fiesta mk7

Pouze rady - žádná inzerce!
Moderátor:ZaQik
stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 12891
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Zkušenosti Fiesta 1,6 Ti-VCT

Příspěvek od stano. » 28.08.2014 17:24

Citajte poriadne, co pisem. Parabola NEMUSI automaticky svietit lepsie. Ak sa vsak porovnaju obe riesenia vyladene co najlepsie, parabola vyhra.
A nikoho som neodhovaral od sosoviek. Som vsak zasadne proti vymene halogenky za vybojku. Takym by som vylepsoval svetla pacidlom.

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Zkušenosti Fiesta 1,6 Ti-VCT

Příspěvek od V12 » 29.08.2014 09:36

stano. píše: V12: Ty ako odporca chipovanych kachli. A odporca 80kW 1.6TDCi, ktore maju vytlaceny vykon z nejakych 50-60kW bez zmeny vnutornosti... 8O A odporva priameho vstreku a turba. Len namiesto nafty je benzin.
Do konca zaruky (60k km / 4 roky) mi to vydrzi, potom cert ho ber. Bral bysom to jedine ako nove, jazdeny trojvalec je po zaruke vacsie riziko ako jazdeny DV6 :twisted:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Klvys
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2561
Registrován: 20.01.2011 18:14
Bydliště: Opatovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti Fiesta 1,6 Ti-VCT

Příspěvek od Klvys » 19.10.2014 15:12

Proč se tento typ motoru v české republice moc neprodává?Tak nějak se pokukuju ne že bych chtěl hnedka focusa prodat ale dívam se na tyhle http://www.mobile.de/cz/zna%C4%8Dka/for ... 55529.html typy ale spíše v 5 dveřu a v čr je prd a dkyž si dam ceny z neměcka plus dovoz tak mě cena vyletí na více než kdybych si koupil novou...

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23474
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Zkušenosti Fiesta 1,6 Ti-VCT

Příspěvek od ZaQik » 19.10.2014 16:20

protoze v CR Ti staci 1.25 ... chces-li extra kousek, najdi si v Nemecku fiestu metal :cooler:
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Klvys
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2561
Registrován: 20.01.2011 18:14
Bydliště: Opatovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti Fiesta 1,6 Ti-VCT

Příspěvek od Klvys » 19.10.2014 16:32

proc extra kousek to co jsem daval jako priklad tak na mobile jich je hromada a v čr snad jedna...nechapu jak ti muze staci 1.25 vzdyt to auto sotva jede...nejsem zadny zavodník ale nekoho předjet a nebo lehce vysplhat na dalnici na 130 cca není jak z 1.6...

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23474
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Zkušenosti Fiesta 1,6 Ti-VCT

Příspěvek od ZaQik » 19.10.2014 16:43

protoze v CR je fiesta prodavana starsim parum, pripadne jako druhe auto do rodiny ... a vsem temhle staci 1.25 s 5 dverma
pro "rychliky" je pak verze ST (prodava se dobre)

1.6 ma papirove velkou spotrebu, takze se prodavat moc nebude ... lidi si spis koupi motor 1.0 EB, protoze ten je marketingove tlacen na trh
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23474
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Zkušenosti Fiesta 1,6 Ti-VCT

Příspěvek od ZaQik » 19.10.2014 16:46

Klvys píše:proc extra kousek to co jsem daval jako priklad tak na mobile jich je hromada
zadej si do googlu "ford fieta metal" a zjistis, proc extra kousek :roll:
(99kW)
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6600
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Zkušenosti Fiesta 1,6 Ti-VCT

Příspěvek od Karel2 » 19.10.2014 17:03

Klvys píše:Proč se tento typ motoru v české republice moc neprodává?Tak nějak se pokukuju ne že bych chtěl hnedka focusa prodat ale dívam se na tyhle http://www.mobile.de/cz/zna%C4%8Dka/for ... 55529.html typy ale spíše v 5 dveřu a v čr je prd a dkyž si dam ceny z neměcka plus dovoz tak mě cena vyletí na více než kdybych si koupil novou...
Ty chces jit z relativne velkeho auta do mensiho? Tak blbej napad jsem mel taky, pred koupi FFII, presel me ihned co jsem do ni sedl. :mrgreen:
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 12891
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Zkušenosti Fiesta 1,6 Ti-VCT

Příspěvek od stano. » 19.10.2014 17:45

Citam, ze ta Metal ma kratsie prevody ako klasicka. Zihadlo to teda bude, ale na dialnicu asi nic moc.

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Zkušenosti Fiesta 1,6 Ti-VCT

Příspěvek od V12 » 19.10.2014 17:49

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6600
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Zkušenosti Fiesta 1,6 Ti-VCT

Příspěvek od Karel2 » 19.10.2014 19:15

Koukal jsem taky na jednu peknou, cernou, ale zarazilo me ze tam davaji zadni bubnove brzdy.
Přílohy
Fiesta1.jpg
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

Klvys
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2561
Registrován: 20.01.2011 18:14
Bydliště: Opatovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti Fiesta 1,6 Ti-VCT

Příspěvek od Klvys » 19.10.2014 20:51

Ta na tom slovensku nema ten paket jak jsem daval přiklad v neměcku nebo tam jich je v tomhle stylu vtěhle kolach a interierem hromada a tadyk nic:(

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23474
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Zkušenosti Fiesta 1,6 Ti-VCT

Příspěvek od ZaQik » 19.10.2014 20:55

stano. píše:Zihadlo to teda bude, ale na dialnicu asi nic moc.
fiesta neni auto na dalnici ... nema takove deformacni zony
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 12891
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Zkušenosti Fiesta 1,6 Ti-VCT

Příspěvek od stano. » 19.10.2014 21:01

Na dialnicu nie je aj kvoli kratkemu razvoru a uzsiemu rozchodu. Nema taku stabilitu. Deformacne zony a take rozmery nema ani Fabia, i20, Polo... a aj kopu starsich aut. A na dialnici ich je nezanedbatelna cast. Ja to nemyslim ako dialnicny kriznik. Ale v pripade obcasneho presunu na vacsiu vzdialenost.

Klvys
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2561
Registrován: 20.01.2011 18:14
Bydliště: Opatovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti Fiesta 1,6 Ti-VCT

Příspěvek od Klvys » 19.10.2014 21:11

http://auto.bazos.cz/inzerat/39346902/F ... VYBAVA.php takove kdyby se prodavaly v česku v 5 dveřu a 1.6 benziny tak bych to hned vyměnil ale v česku jak rikam jeden kus nechapu :(

Odpovědět

Zpět na „Rady prodej - nákup“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 27 hostů