20:15
- Kontaktovat uživatele:
Re: rada koupě FFII (Ford Focus 1.6 Trend, 74 kW, ČR,)
Se řemenem je to pravda, u kladek lze občas i polemizovat...LeasePlan nechává třeba měnit u Ochcávek ve 120 jen řemen a nemám zprávy, že by se něco rozletělo.
Záleží např. i na konstrukčním řešení a např. i průměru kladek, obecně je životnost kladky (poctivé, ocelové, ne plastového shitu posledních let) dána jen počtem otáček kuličkového ložiska v ní uloženého.
Sám jsem u Japonce nechal měnit ve stovce řemen + kladky, vodní pumpa šla až při druhé výměně.
Záleží opravdu na znalosti konkrétní motorizace a zkušenostech s ní,
Jak víte, zázrak TSI měl řetěz a jak to dopadlo...
Pamatuju dobu, kdy Nissan doj*bal kontrukci turba na Patrolu a místo řešení nařídil pak servisní kontrolu s výměnou oleje každých 5 tisíc (!) km. Nikdo to samozřejmě nerespektoval a byl "bez záruky".
Tehdy někdy začal jeho pád do hlubin podprůměru.
Záleží např. i na konstrukčním řešení a např. i průměru kladek, obecně je životnost kladky (poctivé, ocelové, ne plastového shitu posledních let) dána jen počtem otáček kuličkového ložiska v ní uloženého.
Sám jsem u Japonce nechal měnit ve stovce řemen + kladky, vodní pumpa šla až při druhé výměně.
Záleží opravdu na znalosti konkrétní motorizace a zkušenostech s ní,
Jak víte, zázrak TSI měl řetěz a jak to dopadlo...
Pamatuju dobu, kdy Nissan doj*bal kontrukci turba na Patrolu a místo řešení nařídil pak servisní kontrolu s výměnou oleje každých 5 tisíc (!) km. Nikdo to samozřejmě nerespektoval a byl "bez záruky".
Tehdy někdy začal jeho pád do hlubin podprůměru.
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 981
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: rada koupě FFII (Ford Focus 1.6 Trend, 74 kW, ČR,)
V12: jj, rozvody a veci s tym suvisiace menit, mna len zaujimala vodna pumpa, ktora je separe a menit sa moze az zacne tiect atd.
FFIII kombi 1.5 110kW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů